Yayınlar & Eserler

Makaleler 57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (33)
Diğer Yayınlar (20)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. The Evaluation of the Opinions of Primary Education Mathematics Teachers on the Problems They Face the Most in the Class Management

CUKUROVA 10th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 02 Nisan 2023, cilt.1, ss.686-696, (Tam Metin Bildiri)

2. Teacher’s Opinions against the Problem Behaviors of Students Diagnosed with Autism Spectrum Disorder in Special Education Classrooms and Overcome Methods

CUKUROVA 10th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 02 Nisan 2023, cilt.1, ss.697-708, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmenlik kariyer basamakları yazılı sınavı hakkındaki öğretmen görüşleri

International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

4. İYİ BİR OKUL MÜDÜRÜNÜN SAHİP OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLER

International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

5. KADIN ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ

SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

6. KADIN SINIF ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. Kadın öğretmenlerin okul yöneticiliği hakkındaki görüşlerinin metaforlar aracılığıyla incelenmesi

SELJUK 7h INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 11 Aralık 2022, cilt.1, ss.645-662, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Akademisyenlerde Dijital Tükenmişliğin Yordayıcıları Olarak İş-Yaşam Dengesi ve Psikolojik Sağlamlık

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 02 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

9. COVID-19 Pandemi Sürecinde Akademik Personelin Dijital Tükenmişlik Düzeyinin Kişisel ve Mesleki Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 02 Eylül 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Anne-baba öğrenim durumuna göre eğitim, ilahiyat ve mühendislik fakültesi öğrencilerinin akademik başarı durumlarının karşılaştırılması

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, cilt.1, ss.96-102, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. Farklı lisans programlarına kayıtlı olan öğrencilerin ebeveyn öğrenim durumlarının incelenmesi

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, cilt.1, ss.100-108, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Farklı lisans programına kayıtlı olan öğrencilerin akademik başarı durumlarının karşılaştırılması

Hoca Ahmet Yesevi 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, cilt.1, ss.94-99, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Study Process Approaches as a Predictor of Academic Achievement in Trainees Enrolled in Pedagogical Formation Program

Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)

16. Number of siblings as a predictor of perceived social support in trainees enrolled in the pedagogical formation program

Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)

17. Ahıska Türklerinin Eğitim Sorunlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

18. Ahıska Türklerinin Eğitim Sorunlarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğrenme stiline göre öğretmen adaylarının ders çalışma yaklaşımlarının incelenmesi

II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

22. Ders çalışma yaklaşımlarının akademik başarıyı yordama gücü

II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

23. Ahıska Türklerinin Eğitim Sorunlarının Öğretmen ve Yönetici Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.2, sa.2, ss.11, (Tam Metin Bildiri)

24. Prediction Power of Humour Style for Child-loving Scores of Pre-service Teachers

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learningin Budapest, Hungary 2017 (IAC-TLEl 2017), 14 - 15 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

25. Benlik saygısının hedef yönelimlerini yordama düzeyi Erzincan Eğitim Fakültesi Örneği

Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.2, ss.367-374, (Tam Metin Bildiri)

26. Resim Müzik ve Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarinin Öğrenme Stilleri

By UNESCO Roads: World, Art Education, Youth, Almati, Kazakistan, 26 - 27 Ağustos 2015

28. Algılanan Aile Desteği ile Çocuk Sevgisinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumu Yordama Gücü

I’nci Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

31. Matematik Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Sürekli Kaygı ve Akademik Başarı Durumları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

32. Learning styles of primary education prospective mathematics teachers; states of trait-anxiety and academic success

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3632-3637, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

33. The effects of gender, perceived social support and sociometric status on academic success

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3801-3805, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

36. Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

XVIII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ege Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

39. Sıra Yazıları

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. 8. BÖLÜM: EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ

Eğitime Giriş, Prof. Dr. Mücahit KAĞAN, Doç. Dr. Sinan YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.141-166, 2019

2. İnsan Doğası, Bireysel Farklılıklar ve Eğitim

Eğitim Felsefesi, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.189-225, 2019

3. Karakter ve Değer Eğitiminde Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri

Karakter ve Değer Eğitimi, Mücahit Kağan, Nusrettin Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-204, 2019

4. Sosyolojinin öncüleri ve eğitim görüşleri, temel sosyolojik teorilerin eğitim yaklaşımları

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan Köse, Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.26-51, 2018

5. 1. Bölüm: Temel Kavramlar

Eğitime Giriş, Mücahit Kağan, Sinan Yalçın, Editör, Pegem Akademi, Anakar, ss.1-38, 2018

6. Sosyal Bilimlerde ve Fen Bilimlerinde Araştırmanın Temel Özellikleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.25-50, 2017

7. EĞİTİMİN BİLİMSEL TEMELLERİ

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, MÜCAHİT KAĞAN, SİNAN YAÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.35-46, 2017

8. 1. Bölüm: Eğitim İle İlgili Temel Kavramlar

Eğitim Bilimine Giriş, Mücahit KAĞAN, Sinan YALÇIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-34, 2017

9. Sosyal Bilimlerde ve Fen Bilimlerinde Araştırmanın Temel Özellikleri

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Y. Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.25-50, 2015

10. Eğitimde Kullanılan Ölçme Araçları ve Özellikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Başol, G., Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.51-108, 2008

11. Öğretim Stratejileri ile Öğrenmenin Ölçülmesi ve Değerlendirmesi

Eğitim Psikolojisi, Ersanlı, K. ve Uzman, E. , Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.485-510, 2007

12. Program Geliştirme

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun, Devrim Özdemir Alıcı, Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.47-86, 2005
Metrikler

Yayın

122

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

41

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1564

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

83

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

245

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları