Makaleler
57
Tümü (57)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (33)
Diğer Yayınlar (20)
4. Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi-Erzincan Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.28-46, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmenlerin öğretim programı okuryazarlığı ile öğretmen öz yeterliliklerinin incelenmesi
EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES
, cilt.10, sa.32, ss.61-74, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Ders Çalışma Yaklaşımının Akademik Başarıyı Yordama Gücü: Fethiye Ali Sıtkı Mefharet Koçman Meslek Yüksekokulu Örneği
Gaziantep University Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.1, ss.136-145, 2022 (Hakemli Dergi)
26. Ahiskan, Migration and Education
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.2, ss.240-257, 2018 (ESCI)
32. Resim, Müzik ve Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarinin Öğrenme Stilleri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.409-424, 2016 (Hakemli Dergi)
34. Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Mesleki Etik Algısı Samsun Örneği
Muhasebe ve Finansman Dergisi (Journal of Accounting & Finance)
, sa.65, ss.27-41, 2015 (Hakemli Dergi)
36. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Cinsiyet Öğrenme Stili İlişkisi ve Öğrenme Stiline Göre Akademik Başarı
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.19, sa.2, ss.379-386, 2011 (Hakemli Dergi)
37. Analysis of Smoking Status of Potential Teacher Candidates According to Various Variables (Sampling From Erzincan-Turkey)
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.1, sa.7, ss.89-99, 2011 (Hakemli Dergi)
38. Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Baskın Öğrenme Stillerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.83-97, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.123-134, 2011 (Hakemli Dergi)
40. 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Hakkında Öğretmen Görüşlerinin Değerledirilmesi Erincan Örneği
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-23, 2011 (Hakemli Dergi)
43. Türkçe I Yazılı Anlatım Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin (TÜYATÖ) Geliştirilmesi
Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.21, ss.108-126, 2010 (Hakemli Dergi)
44. İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği)
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science
, cilt.20, sa.1, ss.229-246, 2010 (Hakemli Dergi)
45. Learning styles of primary education prospective mathematics teachers; states of trait-anxiety and academic success
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.3632-3637, 2010 (Hakemli Dergi)
47. The effects of gender, perceived social support and sociometric status on academic success
World Conference on Educational Sciences (WCES)
, cilt.2, ss.3801-3805, 2010 (Hakemli Dergi)
48. İlköğretim Öğretmenlerinin Bilgisayar ve İnternet Tutumlarının İncelenmesi Kars İli Örneği
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.67-83, 2009 (Hakemli Dergi)
49. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Cinsiyet ve Branşa Göre Akademik Başarı Durumları ile Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.1, ss.69-86, 2009 (Hakemli Dergi)
50. Cinsiyet ve Branşa Göre Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Zaman Etkinlikleri (Erzincan Eğitim Fakültesi Örneği)
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.117-140, 2008 (Hakemli Dergi)
51. Kars ili Ortaöğretim Öğretmenlerinin Bilgisayar ve İnternet Tutumlarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.233-245, 2008 (Hakemli Dergi)
55. KPSS Puanlarının Akademik Başarı ve Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi
EĞİTİM VE BİLİM
, cilt.31, sa.140, ss.68-74, 2006 (Hakemli Dergi)
57. Öğretmen Adaylarının Boş Zaman Etkinliklerine İlişkin Yönelimleri ve Bu Etkinlikleri Gerçekleştirme Düzeyleri
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.12-28, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
3. Öğretmenlik kariyer basamakları yazılı sınavı hakkındaki öğretmen görüşleri
International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
4. İYİ BİR OKUL MÜDÜRÜNÜN SAHİP OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Türkiye, 27 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
5. KADIN ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
6. KADIN SINIF ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
13. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı-2017’ye Eklenen Beceri ve Değerlere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Kanuni Sultan Süleyman Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı-2017’de Yapılan Değişikliklere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Kanuni Sultan Süleyman Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
15. Study Process Approaches as a Predictor of Academic Achievement in Trainees Enrolled in Pedagogical Formation Program
Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)
16. Number of siblings as a predictor of perceived social support in trainees enrolled in the pedagogical formation program
Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)
17. Ahıska Türklerinin Eğitim Sorunlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
18. Ahıska Türklerinin Eğitim Sorunlarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Uluslararası Ahıska Türkleri Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
26. Resim Müzik ve Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarinin Öğrenme Stilleri
By UNESCO Roads: World, Art Education, Youth, Almati, Kazakistan, 26 - 27 Ağustos 2015
27. 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi 3 ve 4 Ünitesinde Bulunan Kavramların Bazı Değişkenlere Göre Öğrenilme Düzeyi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
28. Algılanan Aile Desteği ile Çocuk Sevgisinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumu Yordama Gücü
I’nci Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
30. Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programlarına Kayıtlı Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Karşılaştırılarak İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
31. Matematik Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Sürekli Kaygı ve Akademik Başarı Durumları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
34. Fen Bilgisi Öğretmenliği Programına Kayıtlı Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi” XVIII. Eğitim Bilimleri Kongresi
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.36, (Özet Bildiri)
35. Fen Bilgisi Öğretmenliği Programına Kayıtlı Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
XVIII. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
36. Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
XVIII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ege Üniversitesi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
37. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Cinsiyet ve Kayıtlı Olunan Programa Göre Akademik Başarı Durumlarının ve Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
38. Cinsiyet ve Kayıtlı Olunan Programa Göre Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Serbest Zaman Etkinlikleri
XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
39. Sıra Yazıları
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
1. 8. BÖLÜM: EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
Eğitime Giriş, Prof. Dr. Mücahit KAĞAN, Doç. Dr. Sinan YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.141-166, 2019
2. İnsan Doğası, Bireysel Farklılıklar ve Eğitim
Eğitim Felsefesi, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.189-225, 2019
3. Karakter ve Değer Eğitiminde Öğretim Yöntemleri ve Teknikleri
Karakter ve Değer Eğitimi, Mücahit Kağan, Nusrettin Yılmaz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.187-204, 2019
4. Sosyolojinin öncüleri ve eğitim görüşleri, temel sosyolojik teorilerin eğitim yaklaşımları
Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan Köse, Salih Zeki Genç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.26-51, 2018
5. 1. Bölüm: Temel Kavramlar
Eğitime Giriş, Mücahit Kağan, Sinan Yalçın, Editör, Pegem Akademi, Anakar, ss.1-38, 2018
6. Sosyal Bilimlerde ve Fen Bilimlerinde Araştırmanın Temel Özellikleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Yavaş Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.25-50, 2017
7. EĞİTİMİN BİLİMSEL TEMELLERİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, MÜCAHİT KAĞAN, SİNAN YAÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.35-46, 2017
8. 1. Bölüm: Eğitim İle İlgili Temel Kavramlar
Eğitim Bilimine Giriş, Mücahit KAĞAN, Sinan YALÇIN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-34, 2017
9. Sosyal Bilimlerde ve Fen Bilimlerinde Araştırmanın Temel Özellikleri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Remzi Y. Kıncal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.25-50, 2015
12. Program Geliştirme
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Salih Uşun, Devrim Özdemir Alıcı, Editör, Lisans Yayınevi, İstanbul, ss.47-86, 2005
Metrikler