Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ders Kitabında Geçen “En Küçük Ortak Kat (EKOK)” Tanımının Olası Sonuçlarına Yönelik Eylem Araştırması

II Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, sa.47, ss.65-66 Creative Commons License

2001-2024 YILLARI ARASINDA DİSKALKULİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN KONU VE SONUÇLARI

2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, 27 - 29 Nisan 2024, ss.988-989 Creative Commons License

Matematik Senbol Bilgisi ve kullanımı

3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, ss.623-624 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Yabanci Dilden Çevrilmiş Matematik Terim Kisaltmalarinin Kavram Yapilandirmasina Etkisi (Ebas, Eküs Örneği)

Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2022, cilt.6, sa.129, ss.102-126 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ İÇİNDE YAPILABİLİR Mİ?

6 th International Congress of Eurasian Social Sciences , Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.66-86 Creative Commons License

Pedagojik Formasyon Eğitimi Katılımcılarının Öğretim Materyali Algıları ve Lisans Eğitiminde Kullandıkları Öğretim Materyalleri

8 th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8th icomus), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.194-208 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Eğitiminde Kavram-Terim

UBAK 2020 Ankara, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, ss.22-23 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Eğitiminde Cebir Öğretiminin Önemi Lisansüstü Öğrencilerinin “Elmalarla Armutlar Toplanmaz” İfadesine Yaptıkları Yorumlar”

II.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.32-33

Rasyonel Eşitsizlik Çözümlerinde Yaşanan Zorluklar ve Zorlukları Gidermek İçin Bir Çözüm Önerisi

International Learning, Teaching and Education Research Congress (ILTER 2018), 6 - 08 Eylül 2018

6 - 7. Sınıflarda Uzunluk Ölçüm Tahmin Becerisinin İncelenmesi

E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 12 - 18 Haziran 2019, ss.60

Matematik Eğitimi ve Demokrasi Eğitimi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi

X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Ölçümsel ve İşlemsel Tahmin Stratejileri ve Kullanımlar

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Merkezil bir kavram Yığılma noktası

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerine göre neden matematik Nasıl matematik

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Matematik

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Pre service Mathematics Teachers Perceptions of Rectangular Prism by Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011

Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation

International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011

Students Perceptions of Rectangular Prism by Models

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematik Sembol Bilgisi ve Kullanımı

Eğitim Bilimleri Araştırmaları - I, Doç. Dr. Önder Baltacı, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.39-79, 2023 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

96

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

81

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları