Makaleler
54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (39)
3. THE IMPORTANCE OF ALGEBRA TEACHING; DAILY LIFE VARIABLES AND NUMBER SYSTEMS CORRESPONDING TO THESE VARIABLES
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.10, sa.5, ss.297-315, 2021 (Hakemli Dergi)
5. INVESTIGATION OF MISTAKES AND MISCONCEPTIONS OF 8TH GRADE STUDENTS ACCORDING TO STUMP'S SLOPE PERCEPTION CLASSIFICATION
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.10, sa.4, ss.212-230, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Köklü İfade Nedir
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.12-13, 2016 (Hakemsiz Dergi)
7. Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.27-32, 2016 (Hakemsiz Dergi)
10. TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Türevin Sembolik ve Sözel Temsillerinin Kullanılabilme Düzeyine İlişkin Bir İnceleme
Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education (IJTASE)
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
15. TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİNKULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
18. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Operational and Measurable Prediction Strategies and Their Usage
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, sa.15, ss.66-81, 2015 (Hakemli Dergi)
26. Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerine Göre Neden Matematik Nasıl Matematik
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.160-181, 2013 (Hakemli Dergi)
27. Toplama çıkarma işlemleri ile kümelerle yapılan birleşim fark işlemlerini andıran görsel kullanımı
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.237-256, 2013 (Hakemli Dergi)
28. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Başarı ya da Başarısızlığının Etkileri Hakkındaki Farkındalıkları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.226-250, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.217-233, 2012 (Hakemli Dergi)
30. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
31. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
32. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
33. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
34. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
35. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
36. Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.2, sa.2, ss.155-168, 2012 (Hakemli Dergi)
37. Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.14-25, 2012 (Hakemli Dergi)
38. Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı NEF EFMED 6 2 217 233
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.217-233, 2012 (Hakemli Dergi)
39. Rectangular prısm perceptıons of prımary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
40. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
41. Koordinat düzleminde birim çember yardımıyla tanjant ve kotanjant fonksiyonlarının grafik çiziminde sayı doğrusu kullanımı
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.123-141, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Some convex families of multivalently analytic functions defined by using certain operators of fractional derivatives
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.135-144, 2011 (Hakemli Dergi)
45. Sınıf öğretmenliği III sınıf öğrencilerinin geometrik bilgilere erişi düzeyleri üzerine
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.427-437, 2004 (Hakemli Dergi)
47. A novel class of multivalently analytic functions with negative coefficients and its applications
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.83-92, 2002 (Hakemli Dergi)
48. A novel class of multivalently analytic functions with negative coefficients
Journal of Rajasthan Academy of Physical Sciences
, cilt.1, sa.4, ss.231-240, 2002 (ESCI)
51. Some Operators and Their Applications to a Novel Class of Analytic and Univalent Functions With Negative Coefficients
Atartürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.68-84, 2001 (Hakemli Dergi)
52. Some Inequalities on p Valently Starlike and p Valently Convex Functions
Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering, Series B
, sa.28, ss.71-76, 1999 (Hakemli Dergi)
53. Some Theorems Involving Inequalities on p Valent Functions
Turkish Journal Of Mathematics
, sa.23, ss.453-459, 1999 (Scopus)
54. Negatif Katsayılı a Mertebeden p Değerli Yıldızıl ve Konveks Fonksiyonların Hadamard Çarpımı
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.2, ss.150-158, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
10. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Eğim Konusu İle İlgili Hata ve KavramYanılgılarının Analizi
E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 15 Haziran 2018 - 18 Haziran 2019, ss.60, (Özet Bildiri)
11. Cebir Öğretiminin ÖnemiGüncel Hayat Değişkenleri ve Bu Değişkenlere Karşılık Gelen Sayı Sistemleri
UFBMEK-2018, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen Eğitiminde Cebir Öğretiminin Önemi Lisansüstü Öğrencilerinin “Elmalarla Armutlar Toplanmaz” İfadesine Yaptıkları Yorumlar”
II.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.32-33, (Özet Bildiri)
13. Rasyonel Eşitsizlik Çözümlerinde Yaşanan Zorluklar ve Zorlukları Gidermek İçin Bir Çözüm Önerisi
International Learning, Teaching and Education Research Congress (ILTER 2018), 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
14. 6 - 7. Sınıflarda Uzunluk Ölçüm Tahmin Becerisinin İncelenmesi
E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 12 - 18 Haziran 2019, ss.60, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
16. Matematik Eğitimi ve Demokrasi Eğitimi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
17. Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
18. İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
19. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
20. Ölçümsel ve İşlemsel Tahmin Stratejileri ve Kullanımlar
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
21. TAM SAYILARLA İŞLEMLERİN ÖĞRETİMİNDEALTERNATİF BİR YOL İNDİS KULLANIMI
12. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
22. Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
23. Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerine göre neden matematik Nasıl matematik
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
24. Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Matematik
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
25. Merkezil bir kavram Yığılma noktası
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
26. 6 7 8 sınıf fen bilgisi derslerinde kullanılan matematik hakkında ilköğretim matematik öğretmenlerinin görüşleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
27. Revize edilmiş Bloom Taksonomisinin Öğrenme Hedeflerine Göre İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çember ve Daire Konularında Başarılarının Değerlendirilmesi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Kitaplar
3
