Yayınlar & Eserler

Makaleler 54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (39)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞÜSTÜ BECERİ VE SINAV KAYGISI DÜZEYLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ

ICSAS 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Ocak 2025, ss.331, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. Ders Kitabında Geçen “En Küçük Ortak Kat (EKOK)” Tanımının Olası Sonuçlarına Yönelik Eylem Araştırması

II Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, sa.47, ss.65-66, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. 2001-2024 YILLARI ARASINDA DİSKALKULİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN KONU VE SONUÇLARI

2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, 27 - 29 Nisan 2024, ss.988-989, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Matematik Senbol Bilgisi ve kullanımı

3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, ss.623-624, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Yabanci Dilden Çevrilmiş Matematik Terim Kisaltmalarinin Kavram Yapilandirmasina Etkisi (Ebas, Eküs Örneği)

Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2022, cilt.6, sa.129, ss.102-126, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğretmen Adaylarının En küçük Ortak Kat (EKOK) Kavramına Yönelik Matematiksel İlişkilendirmeleri

EDUCONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım - 19 Aralık 2022, ss.489-502, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ İÇİNDE YAPILABİLİR Mİ?

6 th International Congress of Eurasian Social Sciences , Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.66-86, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Pedagojik Formasyon Eğitimi Katılımcılarının Öğretim Materyali Algıları ve Lisans Eğitiminde Kullandıkları Öğretim Materyalleri

8 th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8th icomus), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.194-208, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Matematik Eğitiminde Kavram-Terim

UBAK 2020 Ankara, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, ss.22-23, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Eğim Konusu İle İlgili Hata ve KavramYanılgılarının Analizi

E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 15 Haziran 2018 - 18 Haziran 2019, ss.60, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen Eğitiminde Cebir Öğretiminin Önemi Lisansüstü Öğrencilerinin “Elmalarla Armutlar Toplanmaz” İfadesine Yaptıkları Yorumlar”

II.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.32-33, (Özet Bildiri)

13. Rasyonel Eşitsizlik Çözümlerinde Yaşanan Zorluklar ve Zorlukları Gidermek İçin Bir Çözüm Önerisi

International Learning, Teaching and Education Research Congress (ILTER 2018), 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

14. 6 - 7. Sınıflarda Uzunluk Ölçüm Tahmin Becerisinin İncelenmesi

E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 12 - 18 Haziran 2019, ss.60, (Özet Bildiri)

16. Matematik Eğitimi ve Demokrasi Eğitimi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

19. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi

X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

20. Ölçümsel ve İşlemsel Tahmin Stratejileri ve Kullanımlar

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

22. Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı

12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

23. Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerine göre neden matematik Nasıl matematik

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

24. Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Matematik

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

25. Merkezil bir kavram Yığılma noktası

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Kitaplar 3

2. Matematik Sembol Bilgisi ve Kullanımı

Eğitim Bilimleri Araştırmaları - I, Doç. Dr. Önder Baltacı, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.39-79, 2023 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

32

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

355

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

81

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

182

Proje

1

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları