Articles Published in Other Journals
THE IMPORTANCE OF ALGEBRA TEACHING; DAILY LIFE VARIABLES AND NUMBER SYSTEMS CORRESPONDING TO THESE VARIABLES
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, vol.10, no.5, pp.297-315, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

INVESTIGATION OF MISTAKES AND MISCONCEPTIONS OF 8TH GRADE STUDENTS ACCORDING TO STUMP'S SLOPE PERCEPTION CLASSIFICATION
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, vol.10, no.4, pp.212-230, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Köklü İfade Nedir
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi
, vol.1, no.2, pp.12-13, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.27-32, 2016 (Non Peer-Reviewed Journal)
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, vol.5, no.1, pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, vol.5, no.1, pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Türevin Sembolik ve Sözel Temsillerinin Kullanılabilme Düzeyine İlişkin Bir İnceleme
Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education (IJTASE)
, vol.5, no.1, pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİNKULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, vol.5, no.1, pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
CEBİRSEL İFADE GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.26, pp.44-61, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, pp.44-61, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, pp.44-61, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, pp.44-61, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Operational and Measurable Prediction Strategies and Their Usage
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, no.15, pp.66-81, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik öğretmenlerinin matematik başarı, yada başarısızlığını etkiler hakkındaki farkındalıklar
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.15, no.2, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerine Göre Neden Matematik Nasıl Matematik
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.25, pp.160-181, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Toplama çıkarma işlemleri ile kümelerle yapılan birleşim fark işlemlerini andıran görsel kullanımı
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.21, no.1, pp.237-256, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Başarı ya da Başarısızlığının Etkileri Hakkındaki Farkındalıkları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.2, pp.226-250, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.217-233, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, vol.2, no.2, pp.155-168, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
The International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.2, pp.14-25, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı NEF EFMED 6 2 217 233
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.217-233, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prısm perceptıons of prımary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, vol.3, no.1, pp.1-12, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Koordinat düzleminde birim çember yardımıyla tanjant ve kotanjant fonksiyonlarının grafik çiziminde sayı doğrusu kullanımı
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.123-141, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Some convex families of multivalently analytic functions defined by using certain operators of fractional derivatives
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.4, no.2, pp.135-144, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi İle Almanya’nın Bavyera Eyaleti Ausburg Üniversitesi Eğitim Fakültesinin Okul Uygulamaları Arasındaki Benzerlik Ve Farklılıklar
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.159-166, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile Almanya nın Bavyera eyaleti Ausburg Üniversitesi Eğitim Fakültesinin okul uygulamaları arasındaki benzerlik ve farklılıklar
Erzincan Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.159-167, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmenliği III sınıf öğrencilerinin geometrik bilgilere erişi düzeyleri üzerine
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.12, no.2, pp.427-437, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Deneyimi I II ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Uygulama Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesinin İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.2, pp.69-77, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
A novel class of multivalently analytic functions with negative coefficients and its applications
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.2, pp.83-92, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
A novel class of multivalently analytic functions with negative coefficients
Journal of Rajasthan Academy of Physical Sciences
, vol.1, no.4, pp.231-240, 2002 (ESCI)
Certain Inequalities Involving Meromorphically Multivalent Functions
Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering Series B / Mathematics and Statistics
, no.30, pp.39-43, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenliği I Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal ve İşlemsel Matematik Bilgileri Arasındaki Çelişkilerin Değerlendirilmesi
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.2, pp.1-11, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Some Operators and Their Applications to a Novel Class of Analytic and Univalent Functions With Negative Coefficients
Atartürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.2, pp.68-84, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Some Inequalities on p Valently Starlike and p Valently Convex Functions
Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering, Series B
, no.28, pp.71-76, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
Some Theorems Involving Inequalities on p Valent Functions
Turkish Journal Of Mathematics
, no.23, pp.453-459, 1999 (Scopus)
Negatif Katsayılı a Mertebeden p Değerli Yıldızıl ve Konveks Fonksiyonların Hadamard Çarpımı
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.2, pp.150-158, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Eğim Konusu İle İlgili Hata ve KavramYanılgılarının Analizi
E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 15 June 2018 - 18 June 2019, pp.60
Cebir Öğretiminin ÖnemiGüncel Hayat Değişkenleri ve Bu Değişkenlere Karşılık Gelen Sayı Sistemleri
UFBMEK-2018, Turkey, 4 - 06 November 2018
Öğretmen Eğitiminde Cebir Öğretiminin Önemi Lisansüstü Öğrencilerinin “Elmalarla Armutlar Toplanmaz” İfadesine Yaptıkları Yorumlar”
II.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın, Turkey, 13 - 15 September 2018, pp.32-33
Rasyonel Eşitsizlik Çözümlerinde Yaşanan Zorluklar ve Zorlukları Gidermek İçin Bir Çözüm Önerisi
International Learning, Teaching and Education Research Congress (ILTER 2018), 6 - 08 September 2018
6 - 7. Sınıflarda Uzunluk Ölçüm Tahmin Becerisinin İncelenmesi
E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 12 - 18 June 2019, pp.60
Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Turkey, 11 - 14 September 2014
Matematik Eğitimi ve Demokrasi Eğitimi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
Ölçümsel ve İşlemsel Tahmin Stratejileri ve Kullanımlar
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 11 - 14 September 2014
TAM SAYILARLA İŞLEMLERİN ÖĞRETİMİNDEALTERNATİF BİR YOL İNDİS KULLANIMI
12. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik, Turkey, 23 - 25 May 2013
Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Turkey, 23 - 25 May 2013
Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Turkey, 23 - 25 May 2013
Merkezil bir kavram Yığılma noktası
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012
Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerine göre neden matematik Nasıl matematik
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Matematik
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 27 - 30 June 2012
Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Turkey, 27 - 29 April 2011
Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Turkey, 27 - 29 April 2011
6 7 8 sınıf fen bilgisi derslerinde kullanılan matematik hakkında ilköğretim matematik öğretmenlerinin görüşleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 23 - 25 September 2010
Revize edilmiş Bloom Taksonomisinin Öğrenme Hedeflerine Göre İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çember ve Daire Konularında Başarılarının Değerlendirilmesi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 7 - 09 September 2006
Books
Öğretmenlik Uygulaması Okuldeneyimi II Okuldeneyimi I Okul Uygulamaları Aday Öğretmen Kılavuzu
Özsoy Ofset ve Matbaacılık, Erzincan, 2002