Eğitim Bilgileri
1993 - 1997
1993 - 1997Doktora
Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen Biliimlerienstitüsü, Matematik, Türkiye
1990 - 1992
1990 - 1992Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Fen Biliimlerienstitüsü, Matematik, Türkiye
1983 - 1988
1983 - 1988Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliğ (Alm), Türkiye
Yaptığı Tezler
1997
1997Doktora
P-Değerli Analitik Fonksiyonların Kesirsel Mertebeden Türev ve İntegralleri
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik
1992
1992Yüksek Lisans
Grup Halkasının Birimselleri
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik/Cebir Sayılar Teorisi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2022
2022Eğiticinin Eğitimi
Mesleki Eğitim
Sakarya Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1999 - Devam Ediyor
1999 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1999 - 2018
1999 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - 2022
2019 - 2022Fakülte Kurulu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2003 - 2009
2003 - 2009Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
2004 - 2007
2004 - 2007Yönetim Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Erzincan Fen -Edebiyat Fakültesi
2004 - 2007
2004 - 2007Dekan Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Erzincan Fen -Edebiyat Fakültesi
2004 - 2007
2004 - 2007Bölüm Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Erzincan Fen -Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü
2001 - 2004
2001 - 2004Akademik Kurul Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi
2000 - 2003
2000 - 2003Dekan Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
1992 - 1997
1992 - 1997Matematik Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Matematik Öğretmeni
1988 - 1990
1988 - 1990Asteğmen
GENELKURMAY BAŞKANLIĞI, Asteğmen
Verdiği Dersler
Doktora
760000DRZUZM-2
BASİT GEOOMETRŞK ŞEKİLLERİN ÇİZİM İLE ÖĞRETİMİ. VE CEB. YAZ
Güncel Yaşam Problemlerinde Cebir Kullanımı
Lisans
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
Genel Matematik 2
Analiz2
Öğretmenlik Uygulaması 2
Soyut Matematik
Analitik Geometri II
Öğretmenlik Uygulaması
Analitik Geometri
Analiz 3
Analiz 1
Öğretmenlik Uygulaması 1
Okul Deneyimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Analiz II
Analiz I
Analiz III
Elementer Sayı Kuramı
Soyut Matematik
Yönetilen Tezler
2025
2025Doktora
Diskalkuli Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Mobil Matematik Oyunlarının Toplama, Çıkarma, Çarpma Ve Bölme İşlemi Becerileri Üzerine Etkileri
Çetin Ö. F. (Danışman)
B.BALDEMİR(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Türkiye'de 2001-2024 yılları arasında yayımlanan diskalkuli (matematik öğrenme güçlüğü) konusu ile ilgili tezlere yönelik bir içerik analizi çalışması
Çetin Ö. F. (Danışman)
B.YAVUZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik dersi eğim konusundaki hata ve kavram yanılgılarının incelenmesi
Çetin Ö. F. (Danışman)
A.ÖRNEKÇİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Altı ve yedinci sınıf öğrencilerinin uzunluk ölçümsel tahmin becerilerinin incelenmesi
Çetin Ö. F. (Danışman)
H.AKKUŞÇİ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İŞLEMSEL VE ÖŞÇÜMSEL TAHMİN BECERİLERİ İLE MATEMATİK OKURYAZARLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
ÇETİN Ö. F.
K.KÖSE(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İSTATİSTİK KONUSUNDAKİ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN DEĞİŞKENLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
ÇETİN Ö. F.
Z.ÇAKMAK(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Ortaöğretim fen bilimleri öğretmenlerinin fen derslerinde matematik kullanımı hakkındaki görüşleri
ÇETİN Ö. F.
G.ALAK(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
P-DEĞERLİ FONKSİYON SINIFLARI ÜZERİNDE TANIMLANAN LİNEER OPERATÖRLER
ÇETİN Ö. F.
N.YAĞMUR(Öğrenci)
Makaleler
2022
20221. The awareness of difficulties in solving rational inequality and a solution proposal
Çetin Ö. F.
Pedagogical Research
, cilt.7, sa.4, ss.1-15, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20222. The Interpretations of the Mathematics Teachers Taking PostGraduate Education to the Expression “You can’t add apples and pears”.
Çetin Ö. F.
Education Quarterly Reviews
, cilt.5, sa.1, ss.28-39, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. THE IMPORTANCE OF ALGEBRA TEACHING; DAILY LIFE VARIABLES AND NUMBER SYSTEMS CORRESPONDING TO THESE VARIABLES
Çetin Ö. F.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.10, sa.5, ss.297-315, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Students Length Measuring Estimation Skills Related to The Daily Life Objects
Çetin Ö. F., Akkuşçi H.
Education Quarterly Reviews
, cilt.4, sa.3, ss.517-532, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20215. INVESTIGATION OF MISTAKES AND MISCONCEPTIONS OF 8TH GRADE STUDENTS ACCORDING TO STUMP'S SLOPE PERCEPTION CLASSIFICATION
Örnekçi A., Çetin Ö. F.
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.10, sa.4, ss.212-230, 2021 (Hakemli Dergi)
2016
20166. Köklü İfade Nedir
ÇETİN Ö. F.
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.12-13, 2016 (Hakemsiz Dergi)
2016
20167. Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
ÇETİN Ö. F., DANE A., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇAKMAK GÜREL Z., Genel S., et al.
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.27-32, 2016 (Hakemsiz Dergi)
2016
20168. A Conceptual and Procedural Research on the Hierarchical Structure of Mathematics Emerging in the Minds of University Students An Example of Limit Continuity Integral Derivative
Dane A., Çetin Ö. F., Baş F., Özturan Sağırlı M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HIGHER EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.82-91, 2016 (Scopus)
2016
20169. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin İstatistik Konusundaki Matematiksel Dil Becerilerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
Çakmak Gürel Z., Çetin Ö. F., Bektemir M.
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.15, sa.2, ss.299-317, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201610. TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇETİN Ö. F., ÇAKMAK Z., BEKDEMİR M., OKUR M.
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education , cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİN KULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEMEAN INVESTIGATION ON THE LEVEL OF USING SYMBOLICAL ANDVERBAL REPRESENTATIONS OF DERIVATİVE
ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇETİN Ö. F., ÇAKMAK GÜREL Z., BEKDEMİR M., OKUR M., et al.
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education , cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201612. Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇETİN Ö. F., ÇAKMAK Z., BEKDEMİR M., OKUR M., et al.
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE) , cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. An investigation of 8thgrade students’ mathematical language skills in statistics through structural equitation model Sekizinci Sınıf öğrencilerinin ıstatistik konusundaki matematiksel dil becerilerinin yapısal eşitlik modeli ıle ıncelenmesi
Çakmak Z., ÇETİN Ö. F., Bektemir M.
Elementary Education Online
, cilt.15, sa.2, ss.299-317, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201614. Türevin Sembolik ve Sözel Temsillerinin Kullanılabilme Düzeyine İlişkin Bir İnceleme
ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇETİN Ö. F., ÇAKMAK GÜREL Z., BEKDEMİR M., OKUR M., et al.
Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education (IJTASE) , cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİNKULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇETİN Ö. F., ÇAKMAK GÜREL Z., BEKDEMİR M., OKUR M., et al.
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education , cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201516. CEBİRSEL İFADE GEOMETRİK ŞEKİL VE GEOMETRİK YER ARASINDAKİ İLİŞKİLER DOĞRU PARÇASI VE IŞIN ÖRNEĞİ
DANE A., ÇETİN Ö. F., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201517. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
DANE A., ÇETİN Ö. F., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201518. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
DANE A., ÇETİN Ö. F., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201519. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
DANE A., ÇETİN Ö. F., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi , cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Daily Life and Mathematic Student and Content Constructions of the Concepts of Proposition Theorem and Proof
ÇETİN Ö. F.
World Journal of Education
, cilt.5, sa.2, ss.63-77, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201521. Mathematics education and democracy education
ÇETİN Ö. F.
Educational Research and Reviews
, cilt.10, sa.5, ss.566-576, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Operational and Measurable Prediction Strategies and Their Usage
ÇETİN Ö. F., KÖSE K.
Middle Eastern & African Journal of Educational Research , sa.15, ss.66-81, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201523. The Relationship between Eighth Grade Elementary Students Operational and Measurable Prediction Skills and Mathematical Literacy
Çetin Ö. F., Köse K.
American Journal of Educational Research
, cilt.3, sa.2, ss.142-151, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201524. Students perceptions and development of conceptual understanding regarding trigonometry and trigonometric function
Çetin Ö. F.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.10, sa.3, ss.338-350, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201325. Matematik öğretmenlerinin matematik başarı, yada başarısızlığını etkiler hakkındaki farkındalıklar
BULUT H., ÇETİN Ö. F.
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.15, sa.2, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201326. Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerine Göre Neden Matematik Nasıl Matematik
ÇETİN Ö. F.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.25, ss.160-181, 2013 (TRDizin)
2013
201327. Toplama çıkarma işlemleri ile kümelerle yapılan birleşim fark işlemlerini andıran görsel kullanımı
ÇETİN Ö. F., DANE A., AKIN M. F.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.237-256, 2013 (TRDizin)
2013
201328. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Başarı ya da Başarısızlığının Etkileri Hakkındaki Farkındalıkları
ÇETİN Ö. F., BULUT H.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.226-250, 2013 (TRDizin)
2012
201229. Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı
Çetin Ö. F., Dane A., Bekdemir M.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.217-233, 2012 (TRDizin)
2012
201230. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
International Journal of Research in Teacher Education , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201231. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
International Journal of Research in Teacher Education , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201232. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
International Journal of Research in Teacher Education , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201233. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
International Journal of Research in Teacher Education , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201234. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
International Journal of Research in Teacher Education , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201235. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE) , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201236. Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
ÇETİN Ö. F., DANE A., OKUR M., BEKDEMİR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE) , cilt.2, sa.2, ss.155-168, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201237. Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
ÇETİN Ö. F., DANE A., OKUR M., BEKDEMİR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
The International Journal of Research in Teacher Education , cilt.3, sa.2, ss.14-25, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201238. Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı NEF EFMED 6 2 217 233
ÇETİN Ö. F., DANE A., BEKDEMİR M.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.217-233, 2012 (TRDizin)
2012
201239. Rectangular prısm perceptıons of prımary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
The International Journal of Research in Teacher Education , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201240. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., BAŞ F., KANBOLAT O., et al.
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE) , cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201141. Koordinat düzleminde birim çember yardımıyla tanjant ve kotanjant fonksiyonlarının grafik çiziminde sayı doğrusu kullanımı
ÇETİN Ö. F.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.123-141, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201142. Some convex families of multivalently analytic functions defined by using certain operators of fractional derivatives
ÇETİN Ö. F., IRMAK H., Yağmur N.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.135-144, 2011 (TRDizin)
2007
200743. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi İle Almanya’nın Bavyera Eyaleti Ausburg Üniversitesi Eğitim Fakültesinin Okul Uygulamaları Arasındaki Benzerlik Ve Farklılıklar
ÇETİN Ö. F., ULUDAĞ E., AKIN M.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.159-166, 2007 (TRDizin)
2007
200744. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile Almanya nın Bavyera eyaleti Ausburg Üniversitesi Eğitim Fakültesinin okul uygulamaları arasındaki benzerlik ve farklılıklar
ÇETİN Ö. F., ULUDAĞ E., AKIN M.
Erzincan Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.159-167, 2007 (Hakemli Dergi)
2004
200445. Sınıf öğretmenliği III sınıf öğrencilerinin geometrik bilgilere erişi düzeyleri üzerine
Çetin Ö. F., Dane A.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.427-437, 2004 (TRDizin)
2002
200246. Okul Deneyimi I II ve Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Uygulama Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesinin İncelenmesi
Çetin Ö. F., Bulut H.
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.69-77, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200247. A novel class of multivalently analytic functions with negative coefficients and its applications
ÇETİN Ö. F.
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.83-92, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200248. A novel class of multivalently analytic functions with negative coefficients
IRMAK H., ÇETİN Ö. F., Raina R. K.
Journal of Rajasthan Academy of Physical Sciences , cilt.1, sa.4, ss.231-240, 2002 (ESCI)
2001
200149. Certain Inequalities Involving Meromorphically Multivalent Functions
Irmak H., Cho N. E., Çetin Ö. F., Raina R. K.
Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering Series B / Mathematics and Statistics , sa.30, ss.39-43, 2001 (TRDizin)
2001
200150. Sınıf Öğretmenliği I Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal ve İşlemsel Matematik Bilgileri Arasındaki Çelişkilerin Değerlendirilmesi
ÇETİN Ö. F., DANE A.
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.1-11, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200151. Some Operators and Their Applications to a Novel Class of Analytic and Univalent Functions With Negative Coefficients
IRMAK H., ÇETİN Ö. F., Cho N. E.
Atartürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.68-84, 2001 (Hakemli Dergi)
1999
199952. Some Inequalities on p Valently Starlike and p Valently Convex Functions
IRMAK H., ÇETİN Ö. F.
Hacettepe Bulletin of Natural Sciences and Engineering, Series B , sa.28, ss.71-76, 1999 (TRDizin)
1999
199953. Some Theorems Involving Inequalities on p Valent Functions
IRMAK H., ÇETİN Ö. F.
Turkish Journal Of Mathematics , sa.23, ss.453-459, 1999 (Scopus, TRDizin)
1999
199954. Negatif Katsayılı a Mertebeden p Değerli Yıldızıl ve Konveks Fonksiyonların Hadamard Çarpımı
ÇETİN Ö. F., YENİCE T.
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.2, ss.150-158, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞÜSTÜ BECERİ VE SINAV KAYGISI DÜZEYLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Çetin Ö. F., Başaran L.
ICSAS 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Ocak 2025, ss.331, (Özet Bildiri)
2024
20242. Ders Kitabında Geçen “En Küçük Ortak Kat (EKOK)” Tanımının Olası Sonuçlarına Yönelik Eylem Araştırması
Çetin Ö. F.
II Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, sa.47, ss.65-66, (Özet Bildiri)
2024
20243. 2001-2024 YILLARI ARASINDA DİSKALKULİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN KONU VE SONUÇLARI
Yavuz B., Çetin Ö. F.
2nd INTERNATIONAL RUMELI CONGRESS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL SCIENCES, 27 - 29 Nisan 2024, ss.988-989, (Özet Bildiri)
2023
20234. Matematik Senbol Bilgisi ve kullanımı
Çetin Ö. F.
3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 15 - 18 Mart 2023, ss.623-624, (Özet Bildiri)
2022
20225. Yabanci Dilden Çevrilmiş Matematik Terim Kisaltmalarinin Kavram Yapilandirmasina Etkisi (Ebas, Eküs Örneği)
Çetin Ö. F.
Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2022, cilt.6, sa.129, ss.102-126, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Öğretmen Adaylarının En küçük Ortak Kat (EKOK) Kavramına Yönelik Matematiksel İlişkilendirmeleri
Çetin Ö. F.
EDUCONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım - 19 Aralık 2022, ss.489-502, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ İÇİNDE YAPILABİLİR Mİ?
Çetin Ö. F., Bulut H.
6 th International Congress of Eurasian Social Sciences , Muğla, Türkiye, 13 - 16 Mayıs 2022, ss.66-86, (Tam Metin Bildiri)
2022
20228. Pedagojik Formasyon Eğitimi Katılımcılarının Öğretim Materyali Algıları ve Lisans Eğitiminde Kullandıkları Öğretim Materyalleri
Çetin Ö. F.
8 th International Conference on Multidisciplinary Sciences (8th icomus), Antalya, Türkiye, 2 - 04 Mart 2022, ss.194-208, (Tam Metin Bildiri)
2020
20209. Matematik Eğitiminde Kavram-Terim
Çetin Ö. F.
UBAK 2020 Ankara, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, ss.22-23, (Özet Bildiri)
2018
201810. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Eğim Konusu İle İlgili Hata ve KavramYanılgılarının Analizi
Örnekçi A., ÇETİN Ö. F.
E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 15 Haziran 2018 - 18 Haziran 2019, ss.60, (Özet Bildiri)
2018
201811. Cebir Öğretiminin ÖnemiGüncel Hayat Değişkenleri ve Bu Değişkenlere Karşılık Gelen Sayı Sistemleri
ÇETİN Ö. F.
UFBMEK-2018, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Öğretmen Eğitiminde Cebir Öğretiminin Önemi Lisansüstü Öğrencilerinin “Elmalarla Armutlar Toplanmaz” İfadesine Yaptıkları Yorumlar”
ÇETİN Ö. F.
II.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi’ne (2ndEducation Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.32-33, (Özet Bildiri)
2018
201813. Rasyonel Eşitsizlik Çözümlerinde Yaşanan Zorluklar ve Zorlukları Gidermek İçin Bir Çözüm Önerisi
ÇETİN Ö. F.
International Learning, Teaching and Education Research Congress (ILTER 2018), 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2019
201914. 6 - 7. Sınıflarda Uzunluk Ölçüm Tahmin Becerisinin İncelenmesi
Akkuşçi H., ÇETİN Ö. F.
E R P A International Congresses on Education 2 0 1 9, 12 - 18 Haziran 2019, ss.60, (Özet Bildiri)
2014
201415. Matematik Eğitimi ve Demokrasi Eğitimi
ÇETİN Ö. F.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2014
201416. Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
BEKDEMİR M., BAŞ F., ÇETİN Ö. F., ÖZTURAN SAĞIRLI M., ÇAKMAK Z., IŞIK A., et al.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2014
201417. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M., OKUR M., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., et al.
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201418. Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
BEKDEMİR M., BAŞ F., ÇETİN Ö. F., ÖZTURAN SAĞIRLI M., ÇAKMAK Z., IŞIK A., et al.
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201419. İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
ÇAKMAK Z., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., BEKDEMİR M., ÇETİN Ö. F., OKUR M., et al.
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201420. Ölçümsel ve İşlemsel Tahmin Stratejileri ve Kullanımlar
ÇETİN Ö. F., Köse K.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2013
201321. TAM SAYILARLA İŞLEMLERİN ÖĞRETİMİNDEALTERNATİF BİR YOL İNDİS KULLANIMI
ÇETİN Ö. F., DANE A., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇAKMAK GÜREL Z., Genel S., et al.
12. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
2013
201322. Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
ÇETİN Ö. F., DANE A., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇAKMAK Z.
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201323. Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı
ÇETİN Ö. F., DANE A., ÖZTURAN SAĞIRLI M., BAŞ F., ÇAKMAK Z., GENEL S., et al.
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
201224. Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Matematik
ÖZTURAN SAĞIRLI M., OKUR M., BEKDEMİR M., ÇETİN Ö. F.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
2012
201225. Fen bilgisi öğretmenliği öğrencilerine göre neden matematik Nasıl matematik
ÇETİN Ö. F.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
2012
201226. Merkezil bir kavram Yığılma noktası
DANE A., ÇETİN Ö. F., BEKDEMİR M.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
2010
201027. 6 7 8 sınıf fen bilgisi derslerinde kullanılan matematik hakkında ilköğretim matematik öğretmenlerinin görüşleri
ÇETİN Ö. F.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
2006
200628. Revize edilmiş Bloom Taksonomisinin Öğrenme Hedeflerine Göre İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çember ve Daire Konularında Başarılarının Değerlendirilmesi
BEKDEMİR M., ÇETİN Ö. F.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Kitaplar
2023
20231. BÖLÜM SONU ÇÖZÜMLÜ SORULARLA SOYUT MATEMATİK
Çetin Ö. F.
Doğu Ciltevi Yayınevi , Erzincan, 2023
2023
20232. Matematik Sembol Bilgisi ve Kullanımı
Çetin Ö. F.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları - I, Doç. Dr. Önder Baltacı, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.39-79, 2023
2002
20023. Öğretmenlik Uygulaması Okuldeneyimi II Okuldeneyimi I Okul Uygulamaları Aday Öğretmen Kılavuzu
ÇETİN Ö. F., BAHAR H. H., SANALAN V. A., TÜMER C., ÇIKILI Y., SÜLÜN A., et al.
Özsoy Ofset ve Matbaacılık, Erzincan, 2002
Desteklenen Projeler
2015 - 2016
2015 - 2016Öğretmen Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BAŞ F. (Yürütücü), ÇAKMAK Z., IŞIK A., ÖZTURAN SAĞIRLI M., OKUR M., KANBOLAT O., et al.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2001 - 2006
2001 - 2006Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2023
Ocak 2023HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2016
Mart 2016International Journal of Human Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2016
Mart 2016Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2015
Nisan 2015Educational Research and Reviews
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2015
Mart 2015Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2014
Temmuz 2014Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2012
Haziran 2012Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Nisan 2019
Nisan 20191. Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Öğrenci Sempozyumu
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Çetin Ö. F.
Erzincan, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
15 Mart 2023 - 18 Mart 2023
15 Mart 2023 - 18 Mart 20233rd International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies (ISSRIS’23)
Katılımcı
Balıkesir-Türkiye
04 Ekim 2018 - 06 Ekim 2018
04 Ekim 2018 - 06 Ekim 201813. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Denizli-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE CEBİR ÖĞRETİMİNİN ÖNEMİ; LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN “ELMALARLA ARMUTLAR TOPLANMAZ” İFADESİNE YAPTIKLARI YORUMLAR
Katılımcı
Aydın-Türkiye
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018A Solution to Challenges and Difficulties in Rational Inequality Solutions
Katılımcı
Amasya-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 201312. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Ekim 2012 - 01 Ekim 2012
01 Ekim 2012 - 01 Ekim 2012X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Niğde-Türkiye
01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011
01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011III. International Congress of Educational Research
Katılımcı
Lefkoşa-Kıbrıs (Kktc)
01 Şubat 2011 - 01 Şubat 2011
01 Şubat 2011 - 01 Şubat 2011International conference on new trends in education and their implications
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 20109. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Niğde-Türkiye
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 2010
01 Ekim 2010 - 01 Ekim 20109. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Mayıs 2006 - 01 Mayıs 2006
01 Mayıs 2006 - 01 Mayıs 20067. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Mayıs 1999 - 01 Mayıs 1999
01 Mayıs 1999 - 01 Mayıs 1999I. Türk Dünyası Matematik Sempozyumu
Katılımcı
Elazığ-Türkiye
01 Haziran 1998 - 01 Haziran 1998
01 Haziran 1998 - 01 Haziran 1998II Kızılırmak Uluslar arası Fen Bilimleri Kongresi
Katılımcı
Kırıkkale-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 41
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Ocak-2023
Ocak 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Aralık-2022
Aralık 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Hacettepe Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Hacettepe Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Aralık-2021
Aralık 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Aralık-2021
Aralık 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Yeterlik Sınavı
- Hacettepe Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Hacettepe Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020Tez Savunma (Doktora)
- Hacettepe Üniversitesi
Ocak-2020
Ocak 2020Doktora Yeterlik Sınavı
- Hacettepe Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Tez Savunma (Doktora)
- Hacettepe Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Hacettepe Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Hacettepe Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Hacettepe Üniversitesi
Ekim-2018
Ekim 2018