Yayınlar & Eserler

Makaleler 65
Tümü (65)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (3)
Scopus (17)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (34)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 96

1. Sosyobilimsel konuların model destekli öğretilmesinin 5. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme ve problem çözme becerilerine etkisi

14th Internatıonal Mardın Artuklu Scıentıfıc Researches Conference, Mardin, Türkiye, 01 Haziran 2025, cilt.14, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills.

2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı, Bayburt, Türkiye, 03 Ekim 2024, cilt.2, ss.299-300, (Özet Bildiri)

3. Determination of the subjects that are difficult to learn in high school physics courses according to student opinions and solution suggestions

Turkish Physical Society 40th International Physics Congress., MUĞLA-BODRUM, Türkiye, 03 Eylül 2024, cilt.40, ss.327, (Özet Bildiri)

4. Ses ve Özellikler Ünitesinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Teknolojik Farkındalık Düzeyine Etkisi

ABANT 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, (ABANT 2. Uluslararası Güncel Akademik Çalışmalar Sempozyumu), Bolu, Türkiye, 30 Aralık 2023, cilt.1, ss.163, (Özet Bildiri)

5. Determining the effect of model use on some variables in science teaching.

Ege 8th International Conference On Social Sciences, June 2-4, 2023 –İzmir, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2023, cilt.1, ss.258-259, (Özet Bildiri)

6. The Effect of Using Models in Teaching Force and Energy Unit on Some Variables

FMGTEK 2023 Uluslararası Fen, Matematik ve Teknoloji Eğitimi Konğresi, Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023, cilt.1, ss.78-79, (Özet Bildiri)

7. Lise fizik öğretiminde öğrencilerin zorlandığı konuların belirlenmesi

5. Internatıonal Palandoken Scıentıfıc Studıes Congress, Erzurum, Türkiye, 18 Mart 2023, cilt.1, ss.145-146, (Özet Bildiri)

9. STEM ve STEM Temelli Robotik Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Üstbiliş Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Uluslararası Profesyonel Eğitim Konferansı, 23 Ağustos 2021, (Özet Bildiri)

10. STEM ve STEM temelli robotik etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin problem çözme ve üst biliş becerilerine etkisinin incelenmesi

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Uluslararası Profesyonel Eğitim Konferansı (IPEC) Nevsehir Hacı Bektas Veli University International Professional Education Conference (IPEC), Nevşehir, Türkiye, 23 - 29 Ağustos 2021, cilt.1, sa.27, ss.87-89, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. STEM ve STEM temelli robotik etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin problem çözme ve üst biliş becerilerine etkisinin incelenmesi (Investigation of the Effects of STEM and STEM-Based Robotic Activities on the Problem Solving and Metacognition Skills of Secondary School Students).

Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Uluslararası Profesyonel Eğitim Konferansı (IPEC) Nevsehir Hacı Bektas Veli University International Professional Education Conference (IPEC), Nevşehir, Türkiye, 23 Ağustos 2021, cilt.1, ss.87-89, (Özet Bildiri)

12. Işığın Madde ile Etkileşimi Ünitesinin Yapay Zekâ Sisteminin Kullanılarak Öğretilmesi

1. ULUSAL EĞİTİMDE YAPAY ZEKA UYGULAMALARI KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 28 Haziran 2021, ss.93-94, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. Taşımalı İlköğretim Uygulamasının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Karşı Tutumuna Etkisi.

International Pegem Conference on Education (IPCET), Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.495-508, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. The Effect Of Using Augmented Reality Technology On Students’xx Academic Achievement And Motivation Against The Course In Science Education.

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, cilt.1, ss.180-181, (Özet Bildiri)

15. The Effect of The Bussed Primary School on Students’xx Attitude Towards Science Lesson.

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.502-503, (Özet Bildiri)

16. Analyzing of The Correlation Between Perceptions of Social Support And Academic Achievement In Science and Mathematics of Disadvantaged Students.

International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, p496-497. 16-19 Eylül 2020, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, cilt.1, ss.496-497, (Özet Bildiri)

17. Sosyoekonomik Bakımdan Dezavantajlı Öğrencilerin Bilişsel Esneklik ve Okula Bağlanma Durumları İle Fen ve Matematik Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi 07 HAZİRAN 2020 KONYA. UBAK Uluslararası Bilimler Akademisi Derneği, Konya, Türkiye, 07 Haziran 2020, cilt.1, ss.239-251, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Sağlık Çalışanlarının Radyasyon Tutumunu Belirleme Ölçeği Geliştirme ve Uygulama Çalışması

SADAB 4rd International Social Research and Behavioral Sciences Symposium, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2019, cilt.1, ss.95, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen Adaylarının Bireysel Değerlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 20191st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.397-402, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının Bireysel Değerlerinin Değişkenler Farklı Açısından İncelenmesi

1st International Science, Education, Art & Technology Symposium , İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.370-375, (Tam Metin Bildiri)

22. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ MÜFREDATININ DEĞERLENDİRİLMESİ

AL -FARABİ4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.38, (Özet Bildiri)

23. Fen Bilgisi Öğretmenliği Müfredatının Değerlendirilmesi

Al -Farabi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

24. FARKLI SAÇILMA AÇILARINDA 59.54 KEV ENERJİDE KURŞUNUNL X-IŞINI DİFERANSİYEL TESİR KESİTLERİ

ZEUGMA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARKONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

25. L X-RAY DIFFERENTIAL CROSS-SECTION OF LEAD AT SEVERAL SCATTERING ANGLES AT 59.54 KEV

II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 18 - 20 Ocak 2019, (Tam Metin Bildiri)

26. Örnek Olay Destekli İstasyon Tekniğinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimi Üzerine Etkisi

II. International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 28 - 20 Ekim 2018, cilt.1, ss.8, (Özet Bildiri)

27. Ortaokul Fen Bilimleri Dersinde Sorulan Sorular ile TIMSS Fen Bilimleri Sorularının Karşılaştırılması

International Learning Teaching and Educational Research Congress (ILTER 2018), Amasya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2018, cilt.1, ss.297, (Özet Bildiri)

28. INVESTIGATION OF THE CHEMICAL EFFECT USING EDXRF SPECTROMETRY ON THE LINES OF BROMINE Kα AND Kβ X-RAY EMISSION SPECTRA

XI. International Conference on Nuclear Structure Properties, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

29. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE STEM EĞİTİMİ ETKİSİNİNİNCELENMESİ

STEMES 2018 INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.114, (Özet Bildiri)

30. MONTESSORİ YAKLAŞIM TEMELLİ STEM ETKİNLİKLERİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ

STEMES 2018INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS(STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.265-266, (Özet Bildiri)

31. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM EĞİTİMİ KONUSUNDAKİ METAFORLAR

STEMES 2018 INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCINECE,TECHNOLOGY, ENGINEERING, MATHEMATICS (STEM) AND EUCATIONAL SCIENCES (Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.318-319, (Özet Bildiri)

32. ASTRONOMİ KONULARI İÇİN TASARLANAN ÖĞRENME İSTASYONLARININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ

I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, cilt.1, ss.242-244, (Özet Bildiri)

33. Investigation of Heavy Metal Concentrations in Soils at the Central Settlements of Erzincan- Turkey

Sixth Bozok Science Workshop: Studies from Nuclei to Nanomaterials withApplications, Yozgat, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2017, cilt.13, ss.26-27, (Özet Bildiri)

35. Öğrenme istasyonlarının yıldız kelimesi içeren astronomi kavramlarına ait zihinsel modellere etkisi

12. UFBMEK (12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi), Eylül 2016, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.154, (Özet Bildiri)

36. THE EFFECT OF MAGNETIZATION ON X RAY FLUORESCENCE CROSS SECTIONS

Fifth Bozok Science Workshop, Nano Carbon Materials and Their Applications, (Beşinci Bozok Bilim Çalıştayı: Nano Karbon Malzemeler ve Uygulamaları), Yozgat, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, cilt.12, ss.17-18

39. The Effect of Real Life Oriented Teaching Applications on the Prospective Teachers Ability to Make Associations with Real Life For the Subjects of Astronomy and Electricity

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/ Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

40. The effect of real lıfe orıented teachıng practıces on learnıng about lıght and sound

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

41. OPINIONS ABOUT THE IMPROVEMENTS MADE IN ACCORDANCE WITH THE POLICIES OF THE EUROPEAN UNION SCIENCE EDUCATION COURSE IN TURKEY

International Conference on Research in Education and Science (ICRES, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

42. The effect of entertaınıng educatıonal materıals on students scıence course metaphors

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), BODRUM/ MUĞLA, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, ss.164, (Özet Bildiri)

43. Sağlık Çalışanları İçin Radyasyon Kavramına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Development of Attitudes Scale Towards Concept Radiation for Health Care Staff

ULUSAL RADYOLOJİ TENİSYENLERİ KONGRESİ VE MEME RAYOLOJİ SEMPOZYUMU (RADYOTEK 2016), Antalya, Türkiye, 14 - 20 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

44. Lisans Öğrencilerinin Radyasyon İle İlgili Tutum ve Bilginlerinin Araştırılması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Çevre ve Sağlık Eğitimi), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.391, (Özet Bildiri)

47. ÜNİVERSİTELERDEKİ HAVACILIK BÖLÜMLERİNİN SEKTÖRLE İŞBİRLİĞİ

ÜSİMP 7. Ulusal Kongresi, Kayseri, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

48. Sivil Havacılık Sektörünün Ulusal ve Uluslar Arası Düzeyde İncelenmesi

7. Üniversite Sanayi İşbirliği Merkezleri Platformu Kongresi (ÜSİMP)-Erciyes Üniversitesi, KAYSERİ, Kayseri, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

49. Üniversitelere Bağlı Alternatif Enerji Kaynakları Bölümlerinin Sanayi Açısından Önemi

7. Üniversite Sanayi İşbirliği Merkezleri Platformu Kongresi (ÜSİMP) Erciyes Üniversitesi, KAYSERİ, Kayseri, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

50. Doğu Anadolu Bölgesindeki İklim Değişikliğine Bağlı Yenilenebilir Enerji Potansiyelinin İncelenmesi

7. Üniversite Sanayi İşbirliği Merkezleri Platformu Kongresi (ÜSİMP) 22-23 Mayıs 2014 Erciyes Üniversitesi, KAYSERİ, Kayseri, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. Üniversitelerdeki Havacılık Bölümlerinin Sektörle İşbirliği.

7. Üniversite Sanayi İşbirliği Merkezleri Platformu Kongresi (ÜSİMP) Erciyes Üniversitesi, KAYSERİ, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

55. Examination in The Terms of Some Variables of Real Life Problems With Teacher Candidates Eyes

World Conference on Design, Arts and Education., Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.867-872, (Tam Metin Bildiri)

56. Instructors Usage of Real Life Problems in Their Lessons And Some Difficulties That They Encounter 4 7 Mayıs 2012

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.365-366, (Özet Bildiri)

58. Evaluation of Education Faculty s Curriculum in The Aspect of Science Education Candidates A Sample Case Erzincan University

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi., İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80, (Özet Bildiri)

59. Measurement of incoherent scattering differential cross sections of 241Am gamma photons

Hellenic-Turkish International physics Conference, Bodrum and Kos, 10 - 15 Eylül 2001, cilt.1, ss.193, (Özet Bildiri)

61. The usage of ınstructional technologies by lecturers

World Conference on Educational Technology Researcher., Antalya, Türkiye, 04 Nisan 2011, cilt.28, ss.435-438, (Özet Bildiri)

62. The usage of instructional technologies by lecturers (Examples of Erzincan)

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

63. Study of developing a scale of attitude towards radiation

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.918-921, (Tam Metin Bildiri) identifier

64. Natural Radioactivity Levels in Soil Samples From Erzincan Region of Eastern Turkey

Chemical Physics Congress IX, İzmir Institute of Technology, Altmyunus Hotel – Çeşme, ÇEŞME/ İZMİR, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2010, ss.84, (Özet Bildiri)

65. Erzincan İl Merkezi ve Merkeze Yakın Yerleşim Yerlerinde Toprak Örneklerindeki Eser Element Miktarlarının Belirlenmesi

Turkısh Physıcal Socıety 27th. Internatıonal Physıcs Congress, Istanbul University, İstanbul, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2010, ss.97, (Özet Bildiri)

67. Erzincan Eğitim Fakültesinin İlköğretim Bölümü Matematik Eğitimi ve Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dallarında Eğitim Gören Lisans Öğrencilerinin Radyasyon Kavramına Karşı Bilgi ve Tutumlarının Belirlenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

68. Atom Numarası 68 Z 83 Olan Bazı Elementlerin L L X Işını Üretim Tesir Kesitlerinin 32 890 38 184 43 949 keV Enerjide Atom Numarasına Göre Değişimlerinin İncelenmesi

III. Ulusal Atom ve Molekül Fiziği Sempozyumu, 25-27 Mayıs 2000, p.10-17 Atatürk Üniversitesi Fen Ed. Fak. Fizik Böl. Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

69. 22 Z 82Aralığındaki Bazı Elementlerin İnkohorent Saçılma Fonksiyonu

III. Ulusal Atom ve Molekül Fiziği Sempozyumu, 25-27 Mayıs 2000, p.10-17 Atatürk Üniversitesi Fen Ed. Fak. Fizik Böl. Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

70. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yeni Öğretim Programının Uygulanması İle İlgili Öğretmen Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi-Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi ile EPÖDER İşbirliği/ BALİKESİR, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

71. İlköğretim 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Yeni Öğretim Programının Uygulanması İle İlgili Öğretmen Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi-Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi ile EPÖDER İşbirliği/ BALİKESİR, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

72. Erzincan Kaplıca Sularındaki Doğal Radyoaktivite Düzeyi

X. Ulusal Nükleer Bilimler ve Teknolojileri Kongresi, Muğla, Türkiye, 6 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

73. Atom numarası 68 Z 83 olan elementler için 32.89 keV enerjide L/L, L/L, Ll/L, Ll/L ve L/L X-Işını şiddet oranlarının ölçülmesi

XI. Ulusal Spektroskopi Kongresi-Gazi Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Kimya Bölümü, Ankara, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

74. L L L L Ll L Ll L and L L X ray intensity ratios for elements in the atomic range 68 Z 83 at 22 58 keV

24 th International Physics Congress of Turkish Physical Society, Malatya, Türkiye, 28 - 31 Ağustos 2007, ss.112-116, (Tam Metin Bildiri)

75. Measurements of The Total Molecular Differential Attenuation Coefficients For Scattering of Gamma Rays At Some Compounds

Türk Fizik Derneği 25. Uluslararası Fizik Kongresi, Bodrum/MUĞLA, Türkiye, 25 - 28 Ağustos 2008, ss.338, (Özet Bildiri)

76. Widths Asimmetries and Energy Shıfts of The K and L Series X Ray Lınes of The Some Tın Compounds

Türk Fizik Derneği Uluslararası Fizik Kongresi, BODRUM/ MUĞLA, Türkiye, 25 - 28 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

77. L L L L Ll L Ll L and L L X Ray Intensities Ratios For Elements in the atomic range 68 Z 83 at 22 58 keV

TFD-24 -Türk Fizik Derneği 24. Uluslararası Fizik Kongresi 28-31 Ağustos 2007 Sahife 112-116 Malatya Üniversitesi/Malatya-TÜRKİYE, Türkiye, 28 - 31 Ağustos 2007, (Tam Metin Bildiri)

78. Emisson probabilities of KX and G rays following I 131 and Xe 131 decay

2005 Dünya Fizik Yılı Türk Fizik Derneği 23. Uluslararası Fizik Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 16 Eylül 2005, ss.426, (Özet Bildiri)

79. 266Ra ve 241Am Radyoizotoplarının bozunmalarını takip eden ve ve X Işınlarının Emisy ihtimaliyetleri

Geleneksel Erzurum Fizik Günleri-II 25-28 Mayıs 2005, p.47 ERZURUM, Türkiye, 25 - 28 Mayıs 2005, (Özet Bildiri)

81. Emisson probabilities of KX and rays following 51Cr and 67Ga decay

Türk Fizik Derneği 22. Fizik Kongresi, 14–17 Eylül 2004 (358). Bodrum – TÜRKİYE, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

82. Emisson probabilities of KX- and -rays following 51Cr and 67Ga decay, 14–17 Eylül – TÜRKİYE,

Türk Fizik Derneği 22. Fizik Kongresi, Bodrum, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2004, ss.358, (Özet Bildiri)

84. Öğrenci sayısının fen bilgisi laboratuarı dersinin hedeflerini gerçekleştirme düzeyine etkisi.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-5) ODTU, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.285-292, (Tam Metin Bildiri)

85. Maddeyi Tanıma Ünitesinin Kavratılmasında Görsel Öğretim Materyallerinin Etkisi Üzerine Bir Araştırma

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-5) Özet kitapçığı s. 53. 16-18 Eylül 2002. ODTU, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.53, (Özet Bildiri)

86. The Efficiency Determination for Si(Li) Detector in the 3-722 keV Energy Range TFD-21 Türk Fizik Derneği 21. Fizik Kongresi

TFD-21 Türk Fizik Derneği 21. Fizik Kongresi, Isparta, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2002, ss.53, (Özet Bildiri)

88. Physical Factors controlling the Urban Planning in Disaster Areas Bartın Northern Turkey

3. Remote Sensing of Urban Areas International Symposium, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2002, ss.787, (Özet Bildiri)

90. Atom numarası 68≤Z≤83 olan bazı elementlerde L, L, X-ışını üretim tesir kesitlerinin 32,980, 38,184, 43.949 keV enerjide atom numarasına göre değişimlerinin incelenmesi

III. Ulusal Atom ve Molekül Fiziği Sempozyumu-Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü, Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2000, (Tam Metin Bildiri)

91. 22Z82 Aralığındaki Bazı Elementlerin İnkoherent Saçılma Fonksiyonu

III. Ulusal Atom ve Molekül Fiziği Sempozyumu Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü, Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2000, (Tam Metin Bildiri)

92. 45-125 A Saçılma aralığında 79Au tarafından 59.5 keV’lik -ışınlarının Koherent Saçılması

III. Ulusal Atom ve Molekül Fiziği Sempozyumu- Atatürk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü, Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2000, (Tam Metin Bildiri)

93. Koherent ve Compton Scattering Diferansiyel Tesir Kesitleri Oranlarının 55 ve 115 için 26 Z  82 Atomik Element Bölgesinde Atom numarasına Göre değişimi

TFD 18 (Türk Fizik Derneği 18. Fizik Kongresi) Çukurova Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

94. Al, Fe, Zn, Nb, Sn ve Ta Elementlerinin İnkoherent Saçılma Fonksiyonu

TFD 18 (Türk Fizik Derneği 18. Fizik Kongresi) Çukurova Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

95. Çeşitli Detektör ve Kaynak Geometrilerinde Monte-Carlo Metodu ile Katı Açının Hesaplanması

TFD 17 (Türk Fizik Derneği 17. Fizik Kongresi) ALANYA, Türkiye, 27 - 31 Ekim 1998, (Özet Bildiri)

96. Ti, Ni, Zn, In, Au ve Pb Numunelerinde İnkoherent Saçılma Fonksiyonunun Ölçülmesi

II. Ulusal Atom ve Molekül Fiziği Sempozyumu-Gazi Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Web of Science, Scopus ve Tr Dizin Veri Tabanında Fen Okuryazarlığı ile İlgili Yapılmış Olan Çalışmalara Yönelik Bibliyometrik Analiz

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, YALÇIN PAŞA, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.5-27, 2025

2. Fen Eğitiminde Akademik Benlik Saygısı

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, YALÇIN PAŞA, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.28-63, 2025

3. The Effect of Teaching The Force and Energy Unit Through Modeling on Academic Achievement, Motivation, and Self-Regulation Skills

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR, YALÇIN PAŞA, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.64-101, 2025

4. EĞİTİM VE METAVERSE

DIJITAL EĞITIM I, YURDAKAL İBRAHİM HALİL, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.27-49, 2024

6. Comparison of Questions in Secondary School Science Course and TIMSS Science Questions

Focus of Educational Sciences and Future Perspective, Yalçın Paşa, Editör, SRA Academic Publishing, Klaipeda, ss.32-70, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. 3.7 MANYETİK ALANIN KAYNAKLARI

Mühendisler ve Fen Bilimciler İçin Fizik Elektrik ve Manyetizma Problem Çözümleri, Prof. Dr. Yusuf ŞAHİN, Prof. Dr. Muhammed YILDIRIM, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, ss.123-143, 2022

11. Bölüm 3.6 MANYETİK ALAN ve MANYETİK ETKİLEŞMELER

Mühendisler ve Fen Bilimciler için FİZİK ELEKTRİK ve MANYETİZMA, Prof. Dr. Yusuf ŞAHİN,Prof. Dr. Muhammed YILDIRIM, Editör, Geçit Matbaacılık ve Yayıncılık San. Tic., Erzurum, ss.179-216, 2020

12. Bölüm 3.7 MANYETİK ALANIN KAYNAKLARI

Mühendisler ve Fen Bilimciler için FİZİK ELEKTRİK ve MANYETİZMA, Prof. Dr. Yusuf ŞAHİN, Prof. Dr. Muhammed YILDIRIM, Editör, Geçit Matbaacılık ve Yayıncılık San. Tic., Erzurum, ss.221-260, 2020
Metrikler

Yayın

175

Yayın (WoS)

22

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

94

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

117

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

79

Proje

21

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

29
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları