Yayınlar & Eserler

Makaleler 44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. 2005, 2009, 2013 ve 2018 İlköğretim Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Açısından İncelenmesi

2 INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.225-235, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. 2009, 2013, 2015 ve 2018 Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Kapsamında İncelenmesi

2 INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.206-218, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğretmenlerin Materyal Hazırlamada İnterneti Kullanma Şekilleri

VIII th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1020-1034, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Öğretmenlerinin Matematik Öğretme Öz Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

VIII th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.132-138, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA SOMUT MATERYAL TEMALI MAKALELER YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2020, ss.390, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2020, ss.269-280, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. Çizgi Grafiğiyle İlgili Öğrenci Açıklamalarında Neler Önemli

4th International Turkish Computers & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.45-48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Etme Nedenleri ve Programdan Beklentileri

4th International Turkish Computers & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.493-496, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Farkındalık Düzeyleri ve Problem Çözme Sürecinde Sergiledikleri Üstbilişsel Davranışlar

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.274, (Özet Bildiri) Creative Commons License

10. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerisini Yordayan Faktörlerin Sınıf Düzeyi Açısından İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.275, (Özet Bildiri) Creative Commons License

12. Sınıf Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi

17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, cilt.394, (Özet Bildiri)

13. MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

15. Türkiye de Okul Üniversite İşbirliğine İlişkin Bir Değerlendirme

International Teacher Education Conference, 2 - 04 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

16. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Sürecinin Bilişsel Bakış Açısı İle İncelenmesi

4. World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.43, (Özet Bildiri)

21. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi

X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Cebir Öğrenme Alanı Üzerinde Yüz Yüze Bilgi Paylaşımı YYBP

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

25. Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı

12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

27. Prizma Kavramı Öğretiminde Öğretmen Ve Öğrenci Arasında Kullanılan Matematiksel Dil

10. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

28. Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, ss.146, (Özet Bildiri)

29. Eğitim Fakülteleri İlköğretim Matematik Eğitiminde Yapılandırmacı Öğretim

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

31. Students Perceptions of Rectangular Prism by Models

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

33. Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Epistemolojik İnanışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

34. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Çember ve Daire Öğretimi

Geometri ve Öğretimi, AĞIRMAN AYDIN, Tuba; KÜÇÜK DEMİR, Betül, Editör, Pegem Akademi, ss.60-76, 2021
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

113

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

24

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

62

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları