Makaleler
44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (23)
4. Metacognitive behaviours of eighth grade students with different mathematics achievement levels during problem-solving process
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.14, sa.3, ss.2056-2083, 2022 (Hakemli Dergi)
7. TÜRKİYE'DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ÜÇ BOYUTLU MATERYAL TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, cilt.10, sa.2, ss.28-41, 2021 (Hakemli Dergi)
8. An investigation of the variables affecting the problem-solving achievements of pre-service secondary school mathematics teachers
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.2332-2359, 2021 (Hakemli Dergi)
9. The Prediction Status of Secondary School Students\u2019 Metacognitive Awareness, Self-regulatory Learning Strategies, Anxiety and Attitude Levels Towards Mathematics on Mathematics Achievement
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.1, ss.27-43, 2021 (Hakemli Dergi)
13. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.3, sa.8, ss.103-121, 2018 (Hakemli Dergi)
14. Matematik Öğretmenlerinin Sınavlarda Kullandıkları Soruların Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Boyutunda Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.95-113, 2017 (TRDizin)
17. Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.27-32, 2016 (Hakemsiz Dergi)
20. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarinin Üst Biliş Farkındalıkları Problem Çözmeye Yönelik İnançları
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.12, sa.2, ss.464-482, 2016 (Hakemli Dergi)
22. Ortaokul matematik öğretmen adaylarının problem kavramına ilişkin algıları üzerine bir inceleme.
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1367, 2016 (Hakemli Dergi)
25. TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİNKULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Türevin Sembolik ve Sözel Temsillerinin Kullanılabilme Düzeyine İlişkin Bir İnceleme
Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education (IJTASE)
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Analysing of Mathematics Education Research in Turkey: 2009-2014
International Journal of Review in Applied and Social Sciences
, cilt.1, sa.8, ss.31-56, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (TRDizin)
30. Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.115-129, 2015 (Hakemli Dergi)
31. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİN DOĞASINA İLİŞKİN DÜŞÜNCELERİ: BİR YAPISAL EŞİTLIK MODELİ İNCELEMESI
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.123-140, 2015 (Hakemli Dergi)
35. Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (TRDizin)
36. Web Tabanlı Ortamda Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Bilgi Paylaşım Süreci
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.197-224, 2014 (TRDizin)
38. Linear Algebra from Students Perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, sa.9, ss.29-40, 2014 (Hakemli Dergi)
40. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
41. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
42. Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.2, sa.2, ss.155-168, 2012 (Hakemli Dergi)
43. Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.14-25, 2012 (Hakemli Dergi)
44. Öğretmen Yetiştirme ve Öğretmenlik Mesleği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.53-62, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
11. 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Durumuyla Alan Konusunda Standart Olmayan Birimleri Kullanma Becerileri
Vth International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
13. MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
18. İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
20. İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
21. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
22. İlköğretim matematik öğretmen adaylarıyla matematik öğrenme alanlarının günlük hayattaki kullanımına ilişkin deneysel bir çalışma
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
25. Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
26. Temel Topolojik Kavramların Öğretiminde Öğretim Elemanı İle Öğretmen Adayı Arasındaki Matematiksel İletişim
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
28. Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, ss.146, (Özet Bildiri)
30. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
31. Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
32. Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
33. Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Epistemolojik İnanışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
34. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. Çember ve Daire Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, AĞIRMAN AYDIN, Tuba; KÜÇÜK DEMİR, Betül, Editör, Pegem Akademi, ss.60-76, 2021