SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Content Analysis of the Numbers and Operations Learning Area-themed Articles Published in Turkey Related to Their Topic Trends and Results
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.853-946, 2023 (Hakemli Dergi)
Metacognitive behaviours of eighth grade students with different mathematics achievement levels during problem-solving process
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.14, sa.3, ss.2056-2083, 2022 (Hakemli Dergi)
THE DESCRIPTIVE CONTENT ANALYSIS OF THESES WITH THE TOPIC OF METACOGNITION PUBLISHED IN TURKEY ON MATHEMATICS EDUCATION
JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
, cilt.0, sa.21, ss.83-97, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE'DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA ÜÇ BOYUTLU MATERYAL TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, cilt.10, sa.2, ss.28-41, 2021 (Hakemli Dergi)
An investigation of the variables affecting the problem-solving achievements of pre-service secondary school mathematics teachers
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.2332-2359, 2021 (Hakemli Dergi)
The Prediction Status of Secondary School Students\u2019 Metacognitive Awareness, Self-regulatory Learning Strategies, Anxiety and Attitude Levels Towards Mathematics on Mathematics Achievement
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.1, ss.27-43, 2021 (Hakemli Dergi)
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.3, sa.8, ss.103-121, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Sınavlarda Kullandıkları Soruların Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Boyutunda Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.95-113, 2017 (Hakemli Dergi)
Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.27-32, 2016 (Hakemsiz Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarinin Üst Biliş Farkındalıkları Problem Çözmeye Yönelik İnançları
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.12, sa.2, ss.464-482, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik öğretmen adaylarının problem kavramına ilişkin algıları üzerine bir inceleme.
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1367, 2016 (Hakemli Dergi)
Türevin Sembolik ve Sözel Temsillerinin Kullanılabilme Düzeyine İlişkin Bir İnceleme
Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education (IJTASE)
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
Analysing of Mathematics Education Research in Turkey: 2009-2014
International Journal of Review in Applied and Social Sciences
, cilt.1, sa.8, ss.31-56, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (Hakemli Dergi)
Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.115-129, 2015 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİN DOĞASINA İLİŞKİN DÜŞÜNCELERİ: BİR YAPISAL EŞİTLIK MODELİ İNCELEMESI
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.123-140, 2015 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ PROGRAMI ÖĞRETİM ELEMANLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRETİME BAKIŞ AÇILARI
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.385-400, 2015 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Ortamda Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Bilgi Paylaşım Süreci
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.197-224, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Web Tabanlı ve Yüz Yüze Bilgi Paylaşım Ortamlarının Katılımcılar Perspektifinden Değerlendirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.5, sa.3, ss.231-258, 2014 (Hakemli Dergi)
Linear Algebra from Students Perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, sa.9, ss.29-40, 2014 (Hakemli Dergi)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.2, sa.2, ss.155-168, 2012 (Hakemli Dergi)
Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.14-25, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştirme ve Öğretmenlik Mesleği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.53-62, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
6. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Durumuyla Alan Konusunda Standart Olmayan Birimleri Kullanma Becerileri
Vth International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress, 2 - 05 Mayıs 2018
MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018
İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2015
Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim matematik öğretmen adaylarıyla matematik öğrenme alanlarının günlük hayattaki kullanımına ilişkin deneysel bir çalışma
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Temel Topolojik Kavramların Öğretiminde Öğretim Elemanı İle Öğretmen Adayı Arasındaki Matematiksel İletişim
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, ss.146
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011
Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Epistemolojik İnanışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119
Kitap & Kitap Bölümleri
Çember ve Daire Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, AĞIRMAN AYDIN, Tuba; KÜÇÜK DEMİR, Betül, Editör, Pegem Akademi, ss.60-76, 2021