Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2009, 2013, 2015 ve 2018 Ortaokul Matematik Öğretim Programlarının Sayılar ve İşlemler Öğrenme Alanı Kapsamında İncelenmesi

2 INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.206-218 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2005, 2009, 2013 ve 2018 İlköğretim Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Açısından İncelenmesi

2 INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.225-235 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlerinin Matematik Öğretme Öz Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

VIII th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.132-138 Creative Commons License

Öğretmenlerin Materyal Hazırlamada İnterneti Kullanma Şekilleri

VIII th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1020-1034 Creative Commons License

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2020, ss.269-280 Creative Commons License

TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA SOMUT MATERYAL TEMALI MAKALELER YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2020, ss.390 Creative Commons License

Çizgi Grafiğiyle İlgili Öğrenci Açıklamalarında Neler Önemli

4th International Turkish Computers & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.45-48 Creative Commons License

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Etme Nedenleri ve Programdan Beklentileri

4th International Turkish Computers & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.493-496 Creative Commons License

MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018

Türkiye de Okul Üniversite İşbirliğine İlişkin Bir Değerlendirme

International Teacher Education Conference, 2 - 04 Eylül 2015

İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Sürecinin Bilişsel Bakış Açısı İle İncelenmesi

4. World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.43

Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi

X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Öğretmen ve Akademisyenler Arasında Oluşturulan Cebir Öğrenme Alanı Üzerinde Yüz Yüze Bilgi Paylaşımı YYBP

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Prizma Kavramı Öğretiminde Öğretmen Ve Öğrenci Arasında Kullanılan Matematiksel Dil

10. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27

Students Perceptions of Rectangular Prism by Models

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011

The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119

Kitap & Kitap Bölümleri

Çember ve Daire Öğretimi

Geometri ve Öğretimi, AĞIRMAN AYDIN, Tuba; KÜÇÜK DEMİR, Betül, Editör, Pegem Akademi, ss.60-76, 2021

Metrikler

Yayın

79

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

107

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları