Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Etkinlik Geliştirme Becerileri
Journal of Research in Informal Environments
, vol.8, no.2, pp.192-210, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of Secondary School Mathematics Teachers’ Processes of Preparing Mathematical Modelling Activities
Research on Education and Psychology
, vol.7, no.özel sayı, pp.704-723, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Modelling Strategies Used by the Pre-service Teachers in Fermi Problems: The Task of Automatic Irrigation System
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.2, pp.980-1003, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Comparing the Learning Environments Related to Mathematical Modelling Through Distance Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, vol.24, no.1, pp.17-39, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Pre-service Teachers' Modeling Cycles in the Mathematical Modeling Process: The Task of Solar Energy System
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.20, no.1, pp.389-407, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Adaptive and Affective Support of Mathematics Teachers from the Perspective of Secondary School Students
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.17, pp.695-719, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Examination of Secondary Students' Opinions on Mathematics in Distance Education in Terms of Demographic Variables
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.41, no.1, pp.141-186, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
An Analysis of Pre-Service Mathematics Teachers' Behavior on Mathematical Modeling Cycle
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.3, pp.571-585, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, vol.5, no.4, pp.140-161, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgıları
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, vol.6, no.4, pp.479-507, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul 6 ve 7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.2, pp.922-952, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
1926 İle 2005 Yılları Öğretim Programında Yer Alan Geometri Kavramlarının Karşılaştırılarak İncelenmesi
Tarih Okulu Dergisi
, vol.9, no.28, pp.273-298, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.164-193, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, vol.5, no.1, pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, vol.16, no.1, pp.199-223, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, vol.5, no.1, pp.115-129, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.1, pp.123-140, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.1, pp.204-223, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu Cisimlere İlişkin Konu Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, vol.8, pp.28-44, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
Journal of Research in Education and Teaching
, vol.1, no.4, pp.160-169, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Bilim Merkezlerinde Matematik Etkinlikleri
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Turkey, 17 - 19 November 2023, pp.1-2
Müzeler ve Matematik Eğitimindeki Rolü
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Turkey, 17 - 19 November 2023, pp.1-2
TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE QUALIFICATION LEVELS OF PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS
ASES V. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ordu, Turkey, 21 July 2023
INVESTIGATION OF FERMI PROBLEMS ANDMATHEMATICAL MODELING PROCESSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS
4TH INTERNATIONAL CONGRESS ONLIFE, SOCIAL, AND HEALTH SCIENCES IN A CHANGING WORLD, kıbrıs, Turkey, 12 February 2022
The Pre-service Secondary School Mathematics Teachers’ Intervention Experiences to the Students in Mathematical Modelling Applications
5 International Turkish Computer & Mathematics Education, Antalya, Turkey, 28 October 2021
The Opinions Of The Pre-service Teachers Participating In The Mathematical Modelling Activities About Modelling
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Bursa, Turkey, 30 September 2021
Exploring the Development Processes of The Mathematical Modelling Activities of The Secondary School Mathematics Teachers
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Bursa, Turkey, 30 September 2021
The Opinions of Secondary School Students Parents about Mathematics Course in Distance Education
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2021), Ankara, Turkey, 16 September 2021
Uzman Müdahaleleri ile Matematiksel Modelleme Yeterliklerinin Gelişimi
VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Turkey, 10 September 2020, pp.852-853
Mathematical Models Created By Pre-Service Elementary Mathematics Teachers
4. International Turkish Computer & Mathematics Education, İzmir, Turkey, 26 September 2019, pp.685-687
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Döngülerinin İncelenmesi
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 May 2018
6. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Durumuyla Alan Konusunda Standart Olmayan Birimleri Kullanma Becerileri
Vth International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress, 2 - 05 May 2018
6. Sınıf Öğrencilerinin Çizgi Grafiklerini Günlük Yaşam Durumları İle Anlamlandırma Süreçleri Üzerine Bir Öğretim Deneyi Uygulaması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 April 2018
7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EŞİTLİK VE DENKLEM KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 October 2017
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modellemeye İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi
The Internatıonal Conference On Educatıon, Zagreb, Croatia, 29 June - 01 July 2017, pp.1-2
Ortaokul 6 ve 7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları Erzincan İli Örneği
Uluslararası Erzincan Sempozyumu, 28 September - 01 October 2016
Matematik Koçluğunun 8 Sınıf ÖğrencilerininMatematik Başarıları Üzerine Etkisi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.231
1926 İle 2005 Yılları İlkokul 4 Sınıf Geometri Konularının Karşılaştırılarak İncelenmesi
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 1 - 03 September 2016
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNİN BİLİŞSEL BAKIŞ AÇISI İLE İNCELENMESİ
World Conference on Educational and Instructional Sudies, 5 - 07 November 2015
İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Turkey, 23 - 25 May 2015
İlköğretim matematik öğretmen adaylarıyla matematik öğrenme alanlarının günlük hayattaki kullanımına ilişkin deneysel bir çalışma
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
TAM SAYILARLA İŞLEMLERİN ÖĞRETİMİNDEALTERNATİF BİR YOL İNDİS KULLANIMI
12. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik, Turkey, 23 - 25 May 2013
Temel Topolojik Kavramların Öğretiminde Öğretim Elemanı İle Öğretmen Adayı Arasındaki Matematiksel İletişim
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Turkey, 19 - 21 September 2012
Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 24 - 27 June 2012, pp.146
Prizma kavramının öğretiminde öğretmen ve öğrenci arasında kullanılan matematiksel dil
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 24 - 27 June 2012
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Turkey, 26 - 28 April 2012, pp.1