Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (11)
1. Indication of Scaffolding in Mathematical Modeling
International Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.23, sa.7, ss.2597-2628, 2025 (SSCI, Scopus)
8. Comparing the Learning Environments Related to Mathematical Modelling Through Distance Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, cilt.24, sa.1, ss.17-39, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Dersine Yönelik Görüşlerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.1, ss.141-186, 2022 (Hakemli Dergi)
18. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.5, sa.4, ss.140-161, 2018 (Hakemli Dergi)
19. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Eşitlik ve Denklem Konusundaki Kavram Yanılgıları
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.479-507, 2017 (Hakemli Dergi)
20. 1926 İle 2005 Yılları Öğretim Programında Yer Alan Geometri Kavramlarının Karşılaştırılarak İncelenmesi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.9, sa.28, ss.273-298, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Ortaokul 6 ve 7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.922-952, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
25. TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİNKULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.115-129, 2015 (Hakemli Dergi)
29. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.123-140, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (Hakemli Dergi)
34. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.1, sa.4, ss.160-169, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
2. Bilim Merkezlerinde Matematik Etkinlikleri
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)
3. Müzeler ve Matematik Eğitimindeki Rolü
3. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, ss.1-2, (Özet Bildiri)
5. TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE QUALIFICATION LEVELS OF PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS
ASES V. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ordu, Türkiye, 21 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
8. INVESTIGATION OF FERMI PROBLEMS ANDMATHEMATICAL MODELING PROCESSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS
4TH INTERNATIONAL CONGRESS ONLIFE, SOCIAL, AND HEALTH SCIENCES IN A CHANGING WORLD, kıbrıs, Türkiye, 12 Şubat 2022, (Özet Bildiri)
9. The Pre-service Secondary School Mathematics Teachers’ Intervention Experiences to the Students in Mathematical Modelling Applications
5 International Turkish Computer & Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
10. The Opinions Of The Pre-service Teachers Participating In The Mathematical Modelling Activities About Modelling
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
11. Exploring the Development Processes of The Mathematical Modelling Activities of The Secondary School Mathematics Teachers
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
12. The Opinions of Secondary School Students Parents about Mathematics Course in Distance Education
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2021), Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
13. Uzman Müdahaleleri ile Matematiksel Modelleme Yeterliklerinin Gelişimi
VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, ss.852-853, (Özet Bildiri)
14. Mathematical Models Created By Pre-Service Elementary Mathematics Teachers
4. International Turkish Computer & Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 Eylül 2019, ss.685-687, (Özet Bildiri)
15. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Döngülerinin İncelenmesi
V. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
16. 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Durumuyla Alan Konusunda Standart Olmayan Birimleri Kullanma Becerileri
Vth International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
18. 6. Sınıf Öğrencilerinin Çizgi Grafiklerini Günlük Yaşam Durumları İle Anlamlandırma Süreçleri Üzerine Bir Öğretim Deneyi Uygulaması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EŞİTLİK VE DENKLEM KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
21. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modellemeye İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi
The Internatıonal Conference On Educatıon, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
22. Ortaokul 6 ve 7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları Erzincan İli Örneği
Uluslararası Erzincan Sempozyumu, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
24. Matematik Koçluğunun 8 Sınıf ÖğrencilerininMatematik Başarıları Üzerine Etkisi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.231, (Özet Bildiri)
25. 1926 İle 2005 Yılları İlkokul 4 Sınıf Geometri Konularının Karşılaştırılarak İncelenmesi
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
27. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNİN BİLİŞSEL BAKIŞ AÇISI İLE İNCELENMESİ
World Conference on Educational and Instructional Sudies, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
28. İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
29. İlköğretim matematik öğretmen adaylarıyla matematik öğrenme alanlarının günlük hayattaki kullanımına ilişkin deneysel bir çalışma
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
30. Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
31. İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
32. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
33. TAM SAYILARLA İŞLEMLERİN ÖĞRETİMİNDEALTERNATİF BİR YOL İNDİS KULLANIMI
12. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
34. Temel Topolojik Kavramların Öğretiminde Öğretim Elemanı İle Öğretmen Adayı Arasındaki Matematiksel İletişim
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
35. Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, ss.146, (Özet Bildiri)
36. Prizma kavramının öğretiminde öğretmen ve öğrenci arasında kullanılan matematiksel dil
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
37. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)