SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.1765-1783, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Teaching Practices with Real Life Content in “Heat and Temperature” and “Movement and Force” Learning Areas
European Journal of Physics Education
, cilt.-13, sa.2, ss.30-52, 2022 (Hakemli Dergi)
UNIVERSITY STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS DISTANCE EDUCATION AND PERCEPTIONS OF GOOD LECTURERS IN DISTANCE EDUCATION IN COVID-19 PERIOD
International Journal of Education Technology and Scientific Researches)
, cilt.6, sa.14, ss.520-568, 2021 (Hakemli Dergi)
TURKISH ADAPTATION STUDY OF CHILDRENS PERCEPTIONS OF THEIR PLAY (CPTP) SCALE
International Journal of Social Science
, ss.107-125, 2017 (Hakemli Dergi)
Birlikte Öğrenme ve Öğrenci Takımları Başarı Bölümlerinin Fen Bilimleri Dersinde Akademik Başarıya Etkisi (Kars İl Örneği)
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.79-87, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli Uygulama Düzeyleri
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.127-144, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The effect of real lıfe orıented teachıng practıces on learnıng about lıght and sound
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016
The Effect of Real Life Oriented Teaching Applications on the Prospective Teachers Ability to Make Associations with Real Life For the Subjects of Astronomy and Electricity
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/ Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016
Lisans Öğrencilerinin Radyasyon İle İlgili Tutum ve Bilginlerinin Araştırılması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Çevre ve Sağlık Eğitimi), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.391
İki farklı işbirlikli öğrenme yöntemleri sınıfta uygulamaları ve elde edilen sonuçların değerlendirilmesi
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Fen ve Teknoloji Dersi ÖğretimProgramına İlişkin Öğretmenlerin Görüşleri
Kongre, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
A qualitative study on teacher candidates concept knowledge level
World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.787-796
Kimya Derslerinin İşlenişinde İşbirlikli Okuma Yazma Sunma Uygulama Yönteminin Uygulaması
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
İşbirlikli öğrenme yönteminin tüm aşamalarında oluşan sorunlar ve bu sorunların giderilmesi
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011
Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, cilt.1, ss.31-32
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.74-76
Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62
Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının Belirlenmesi
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.567-574
Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008, ss.1
Swh formatına göre hazırlanan fizik laboratuvarı raporlarının fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvara yönelik tutumlarına etkisinin araştırılması
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiri, Tokat, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2007