Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANALOJİYE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BELİRLENMESİ

1st International Congress on Education Studies, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2021, ss.51, (Özet Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Sosyalleşme Taktiklerinin Farklı Değişkenler Açısından Belirlenmesi

1st International Congress on Education Studies , Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2021, ss.48, (Özet Bildiri)

3. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZMAYA YÖNELİK TUTUM VE KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BELİRLENMESİ

1st International Congress on Education Studies , Ankara, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2021, ss.53, (Özet Bildiri)

4. ÖĞRENCİLERİN FEN KONULARI İLE İLGİLİ HAZIRLADIKLARI ANALOJİ TÜRLERİ İLE ÖĞRENME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

4th International Symposium of Education and Values , Karabük, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2020, ss.250-251, (Özet Bildiri)

5. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

2nd International Congress on Multidisciplinary Social Sciences , Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2020, ss.70-71, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Farklı Değişkenler Açısından İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

2nd International Congress on Multidisciplinary Social Sciences, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2020, ss.74-75, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen Adaylarının Arkadaş Baskısına Yönelik Algılarının Belirlenmesi

1st International Science, Education, Art & Technology Symposium , İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.376-380, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Bireysel Değerlerinin Değişkenler Farklı Açısından İncelenmesi

1st International Science, Education, Art & Technology Symposium , İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.370-375, (Tam Metin Bildiri)

9. ÇOCUK VE ERGENLER İÇİN OKULA BAĞLANMA TUTUMLARI İNCELENMESİ

The Twelfth International Congress of Educational Research (ICER 2019). , Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.138, (Özet Bildiri)

10. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

The Twelfth International Congress of Educational Research (ICER 2019), Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.139, (Özet Bildiri)

11. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME BİÇEMLERİNİN BELİRLENMESİ

3. International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS 2019), Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, ss.633-640, (Tam Metin Bildiri)

12. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Empatik ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.376, (Özet Bildiri)

13. DETERMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ THINKING TOWARDS WRITING

International Conference on Research in Education and Science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. The effect of real lıfe orıented teachıng practıces on learnıng about lıght and sound

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

15. The Effect of Real Life Oriented Teaching Applications on the Prospective Teachers Ability to Make Associations with Real Life For the Subjects of Astronomy and Electricity

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/ Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

16. Öğrenme Amaçlı Yazma Aktiviteleri Hakkında Öğrenci Görüşleri: Farklı Muhataplara Bireysel veya Grup Olarak Mektup Yazma

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1073-1074, (Özet Bildiri)

17. Lisans Öğrencilerinin Radyasyon İle İlgili Tutum ve Bilginlerinin Araştırılması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Çevre ve Sağlık Eğitimi), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.391, (Özet Bildiri)

20. A qualitative study on teacher candidates concept knowledge level

World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.787-796, (Tam Metin Bildiri)

22. İşbirlikli öğrenme yönteminin tüm aşamalarında oluşan sorunlar ve bu sorunların giderilmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

23. Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına Etkisi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, cilt.1, ss.31-32, (Tam Metin Bildiri)

25. Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62, (Tam Metin Bildiri)

26. Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının Belirlenmesi

7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.567-574, (Tam Metin Bildiri)

27. Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına Etkisi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

16

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları