Biyografi
1977 yılında Diyarbakır’da doğdu. Evli olup bir çocuk annesidir.
Erzincan Sağlık Meslek Lisesi hemşirelik bölümünden 1995 yılında mezun olup aynı yıl Erzincan SSK hastanesinde hemşire olarak çalışmaya başlamıştır. On yılı aşkın bir süre klinik deneyimi bulunmaktadır. Eş zamanlı olarak öğretim yaşamına devam etmiştir. 2006 yılında Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümünden mezun olmuştur. 2009 yılında Atatürk Üniversitesinde Sınıf Öğretmenliği alanında Yüksek lisans derecesini almış ve Erzincan Üniversitesi’nde araştırma görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı’nda doktora çalışmasını sürdürürken Cumbria Üniversitesi’nde (İngiltere) ziyaretçi araştırmacı olarak alt ay süre ile çalışmıştır. 2014 yılında başarılı öğrencilerin öğrenme yaklaşımları üzerine yaptığı çalışması sonrasında doktora derecesini almıştır. 2016 yılında “Başarılı Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımları ve Etkili Öğrenmeye İlişkin Önerileri” doktora tezi ile “Nafi Atuf Kansu Eğitbilim Araştırmaları Ödülü” nü kazanmıştır. Çalışma alanları program geliştirme ve değerlendirme, öğrenme yaklaşımları, etkili öğrenme, otizimli çocuklar, üstün yetenekli öğrenciler ve örtük zeka kuramı olup halen Erzincan Üniversitesi Temel Eğitim Bölümü Bölümü Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalında Doçent Dr. Öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.
Eğitim Bilgileri
2009 - 2014
2009 - 2014Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Atatürk Üniversitesi, Erzincan Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
BAŞARILI ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI VE ETKİLİ ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ÖNERİLERİ
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin çeşitli değişkenler açısından sınıf yönetimi anlayışlarının belirlenmesi
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2023
2023How to Teach Even Better
Mesleki Eğitim
Cambridge Assessment International Education
2022
2022Eğiticilerin Eğitimi
Diğer
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2022
2022How to Help Your Child Learn, Grow, Thrive
Mesleki Eğitim
IWE
2021
2021The Guide to Write Authentic Writing Pieces; Write It!
Diğer
Nüans Publishing
2021
2021How to create an inclusive classroom environment & Let’s talk about inclusion in online learning
Diğer
Macmillan Education
2021
2021Learning to think, Thinking to learn & Global Citizenship Education: What, why and how?
Diğer
Macmillan Education
2021
2021Stories at the heart of learning in the Primary classroom & Successful storytelling and Shakespeare
Diğer
Macmillan Education
2020
2020Çocuklara Yaratıcı Yazı Nasıl Öğretilir?
Yenilikçilik
Masal seramik Evi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2019 - 2024
2019 - 2024Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2016 - 2018
2016 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - 2025
2023 - 2025Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2009
2006 - 2009Hemşire
Erzincan Devlet Hastanesi, Hemşire
1995 - 2006
1995 - 2006Hemşire
Erzincan SSK hastanesi, Hemşire
Verdiği Dersler
Lisans
Etkili Çalışma Stratejileri ve Öğrenme Stilleri
Öğretmenlik uygulaması I
eğitimde ölçme ve değerlendirme
öğretim ilke ve yöntemleri
öğretim ilke ve yöntemleri
Eğitimde ölçme ve değerlendirme
öğretmenlik uygulaması II
öğretmenlik uygulaması I
eğitime giriş
özel eğitim ve kaynaştırma
ölçme ve değerlendirme
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ
PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
İLKOKUL 4. SINIF TÜRKÇE DERSİNDE YARATICI YAZMA UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGISI VE YARATICI YAZMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
A.çakır(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ YAŞAMLARINDA YAŞADIKLARI DUYGULARIN İNCELENMESİ
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
F.ÇİMEN(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ZİHNİYET TEORİSİ BAĞLAMINDA ZEKÂ ALGILARININ İNCELENMESİ
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
A.CEM(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZEKÂ ALGILAYIŞ ÖZELLİKLERİ
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
B.ERTEK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeyine ilişkin öğrenci veli öğretmen ve yönetici görüşlerinin incelenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
C.Yıldırım(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematik kaygıları ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi ve matematik kaygısını oluşturan etmenlerin belirlenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
Y.BOSTANCI(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin sahip oldukları öz-düzenleme becerileri ile sosyal bilgiler dersi akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
R.ŞEYDA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme algıları ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
İ.AYDOĞDU(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. A Journey from Preschool to Primary School Literacy Process.
İlhan Beyaztaş D., Aşkın Tekkol İ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.56, ss.359-381, 2024 (ESCI)
2023
20232. Norm referenced assessment from the perspective of students: Its effects on learning approaches and social-affective characteristics, and assessment expectations
İlhan Beyaztaş D., Eser D. Ç.
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı
, cilt.3, sa.2, ss.248-273, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20233. Investigating the Relationship Between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement of Primary School 4th Grade Students
İlhan Beyaztaş D., Bostancı Y.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.498-512, 2023 (TRDizin)
2022
20224. The Characteristics of Gifted Students’ Perceptions of Intelligence
İlhan Beyaztaş D.
International Journal of Progressive Education , cilt.18, sa.3, ss.91-104, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20215. İlkokul 4. Sınıf öğrencilerinin sahip oldukları öz-düzenleme becerileri ile sosyal bilgiler dersi akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yılmaz R. Ş., İlhan Beyaztaş D.
21. yüzyılda Eğitim ve Toplum , cilt.10, sa.29, ss.273-299, 2021 (TRDizin)
2019
20196. What is the Relationship Between Teaching Approaches ofInstructors and Learning Approaches of TeacherCandidates?
İlhan Beyaztaş D.
Asian Journal of University Education , cilt.15, ss.62-77, 2019 (Scopus)
2019
20197. Learning Approaches, Self-Regulation Skills, Learning Strategies of Gifted Students and Factors Affecting Their Learning Characteristics
İLHAN BEYAZTAŞ D., Metin E. N.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.11, sa.5, ss.119-144, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?
İlhan Beyaztaş D.
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.224, ss.165-180, 2019 (Scopus, TRDizin)
2018
20189. Investigation of the Predictive Power of Academic Achievement, Learning Approaches and Self-Regulatory Learning Skills on University Entrance Exam Scores Using Path Analysis
İLHAN BEYAZTAŞ D., GÖÇER ŞAHİN S.
World Journal of Education
, cilt.8, sa.2, ss.114-126, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Sınıf Eğitimi Öğrencilerinin İngilizce Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik İnançları
İLHAN BEYAZTAŞ D.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.265-280, 2018 (TRDizin)
2018
201811. Öğretmen Adaylarının Sınav Türüne Göre Kullandıkları Öğrenme Yaklaşımlarını Benimseme Nedenlerine İlişkin Görüşleri
ÖZDEMİR B., İLHAN BEYAZTAŞ D.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.46, ss.363-385, 2018 (TRDizin)
2018
201812. The Effect of Case-Based Curriculum on Cognitive and Affective Characteristics of Students
İLHAN BEYAZTAŞ D., özdemir b.
Journal of Education and Training Studies , sa.6, ss.13-25, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Öğrenme Yaklaşımları ile Öğrenme StratejileriniKullanma Kalitesi Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi
İlhan Beyaztaş D., Göçer Şahin S.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.50, sa.2, ss.59-78, 2017 (TRDizin)
2017
201714. The Relationship between Student Teachers’ Perception of Intelligence and their Goal Orientation
İLHAN BEYAZTAŞ D., kaptı s. b., hymer b.
Universal Journal of Educational Research , sa.5, ss.1519-1528, 2017 (Scopus)
2017
201715. A Cross-national Study of Student Teachers' Views about Intelligence: Similarities and Differences in England and Turkey
İLHAN BEYAZTAŞ D., dawson e.
Universal Journal of Educational Research , cilt.5, sa.3, ss.510-516, 2017 (Scopus)
2016
201616. Graduate Students’ Opinions of Professors’ Competencies in Graduate Schools of Education
senemoğlu n., İLHAN BEYAZTAŞ D., kaptı s. b.
Journal of the International Society for Teacher Education , cilt.20, sa.2, ss.79-92, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. An analysis of Turkish students perception of intelligence from primary school to university
İLHAN BEYAZTAŞ D., hymer b.
Gifted Education International , cilt.1, ss.1-17, 2016 (Scopus)
2015
201518. Başarılı öğrencilerin öğrenme yaklaşımları ve öğrenme yaklaşımlarını etkileyen faktörler.
İLHAN BEYAZTAŞ D., senemoğlu n.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , cilt.40, ss.193-216, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2015
201519. Case based curriculum in administration and leadership course.
kaptı s. b., İLHAN BEYAZTAŞ D., senemoğlu n., kaptı a.
European Scientific Journal , cilt.11, ss.82-93, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201420. Evaluating academic workplaces: the hyper-expansive environment experienced by university lecturers in professional fields
boyd p., smith c., İLHAN BEYAZTAŞ D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT , cilt.20, ss.18-32, 2014 (SSCI, Scopus)
2013
201321. Cumhuriyetten günümüze ilkokul/ilköğretimprogramlarının incelenmesi
İlhan Beyaztaş D., Kaptı S. B., Senemoğlu N.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.46, ss.319-344, 2013 (TRDizin)
2013
201322. Ortaöğretim ve Özel Dershane Öğretmenlerinin Öğretme Öğrenme Sürecindeki Davranışlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
İLHAN BEYAZTAŞ D., KAPTI S. B., GELBAL S.
uluslararası eğitim programları ve öğretim çalışmaları dergisi , cilt.3, sa.5, ss.1-12, 2013 (TRDizin)
2013
201323. Ortaöğretim ve özel dershane öğretmenlerinin öğretme-öğrenme sürecindeki davranışlarına ilişkin öğrenci görüşleri
İLHAN BEYAZTAŞ D., kaptı s. b., gelbal s.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, , cilt.3, ss.1-12, 2013 (TRDizin)
2013
201324. Cumhuriyetten Günümüzeİlkokul İlköğretim 1 Kademe Programlarının İncelenmesi
İlhan Beyaztaş D., Kaptı S. B., Senemoğlu N.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.2, ss.319-344, 2013 (TRDizin)
2012
201225. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Tekniklerinin Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanmasına İlişkin Nitel Bir Çalışma
Yağcı E., Kaptı S. B., İlhan Beyaztaş D.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.23, ss.59-73, 2012 (TRDizin)
2012
201226. Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği
Doğan N., İLHAN BEYAZTAŞ D., Koçak Z.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , cilt.37, sa.165, ss.224-237, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2008
200827. Beşinci sınıf öğretmenlerinin türkçe dersi sınav sorularının bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
şen s., İLHAN BEYAZTAŞ D.
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.1, ss.67-83, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Critical Adult Education in the context of Social Transformation
Çelik Ş. N., Aşkın Tekkol İ., İlhan Beyaztaş D.
CRITICAL ADULT LEARNING AND EDUCATION CONFERENCE, Valletta, Malta, 6 - 07 Kasım 2025, (Yayınlanmadı)
2025
20252. Breaking barriers, building Futures. Examining Adult Education challenges and empowerment pathways for illiterate women in Van province
Çelik Ş. N., İlhan Beyaztaş D., Uçar R.
CRITICAL ADULT LEARNING AND EDUCATION CONFERENCE, Valletta, Malta, 6 Kasım - 07 Aralık 2025, (Yayınlanmadı)
2025
20253. İlkokul 4. Sınıf Türkçe Dersinde Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Öğrencilerin Yazma Kaygısı ve Yaratıcı Yazma
Çakır Yıldız A., Ilhan Beyaztaş D.
TÜRKÇE VE DİL EĞİTİMİNDE İYİ UYGULAMALAR KONFERANSI PROGRAMI, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2025, cilt.1, ss.27-40, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Zekayı Algılayış Özellikleri
İLHAN BEYAZTAŞ D.
6. ulusal üstün yeteneklilerin eğitimi kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.130-132, (Özet Bildiri)
2018
20185. The Trend of Learning Approaches Preference of Medical Students
TURAN S., İLHAN BEYAZTAŞ D., ONAN A., ELÇİN M.
EAPRIL conference 2018, 12 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2017
20176. Student Teachers’ Perception on Ideal Teacher Characteristics
İLHAN BEYAZTAŞ D., kaptı s. b., senemoğlu n.
International Society for Teacher Education, Aarhus, Danimarka, 24 - 28 Nisan 2017, ss.70-71, (Özet Bildiri)
2016
20167. Adaptation of goal orientation scale through faculty of education in Turkey
İLHAN BEYAZTAŞ D., KAPTI S. B.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
20168. The relationship between students' perception of intelligence and their goal orientation.
kaptı s. b., İLHAN BEYAZTAŞ D.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences,, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.335-336, (Özet Bildiri)
2016
20169. ion of goal orientation scale through faculty of education in Turkey.
İLHAN BEYAZTAŞ D., kaptı s. b.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences,, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.336-337, (Özet Bildiri)
2015
201510. Graduate students’ opinions on competency of educators of teacher educators.
kaptı s. b., İLHAN BEYAZTAŞ D., senemoğlu n.
35th International Society for Teacher Education (ISfTE), New-Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201511. An Analysis of Students' Perception of Intelligence from Primary School to University
İLHAN BEYAZTAŞ D.
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges- ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.210-212, (Özet Bildiri)
2014
201412. Case based curriculum in administration and leadership
kaptı s. b., İLHAN BEYAZTAŞ D., senemoğlu n.
34th International Society for Teacher Education (ISfTE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2014, ss.54, (Özet Bildiri)
2013
201313. Hyper Expansive Academic Workplaces lecturers in professional fields juggling priorities within the research teaching knowledge exchange nexus
boyd p., smith c., İLHAN BEYAZTAŞ D.
society for research into higher education, 11 - 13 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
2013
201314. Hyper-expansive academic workplaces
boyd p., smith c., İLHAN BEYAZTAŞ D.
SRHE ANNUAL RESEARCH CONFERENCE, Wales, Birleşik Krallık, 11 - 13 Aralık 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2011
201115. Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Dersi Programlarının İncelenmesi
kaptı s. b., İLHAN BEYAZTAŞ D., senemoğlu n.
0. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.135, (Özet Bildiri)
2010
201016. İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi,
İLHAN BEYAZTAŞ D.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.157-159, (Tam Metin Bildiri)
2009
200917. Öğretim elemanları demokratikleşiyor mu?
İLHAN BEYAZTAŞ D., sanalan v. a.
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.364, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Gelişen Zihin: Eğitimciler İçin Bir Yol Haritası
İlhan Beyaztaş D.
Gelişen Zihin: Eğitimciler İçin Bir Yol Haritası , Dilek İLHAN BEYAZTAŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2024
2022
20222. Pandemic Process and Differences in Learning Approaches
İlhan Beyaztaş D., Senemoğlu N.
BEYOND COVID-19: MULTIDISCIPLINARY APPROACHES AND OUTCOMES ON DIVERSE FIELDS, Şuay Nilhan Açıkalın,Şefika Şule Erçetin,Nihan Potas, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.177-193, 2022
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025Would You Mind-Set?
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Avrupa Düzeyi
(Proje Özeti)
İlhan Beyaztaş D. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018İLKOKUL 4. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İlhan Beyaztaş D., Aşkın Tekkol İ.(Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018Eğitim Bilimine Giriş dersinde Vakaya Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Özellikleri Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
İLHAN BEYAZTAŞ D. (Yürütücü), ÖZDEMİR B.
2013 - 2014
2013 - 2014Özel Güvenlik Görevlisi Eğitim Programı Geliştirme
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
İLHAN BEYAZTAŞ D.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - 2022
2019 - 2022
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2025
Kasım 2025Siirt Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
24 Ekim 2025 - 24 Ekim 2025
24 Ekim 2025 - 24 Ekim 202523. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Oturum Başkanı
Ankara-Türkiye
01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016
01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016Tıp Öğrencilerinin Etkili Öğrenmeye İlişkin Önerileri, Tıp Eğitimi ve Bilişimi Seminer Toplantısı, Hacettepe Üniversitesi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
Burslar
2013 - 2013
2013 - 2013YÖK Doktora Araştırma Bursu
YÖK
2007 - 2009
2007 - 2009