SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Başarılı öğrencilerin öğrenme yaklaşımları ve öğrenme yaklaşımlarını etkileyen faktörler.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, ss.193-216, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul 4. Sınıf öğrencilerinin sahip oldukları öz-düzenleme becerileri ile sosyal bilgiler dersi akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
21. yüzyılda Eğitim ve Toplum
, cilt.10, sa.29, ss.273-299, 2021 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakülteleri öğretmen adaylarını derinlemesine öğrenen bireylere dönüştürebiliyor mu?
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.224, ss.165-180, 2019 (Scopus)
Learning Approaches, Self-Regulation Skills, Learning Strategies of Gifted Students and Factors Affecting Their Learning Characteristics
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.5, ss.119-144, 2019 (Hakemli Dergi)
The Effect of Case-Based Curriculum on Cognitive and Affective Characteristics of Students
Journal of Education and Training Studies
, sa.6, ss.13-25, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Yaklaşımları ile Öğrenme StratejileriniKullanma Kalitesi Arasındaki İlişkilerin Modellenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.50, sa.2, ss.59-78, 2017 (Hakemli Dergi)
Graduate Students’ Opinions of Professors’ Competencies in Graduate Schools of Education
Journal of the International Society for Teacher Education
, cilt.20, sa.2, ss.79-92, 2016 (Hakemli Dergi)
An analysis of Turkish students perception of intelligence from primary school to university
Gifted Education International
, cilt.1, ss.1-17, 2016 (Scopus)
Case based curriculum in administration and leadership course.
European Scientific Journal
, cilt.11, ss.82-93, 2015 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyetten günümüze ilkokul/ilköğretimprogramlarının incelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, ss.319-344, 2013 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyetten Günümüzeİlkokul İlköğretim 1 Kademe Programlarının İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.2, ss.319-344, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Zekayı Algılayış Özellikleri
6. ulusal üstün yeteneklilerin eğitimi kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.130-132
The Trend of Learning Approaches Preference of Medical Students
EAPRIL conference 2018, 12 Kasım 2018
Student Teachers’ Perception on Ideal Teacher Characteristics
International Society for Teacher Education, Aarhus, Danimarka, 24 - 28 Nisan 2017, ss.70-71
Adaptation of goal orientation scale through faculty of education in Turkey
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 21 Mayıs 2016
ion of goal orientation scale through faculty of education in Turkey.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences,, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.336-337
The relationship between students' perception of intelligence and their goal orientation.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences,, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.335-336
Graduate students’ opinions on competency of educators of teacher educators.
35th International Society for Teacher Education (ISfTE), New-Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Haziran 2015, ss.1
An Analysis of Students' Perception of Intelligence from Primary School to University
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges- ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.210-212
Case based curriculum in administration and leadership
34th International Society for Teacher Education (ISfTE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2014, ss.54
Hyper Expansive Academic Workplaces lecturers in professional fields juggling priorities within the research teaching knowledge exchange nexus
society for research into higher education, 11 - 13 Aralık 2013
Hyper-expansive academic workplaces
SRHE ANNUAL RESEARCH CONFERENCE, Wales, Birleşik Krallık, 11 - 13 Aralık 2013, ss.1
Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Dersi Programlarının İncelenmesi
0. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.135
İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitabı Ünite Sonu Değerlendirme Sorularının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi,
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.157-159
Öğretim elemanları demokratikleşiyor mu?
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.364
Kitap & Kitap Bölümleri
Gelişen Zihin: Eğitimciler İçin Bir Yol Haritası
Gelişen Zihin: Eğitimciler İçin Bir Yol Haritası , Dilek İLHAN BEYAZTAŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-19, 2024