-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2019 - 2024 Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2016 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2023 - 2025 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2006 - 2009 Hemşire
Erzincan Devlet Hastanesi, Hemşire
-
1995 - 2006 Hemşire
Erzincan SSK hastanesi, Hemşire
-
Yüksek Lisans
ilkokulda program geliştirme
-
Lisans
eğitimde ölçme ve değerlendirme
öğretim ilke ve yöntemleri
öğretim ilke ve yöntemleri
Eğitimde ölçme ve değerlendirme
öğretmenlik uygulaması II
öğretmenlik uygulaması I
eğitime giriş
özel eğitim ve kaynaştırma
ölçme ve değerlendirme
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ
PROGRAM GELİŞTİRME
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
İLKOKUL 4. SINIF TÜRKÇE DERSİNDE YARATICI YAZMA UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGISI VE YARATICI YAZMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
A.çakır(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZEKÂ ALGILAYIŞ ÖZELLİKLERİ
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
-
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeyine ilişkin öğrenci veli öğretmen ve yönetici görüşlerinin incelenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
C.Yıldırım(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme algıları ile akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
İ.AYDOĞDU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematik kaygıları ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi ve matematik kaygısını oluşturan etmenlerin belirlenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
Y.BOSTANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin sahip oldukları öz-düzenleme becerileri ile sosyal bilgiler dersi akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İlhan Beyaztaş D. (Danışman)
R.ŞEYDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020