Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Zekayı Algılayış Özellikleri

6. ulusal üstün yeteneklilerin eğitimi kongresi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, ss.130-132

Student Teachers’ Perception on Ideal Teacher Characteristics

International Society for Teacher Education, Aarhus, Danimarka, 24 - 28 Nisan 2017, ss.70-71

Adaptation of goal orientation scale through faculty of education in Turkey

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 21 Mayıs 2016

The relationship between students' perception of intelligence and their goal orientation.

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences,, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.335-336

ion of goal orientation scale through faculty of education in Turkey.

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences,, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 21 Mayıs 2016, ss.336-337

Graduate students’ opinions on competency of educators of teacher educators.

35th International Society for Teacher Education (ISfTE), New-Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Haziran 2015, ss.1

An Analysis of Students' Perception of Intelligence from Primary School to University

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges- ICEFIC, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.210-212

Case based curriculum in administration and leadership

34th International Society for Teacher Education (ISfTE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2014, ss.54

Hyper-expansive academic workplaces

SRHE ANNUAL RESEARCH CONFERENCE, Wales, Birleşik Krallık, 11 - 13 Aralık 2013, ss.1

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Dersi Programlarının İncelenmesi

0. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.135

Öğretim elemanları demokratikleşiyor mu?

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.364

Kitap & Kitap Bölümleri

Pandemic Process and Differences in Learning Approaches

BEYOND COVID-19: MULTIDISCIPLINARY APPROACHES AND OUTCOMES ON DIVERSE FIELDS, Şuay Nilhan Açıkalın,Şefika Şule Erçetin,Nihan Potas, Editör, World Scientific Publishing , Singapore, ss.177-193, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

42

H-İndeks (WoS)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları