Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. KANAL ENTEGRASYONUNUN ALGILANAN GÜÇLENDİRME, ÇEŞİTLİLİK VE FAYDA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SATIN ALMA DAVANIŞLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ

THE ECONOMIC RESEARCH AND FINANCIAL MARKTES CONGRESS WITH INTERNATIONAL PARTICIPATION, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2023, cilt.1, ss.101-102, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2. Effects of Globalization on Branding and Brand Strategies

4th International Congress of Human Studies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021, sa.1, ss.36, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. The Effect of Cultural Dimensions and Self-Efficacy of the Individual on the Attitude of Green Products and Change in Behavior

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.102-112, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. İNTERNET ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞTE SOSYAL BURADALIĞIN GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE SATIN ALMA NİYETİNDEKİ DEĞİŞİM

II. BUSINESS AND ORGANIZATION RESEARCH (INTERNATIONAL CONFERENCE), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.1039-1056, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. Pazarlama, Satış ve Dağıtım Giderlerinin Firma Karlılığı Üzerine Etkisi: Mobil Telekomünikasyon Firmaları Üzerine Bir Araştırma

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2019, ss.224-237, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Benlik Marka Bağının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinde Marka Aşkı ve Deneyiminin Aracılık Rolü

RESEARCH JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2019, cilt.9, ss.285-294, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. Sektörel Sosyal Sermayenin Geliştirilmesinde Meslek Yüksek okullarının Etkisi

Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Meslek Yüksekokulları, Yerel Sektör İşbirliği Ve Erzincan Örneği

Uluslararası Yükseköğretimde Mesleki Eğitim ve Öğretim Sempozyumu, Çorum, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2016, ss.261-266, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. SÜPERMARKETLERİN ALGILAMA HARİTASI ÜZERİNDE GÖSTERİMİ

15th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ECONOMETRICS, OPERATIONS RESEARCH AND STATISTICS, Isparta, Türkiye, 22 - 25 Mayıs 2014, ss.214, (Özet Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 5

1. Sosyal Medya ve Marka Toplulukları: Tüketici Katılımının Dinamikleri

Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar -III, Doç. Dr. Ahmet Buğra Hamşıoğlu, Editör, Eğitim Kitabevi, Ankara, ss.177-189, 2025 Creative Commons License

3. SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM VE YENİ MEDYA

TÜKETİM, YÖNETİM VE KALKINMA BAĞLAMINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK-II, DR. BURAK YAPRAK, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.69-86, 2023 Creative Commons License

4. Sürdürülebilir Tüketim ve Yeni Medya

Tüketim, Yönetim ve Kalkınma Bağlamında Sürdürülebilirlik -II, Dr. Öğr. Üyesi Burak Yaprak, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.69-86, 2023

5. Küreselleşme Sürecinde Markalaşma ve Marka Stratejileri

Current Debates on Social Sciences 7 Human Studies, Zeynel Karacagil, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.114-125, 2021 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

1

Atıf (Sobiad)

16

H-İndeks (Sobiad)

2

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları