Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.14-25, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Mathematical Models Created By Pre-Service Elementary Mathematics Teachers
4. International Turkish Computer & Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 Eylül 2019, ss.685-687
Oran-Orantı Konusunun Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modeli KullanımınınAkademik Başarıya Etkisi
VIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
6. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Durumuyla Alan Konusunda Standart Olmayan Birimleri Kullanma Becerileri
Vth International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress, 2 - 05 Mayıs 2018
6. Sınıf Öğrencilerinin Çizgi Grafiklerini Günlük Yaşam Durumları İle Anlamlandırma Süreçleri Üzerine Bir Öğretim Deneyi Uygulaması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
Matematik Koçluğunun 8 Sınıf ÖğrencilerininMatematik Başarıları Üzerine Etkisi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.231
MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018
Öğretmen Adaylarının Metabilişsel Farkındalıklarında Problem Çözmeye Yönelik İnanç Ve Tutumların Etkisi
International Teacher Education Conference, 4 - 06 Şubat 2016
Öğretmen adaylarının metabilişsel farkındalıklarında problem çözmeye yönelik inanç ve tutumların etkisi
ITEC 2016, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016
Ögretmen adaylarının metabilissel farkındalıklarında problem çözmeye yönelik inanç ve tutumların etkisi
ITEC 2016, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 2 - 05 Şubat 2016, ss.22
İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2015
Öğretmen Görüşlerine Göre İstatistik Ve Olasılık Öğrenme Alanında Yaşanan Problem Ve Güçlükler
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Türeve İlişkin Çoklu Temsil Biçimlerini Kullanabilme Düzeyleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Temel Topolojik Kavramların Öğretiminde Öğretim Elemanı İle Öğretmen Adayı Arasındaki Matematiksel İletişim
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Merkezil bir kavram Yığılma noktası
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Matematik
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Prizma kavramının öğretiminde öğretmen ve öğrenci arasında kullanılan matematiksel dil
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011
Student’s Perception Of Rectangular Prism By Models
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.152
Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011
Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Matematik Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Sürekli Kaygı ve Akademik Başarı Durumları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119
The Investigation of the Attitudes of the Primary School 3 8 Graders Towards Mathematics
II. International Congressof Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010
Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269
Revize edilmiş Bloom Taksonomisinin Öğrenme Hedeflerine Göre İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çember ve Daire Konularında Başarılarının Değerlendirilmesi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019
Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019
Bir Deneyi Tasarlamak
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-48, 2019