Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (15)
2. Developing a Scale to Determine the Knowledge of the Pre-service Teachers Related to Mathematical Modelling
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.39, sa.4, ss.353-365, 2024 (ESCI, Scopus, TRDizin)
3. Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1479-1497, 2024 (TRDizin)
6. AN APPLICATION ON REDUCING STUDENTS’ MATHEMATICAL ANXIETY LEVELS
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, sa.1, ss.14-19, 2019 (Hakemli Dergi)
7. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.3, sa.8, ss.103-121, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Matematik Öğretmenlerinin Sınavlarda Kullandıkları Soruların Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Boyutunda Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.95-113, 2017 (TRDizin)
9. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST BİLİŞ FARKINDALIKLARI PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI TUTUMLARI VE ARALARINDAKİ İLİŞKİ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.2, ss.464-482, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (TRDizin)
13. Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.115-129, 2015 (Hakemli Dergi)
14. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİN DOĞASINA İLİŞKİN DÜŞÜNCELERİ: BİR YAPISAL EŞİTLIK MODELİ İNCELEMESI
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.123-140, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Linear Algebra from Students Perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, sa.9, ss.29-40, 2014 (Hakemli Dergi)
17. Görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algısıyla görsel matematik başarısının değerlendirilmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.27-40, 2013 (TRDizin)
19. Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.217-233, 2012 (TRDizin)
20. İlköğretim öğrencileri için görsel matematik okuryazarlığı öz yeterlik algı ölçeği GMOYÖYAÖ nin geliştirilmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.89-115, 2012 (TRDizin)
22. Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.123-134, 2011 (TRDizin)
24. 2005 ilköğretim matematik öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
EÜFBED
, cilt.4, sa.1, ss.1-22, 2011 (Hakemli Dergi)
26. 2005 ilköğretim matematik programının ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin kavramsal işlemsel bilgi ve becerilerine etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.131-147, 2010 (Hakemli Dergi)
27. Meslek yüksekokulu öğrencilerinin matematik kaygı düzeylerinin ve başarılarının değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.169-189, 2009 (TRDizin)
28. Revize edilmiş Bloom Taksonomisi ve cebir öğrenme alanı örneğinde uygulaması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.10, ss.185-196, 2008 (Hakemli Dergi)
29. Matematik eğitiminin gerekliliği ve önemi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.174-184, 2008 (TRDizin)
30. Evaluation of conceptual knowledge and procedural knowledge on algebra area of elementary school students
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.28, ss.9-18, 2007 (SSCI, TRDizin)
31. İlköğretim öğretmen adaylarındaki matematik kaygısının nedenleri ve azaltılması için öneriler Erzincan eğitim fakültesi örneği
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.131-144, 2007 (Hakemli Dergi)
32. Matematik kaygısını oluşturan ve artıran öğretmen davranışları ve çözüm yolları
The Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.16, sa.2, ss.88-94, 2004 (Hakemli Dergi)
33. Matematiğin doğası ve eğitimdeki yeri
Çağdaş Eğitim
, cilt.245, sa.2, ss.19-22, 1998 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
4
2. ‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019
3. Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019
4. Bir Deneyi Tasarlamak
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-48, 2019