SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1479-1497, 2024 (Hakemli Dergi)
AN APPLICATION ON REDUCING STUDENTS’ MATHEMATICAL ANXIETY LEVELS
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, sa.1, ss.14-19, 2019 (Hakemli Dergi)
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.3, sa.8, ss.103-121, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Sınavlarda Kullandıkları Soruların Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Boyutunda Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.95-113, 2017 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST BİLİŞ FARKINDALIKLARI PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI TUTUMLARI VE ARALARINDAKİ İLİŞKİ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.2, ss.464-482, 2016 (Hakemli Dergi)
Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (Hakemli Dergi)
Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.115-129, 2015 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİN DOĞASINA İLİŞKİN DÜŞÜNCELERİ: BİR YAPISAL EŞİTLIK MODELİ İNCELEMESI
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.123-140, 2015 (Hakemli Dergi)
Linear Algebra from Students Perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, sa.9, ss.29-40, 2014 (Hakemli Dergi)
Görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algısıyla görsel matematik başarısının değerlendirilmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.27-40, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin felsefi düşünceleri
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.33, sa.1, ss.155-168, 2013 (Hakemli Dergi)
Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.217-233, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğrencileri için görsel matematik okuryazarlığı öz yeterlik algı ölçeği GMOYÖYAÖ nin geliştirilmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.89-115, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.123-134, 2011 (Hakemli Dergi)
2005 ilköğretim matematik öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
EÜFBED
, cilt.4, sa.1, ss.1-22, 2011 (Hakemli Dergi)
2005 ilköğretim matematik programının ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin kavramsal işlemsel bilgi ve becerilerine etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.131-147, 2010 (Hakemli Dergi)
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin matematik kaygı düzeylerinin ve başarılarının değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.169-189, 2009 (Hakemli Dergi)
Revize edilmiş Bloom Taksonomisi ve cebir öğrenme alanı örneğinde uygulaması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.10, ss.185-196, 2008 (Hakemli Dergi)
Matematik eğitiminin gerekliliği ve önemi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.174-184, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarındaki matematik kaygısının nedenleri ve azaltılması için öneriler Erzincan eğitim fakültesi örneği
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.131-144, 2007 (Hakemli Dergi)
Matematik kaygısını oluşturan ve artıran öğretmen davranışları ve çözüm yolları
The Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.16, sa.2, ss.88-94, 2004 (Hakemli Dergi)
Matematiğin doğası ve eğitimdeki yeri
Çağdaş Eğitim
, cilt.245, sa.2, ss.19-22, 1998 (Hakemli Dergi)
Kitap & Kitap Bölümleri
‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019
Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019
Bir Deneyi Tasarlamak
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-48, 2019