Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Mathematical Models Created By Pre-Service Elementary Mathematics Teachers

4. International Turkish Computer & Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 Eylül 2019, ss.685-687

6. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019

Matematik Koçluğunun 8 Sınıf ÖğrencilerininMatematik Başarıları Üzerine Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.231

MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018

Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi

X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Merkezil bir kavram Yığılma noktası

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Gözüyle Matematik

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Prizma Kavramı Öğretiminde Öğretmen Ve Öğrenci Arasında Kullanılan Matematiksel Dil

10. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

Prizma kavramının öğretiminde öğretmen ve öğrenci arasında kullanılan matematiksel dil

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012

Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27

Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27

Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27

Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27

Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27

Pre service Mathematics Teachers Perceptions of Rectangular Prism by Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011

Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation

International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011

Student’s Perception Of Rectangular Prism By Models

International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.152

Students Perceptions of Rectangular Prism by Models

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011

The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119

The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119

The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119

Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269

Kitap & Kitap Bölümleri

Facilitating Modelling Activities in a Grade 5 Classroom

International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling, Gloria Ann Stillman, Christine Erna Lampen, Gabriele Kaiser, Editör, Springer, ss.187-197, 2020

‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019

Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019

Bir Deneyi Tasarlamak

Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-48, 2019

Metrikler

Yayın

89

Atıf (WoS)

51

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

92

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

6

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları