Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
An Investigation into Secondary School Students Skills in Using Symbols, Operations, Concepts and Rules in Mathematical Modeling Applications
SINIRSIZ EĞITIM VE ARAŞTIRMA DERGISI = THE JOURNAL OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH
, vol.9, no.3, pp.422-462, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Ters Yüz Sınıf Modeli’ nin Öğrencilerin Matematik Başarısı, Tutumu ve Kaygısına Etkisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, no.3, pp.1479-1497, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
AN APPLICATION ON REDUCING STUDENTS’ MATHEMATICAL ANXIETY LEVELS
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, no.1, pp.14-19, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
The International Journal of Educational Researchers
, vol.3, no.8, pp.103-121, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmenlerinin Sınavlarda Kullandıkları Soruların Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Boyutunda Analizi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.36, no.1, pp.95-113, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST BİLİŞ FARKINDALIKLARI PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI TUTUMLARI VE ARALARINDAKİ İLİŞKİ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.12, no.2, pp.464-482, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Türevin sembolik ve sözel temsillerinin kullanılabilme düzeyine ilişkin bir inceleme
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education (IJTASE)
, vol.5, no.1, pp.1-18, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, vol.16, no.1, pp.199-223, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, vol.5, no.1, pp.115-129, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİN DOĞASINA İLİŞKİN DÜŞÜNCELERİ: BİR YAPISAL EŞİTLIK MODELİ İNCELEMESI
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.23, no.1, pp.123-140, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Örüntüler Konusundaki Matematiksel Dil Becerileri
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.1, pp.204-223, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Linear Algebra from Students Perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, no.9, pp.29-40, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algısıyla görsel matematik başarısının değerlendirilmesi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, vol.3, no.3, pp.27-40, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin felsefi düşünceleri
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.33, no.1, pp.155-168, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Yığılma Noktası Kavramı ve Kullanımı
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.6, no.2, pp.217-233, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim öğrencileri için görsel matematik okuryazarlığı öz yeterlik algı ölçeği GMOYÖYAÖ nin geliştirilmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.89-115, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.15, no.3, pp.123-134, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
2005 ilköğretim matematik öğretim programının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
EÜFBED
, vol.4, no.1, pp.1-22, 2011 (Peer-Reviewed Journal)

2005 ilköğretim matematik programının ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin kavramsal işlemsel bilgi ve becerilerine etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.2, pp.131-147, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek yüksekokulu öğrencilerinin matematik kaygı düzeylerinin ve başarılarının değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.2, no.2, pp.169-189, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Revize edilmiş Bloom Taksonomisi ve cebir öğrenme alanı örneğinde uygulaması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.10, pp.185-196, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik eğitiminin gerekliliği ve önemi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.2, pp.174-184, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim öğretmen adaylarındaki matematik kaygısının nedenleri ve azaltılması için öneriler Erzincan eğitim fakültesi örneği
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.131-144, 2007 (Peer-Reviewed Journal)

Matematik kaygısını oluşturan ve artıran öğretmen davranışları ve çözüm yolları
The Eurasian Journal of Educational Research
, vol.16, no.2, pp.88-94, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Matematiğin doğası ve eğitimdeki yeri
Çağdaş Eğitim
, vol.245, no.2, pp.19-22, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
Books & Book Chapters
‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
in: Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.359-364, 2019
Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
in: Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editor, Anı yayıncılık, Ankara, pp.339-348, 2019
Bir Deneyi Tasarlamak
in: Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.13-48, 2019