Prof. Dr. FETHİ KAYALAR


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Yönetimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi ve Teftiş

İş Telefonu: +90 446 224 0089 Dahili: 42116
Fax Telefonu: +90 446 224 0089
Web: https://avesis.ebyu.edu.tr/1352
Ofis: Eğitim Fakültesi İngiliz Dili eğitimi
Posta Adresi: Erzincan üniversitesi, Eğitim fakültesi, Erzincan, Turkey

Metrikler

Yayın

185

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

143

Proje

1

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1998 - 2012

1998 - 2012

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ekonomisi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Okul müdürleri ve müdür yardımcıları ile eğitim denetmenlerinin bazı değişkenlere göre sosyotropik ve otonomik kişilik özellikleri (Erzincan il örneği)

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

1991

1991

Yüksek Lisans

Türkçe’xxde ve İngilizce’xxdeki ikilemeli yapılar ve kuralları

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2018 - 2018

2018 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2013 - 2018

2013 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2005 - 2013

2005 - 2013

Okutman

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

1985 - 2005

1985 - 2005

Okutman

Atatürk Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Yüksekokulu

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

MYO Müdürü

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

2013 - 2019

2013 - 2019

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri

Eğitimde Yenilik

Lisans

Lisans

Karşılaştırmalı Eğitim

Sınıf Yönetimi

Türk Eğitim Sistemi ve Okul yönetimi

Yönetilen Tezler

Tasarladığı Kurs ve Eğitimler

Şubat 2021

Şubat 2021

YDS YÖKDİL

Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs

Kayalar F.

Makaleler

Tümü (38)
Scopus (2)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (26)

2021

2021

1. FEATURES AND APPLICATIONS OF NANO-LEARNING MODEL

Kayalar F.

ASR Journal , cilt.6, sa.32, ss.1922-1927, 2021 (Hakemli Dergi) Creative Commons License

2020

2020

4. SUB-MODEL OF BLENDED LEARNING: FLIPPED CLASSROOM MODEL

KAYALAR F., KAYALAR F.

JSHSR , cilt.7, sa.63, ss.3790-3796, 2020 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Bireylerin Eğitsel gelişimi Sürecinde Dil Sosyalleşmesinin Rolü ve Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F., YILDIRIM T.

1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.323-332, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Belirli Amaçlar İçin Dil ve Mesleki İletişimin Sosyolojik ve Psikolojik Açıdan İncelenmesi

YILDIRIM T., KAYALAR F., KAYALAR F.

1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.306-315, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. The Importance of Individual Differences in Language Learning

KAYALAR F., KAYALAR F.

VIII. International Applied Social Sciences Congress - C-iasoS 2024, Peja, Karadağ, 2 - 05 Ekim 2024, cilt.1, ss.645-652, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. Language Education Entrepreneurship Based on Non-formal Out-of-School Education

KAYALAR F.

IAC in Budapest 2024, Budapest, Macaristan, 1 - 02 Aralık 2024, cilt.1, ss.105-110, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. The Effect of School-Based Management on Improving the Quality of Education

KAYALAR F.

VIAC in October 2024, Prag, Çek Cumhuriyeti, 25 Ekim 2024, cilt.1, ss.31-36, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

6. Eğitim Dili Politikalarının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi

KAYALAR F., KAYALAR F.

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.218-228, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

7. Dil Eğitiminde Temel Değerler, Vatandaşlık, Demokrasi ve Dil Politikasının Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

8. Okulun Sosyal Çevresinin Yönetimi ve Okul Başarısına Etkisi

Kayalar F.

4th International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Skopje, Makedonya, 31 Mayıs - 02 Haziran 2024, cilt.1, ss.174-183, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

9. Edupreneurship and its Importance in Education

KAYALAR F.

IAC in Prague 2024, Prag, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Haziran 2024, cilt.1, ss.130-134, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

10. The Management of Social Environment of the School and its Impact on School Achievement

KAYALAR F.

Proceedings of VIAC 2024, Prague, Çek Cumhuriyeti, 31 Mayıs 2024, cilt.1, ss.99-120, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

11. Dil Eğitiminde Küresel Dil Emperyalizmi ve Dil Politikalarının Etkisi

KAYALAR F., KAYALAR F.

11th Eurasian Conference on Economics and Social Sciences, Jakarta, Endonezya, 2 - 03 Mart 2024, cilt.1, ss.111-117, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

12. The Importance of Linguistic Typology in Language, Culture and Communication

KAYALAR F., YILDIRIM T., KAYALAR F.

IAC 2024 in Prague, Prague, Çek Cumhuriyeti, 22 - 23 Mart 2024, cilt.1, ss.204-209, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

13. Sociolinguistic Problems and Sociolinguistic Benefits of Language Education

KAYALAR F., YILDIRIM T.

IAC in Vienna 2023, Viyana, Avusturya, 8 - 09 Aralık 2023, ss.109-113, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

14. Yabancı Dil Eğitimi Planlamasında Toplum Dilbilim ve Dil Sosyolojisinin Önemi

Kayalar F., Kayalar F.

IECESS2023 3rd International Eurasian Conference on Educational and Social Studies, Granada, İspanya, 30 Kasım - 03 Aralık 2023, ss.253-260, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

15. Kültürlerarası Anlayış ve Küresel İletişimde Dilin Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

ECLSS2023b 16th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.267-274, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

16. The Prominence of Language in Cross-cultural Understanding and Communication

KAYALAR F.

VIAC in October 2023 Prag, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 Ekim 2023, cilt.1, ss.40-43, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

17. Individual Differences in Second and Foreign Language Learning

KAYALAR F.

IAC-TLEl 2023 Vienna, Viyana, Avusturya, 7 - 08 Temmuz 2023, cilt.1, ss.124-127, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

18. The Importance of Integrated Learning and its Use in Language Education

KAYALAR F., KAYALAR F.

15th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Vilniaus, Litvanya, 25 Şubat 2023, cilt.1, ss.224-231, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

19. The Effects of Neoliberalism on Immigrants in Terms of Educational Issues

KAYALAR F.

IAC 2023 in Budapest, Budapest, Macaristan, 07 Nisan 2023, cilt.1, ss.99-103, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

20. Educational Troubles of Immigrant Students during the Recent Global Pandemic

KAYALAR F.

VIAC 2023 Vienna, Viyana, Avusturya, 17 - 18 Şubat 2023, cilt.1, ss.136-140, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

21. Post-pandemic Educational Efforts and Strategies in the New Normal Era

KAYALAR F.

IAC in Vienna 2022, Viyana, Avusturya, 09 Aralık 2022, cilt.1, ss.176-179, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

22. Strategies, Challenges and Opportunities for Implementing the ‘Teaching from Home’ Learning Method in Tertiary Education

Kayalar F., Kayalar F.

E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, cilt.1, ss.1087-1092, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

23. Analysis of the Challenges in Educational Activities far from School during the Recent Pandemic

KAYALAR F.

VIAC2022 VIRTUAL (Budapest, Hungary), Budapest, Macaristan, 11 Kasım 2022, cilt.1, ss.93-97, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

24. Dil Eğitiminde Sibernetik Öğrenme Modelinin Önemi ve Uygulanması

KAYALAR F., KAYALAR F.

IECES2022 2nd International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Guarda, Portekiz, 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.309-315, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

25. Characteristics of Ubiquitous Learning Model and Investigation of its Applicability in Language Education

KAYALAR F.

IAC 2022 in Vienna, Viyana, Avusturya, 05 Ağustos 2022, cilt.1, ss.160-164, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

26. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

ECLSS2022b 14th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Gjakova, Karadağ, 29 Haziran 2022, cilt.1, ss.320-328, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

27. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

KAYALAR F., KAYALAR F.

E&SS2022 7th International Conference on Economics and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 07 Mayıs 2022, cilt.1, ss.304-309, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

28. Seamless Learning in Language Education: Work of Recent Pandemic

KAYALAR F.

IAC 2022 in Prague, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs 2022, cilt.1, ss.73-76, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

29. Application of Microlearning in Adult Education

KAYALAR F.

ECLSS2022a 13th Eurasian Conferences on Language and Social Sciences, Daugavpils, Letonya, 05 Şubat 2022, cilt.1, ss.87-93, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

30. Efficiency and Application of Nano-learning in Adult Education

KAYALAR F.

VIAC 2022 in Budapest, Budapest, Macaristan, 25 Şubat 2022, cilt.1, ss.71-75, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

31. Dil Öğretiminde Zenginleştirilmiş Sanal Modelin Önemi

Kayalar F., Kayalar F.

IECES2021 Antalya, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.649-655, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

32. Station Model in Language Teaching

Kayalar F., Kayalar F.

1st International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.362-368, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

33. Importance of Enriched Virtual Learning Model in Hybrid Teaching Application

Kayalar F.

IAC November 2021 in Budapest, Budapest, Macaristan, 26 Kasım 2021, ss.23-27, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

34. Examining the Efficiency of the A La Carte Learning Model in Distance Education during the Pandemic Process

Kayalar F., Kayalar F.

ECLSS Ekaterinburg June 2021, Jekaterinburg, Rusya, 18 Haziran 2021, ss.550-557, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

35. Effective Use of a La Carte Learning Model and Enriched Virtual Learning Model

Kayalar F.

IAC 2021 in Vienna, Vienna, Avusturya, 02 Temmuz 2021, cilt.1, ss.51-56, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

36. The Efficiency of Station Model as Blended Learning in Primary Schools

Kayalar F., Kayalar F.

IOCESS 2021 - ECLSS, Lahore, Pakistan, 09 Nisan 2021, cilt.1, ss.187, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

37. Sub-models of Blended Learning in Distance Education Applications

Kayalar F.

IAC 2021 in Budapest, 19 Mart 2021, cilt.1, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

38. The Importance of Flexible Model in Blended Learning Model

Kayalar F., Kayalar F.

ECLSS Kosova 2021, Yakova, Kosova, 02 Şubat 2021, cilt.1, ss.41-48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2020

2020

39. Why Blended Teaching and Learning Model during Pandemic

KAYALAR F.

ECLSS International Conferences -- November 20-21, Almaty, Kazakhstan, Almati, Kazakistan, 20 - 21 Kasım 2020, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

40. The Importance of Lifelong Learning during the PandemicPeriod

KAYALAR F.

Proceedings of IAC in Budapest 2020, Budapest, Macaristan, 20 - 21 Kasım 2020, cilt.1, ss.79-82, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

41. Evaluation of the Distance Learning Process in Turkey during Pandemic

KAYALAR F., BİLYAY Ş.

9th ECLSS Conferences on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, cilt.1, ss.620-627, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

42. Investigation of Parents’xx Views on Distance Education During the Pandemic Process

KAYALAR F., TORAMAN E., KAYALAR M. T.

ECLSS KYRENIA, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 09 Eylül 2020, cilt.1, ss.326-336, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

43. The Importance of Blended Learning Approach during Covid-19 Pandemic all over the World

KAYALAR F.

Proceedings of IAC 2020 in Vienna, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Temmuz 2020, cilt.1, ss.24-28, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

44. Shift to Digitalized Education due to Covid-19 Pandemic andthe Difficulties the Teachers Encountered in the Process

KAYALAR F.

Proceedings of IAC 2020 in Venice, VENEDİK, İtalya, 5 - 06 Haziran 2020, cilt.1, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

45. Immigration, Children and Education (Sample of Syrian Immigrants in Turkey)

KAYALAR F.

Teaching, Learning and E-learning(IAC-TLEl 2020), Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, cilt.1, ss.50-57, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

46. The Importance of Academic Language in the Educationand School Achievement of Immigrant Students

KAYALAR F., KAYALAR F.

Proceedings of IAC 2020 in Budapest, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, cilt.1, ss.58-63, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

47. EBEVEYNLERİN MEB’ NIN YENİ ARA TATİL UYGULAMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

TORAMAN E., KAYALAR F.

BİLTEK ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYALBİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.111-116, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

48. İLK VE ORTA DERECELİ OKULLARDA UYGULAMAYA KONULAN YENİ ARA TATİLİN VERİMLİLİĞİ KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ÇAĞLAR F., KAYALAR F.

BİLTEK ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYALBİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.501-505, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

49. MEB’ NIN YENİ ARA TATİL UYGULAMASI İLE İLGİLİ OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

BİLYAY Ş., KAYALAR F.

BİLTEK ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYALBİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.101-105, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

50. Öğretmen adaylarının boş zaman yönetimlerinin cinsiyet, program ve sınıf düzeyine göre incelenmesi

BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCE, KİEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.193-203, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

51. Öğretmen adaylarının değer yönelimlerinin cinsiyet, kayıtlı olunan program ve sınıf düzeyine göre incelenmesi

BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.

III TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

52. RESEARCH INTO THE NEGATIVE EFFECTS OF VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTS ON THE STUDENTS’ APPROACH TO LEARNING

KAYALAR M. T., KAYALAR F.

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, cilt.1, ss.399-404, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

53. Examınatıon of teacher candıdates’ leısure tıme management ın terms of gender, program and grade level

BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, KIEV, Ukrayna, 12 - 14 Ağustos 2019, cilt.1, ss.193-203, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

54. Examınatıon of prospectıve teachers’ study approaches ın terms of learnıng style

BAHAR H. H., OKUR M., KAYALAR F.

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, KIEV, 12 - 14 Temmuz 2019, cilt.1, ss.187-192, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

55. Examınatıon of teacher candıdates’ value orıentatıons ın terms of gender, enrolled program and grade level

BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.

III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, KIEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, cilt.1, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

56. Are Sociotropic or Autonomic Teachers good at ClassroomManagement?

KAYALAR F.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning, Budapest, Macaristan, 23 - 24 Ağustos 2019, cilt.1, ss.66-73, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

57. Views of the Teachers over the Effects of Parents on Academic Achievements of Immigrant Students

KAYALAR F.

V. Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.7-16, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

58. The Effect of Sociotropy and Autonomy Personality Traits on the Achievement of School Management

KAYALAR F.

IAC 2019 Vienna, Viyana, Avusturya, 5 - 06 Temmuz 2019, cilt.1, ss.30-36, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

59. The Views of Sociotropic and Autonomic School Principals on Solving Discipline Problems at School Environment

KAYALAR M. T., KAYALAR F.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, cilt.1, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

60. Are Sociotropic or Autonomic School Principals Better at Solving Discipline Problems at School?

KAYALAR F.

IAC-TLEl 2019 Budapest, Budapest, Macaristan, 15 - 16 Mart 2019, cilt.1, ss.49-55, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

61. Çeviri Derslerinde Kültürel Bilişin Dil Öğrenenlerinin BaşarısınaEtkilerinin Araştırılması

KAYALAR F., KAYALAR F.

I. karaman uluslararası dİl ve edebiyat kongresİ, Karaman, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2018, cilt.1, ss.292-299, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

62. Study into the Language and Orientation Problems of Meskhetian Immigrant Students

KAYALAR F., KAYALAR F.

UTRAK Uluslararası Türk-Rus Dünyası Akademik Araştırmalar Kongresi. 279-280., Ankara, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-280, (Özet Bildiri)

2018

2018

63. RESEARCH INTO THE CLASSROOM MANAGEMENT PROBLEMS ENCOUNTERED BY THE TEACHERS WITH MESKHETIAN (AHISKA) IMMIGRANT STUDENTS

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

II. ULUSLARARASI STRATEJİKVE SOSYAL ARAŞTIRMALARSEMPOZYUMUII. ULUSLARARASI STRATEJİKVE SOSYAL ARAŞTIRMALARSEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2018, cilt.1, ss.1-126, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

64. Research into Life Satisfaction Levels of the Students in Vocational High School in terms of Programs and Gender

BAHAR H. H., SÜLÜN A., OKUR M., KAYALAR F.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning inVienna 2018 (IAC-GETL 2018), Viyana, Avusturya, 23 - 24 Kasım 2018, cilt.1, ss.127-130, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

65. Determination of Life Satisfaction of Pre-Service Teachers Enrolled in Pedagogical Formation Program in terms of Age, Gender, Department and Academic Achievement

BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna 2018 (IAC-GETL 2018), Viyana, Avusturya, 23 - 24 Kasım 2018, ss.123-126, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

67. THE FACTORS AFFECTING THE FAILURE OF IMMIGRANT STUDENTS FROM AHISKA IN VIRTUAL COURSES

KAYALAR F.

2nd International Symposium on Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, ss.974-981, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

68. Veteran Principals’xx Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers

KAYALAR F., ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T.

Chaos, Complexity and Leadership 2017, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Aralık 2017, cilt.1, ss.103-113, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

69. Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları

ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T., KAYALAR F.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.804-807, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

70. SUGGESTIONS OF LANGUAGE INSTRUCTORS FOR MESKHETIAN STUDENTS MIGRATING TO TURKEY TO ACQUIRE ACADEMIC LANGUAGE SKILLS

KAYALAR F., GÜLER ARI T., KAYALAR F.

IBAD-2018 3rd International Scientific Researh Congress on Humanities and Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, ss.37-45, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

72. The Effects of Professional Competencies of the Instructors Teaching Turkish to Syrian Immigrants on Learning Quality

KAYALAR F., GÜLER ARI T., Çoban Sural Ü.

2018 International Conference 'Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, cilt.1, sa.1, ss.108, (Özet Bildiri)

2018

2018

73. Vocabulary Mistakes Turkic Immigrant Students Made In Writing Texts

GÜLER ARI T., KAYALAR F., ÇOBAN SURAL Ü.

2018 International Conference 'Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, cilt.1, sa.1, ss.52, (Özet Bildiri)

2018

2018

74. Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program

KAYALAR F., KAYALAR T., KAYALAR F.

2018 International Conference 'Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, cilt.1, sa.1, ss.100, (Özet Bildiri)

2018

2018

75. Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program

GÜLER ARI T., KAYALAR F., KAYALAR F.

Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.100, (Özet Bildiri)

2018

2018

76. Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları

ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T., KAYALAR F.

13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

77. The Factors Affecting Classroom Management in Language Courses

KAYALAR F., KAYALAR F.

IRCEELT-2018 8th International research Conference on Education Language and Literature, Tiflis, Gürcistan, 20 - 21 Nisan 2018, ss.19, (Özet Bildiri)

2018

2018

78. Evaluation of the Effective Speaking Skills of the StudentsLearning Turkish as a Foreign Language

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.140, (Özet Bildiri)

2018

2018

79. Study into the Effects of Virtual Learning Environmenton Personalized Learning (Teachers’ Views)

KAYALAR F., KAYALAR F.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.141, (Özet Bildiri)

2018

2018

80. Research into the Impact of Mobile Learning Environment on Students’ Mood and Academic Achievements

KAYALAR F., KAYALAR F.

International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS)2018 Kemer, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2018, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2018

2018

81. The Effects of School Managers’ Sociotropic and Autonomic Personality Traits on Solving Bullying Issues at School

KAYALAR F.

2. International EMIEntrepreneurship and Social SciencesCongress, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, cilt.1, ss.1843-1850, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

83. veteran principals’xx views over the effect of positive dıscipline on classroom management for novice teachers

KAYALAR F., ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T.

5. international chaos, complexity and leadership symposium, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

84. Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Özel Yetenek Sınavlarına Giren Adayların Bireysel Başarı Güdüleri ile Genel Yetkinlik İnançlarının İncelenmesi

Koç Y., Terzioğlu E. A., Kayalar F.

9. International Physical Education and Sports Education Congress, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

85. Number of siblings as a predictor of perceived social support in trainees enrolled in the pedagogical formation program

BAHAR H. H., POLAT R., KAYALAR F.

Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)

2017

2017

86. Study Process Approaches as a Predictor of Academic Achievement in Trainees Enrolled in Pedagogical Formation Program

BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.

Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)

2017

2017

87. Language Teachers’ Suggestions over Coping with Difficultiesin Turkish Language Teaching to Foreigners

GÜLER ARI T., KAYALAR F.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning Vienna 2017, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, cilt.1, ss.102, (Özet Bildiri)

2017

2017

88. The Roles of the School Principals on Promoting Resiliencein Novice Teachers

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning Vienna 2017, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, cilt.1, ss.101, (Özet Bildiri)

2017

2017

89. TÜRKİYE’DE YAŞAYAN AHISKALI ÖĞRENCİLERİN YAZILI ANLATIM SORUNLARI

GÜLER ARI T., KAYALAR F.

ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİULUSLARARASIAHISKA TÜRKLERİSEMPOZYUMU11-13 MAYIS 2017 ERZİNCAN, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

90. Investigation of the Factors Causing Motivation Loss of theTeachers in Language Teaching

GÜLER ARI T., KAYALAR F.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Viyana, Avusturya, 18 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.80, (Özet Bildiri)

2017

2017

91. The Role of Positive Communication in ClassroomManagement (Views of Teachers in terms of Cross-culturalAspect)

KAYALAR F.

IAC-MEM 2017 IAC-TLEl 2017, Viyana, Avusturya, 18 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.74-79, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

92. The Strategies of Veteran Teachers for Engaging Students in Learning Activities in Classroom Environment

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

Research World International Conference, Rome, Italy, 20th-21st July, 2017, Roma, İtalya, 20 - 21 Temmuz 2017, cilt.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

94. Study into the Views of Classroom Teachers upon Interest Based Learning in Primary Schools

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

10th International Conference on Psychology, Language and Teaching (ICPLT),20-21 Feb 2017, Dubai, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 21 Şubat 2017, cilt.10, ss.8-9, (Özet Bildiri)

2016

2016

95. ERZİNCAN GENÇLİK MERKEZİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSi

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.1, ss.477-486, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

96. Views of Teachers on the Transition and Implementation of Competency Based Education into Classroom Environment: a Cross-Cultural Perspective

KAYALAR F.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, cilt.1, sa.1, ss.66-74, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

97. The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)

KAYALAR F., KAYALAR F.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, cilt.1, sa.1, ss.75, (Özet Bildiri)

2016

2016

98. The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)

KAYALAR F., KAYALAR F.

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, ss.75, (Özet Bildiri)

2016

2016

99. THE VIEWS OF LANGUAGE TEACHERS OVER THE STRATEGIES OF BRAIN BASED LEARNING AND TEACHING FOR SUCCESSFUL CLASSROOM ENVIRONMENT

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

The 8th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2017, Czech Republic (The 9th MAC in Prague 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016, cilt.8, sa.1, ss.164-171, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

100. The Views of Language teachers over the Strategies of Brain based Learning and Teaching for Successful Classroom Management

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

The 8th MAC 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.164-171, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

101. ERZİNCAN GENÇLİK MERKEZİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ (ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ)

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

Uluslararası Erzincan Sempozyumu 2016, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.475-484, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

102. Language Teachers’ Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

KAYALAR F., KAYALAR F.

The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2017, Czech Republic (The 9th MAC in Prague 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.7, sa.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

103. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

KAYALAR F., KAYALAR F.

The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

104. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

KAYALAR F., KAYALAR F.

7th Multidisciplinary Academic Conference inPrague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

105. Views of Language Teachers over Positive Relationships with Language Learners for Successful Classroom Management

KAYALAR F., GÜLER ARI T.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEl 2016),, Budapeşte, Macaristan, 15 - 16 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.135-144, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

106. Views of Teaching Staff Joining International Educational Programmes upon Globalization and Internationalization

KAYALAR F.

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Vienna 2015 (IAC-TLEl 2015 in Vienna), Viyana, Avusturya, 13 - 14 Kasım 2015, cilt.1, sa.1, ss.177-186, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

107. Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzincan Üniversitesi Örneği

Kayalar M. T., Koç A., Başıbüyük B., Kayalar F.

International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.65, (Özet Bildiri)

2015

2015

108. Music Teaching Through The Approach Similar To That of Native Language Learning

DİKKAYA A., KAYALAR F.

‘The 4th Multidisciplinary Academic Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Şubat 2015, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

109. Musical Intelligence in Foreign Language Teaching

KAYALAR F.

1. International Culture-Art and Art Education Symposium in the Geography of Turkic Languages, Erzincan, Türkiye, 25 - 26 Eylül 2014, cilt.1, sa.1, ss.40, (Özet Bildiri)

2013

2013

110. The study of school administrators in terms of qualifications for technological leadership (Sample of Erzurum Province)

Ada Ş., KAYALAR F., Küçükali R.

International Academic Conference on Education - IAC-ETeL 2013, Prag, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013, cilt.1, sa.1, ss.9-18, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

5. Eğitim Bilimlerinde Çağdaş Yaklaşımlar

Kayalar F. (Editör)

All Sciences Academy, İstanbul, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

7. Models and Principles of Quality Educational Management

KAYALAR F.

New Studies in Educational Sciences, ZENGİN BUĞRA, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.4-18, 2024

2024

2024

8. Bilişsel Çatışmaya Dayalı Öğrenme Modelinin Özellikleri ve Uygulanması

KAYALAR F.

Teori ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 3, KIRAL ERKAN, ULUTAŞ MEHMET, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.52-63, 2024

2024

2024

9. Eğitimde Verimlilik ve Kalitenin Artırılmasında Eğitim Yönetimi ve Okul Yönetiminin Rolü ve Önemi

KAYALAR F.

EĞİTİM BİLİMLERİNDE AKTÜEL YAKLAŞIMLAR, BAYAR ADEM, BAYAR MİNE, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.83-106, 2024

2024

2024

10. The Importance of Culture, Cultural Literacy and Intercultural Communication in Foreign Language Learning

KAYALAR F.

New Visions In Education Sciences: Concepts - Theories - Applications, DEMİRBATIR RASİM EROL, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.52-63, 2024

2024

2024

11. Implementation of Foreign Language and Culture Education in Village Institutes

KAYALAR F.

ACTUAL APPROACHES IN EDUCATION SCIENCES, BAYAR ADEM, BAYAR MİNE, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.116-128, 2024

2023

2023

15. Education in Post-Pandemic Era

KAYALAR F.

Duvar Publishing, İzmir, 2023

2023

2023

16. Bireysel Farklılıkların Yabancı Dil Öğrenimi Üzerine Etkileri

KAYALAR F., KAYALAR F., YILDIRIM T.

Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.167-178, 2023

2023

2023

17. Changes and Transformations in Higher Education under Neo-Liberal Policies

KAYALAR F.

Küreselleşen Dünyada Eğitim Bilimleri, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.177-189, 2023

2023

2023

18. Quality Culture and Quality System Standards in Education

KAYALAR F.

Advanced and Contemporary Studies in Educational Sciences, Erol Rasim DEMİRBATIR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.27-36, 2023

2023

2023

19. Integrated Quality Management in Education

KAYALAR F.

Advanced and Contemporary Studies in Educational Sciences, Erol Rasim DEMİRBATIR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.37-49, 2023

2022

2022

22. Learning Models in Digital Ages

Kayalar F.

Duvar Publishing, İzmir, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

23. THE PROBLEMS WITH LEARNING MANAGEMENT AND LEARNING INNOVATION IN NEW NORMAL ERA

KAYALAR F.

New Trends in Educational Sciences, Perihan Ünüvar,, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.391-401, 2022

2022

2022

24. The Importance of Comparative Education in Educational Development

KAYALAR F.

Current Debates in Educational Sciences, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.47-58, 2022

2022

2022

25. Sınıfta Öğrenme Öğretme Sürecinin Yönetimi

KAYALAR F., KAYALAR F.

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.211-232, 2022

2022

2022

26. Tematik Öğrenme Modelinin Özellikleri ve Kullanım Amacı

KAYALAR F.

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ GELİŞMELER, Rasim Erol DEMİRBATIR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.325-338, 2022

2022

2022

27. Sınıf Kurallarının Oluşturulması

KAYALAR F., KAYALAR F.

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.61-88, 2022

2021

2021

28. ÇAĞDAŞ ÖĞRENME MODELLLERİNDEN MİKRO-ÖĞRENMENİN ÖZELLİKLERİ ve FAYDALARI

Kayalar F.

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç. Dr. Ali ÇETİN, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.170-179, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

29. NANO-ÖĞRENME MODELİNİN ÖZELLİKLERİ ve UYGULAMA ALANLARI

Kayalar F.

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç. Dr. Ali ÇETİN, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.179-190, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

30. The Importance Of Micro-Teaching in Pre-Service Teachers Training Programs

Kayalar F.

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Hasan Bakır, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.97-106, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

31. FLIPPED LEARNING AS A SUBMODEL OF BLENDED LEARNING

KAYALAR F.

Theory and Research in Educational Sciences II, ASSOC. PROF. DR. ONUR ZAHAL, ASSIST. PROF. DR. KENAN BAŞ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.161-176, 2020

2020

2020

32. KARMA EĞİTİM MODELİNDE TERS-YÜZ ÖĞRENME

KAYALAR F., KAYALAR F.

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Mustafa Batuhan Kurt, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.39-52, 2020

2020

2020

33. The Importance of Blended Learning During the Period Of Global Pandemic

KAYALAR F., AĞAOĞLU A.

Current Researches in Educational Sciences, Mustafa Batuhan Kurt, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.7-21, 2020

2019

2019

34. CURIOSITY AND INTERESTBASED LEARNING

KAYALAR F.

Educational Sciences Research Papers, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ Arş.Gör.Dr. Meral SERT AĞIR, Editör, Gece Akademi, İstanbul, ss.47-62, 2019

2019

2019

35. CURIOSITY AND INTEREST BASED LEARNING

KAYALAR F.

EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH PAPERS, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ Arş.Gör.Dr. Meral SERT AĞI, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.47-62, 2019

2019

2019

36. Türk Eğitim Sisteminde Reform ve Değişim

KAYALAR F., AKBAŞLI S.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şefika Şule Erçetin, Editör, Nobel, Ankara, ss.133-152, 2019

2018

2018

37. Veteran Principals’ Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers

KAYALAR F., ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T.

Chaos, Complexity and Leadership 2017, ŞEFİKA ŞULE ERÇETİN, NİHAN POTAS, Editör, Springer, Cham, 2018

Desteklenen Projeler

2017 - 2017

2017 - 2017

Ahıska Türkleri Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Akademik Dil Becerilerinin Artırılması Eğitimi

CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi

KAYALAR F.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2023 - 2023

2023 - 2023

CIAE proceedingsSürdürülebilir Kalkınma

Bilim Kurulu Üyeliği

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2022 - 2022

2022 - 2022

Czech Institute of Academic Education z.s.Sürdürülebilir Kalkınma

Yürütme Kurulu Üyesi

2022 - 2022

2022 - 2022

Czech Institute of Academic Education z.s.Sürdürülebilir Kalkınma

Bilim Kurulu Üyesi

2021 - 2021

2021 - 2021

Czech Institute of AScademic Education z.s.

Bilim Kurulu Üyesi

2020 - 2020

2020 - 2020

Czech Institute of Academic Education z.s.

Bilim Kurulu Üyesi

2018 - 2018

2018 - 2018

Czech Institute of Academic Education z.s.

Bilim Kurulu Üyesi

2017 - 2017

2017 - 2017

Czech Institute of Academic Education z.s.Sürdürülebilir Kalkınma

Bilim Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2022

Mart 2022

INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2020

Mart 2020

INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2018

Kasım 2018

IJLET

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2018

Kasım 2018

INES JOURNAL

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

JSHSR

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

MANAS Journal of Social Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2018

Haziran 2018

Universal Journal of Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2018

Şubat 2018

INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2017

Şubat 2017

INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2016

Şubat 2016

Global Education Review

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2016

Ocak 2016

International Journal of Academic Research in Education

Diğer Dergiler

Haziran 2015

Haziran 2015

EKEV Akademi Dergisi

Diğer Dergiler

Mart 2015

Mart 2015

Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Diğer Dergiler

Ocak 2015

Ocak 2015

İnönü üniversitesi eğitim fakültesi dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2013

Ocak 2013

Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer Dergiler

Kasım 2010

Kasım 2010

Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Diğer Dergiler

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Aralık 2022

Aralık 2022

IAC-II VIENNA 2022

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Vienna, Avusturya

Kasım 2022

Kasım 2022

VIAC 2022-II BUDAPEST

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Ağustos 2022

Ağustos 2022

IAC 2022 VIENNA

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Vienna, Avusturya

Mayıs 2022

Mayıs 2022

IAC 2022 PRAGUE

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Praha, Çek Cumhuriyeti

Şubat 2022

Şubat 2022

VIAC 2022 in Budapest

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Aralık 2021

Aralık 2021

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Vienna, Avusturya

Kasım 2021

Kasım 2021

IAC in Budapest 2021

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Eylül 2021

Eylül 2021

VIRTUAL International Academic Conference on the Global Impact of the Coronavirus COVID-19 on Society Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Praha, Çek Cumhuriyeti

Temmuz 2021

Temmuz 2021

IAC 2021 in Vienna Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Vienna, Avusturya

Mart 2021

Mart 2021

IAC 2021 in Budapest

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Kasım 2020

Kasım 2020

IAC 2020 November Budapest

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Temmuz 2020

Temmuz 2020

IAC 2020 in Vienna

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Vienna, Avusturya

Haziran 2020

Haziran 2020

IAC 2020 in Venice

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Venice, İtalya

Mart 2020

Mart 2020

IAC-TLEl 2020 March Budapest

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Ağustos 2019

Ağustos 2019

IAC in Budapest 2019

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Temmuz 2019

Temmuz 2019

IAC 2019 in Vienna

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Vienna, Avusturya

Mart 2019

Mart 2019

IAC 2019 in Budapest

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Kayalar F.
Budapest, Macaristan

Ödüller

Ocak 2024

Ocak 2024

EKEV 10. Akademik Bilim ve sanat ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

Ekev Erzincan Kültür Ve Eğitim Vakfı/Erzincan B. Y. Üniversitesi

Ocak 2023

Ocak 2023

EKEV 9. Akademik Bilim ve sanat Ödülü

Ekev Erzincan Kültür Ve Eğitim Vakfı/Erzincan B. Y. Üniversitesi

Mart 2021

Mart 2021

BİLİM VE SANAT ÖDÜLÜ

Ekev

Mart 2020

Mart 2020

BİLİM VE SANAT ÖDÜLÜ

Ekev

Mart 2019

Mart 2019

BİLİM VE SANAT ÖDÜLÜ

Ekev



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

09 Aralık 2022 - 10 Aralık 2022

09 Aralık 2022 - 10 Aralık 2022

IAC in Vienna 2022Sürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

Vienna-Avusturya

11 Kasım 2022 - 11 Kasım 2022

11 Kasım 2022 - 11 Kasım 2022

VIAC 2022 BUDAPEST NOVEMBERSürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022

21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022

ECLSS 2022 ANTALYASürdürülebilir Kalkınma

Oturum Başkanı

Antalya-Türkiye

21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022

21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022

ECLSS 2022 ANTALYASürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

Antalya-Türkiye

27 Ağustos 2022 - 28 Ağustos 2022

27 Ağustos 2022 - 28 Ağustos 2022

IECESS 2022 GUARDASürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

Braga-Portekiz

05 Ağustos 2022 - 06 Ağustos 2022

05 Ağustos 2022 - 06 Ağustos 2022

IAC 2022 IN VIENNA IISürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

Vienna-Avusturya

29 Haziran 2022 - 30 Haziran 2022

29 Haziran 2022 - 30 Haziran 2022

ECLSS GJAKOVA 2022Sürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

Yakova-Kosova

27 Mayıs 2022 - 28 Mayıs 2022

27 Mayıs 2022 - 28 Mayıs 2022

IAC 2022 IN PRAGUESürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

Praha-Çek Cumhuriyeti

07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022

07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022

ECLSS 2022 KYRENIASürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

Girne-Kıbrıs (Kktc)

07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022

07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022

ECLSS 2022 KYRENIASürdürülebilir Kalkınma

Oturum Başkanı

Girne-Kıbrıs (Kktc)

18 Şubat 2022 - 19 Şubat 2022

18 Şubat 2022 - 19 Şubat 2022

CIAE BUDAPEST 2022

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

05 Şubat 2022 - 07 Şubat 2022

05 Şubat 2022 - 07 Şubat 2022

ECLSS 2022 LATVIASürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

Daugavpils-Letonya

26 Kasım 2021 - 27 Kasım 2021

26 Kasım 2021 - 27 Kasım 2021

IAC November 2021 in Budapest

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

22 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021

22 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021

1st International Eurasian Conferences

Oturum Başkanı

Antalya-Türkiye

22 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021

22 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021

1st International Eurasian Conferences

Oturum Başkanı

Antalya-Türkiye

02 Temmuz 2021 - 03 Temmuz 2021

02 Temmuz 2021 - 03 Temmuz 2021

IAC 2021 in Vienna

Davetli Konuşmacı

Vienna-Avusturya

18 Haziran 2021 - 19 Haziran 2021

18 Haziran 2021 - 19 Haziran 2021

ECLSS Ekaterinburg June 2021

Oturum Başkanı

Jekaterinburg-Rusya

09 Nisan 2021 - 10 Nisan 2021

09 Nisan 2021 - 10 Nisan 2021

IOCESS 2021

Oturum Başkanı

Lahore-Pakistan

19 Mart 2021 - 20 Mart 2021

19 Mart 2021 - 20 Mart 2021

IAC 2021 in Budapest

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

02 Şubat 2021 - 03 Şubat 2021

02 Şubat 2021 - 03 Şubat 2021

ECLSS Kosova 2021

Oturum Başkanı

Priştine-Kosova

20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020

20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020

IAC 2020 BUDAPEST

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020

20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020

ECLSS 2020 ALMATI

Davetli Konuşmacı

Almati-Kazakistan

16 Ekim 2020 - 17 Ekim 2020

16 Ekim 2020 - 17 Ekim 2020

ECLSS 2020 ANTALYA

Katılımcı

Antalya-Türkiye

08 Eylül 2020 - 09 Eylül 2020

08 Eylül 2020 - 09 Eylül 2020

ECLSS 2020 KYRENIA

Katılımcı

Girne-Kıbrıs (Kktc)

24 Temmuz 2020 - 25 Temmuz 2020

24 Temmuz 2020 - 25 Temmuz 2020

IAC 2020 VIENNASürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

Vienna-Avusturya

05 Haziran 2020 - 06 Haziran 2020

05 Haziran 2020 - 06 Haziran 2020

IAC 200 VENICESürdürülebilir Kalkınma

Davetli Konuşmacı

Venice-İtalya

13 Mart 2020 - 14 Mart 2020

13 Mart 2020 - 14 Mart 2020

IAC TLEL 2020

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

13 Mart 2020 - 14 Mart 2020

13 Mart 2020 - 14 Mart 2020

IAC 2020 BUDAPEST

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019

20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019

BİLTEK 2019

Katılımcı

Ankara-Türkiye

20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019

20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019

BİLTEK 2019

Katılımcı

Ankara-Türkiye

20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019

20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019

BİLTEK 2019

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Ağustos 2019 - 01 Ağustos 2019

01 Ağustos 2019 - 01 Ağustos 2019

IAC-GETL (Global Education, Teaching and Learning) 2019 August Budapest

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019

01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019

IAC-TLEl (Teaching, Learning and E-learning) 2019 July Vienna

Davetli Konuşmacı

Vienna-Avusturya

01 Mart 2019 - 01 Mart 2019

01 Mart 2019 - 01 Mart 2019

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning 2019 March Budapest

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

01 Mart 2018 - 01 Mart 2018

01 Mart 2018 - 01 Mart 2018

IAC-TLEl 2018

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

01 Mart 2018 - 01 Mart 2018

01 Mart 2018 - 01 Mart 2018

International Academic Conference Teaching, Learning and E-learning

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017

01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017

International Academic Conference on Global Education

Davetli Konuşmacı

Vienna-Avusturya

01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017

01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017

Iac-MEM 2017 Vienna

Davetli Konuşmacı

Vienna-Avusturya

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

IAC-TLEl 2017 Budapest

Davetli Konuşmacı

Budapest-Macaristan

01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016

01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna,Austria 2016 (IAC-GETL 2016)

Davetli Konuşmacı

Praha-Çek Cumhuriyeti

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Amasya Üniversitesi