Eğitim Bilgileri
1998 - 2012
1998 - 2012Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması Ekonomisi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Okul müdürleri ve müdür yardımcıları ile eğitim denetmenlerinin bazı değişkenlere göre sosyotropik ve otonomik kişilik özellikleri (Erzincan il örneği)
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
1991
1991Yüksek Lisans
Türkçe’xxde ve İngilizce’xxdeki ikilemeli yapılar ve kuralları
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2018 - 2018
2018 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2013 - 2018
2013 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2005 - 2013
2005 - 2013Okutman
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
1985 - 2005
1985 - 2005Okutman
Atatürk Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Yüksekokulu
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorMYO Müdürü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
2013 - 2019
2013 - 2019Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
ÖĞRETMENLERİN TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ'NDE YER ALAN YENİ MÜFREDATIN UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Kayalar F. (Danışman)
C.METİN(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÇATIŞMA VE NEDENLERİ, OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÇATIŞMA YÖNETİMİNDE KULLANDIKLARI STRATEJİLERİN İNCELENMESİ
Kayalar F. (Danışman)
D.SARIKAYA(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
PANDEMİNİN MEB 2023 YABANCI DİL EĞİTİMVİZYONUNUN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ ÜZERİNEOLUMSUZ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Kayalar F. (Danışman)
H.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
TÜRKİYE'DE COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN MEB 2023 EĞİTİM VİZYONU'NDA YER ALAN İNSAN KAYNAKLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE YÖNETİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Kayalar F. (Danışman)
L.BOZDERE(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin sosyotropik-otonomik kişilik özelliklerini yordayan değişkenler ve kullandıkları çatışma çözme yöntemleri
Kayalar F. (Danışman)
E.TORAMAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE KORONAVİRÜS PANDEMİ SÜRECİNDE EĞİTİMİN KAOS KURAMI VE HESAP VEREBİLİRLİK İLKESİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Kayalar F. (Danışman)
T.YARICI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Pandemi döneminde İngilizce öğretmenlerinin uzaktan eğitimde yaşadığı sorunlar ve karma öğrenme yoluyla çözüm önerileri
Kayalar F. (Danışman)
Ş.BİLYAY(Öğrenci)
Tasarladığı Kurs ve Eğitimler
Makaleler
2021
20211. FEATURES AND APPLICATIONS OF NANO-LEARNING MODEL
Kayalar F.
ASR Journal
, cilt.6, sa.32, ss.1922-1927, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20212. The effect of biology teaching with concept cartoons based on constructivistlearning approach on student achievement and permanence of knowledge
Aslan A., Aslan Engin T., Kayalar F., Kayalar F., Karagöz Y., Engin A.
Frontiers in Life Sciences and Related Technologies
, cilt.2, sa.1, ss.14-20, 2021 (TRDizin)
2020
20203. Pandemi sürecinde öğrencilerin uzaktan eğitime ilişkin görüşlerinin incelenmesi
TORAMAN E., KAYALAR F.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.7, sa.64, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20204. SUB-MODEL OF BLENDED LEARNING: FLIPPED CLASSROOM MODEL
KAYALAR F., KAYALAR F.
JSHSR , cilt.7, sa.63, ss.3790-3796, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20205. Pedagojik formasyon programına kayıtlı kursiyerlerde akademik başarının yordayıcısı olarak ders çalışma yaklaşımları
Bahar H. H., Kayalar F., Polat R.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.56, ss.441-455, 2020 (TRDizin)
2020
20206. Standing of biotechnology subjects found in biology courses of higher education and profiling of prospective teachers for their interests on biotechnology
ASLAN A., ASLAN ENGİN T., KAYALAR F., KAYALAR F., KARAGÖZ Y.
Frontiers in Life Sciences and Related Technologies , cilt.1, sa.2, ss.51-57, 2020 (TRDizin)
2019
20197. Problems with Schooling of Syrian Immigrants (Sample of Turkey)
KAYALAR F.
Indo-Asian Journal of Multidisciplinary Research (IAJMR) , cilt.5, sa.6, ss.1967-1974, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20198. The Influence of Activity-based Learning and Inquiry-based Learning on Acquiring Advanced Language Skills
KAYALAR F.
IAJMR-Indo-Asian Journal opf Multidisciplinary Research , cilt.5, sa.6, ss.1913-1917, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20199. THE DIFFICULTIES ENCOUNTERED IN FOREIGN LANGUAGE COURSES IN VIRTUAL ENVIRONMENT
KAYALAR F., KAYALAR M. T.
SSSJ , cilt.5, sa.50, ss.6555-6561, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. Teachers’ Vıews Over The Impact Of Educatıonal Mobıle Devıces On Students’ Achıevement
Kayalar M. T., Kayalar F.
Journal Of Instıtute Of Economıc Development And Socıal Researches , cilt.5, sa.18, ss.220-226, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201911. Teachers views over the impact of educational mobile devices on students’xx achievements
KAYALAR M. T., KAYALAR F.
İKSAD , cilt.5, sa.18, ss.220-226, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Sociotropic Teachers vs Autonomic Teachers in Teacher-students Relationship in Classroom Environment
KAYALAR F.
JSHSR , cilt.6, sa.44, ss.3342-3348, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201813. STUDY INTO THE EFFECTS OF VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTON PERSONALIZED LEARNING (INSTRUCTORS’ VIEWS)
KAYALAR F., KAYALAR F.
INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , cilt.5, sa.18, ss.1-12, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. The Factors Affecting Classroom Management in Language Courses in Higher Education
KAYALAR F., KAYALAR F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , cilt.6, sa.4, ss.187-196, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201815. VALUE OF PATRIOTISM IN THE PERSPECTIVE OF AFGHAN STUDENTS ATTENDING TO SECONDARY SCHOOLS
GÖKSU M. Z., KAYALAR F.
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.29, ss.3806-3817, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201816. RESEARCH INTO THE IMPACT OF MOBILE LEARNING ENVIRONMENT ON STUDENTS’ MOOD AND ACADEMIC ACHIEVEMENTS
KAYALAR F., KAYALAR F.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.5, sa.27, ss.2878-2886, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. THE ROLES OF THE SCHOOL PRINCIPALS ON PROMOTING RESILIENCE IN NOVICE TEACHERS AT SECONDARY SCHOOLS
KAYALAR F.
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR), , cilt.5, sa.29, ss.3469-3476, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201818. VALUE OF PATRIOTISM IN THE PERSPECTIVE OF AFGHAN STUDENTS ATTENDING TO SECONDARY SCHOOLS
GÖKSU M. Z., KAYALAR F.
Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.29, ss.3806-3817, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201819. Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Özel Yetenek Sınavlarına Giren Adayların Bireysel Başarı Güdüleri ile Genel Yetkinlik İnançlarının İncelenmesi
KOÇ Y., TERZİOĞLU E. A., KAYALAR F.
Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.64-73, 2018 (TRDizin)
2018
201820. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Kursiyerlerinin Algıladığı Sosyal Destek ve Bu Desteğin Kardeş Sayısına Göre İncelenmesi
Bahar H. H., Kayalar F., Polat R.
MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES
, cilt.7, sa.3, ss.179-189, 2018 (TRDizin)
2018
201821. PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMI KURSİYERLERİNİN ALGILADIĞI SOSYAL DESTEK VE BU DESTEĞİN KARDEŞ SAYISINA GÖRE İNCELENMESİ
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
MANAS Journal of Social Studies , cilt.7, sa.3, ss.179-189, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201822. Pedagojik formasyon eğitimi sertifika programı kursiyerlerinin algıladığı sosyal destek ve bu desteğin kardeş sayısına göre incelenmesi
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.179-189, 2018 (TRDizin)
2018
201823. Language Teachers’ Suggestions over Coping with Difficulties in Turkish Language Teaching to Foreigners
GÜLER ARI T., KAYALAR F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.6, sa.2, ss.404-412, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201724. Investigation of the Factors Causing Motivation Loss of the Lecturers in Language Teaching
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.191-203, 2017 (TRDizin)
2017
201725. TÜRKÇE VE İNGİLİZCEDEKİ İKİLEMELERİN YAPISAL ÖZELLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
KAYALAR F.
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.12, sa.30, ss.311-324, 2017 (TRDizin)
2017
201726. Study into the Views of Classroom Teachers Upon Interest-BasedLearning in Primary Schools.
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.2776-2787, 2017 (TRDizin)
2017
201727. Research into the Veteran Teachers’ Views over the Effects of Self-Directed Learning Environment on Students’ Academic Achievements (Cross-Cultural Study)
KAYALAR F.
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History ofTurkish or Turkic , cilt.12, sa.28, ss.503-515, 2017 (TRDizin)
2017
201728. The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)
Kayalar F., Kayalar F.
IOSR Journal Of Humanities And Social Science (IOSR-JHSS) , cilt.22, sa.10, ss.4-10, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201729. The Strategies of Veteran Teachers For Engaging Students in Learning Activities in Classroom Environment
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
International Journal of Management and Applied Science , cilt.3, sa.9, ss.6-11, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201630. Cross cultural Comparison of Teachers Views upon Integration and Use of Technology in Classroom
KAYALAR F.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.15, sa.2, ss.11-19, 2016 (Scopus)
2016
201631. Teachers’ Views over the Workout Strategies for Helping Students Motivate Themselves in the Classroom
KAYALAR F.
Universal Journal of Educational Research , cilt.4, sa.4, ss.868-877, 2016 (Scopus)
2016
201632. COMPARISON OF SOCIOTROPIC AND AUTONOMIC PERSONALITY TRAITS OF EDUCATIONAL MANAGERS IN TERMS OF SOME VARIABLES
KAYALAR F.
The Journal of International Education Science , cilt.3, sa.6, ss.309-322, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201633. Comparison of Sociotropic and Autonomic Personality Traits of Educational Managers in terms OF Some Variables
KAYALAR F.
INESJOURNAL Uluslararası Eğitim Bilimleri dergisi , cilt.3, sa.6, ss.309-322, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201634. Comparison of the Views of Novice and Veteran Teachers over Classroom Management
KAYALAR F.
International Journal of Advanced Multidisciplinary Research , cilt.3, sa.2, ss.21-29, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201635. Comparison of Ukrainian and Turkish Law Students Attitudes towards Democratic Values Cross cultural Study
KAYALAR F.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.4, sa.2, ss.409-415, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201636. Views of Teachers on the Benefits of After-School Programs and Summer Programs in terms of Social Emotional Learning
KAYALAR F.
Merit Research Journal of Education and Review , cilt.4, sa.2, ss.6-13, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201537. Study into the Sources of Turkish Learning Anxiety of Foreign Students in Turkish Universities
KAYALAR F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING , cilt.3, sa.3, ss.203-213, 2015 (Hakemli Dergi)
2009
200938. Heinrich Mann nın Der Untertan Romanında Eğitim Eleştirisi
KAYALAR F., KAYALAR F.
Ezincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.1, ss.187-209, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Bireylerin Eğitsel gelişimi Sürecinde Dil Sosyalleşmesinin Rolü ve Önemi
KAYALAR F., KAYALAR F., YILDIRIM T.
1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.323-332, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Belirli Amaçlar İçin Dil ve Mesleki İletişimin Sosyolojik ve Psikolojik Açıdan İncelenmesi
YILDIRIM T., KAYALAR F., KAYALAR F.
1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.306-315, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. The Importance of Individual Differences in Language Learning
KAYALAR F., KAYALAR F.
VIII. International Applied Social Sciences Congress - C-iasoS 2024, Peja, Karadağ, 2 - 05 Ekim 2024, cilt.1, ss.645-652, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Language Education Entrepreneurship Based on Non-formal Out-of-School Education
KAYALAR F.
IAC in Budapest 2024, Budapest, Macaristan, 1 - 02 Aralık 2024, cilt.1, ss.105-110, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. The Effect of School-Based Management on Improving the Quality of Education
KAYALAR F.
VIAC in October 2024, Prag, Çek Cumhuriyeti, 25 Ekim 2024, cilt.1, ss.31-36, (Tam Metin Bildiri)
2024
20246. Eğitim Dili Politikalarının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi
KAYALAR F., KAYALAR F.
17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.218-228, (Tam Metin Bildiri)
2024
20247. Dil Eğitiminde Temel Değerler, Vatandaşlık, Demokrasi ve Dil Politikasının Önemi
KAYALAR F., KAYALAR F.
17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)
2024
20248. Okulun Sosyal Çevresinin Yönetimi ve Okul Başarısına Etkisi
Kayalar F.
4th International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Skopje, Makedonya, 31 Mayıs - 02 Haziran 2024, cilt.1, ss.174-183, (Tam Metin Bildiri)
2024
20249. Edupreneurship and its Importance in Education
KAYALAR F.
IAC in Prague 2024, Prag, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Haziran 2024, cilt.1, ss.130-134, (Tam Metin Bildiri)
2024
202410. The Management of Social Environment of the School and its Impact on School Achievement
KAYALAR F.
Proceedings of VIAC 2024, Prague, Çek Cumhuriyeti, 31 Mayıs 2024, cilt.1, ss.99-120, (Tam Metin Bildiri)
2024
202411. Dil Eğitiminde Küresel Dil Emperyalizmi ve Dil Politikalarının Etkisi
KAYALAR F., KAYALAR F.
11th Eurasian Conference on Economics and Social Sciences, Jakarta, Endonezya, 2 - 03 Mart 2024, cilt.1, ss.111-117, (Tam Metin Bildiri)
2024
202412. The Importance of Linguistic Typology in Language, Culture and Communication
KAYALAR F., YILDIRIM T., KAYALAR F.
IAC 2024 in Prague, Prague, Çek Cumhuriyeti, 22 - 23 Mart 2024, cilt.1, ss.204-209, (Tam Metin Bildiri)
2023
202313. Sociolinguistic Problems and Sociolinguistic Benefits of Language Education
KAYALAR F., YILDIRIM T.
IAC in Vienna 2023, Viyana, Avusturya, 8 - 09 Aralık 2023, ss.109-113, (Tam Metin Bildiri)
2023
202314. Yabancı Dil Eğitimi Planlamasında Toplum Dilbilim ve Dil Sosyolojisinin Önemi
Kayalar F., Kayalar F.
IECESS2023 3rd International Eurasian Conference on Educational and Social Studies, Granada, İspanya, 30 Kasım - 03 Aralık 2023, ss.253-260, (Tam Metin Bildiri)
2023
202315. Kültürlerarası Anlayış ve Küresel İletişimde Dilin Önemi
KAYALAR F., KAYALAR F.
ECLSS2023b 16th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.267-274, (Tam Metin Bildiri)
2023
202316. The Prominence of Language in Cross-cultural Understanding and Communication
KAYALAR F.
VIAC in October 2023 Prag, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 Ekim 2023, cilt.1, ss.40-43, (Tam Metin Bildiri)
2023
202317. Individual Differences in Second and Foreign Language Learning
KAYALAR F.
IAC-TLEl 2023 Vienna, Viyana, Avusturya, 7 - 08 Temmuz 2023, cilt.1, ss.124-127, (Tam Metin Bildiri)
2023
202318. The Importance of Integrated Learning and its Use in Language Education
KAYALAR F., KAYALAR F.
15th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Vilniaus, Litvanya, 25 Şubat 2023, cilt.1, ss.224-231, (Tam Metin Bildiri)
2023
202319. The Effects of Neoliberalism on Immigrants in Terms of Educational Issues
KAYALAR F.
IAC 2023 in Budapest, Budapest, Macaristan, 07 Nisan 2023, cilt.1, ss.99-103, (Tam Metin Bildiri)
2023
202320. Educational Troubles of Immigrant Students during the Recent Global Pandemic
KAYALAR F.
VIAC 2023 Vienna, Viyana, Avusturya, 17 - 18 Şubat 2023, cilt.1, ss.136-140, (Tam Metin Bildiri)
2022
202221. Post-pandemic Educational Efforts and Strategies in the New Normal Era
KAYALAR F.
IAC in Vienna 2022, Viyana, Avusturya, 09 Aralık 2022, cilt.1, ss.176-179, (Tam Metin Bildiri)
2022
202222. Strategies, Challenges and Opportunities for Implementing the ‘Teaching from Home’ Learning Method in Tertiary Education
Kayalar F., Kayalar F.
E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, cilt.1, ss.1087-1092, (Tam Metin Bildiri)
2022
202223. Analysis of the Challenges in Educational Activities far from School during the Recent Pandemic
KAYALAR F.
VIAC2022 VIRTUAL (Budapest, Hungary), Budapest, Macaristan, 11 Kasım 2022, cilt.1, ss.93-97, (Tam Metin Bildiri)
2022
202224. Dil Eğitiminde Sibernetik Öğrenme Modelinin Önemi ve Uygulanması
KAYALAR F., KAYALAR F.
IECES2022 2nd International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Guarda, Portekiz, 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.309-315, (Tam Metin Bildiri)
2022
202225. Characteristics of Ubiquitous Learning Model and Investigation of its Applicability in Language Education
KAYALAR F.
IAC 2022 in Vienna, Viyana, Avusturya, 05 Ağustos 2022, cilt.1, ss.160-164, (Tam Metin Bildiri)
2022
202226. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi
KAYALAR F., KAYALAR F.
ECLSS2022b 14th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Gjakova, Karadağ, 29 Haziran 2022, cilt.1, ss.320-328, (Tam Metin Bildiri)
2022
202227. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi
KAYALAR F., KAYALAR F.
E&SS2022 7th International Conference on Economics and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 07 Mayıs 2022, cilt.1, ss.304-309, (Tam Metin Bildiri)
2022
202228. Seamless Learning in Language Education: Work of Recent Pandemic
KAYALAR F.
IAC 2022 in Prague, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 Mayıs 2022, cilt.1, ss.73-76, (Tam Metin Bildiri)
2022
202229. Application of Microlearning in Adult Education
KAYALAR F.
ECLSS2022a 13th Eurasian Conferences on Language and Social Sciences, Daugavpils, Letonya, 05 Şubat 2022, cilt.1, ss.87-93, (Tam Metin Bildiri)
2022
202230. Efficiency and Application of Nano-learning in Adult Education
KAYALAR F.
VIAC 2022 in Budapest, Budapest, Macaristan, 25 Şubat 2022, cilt.1, ss.71-75, (Tam Metin Bildiri)
2021
202131. Dil Öğretiminde Zenginleştirilmiş Sanal Modelin Önemi
Kayalar F., Kayalar F.
IECES2021 Antalya, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.649-655, (Tam Metin Bildiri)
2021
202132. Station Model in Language Teaching
Kayalar F., Kayalar F.
1st International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.362-368, (Tam Metin Bildiri)
2021
202133. Importance of Enriched Virtual Learning Model in Hybrid Teaching Application
Kayalar F.
IAC November 2021 in Budapest, Budapest, Macaristan, 26 Kasım 2021, ss.23-27, (Tam Metin Bildiri)
2021
202134. Examining the Efficiency of the A La Carte Learning Model in Distance Education during the Pandemic Process
Kayalar F., Kayalar F.
ECLSS Ekaterinburg June 2021, Jekaterinburg, Rusya, 18 Haziran 2021, ss.550-557, (Tam Metin Bildiri)
2021
202135. Effective Use of a La Carte Learning Model and Enriched Virtual Learning Model
Kayalar F.
IAC 2021 in Vienna, Vienna, Avusturya, 02 Temmuz 2021, cilt.1, ss.51-56, (Tam Metin Bildiri)
2021
202136. The Efficiency of Station Model as Blended Learning in Primary Schools
Kayalar F., Kayalar F.
IOCESS 2021 - ECLSS, Lahore, Pakistan, 09 Nisan 2021, cilt.1, ss.187, (Tam Metin Bildiri)
2021
202137. Sub-models of Blended Learning in Distance Education Applications
Kayalar F.
IAC 2021 in Budapest, 19 Mart 2021, cilt.1, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)
2021
202138. The Importance of Flexible Model in Blended Learning Model
Kayalar F., Kayalar F.
ECLSS Kosova 2021, Yakova, Kosova, 02 Şubat 2021, cilt.1, ss.41-48, (Tam Metin Bildiri)
2020
202039. Why Blended Teaching and Learning Model during Pandemic
KAYALAR F.
ECLSS International Conferences -- November 20-21, Almaty, Kazakhstan, Almati, Kazakistan, 20 - 21 Kasım 2020, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2020
202040. The Importance of Lifelong Learning during the PandemicPeriod
KAYALAR F.
Proceedings of IAC in Budapest 2020, Budapest, Macaristan, 20 - 21 Kasım 2020, cilt.1, ss.79-82, (Tam Metin Bildiri)
2020
202041. Evaluation of the Distance Learning Process in Turkey during Pandemic
KAYALAR F., BİLYAY Ş.
9th ECLSS Conferences on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, cilt.1, ss.620-627, (Tam Metin Bildiri)
2020
202042. Investigation of Parents’xx Views on Distance Education During the Pandemic Process
KAYALAR F., TORAMAN E., KAYALAR M. T.
ECLSS KYRENIA, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 09 Eylül 2020, cilt.1, ss.326-336, (Tam Metin Bildiri)
2020
202043. The Importance of Blended Learning Approach during Covid-19 Pandemic all over the World
KAYALAR F.
Proceedings of IAC 2020 in Vienna, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Temmuz 2020, cilt.1, ss.24-28, (Tam Metin Bildiri)
2020
202044. Shift to Digitalized Education due to Covid-19 Pandemic andthe Difficulties the Teachers Encountered in the Process
KAYALAR F.
Proceedings of IAC 2020 in Venice, VENEDİK, İtalya, 5 - 06 Haziran 2020, cilt.1, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri)
2020
202045. Immigration, Children and Education (Sample of Syrian Immigrants in Turkey)
KAYALAR F.
Teaching, Learning and E-learning(IAC-TLEl 2020), Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, cilt.1, ss.50-57, (Tam Metin Bildiri)
2020
202046. The Importance of Academic Language in the Educationand School Achievement of Immigrant Students
KAYALAR F., KAYALAR F.
Proceedings of IAC 2020 in Budapest, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, cilt.1, ss.58-63, (Tam Metin Bildiri)
2019
201947. EBEVEYNLERİN MEB’ NIN YENİ ARA TATİL UYGULAMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
TORAMAN E., KAYALAR F.
BİLTEK ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYALBİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.111-116, (Tam Metin Bildiri)
2019
201948. İLK VE ORTA DERECELİ OKULLARDA UYGULAMAYA KONULAN YENİ ARA TATİLİN VERİMLİLİĞİ KONUSUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÇAĞLAR F., KAYALAR F.
BİLTEK ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYALBİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.501-505, (Tam Metin Bildiri)
2019
201949. MEB’ NIN YENİ ARA TATİL UYGULAMASI İLE İLGİLİ OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
BİLYAY Ş., KAYALAR F.
BİLTEK ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYALBİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.101-105, (Tam Metin Bildiri)
2019
201950. Öğretmen adaylarının boş zaman yönetimlerinin cinsiyet, program ve sınıf düzeyine göre incelenmesi
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCE, KİEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.193-203, (Tam Metin Bildiri)
2019
201951. Öğretmen adaylarının değer yönelimlerinin cinsiyet, kayıtlı olunan program ve sınıf düzeyine göre incelenmesi
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
III TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)
2019
201952. RESEARCH INTO THE NEGATIVE EFFECTS OF VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTS ON THE STUDENTS’ APPROACH TO LEARNING
KAYALAR M. T., KAYALAR F.
III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kiev, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, cilt.1, ss.399-404, (Tam Metin Bildiri)
2019
201953. Examınatıon of teacher candıdates’ leısure tıme management ın terms of gender, program and grade level
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, KIEV, Ukrayna, 12 - 14 Ağustos 2019, cilt.1, ss.193-203, (Tam Metin Bildiri)
2019
201954. Examınatıon of prospectıve teachers’ study approaches ın terms of learnıng style
BAHAR H. H., OKUR M., KAYALAR F.
III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, KIEV, 12 - 14 Temmuz 2019, cilt.1, ss.187-192, (Tam Metin Bildiri)
2019
201955. Examınatıon of teacher candıdates’ value orıentatıons ın terms of gender, enrolled program and grade level
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
III. TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, KIEV, Ukrayna, 12 - 14 Temmuz 2019, cilt.1, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)
2019
201956. Are Sociotropic or Autonomic Teachers good at ClassroomManagement?
KAYALAR F.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning, Budapest, Macaristan, 23 - 24 Ağustos 2019, cilt.1, ss.66-73, (Tam Metin Bildiri)
2019
201957. Views of the Teachers over the Effects of Parents on Academic Achievements of Immigrant Students
KAYALAR F.
V. Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.7-16, (Tam Metin Bildiri)
2019
201958. The Effect of Sociotropy and Autonomy Personality Traits on the Achievement of School Management
KAYALAR F.
IAC 2019 Vienna, Viyana, Avusturya, 5 - 06 Temmuz 2019, cilt.1, ss.30-36, (Tam Metin Bildiri)
2019
201959. The Views of Sociotropic and Autonomic School Principals on Solving Discipline Problems at School Environment
KAYALAR M. T., KAYALAR F.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, cilt.1, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)
2019
201960. Are Sociotropic or Autonomic School Principals Better at Solving Discipline Problems at School?
KAYALAR F.
IAC-TLEl 2019 Budapest, Budapest, Macaristan, 15 - 16 Mart 2019, cilt.1, ss.49-55, (Tam Metin Bildiri)
2018
201861. Çeviri Derslerinde Kültürel Bilişin Dil Öğrenenlerinin BaşarısınaEtkilerinin Araştırılması
KAYALAR F., KAYALAR F.
I. karaman uluslararası dİl ve edebiyat kongresİ, Karaman, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2018, cilt.1, ss.292-299, (Tam Metin Bildiri)
2018
201862. Study into the Language and Orientation Problems of Meskhetian Immigrant Students
KAYALAR F., KAYALAR F.
UTRAK Uluslararası Türk-Rus Dünyası Akademik Araştırmalar Kongresi. 279-280., Ankara, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-280, (Özet Bildiri)
2018
201863. RESEARCH INTO THE CLASSROOM MANAGEMENT PROBLEMS ENCOUNTERED BY THE TEACHERS WITH MESKHETIAN (AHISKA) IMMIGRANT STUDENTS
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
II. ULUSLARARASI STRATEJİKVE SOSYAL ARAŞTIRMALARSEMPOZYUMUII. ULUSLARARASI STRATEJİKVE SOSYAL ARAŞTIRMALARSEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2018, cilt.1, ss.1-126, (Tam Metin Bildiri)
2018
201864. Research into Life Satisfaction Levels of the Students in Vocational High School in terms of Programs and Gender
BAHAR H. H., SÜLÜN A., OKUR M., KAYALAR F.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning inVienna 2018 (IAC-GETL 2018), Viyana, Avusturya, 23 - 24 Kasım 2018, cilt.1, ss.127-130, (Tam Metin Bildiri)
2018
201865. Determination of Life Satisfaction of Pre-Service Teachers Enrolled in Pedagogical Formation Program in terms of Age, Gender, Department and Academic Achievement
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna 2018 (IAC-GETL 2018), Viyana, Avusturya, 23 - 24 Kasım 2018, ss.123-126, (Tam Metin Bildiri)
2018
201866. Üniversitede Görev yapan sosyotropik otonomik kişilik özelliklerine sahip yöneticilerin sosyal ve kültürel faaliyetlerle ilgili görüşlerinin karşılaştırılması
KAYALAR F.
ILTER Congress 2018, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, cilt.1, ss.798-804, (Tam Metin Bildiri)
2018
201867. THE FACTORS AFFECTING THE FAILURE OF IMMIGRANT STUDENTS FROM AHISKA IN VIRTUAL COURSES
KAYALAR F.
2nd International Symposium on Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2018, ss.974-981, (Tam Metin Bildiri)
2017
201768. Veteran Principals’xx Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers
KAYALAR F., ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T.
Chaos, Complexity and Leadership 2017, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Aralık 2017, cilt.1, ss.103-113, (Tam Metin Bildiri)
2018
201869. Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları
ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T., KAYALAR F.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.804-807, (Tam Metin Bildiri)
2018
201870. SUGGESTIONS OF LANGUAGE INSTRUCTORS FOR MESKHETIAN STUDENTS MIGRATING TO TURKEY TO ACQUIRE ACADEMIC LANGUAGE SKILLS
KAYALAR F., GÜLER ARI T., KAYALAR F.
IBAD-2018 3rd International Scientific Researh Congress on Humanities and Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, ss.37-45, (Tam Metin Bildiri)
2018
201871. AKADEMİSYENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE DÜZEYLERİNİNBELİRLENMESİ: ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
USLU T., ÖZBAŞ M., YALÇIN S., KAYALAR F.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201872. The Effects of Professional Competencies of the Instructors Teaching Turkish to Syrian Immigrants on Learning Quality
KAYALAR F., GÜLER ARI T., Çoban Sural Ü.
2018 International Conference 'Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, cilt.1, sa.1, ss.108, (Özet Bildiri)
2018
201873. Vocabulary Mistakes Turkic Immigrant Students Made In Writing Texts
GÜLER ARI T., KAYALAR F., ÇOBAN SURAL Ü.
2018 International Conference 'Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, cilt.1, sa.1, ss.52, (Özet Bildiri)
2018
201874. Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program
KAYALAR F., KAYALAR T., KAYALAR F.
2018 International Conference 'Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, cilt.1, sa.1, ss.100, (Özet Bildiri)
2018
201875. Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program
GÜLER ARI T., KAYALAR F., KAYALAR F.
Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.100, (Özet Bildiri)
2018
201876. Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları
ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T., KAYALAR F.
13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201877. The Factors Affecting Classroom Management in Language Courses
KAYALAR F., KAYALAR F.
IRCEELT-2018 8th International research Conference on Education Language and Literature, Tiflis, Gürcistan, 20 - 21 Nisan 2018, ss.19, (Özet Bildiri)
2018
201878. Evaluation of the Effective Speaking Skills of the StudentsLearning Turkish as a Foreign Language
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.140, (Özet Bildiri)
2018
201879. Study into the Effects of Virtual Learning Environmenton Personalized Learning (Teachers’ Views)
KAYALAR F., KAYALAR F.
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.141, (Özet Bildiri)
2018
201880. Research into the Impact of Mobile Learning Environment on Students’ Mood and Academic Achievements
KAYALAR F., KAYALAR F.
International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS)2018 Kemer, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2018, ss.26-27, (Özet Bildiri)
2018
201881. The Effects of School Managers’ Sociotropic and Autonomic Personality Traits on Solving Bullying Issues at School
KAYALAR F.
2. International EMIEntrepreneurship and Social SciencesCongress, Nevşehir, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2018, cilt.1, ss.1843-1850, (Tam Metin Bildiri)
2017
201782. eğitim yönetimi doktora öğrencilerinin eğitim yönetimi doktora programına ilişkin görüşleri
ÖZBAŞ M., KAYALAR F., YALÇIN S., USLU T.
5. uluslararası chaos, complexity symposium, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201783. veteran principals’xx views over the effect of positive dıscipline on classroom management for novice teachers
KAYALAR F., ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T.
5. international chaos, complexity and leadership symposium, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
201784. Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Özel Yetenek Sınavlarına Giren Adayların Bireysel Başarı Güdüleri ile Genel Yetkinlik İnançlarının İncelenmesi
Koç Y., Terzioğlu E. A., Kayalar F.
9. International Physical Education and Sports Education Congress, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201785. Number of siblings as a predictor of perceived social support in trainees enrolled in the pedagogical formation program
BAHAR H. H., POLAT R., KAYALAR F.
Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2017
201786. Study Process Approaches as a Predictor of Academic Achievement in Trainees Enrolled in Pedagogical Formation Program
BAHAR H. H., KAYALAR F., POLAT R.
Multidisciplinary Academic Conference Education, Teaching and Learning (MAC-ETL), PRAG, Çek Cumhuriyeti, 8 - 10 Aralık 2017, cilt.1, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2017
201787. Language Teachers’ Suggestions over Coping with Difficultiesin Turkish Language Teaching to Foreigners
GÜLER ARI T., KAYALAR F.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning Vienna 2017, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, cilt.1, ss.102, (Özet Bildiri)
2017
201788. The Roles of the School Principals on Promoting Resiliencein Novice Teachers
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning Vienna 2017, Viyana, Avusturya, 24 - 25 Kasım 2017, cilt.1, ss.101, (Özet Bildiri)
2017
201789. TÜRKİYE’DE YAŞAYAN AHISKALI ÖĞRENCİLERİN YAZILI ANLATIM SORUNLARI
GÜLER ARI T., KAYALAR F.
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİULUSLARARASIAHISKA TÜRKLERİSEMPOZYUMU11-13 MAYIS 2017 ERZİNCAN, Erzincan, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.2, (Tam Metin Bildiri)
2017
201790. Investigation of the Factors Causing Motivation Loss of theTeachers in Language Teaching
GÜLER ARI T., KAYALAR F.
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Viyana, Avusturya, 18 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.80, (Özet Bildiri)
2017
201791. The Role of Positive Communication in ClassroomManagement (Views of Teachers in terms of Cross-culturalAspect)
KAYALAR F.
IAC-MEM 2017 IAC-TLEl 2017, Viyana, Avusturya, 18 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.74-79, (Tam Metin Bildiri)
2017
201792. The Strategies of Veteran Teachers for Engaging Students in Learning Activities in Classroom Environment
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
Research World International Conference, Rome, Italy, 20th-21st July, 2017, Roma, İtalya, 20 - 21 Temmuz 2017, cilt.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2017
201793. Research into the Veteran Teachers’xx Views over the Effects of Self-directed Classroom on Students’xx Academic Achievements (Cross-cultural Study)
KAYALAR F.
IAC-TLEl 2017, Budapest, Macaristan, 14 - 15 Nisan 2017, cilt.1, ss.105, (Özet Bildiri)
2017
201794. Study into the Views of Classroom Teachers upon Interest Based Learning in Primary Schools
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
10th International Conference on Psychology, Language and Teaching (ICPLT),20-21 Feb 2017, Dubai, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 20 - 21 Şubat 2017, cilt.10, ss.8-9, (Özet Bildiri)
2016
201695. ERZİNCAN GENÇLİK MERKEZİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSi
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
Uluslararası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.1, ss.477-486, (Tam Metin Bildiri)
2016
201696. Views of Teachers on the Transition and Implementation of Competency Based Education into Classroom Environment: a Cross-Cultural Perspective
KAYALAR F.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, cilt.1, sa.1, ss.66-74, (Tam Metin Bildiri)
2016
201697. The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)
KAYALAR F., KAYALAR F.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, cilt.1, sa.1, ss.75, (Özet Bildiri)
2016
201698. The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)
KAYALAR F., KAYALAR F.
International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, ss.75, (Özet Bildiri)
2016
201699. THE VIEWS OF LANGUAGE TEACHERS OVER THE STRATEGIES OF BRAIN BASED LEARNING AND TEACHING FOR SUCCESSFUL CLASSROOM ENVIRONMENT
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
The 8th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2017, Czech Republic (The 9th MAC in Prague 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016, cilt.8, sa.1, ss.164-171, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016100. The Views of Language teachers over the Strategies of Brain based Learning and Teaching for Successful Classroom Management
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
The 8th MAC 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 14 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.164-171, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016101. ERZİNCAN GENÇLİK MERKEZİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ (ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ)
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
Uluslararası Erzincan Sempozyumu 2016, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.475-484, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016102. Language Teachers’ Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment
KAYALAR F., KAYALAR F.
The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2017, Czech Republic (The 9th MAC in Prague 2017), Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.7, sa.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016103. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment
KAYALAR F., KAYALAR F.
The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016104. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment
KAYALAR F., KAYALAR F.
7th Multidisciplinary Academic Conference inPrague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016105. Views of Language Teachers over Positive Relationships with Language Learners for Successful Classroom Management
KAYALAR F., GÜLER ARI T.
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Budapest Hungary 2016 (IAC-TLEl 2016),, Budapeşte, Macaristan, 15 - 16 Nisan 2016, cilt.1, sa.1, ss.135-144, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015106. Views of Teaching Staff Joining International Educational Programmes upon Globalization and Internationalization
KAYALAR F.
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Vienna 2015 (IAC-TLEl 2015 in Vienna), Viyana, Avusturya, 13 - 14 Kasım 2015, cilt.1, sa.1, ss.177-186, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015107. Öğretmen Adaylarının E-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzincan Üniversitesi Örneği
Kayalar M. T., Koç A., Başıbüyük B., Kayalar F.
International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.65, (Özet Bildiri)
2015
2015108. Music Teaching Through The Approach Similar To That of Native Language Learning
DİKKAYA A., KAYALAR F.
‘The 4th Multidisciplinary Academic Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Şubat 2015, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014109. Musical Intelligence in Foreign Language Teaching
KAYALAR F.
1. International Culture-Art and Art Education Symposium in the Geography of Turkic Languages, Erzincan, Türkiye, 25 - 26 Eylül 2014, cilt.1, sa.1, ss.40, (Özet Bildiri)
2013
2013110. The study of school administrators in terms of qualifications for technological leadership (Sample of Erzurum Province)
Ada Ş., KAYALAR F., Küçükali R.
International Academic Conference on Education - IAC-ETeL 2013, Prag, Çek Cumhuriyeti, 17 - 18 Ekim 2013, cilt.1, sa.1, ss.9-18, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. TEORİ VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ 2
Kayalar F. (Editör)
Duvar Yayınları, İzmir, 2024
2024
20242. EDUCATIONAL SCIENCES IN THEORY AND PRACTICE
Kayalar F. (Editör)
Duvar Publishing, İzmir, 2024
2024
20243. EĞİTİM BİLİMLERİNDE POPÜLER YAKLAŞIMLAR
Kayalar F. (Editör)
Duvar Yayınları, İzmir, 2024
2024
20245. Eğitim Bilimlerinde Çağdaş Yaklaşımlar
Kayalar F. (Editör)
All Sciences Academy, İstanbul, 2024
2024
20246. Bilgi Teknolojilerine Dayalı Öğrenme Stratejileri
KAYALAR F.
Duvar Publishing, İzmir, 2024
2024
20247. Models and Principles of Quality Educational Management
KAYALAR F.
New Studies in Educational Sciences, ZENGİN BUĞRA, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.4-18, 2024
2024
20248. Bilişsel Çatışmaya Dayalı Öğrenme Modelinin Özellikleri ve Uygulanması
KAYALAR F.
Teori ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 3, KIRAL ERKAN, ULUTAŞ MEHMET, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.52-63, 2024
2024
20249. Eğitimde Verimlilik ve Kalitenin Artırılmasında Eğitim Yönetimi ve Okul Yönetiminin Rolü ve Önemi
KAYALAR F.
EĞİTİM BİLİMLERİNDE AKTÜEL YAKLAŞIMLAR, BAYAR ADEM, BAYAR MİNE, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.83-106, 2024
2024
202410. The Importance of Culture, Cultural Literacy and Intercultural Communication in Foreign Language Learning
KAYALAR F.
New Visions In Education Sciences: Concepts - Theories - Applications, DEMİRBATIR RASİM EROL, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.52-63, 2024
2024
202411. Implementation of Foreign Language and Culture Education in Village Institutes
KAYALAR F.
ACTUAL APPROACHES IN EDUCATION SCIENCES, BAYAR ADEM, BAYAR MİNE, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.116-128, 2024
2023
202312. Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar
Kayalar F. (Editör)
Duvar Yayınevi, İzmir, 2023
2023
202313. Pioneer and Contemporary Studies in Educational Sciences
Kayalar F. (Editör)
Duvar Yayınevi, İzmir, 2023
2023
202316. Bireysel Farklılıkların Yabancı Dil Öğrenimi Üzerine Etkileri
KAYALAR F., KAYALAR F., YILDIRIM T.
Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.167-178, 2023
2023
202317. Changes and Transformations in Higher Education under Neo-Liberal Policies
KAYALAR F.
Küreselleşen Dünyada Eğitim Bilimleri, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.177-189, 2023
2023
202318. Quality Culture and Quality System Standards in Education
KAYALAR F.
Advanced and Contemporary Studies in Educational Sciences, Erol Rasim DEMİRBATIR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.27-36, 2023
2023
202319. Integrated Quality Management in Education
KAYALAR F.
Advanced and Contemporary Studies in Educational Sciences, Erol Rasim DEMİRBATIR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.37-49, 2023
2022
202220. Current Debates in Educational Sciences
Kayalar F. (Editör)
Duvar Yayıncılık, İzmir, 2022
2022
202221. EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR
Kayalar F. (Editör)
Duvar Yayıncılık, İzmir, 2022
2022
202223. THE PROBLEMS WITH LEARNING MANAGEMENT AND LEARNING INNOVATION IN NEW NORMAL ERA
KAYALAR F.
New Trends in Educational Sciences, Perihan Ünüvar,, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.391-401, 2022
2022
202224. The Importance of Comparative Education in Educational Development
KAYALAR F.
Current Debates in Educational Sciences, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.47-58, 2022
2022
202225. Sınıfta Öğrenme Öğretme Sürecinin Yönetimi
KAYALAR F., KAYALAR F.
Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.211-232, 2022
2022
202226. Tematik Öğrenme Modelinin Özellikleri ve Kullanım Amacı
KAYALAR F.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ GELİŞMELER, Rasim Erol DEMİRBATIR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.325-338, 2022
2022
202227. Sınıf Kurallarının Oluşturulması
KAYALAR F., KAYALAR F.
Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.61-88, 2022
2021
202128. ÇAĞDAŞ ÖĞRENME MODELLLERİNDEN MİKRO-ÖĞRENMENİN ÖZELLİKLERİ ve FAYDALARI
Kayalar F.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç. Dr. Ali ÇETİN, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.170-179, 2021
2021
202129. NANO-ÖĞRENME MODELİNİN ÖZELLİKLERİ ve UYGULAMA ALANLARI
Kayalar F.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç. Dr. Ali ÇETİN, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.179-190, 2021
2021
202130. The Importance Of Micro-Teaching in Pre-Service Teachers Training Programs
Kayalar F.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ÇALIŞMALAR, Hasan Bakır, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.97-106, 2021
2020
202031. FLIPPED LEARNING AS A SUBMODEL OF BLENDED LEARNING
KAYALAR F.
Theory and Research in Educational Sciences II, ASSOC. PROF. DR. ONUR ZAHAL, ASSIST. PROF. DR. KENAN BAŞ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.161-176, 2020
2020
202032. KARMA EĞİTİM MODELİNDE TERS-YÜZ ÖĞRENME
KAYALAR F., KAYALAR F.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Mustafa Batuhan Kurt, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.39-52, 2020
2020
202033. The Importance of Blended Learning During the Period Of Global Pandemic
KAYALAR F., AĞAOĞLU A.
Current Researches in Educational Sciences, Mustafa Batuhan Kurt, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.7-21, 2020
2019
201934. CURIOSITY AND INTERESTBASED LEARNING
KAYALAR F.
Educational Sciences Research Papers, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ Arş.Gör.Dr. Meral SERT AĞIR, Editör, Gece Akademi, İstanbul, ss.47-62, 2019
2019
201935. CURIOSITY AND INTEREST BASED LEARNING
KAYALAR F.
EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH PAPERS, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ Arş.Gör.Dr. Meral SERT AĞI, Editör, Gece Akademi, Ankara, ss.47-62, 2019
2019
201936. Türk Eğitim Sisteminde Reform ve Değişim
KAYALAR F., AKBAŞLI S.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şefika Şule Erçetin, Editör, Nobel, Ankara, ss.133-152, 2019
2018
201837. Veteran Principals’ Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers
KAYALAR F., ÖZBAŞ M., YALÇIN S., USLU T.
Chaos, Complexity and Leadership 2017, ŞEFİKA ŞULE ERÇETİN, NİHAN POTAS, Editör, Springer, Cham, 2018
Desteklenen Projeler
2017 - 2017
2017 - 2017Ahıska Türkleri Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Akademik Dil Becerilerinin Artırılması Eğitimi
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
KAYALAR F.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - 2023
2023 - 2023
CIAE proceedings
Bilim Kurulu Üyeliği
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2022 - 2022
2022 - 2022
Czech Institute of Academic Education z.s.
Yürütme Kurulu Üyesi
2022 - 2022
2022 - 2022
Czech Institute of Academic Education z.s.
Bilim Kurulu Üyesi
2021 - 2021
2021 - 2021Czech Institute of AScademic Education z.s.
Bilim Kurulu Üyesi
2020 - 2020
2020 - 2020Czech Institute of Academic Education z.s.
Bilim Kurulu Üyesi
2018 - 2018
2018 - 2018Czech Institute of Academic Education z.s.
Bilim Kurulu Üyesi
2017 - 2017
2017 - 2017
Czech Institute of Academic Education z.s.
Bilim Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2022
Mart 2022INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018IJLET
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018INES JOURNAL
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2018
Eylül 2018JSHSR
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018MANAS Journal of Social Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018Universal Journal of Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2018
Şubat 2018INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016Global Education Review
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016International Journal of Academic Research in Education
Diğer Dergiler
Haziran 2015
Haziran 2015EKEV Akademi Dergisi
Diğer Dergiler
Mart 2015
Mart 2015Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Diğer Dergiler
Ocak 2015
Ocak 2015İnönü üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2013
Ocak 2013Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer Dergiler
Kasım 2010
Kasım 2010Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Diğer Dergiler
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Aralık 2022
Aralık 2022IAC-II VIENNA 2022
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Vienna, Avusturya
Kasım 2022
Kasım 2022VIAC 2022-II BUDAPEST
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Ağustos 2022
Ağustos 2022IAC 2022 VIENNA
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Vienna, Avusturya
Mayıs 2022
Mayıs 2022IAC 2022 PRAGUE
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Praha, Çek Cumhuriyeti
Şubat 2022
Şubat 2022VIAC 2022 in Budapest
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Aralık 2021
Aralık 2021International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Vienna, Avusturya
Kasım 2021
Kasım 2021IAC in Budapest 2021
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Eylül 2021
Eylül 2021
VIRTUAL International Academic Conference on the Global Impact of the Coronavirus COVID-19 on Society
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Praha, Çek Cumhuriyeti
Temmuz 2021
Temmuz 2021
IAC 2021 in Vienna
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Vienna, Avusturya
Mart 2021
Mart 2021IAC 2021 in Budapest
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Kasım 2020
Kasım 2020IAC 2020 November Budapest
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Temmuz 2020
Temmuz 2020IAC 2020 in Vienna
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Vienna, Avusturya
Haziran 2020
Haziran 2020IAC 2020 in Venice
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Venice, İtalya
Mart 2020
Mart 2020IAC-TLEl 2020 March Budapest
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Ağustos 2019
Ağustos 2019IAC in Budapest 2019
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Temmuz 2019
Temmuz 2019IAC 2019 in Vienna
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Vienna, Avusturya
Mart 2019
Mart 2019IAC 2019 in Budapest
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Kayalar F.
Budapest, Macaristan
Ödüller
Ocak 2024
Ocak 2024
EKEV 10. Akademik Bilim ve sanat Ödülü
Ekev Erzincan Kültür Ve Eğitim Vakfı/Erzincan B. Y. Üniversitesi
Ocak 2023
Ocak 2023EKEV 9. Akademik Bilim ve sanat Ödülü
Ekev Erzincan Kültür Ve Eğitim Vakfı/Erzincan B. Y. Üniversitesi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
09 Aralık 2022 - 10 Aralık 2022
09 Aralık 2022 - 10 Aralık 2022
IAC in Vienna 2022
Davetli Konuşmacı
Vienna-Avusturya
11 Kasım 2022 - 11 Kasım 2022
11 Kasım 2022 - 11 Kasım 2022
VIAC 2022 BUDAPEST NOVEMBER
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022
21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022
ECLSS 2022 ANTALYA
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022
21 Ekim 2022 - 23 Ekim 2022
ECLSS 2022 ANTALYA
Katılımcı
Antalya-Türkiye
27 Ağustos 2022 - 28 Ağustos 2022
27 Ağustos 2022 - 28 Ağustos 2022
IECESS 2022 GUARDA
Katılımcı
Braga-Portekiz
05 Ağustos 2022 - 06 Ağustos 2022
05 Ağustos 2022 - 06 Ağustos 2022
IAC 2022 IN VIENNA II
Davetli Konuşmacı
Vienna-Avusturya
29 Haziran 2022 - 30 Haziran 2022
29 Haziran 2022 - 30 Haziran 2022
ECLSS GJAKOVA 2022
Katılımcı
Yakova-Kosova
27 Mayıs 2022 - 28 Mayıs 2022
27 Mayıs 2022 - 28 Mayıs 2022
IAC 2022 IN PRAGUE
Davetli Konuşmacı
Praha-Çek Cumhuriyeti
07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022
07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022
ECLSS 2022 KYRENIA
Katılımcı
Girne-Kıbrıs (Kktc)
07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022
07 Mayıs 2022 - 09 Mayıs 2022
ECLSS 2022 KYRENIA
Oturum Başkanı
Girne-Kıbrıs (Kktc)
18 Şubat 2022 - 19 Şubat 2022
18 Şubat 2022 - 19 Şubat 2022CIAE BUDAPEST 2022
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
05 Şubat 2022 - 07 Şubat 2022
05 Şubat 2022 - 07 Şubat 2022
ECLSS 2022 LATVIA
Katılımcı
Daugavpils-Letonya
26 Kasım 2021 - 27 Kasım 2021
26 Kasım 2021 - 27 Kasım 2021IAC November 2021 in Budapest
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
22 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021
22 Ekim 2021 - 23 Ekim 20211st International Eurasian Conferences
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
22 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021
22 Ekim 2021 - 23 Ekim 20211st International Eurasian Conferences
Oturum Başkanı
Antalya-Türkiye
02 Temmuz 2021 - 03 Temmuz 2021
02 Temmuz 2021 - 03 Temmuz 2021IAC 2021 in Vienna
Davetli Konuşmacı
Vienna-Avusturya
18 Haziran 2021 - 19 Haziran 2021
18 Haziran 2021 - 19 Haziran 2021ECLSS Ekaterinburg June 2021
Oturum Başkanı
Jekaterinburg-Rusya
09 Nisan 2021 - 10 Nisan 2021
09 Nisan 2021 - 10 Nisan 2021IOCESS 2021
Oturum Başkanı
Lahore-Pakistan
19 Mart 2021 - 20 Mart 2021
19 Mart 2021 - 20 Mart 2021IAC 2021 in Budapest
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
02 Şubat 2021 - 03 Şubat 2021
02 Şubat 2021 - 03 Şubat 2021ECLSS Kosova 2021
Oturum Başkanı
Priştine-Kosova
20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020
20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020IAC 2020 BUDAPEST
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020
20 Kasım 2020 - 21 Kasım 2020ECLSS 2020 ALMATI
Davetli Konuşmacı
Almati-Kazakistan
16 Ekim 2020 - 17 Ekim 2020
16 Ekim 2020 - 17 Ekim 2020ECLSS 2020 ANTALYA
Katılımcı
Antalya-Türkiye
08 Eylül 2020 - 09 Eylül 2020
08 Eylül 2020 - 09 Eylül 2020ECLSS 2020 KYRENIA
Katılımcı
Girne-Kıbrıs (Kktc)
24 Temmuz 2020 - 25 Temmuz 2020
24 Temmuz 2020 - 25 Temmuz 2020
IAC 2020 VIENNA
Davetli Konuşmacı
Vienna-Avusturya
05 Haziran 2020 - 06 Haziran 2020
05 Haziran 2020 - 06 Haziran 2020
IAC 200 VENICE
Davetli Konuşmacı
Venice-İtalya
13 Mart 2020 - 14 Mart 2020
13 Mart 2020 - 14 Mart 2020IAC TLEL 2020
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
13 Mart 2020 - 14 Mart 2020
13 Mart 2020 - 14 Mart 2020IAC 2020 BUDAPEST
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019
20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019BİLTEK 2019
Katılımcı
Ankara-Türkiye
20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019
20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019BİLTEK 2019
Katılımcı
Ankara-Türkiye
20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019
20 Aralık 2019 - 21 Aralık 2019BİLTEK 2019
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Ağustos 2019 - 01 Ağustos 2019
01 Ağustos 2019 - 01 Ağustos 2019IAC-GETL (Global Education, Teaching and Learning) 2019 August Budapest
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019
01 Temmuz 2019 - 01 Temmuz 2019IAC-TLEl (Teaching, Learning and E-learning) 2019 July Vienna
Davetli Konuşmacı
Vienna-Avusturya
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning 2019 March Budapest
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018IAC-TLEl 2018
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018
01 Mart 2018 - 01 Mart 2018International Academic Conference Teaching, Learning and E-learning
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017International Academic Conference on Global Education
Davetli Konuşmacı
Vienna-Avusturya
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017Iac-MEM 2017 Vienna
Davetli Konuşmacı
Vienna-Avusturya
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017IAC-TLEl 2017 Budapest
Davetli Konuşmacı
Budapest-Macaristan
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna,Austria 2016 (IAC-GETL 2016)
Davetli Konuşmacı
Praha-Çek Cumhuriyeti
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2022
Temmuz 2022