Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Matematik Eğitimi Lisansüstü Araştırmalarından Yansımalar
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, 2023 (Hakemli Dergi)
Matematik Okuryazarlığına İlişkin Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
Dış Uzmanların Katılımıyla Gerçekleştirilen Ders İmecesinde Katılımcıların Materyal Kullanımı ile İlgili Paylaşımları
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.43-54, 2018 (Hakemli Dergi)
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.3, sa.8, ss.103-121, 2018 (Hakemli Dergi)
Reflections of problem solving environment based on group work: Example of Fibonacci problem
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, ss.170-175, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.33, ss.155-168, 2013 (Hakemli Dergi)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.2, sa.2, ss.155-168, 2012 (Hakemli Dergi)
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.1, sa.4, ss.160-169, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
MATEMATİK SEFERBERLİĞİ İÇİN DERS İMECESİ İŞLEVSEL BİR ARAÇ OLABİLİR Mİ?
X International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 11 Temmuz 2023, ss.929-930
Matematiksel Soyutlama Temalı Lisansüstü Tezlere Yönelik Betimsel İçerik Analizi
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.311-312
Ortaokul Öğrencilerinin Yeni Nesil Sorulara İlişkin Metaforik Algıları
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.404-405
Öğretmen adaylarinin öğretmen ve öğrenci rolleriyle gerçekleştirdikleri ders imecesi
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminde Öğretmen Deneyimleri: Kurs Sonrası Durum
1. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.1
Reflections of Problem Solving Environment Based on Group Work: Example of Fibonacci Problem
New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.208
Reflectıons Of Problem Solvıng Envıronment Based On Group Work: Example Of Fıbonaccı Problem.
GEC 2012 - New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 26 Eylül 2012, ss.1
Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.1
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011
Student’s Perception Of Rectangular Prism By Models
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.152
Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011
Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Epistemolojik İnanışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119
The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık Ve Belirsizlik Kavramları İle İlgili Görüşleri.
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119
The Investigation of the Attitudes of the Primary School 3 8 Graders Towards Mathematics
II. International Congressof Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010
Eğitim fakültesinde farklı anabilim dallarında okuyan öğrencilerin öğretmenlik mesleğine ilişkin motivasyon düzeyleri
VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Sürecinde Materyal Kullanımına İlişkin Tutumları
9. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.738-744
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi: Erzincan Örneği
9. International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.709-715
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Görüşleri
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.201
Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269
Kitap & Kitap Bölümleri
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE DERS İMECESİ
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ İÇİN STRATEJİLER, KAVRAMLAR VE METODOLOJİLER, Ayşegül Sağlam Arslan &,Meral Beşgen Ergişi, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.263-292, 2022
Engeller
Matematik Eğitiminde Teoriiler, BİNGÖLBALİ, E., ARSLAN, S.&ZEMBAT, İ.Ö., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.431-445, 2016