Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. Beceri Temelli Sorulara İlişkin Sistematik Derleme Çalışması

2. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.107-108, (Özet Bildiri)

2. MATEMATİK SEFERBERLİĞİ İÇİN DERS İMECESİ İŞLEVSEL BİR ARAÇ OLABİLİR Mİ?

X International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 11 Temmuz 2023, ss.929-930, (Özet Bildiri)

3. Matematiksel Soyutlama Temalı Lisansüstü Tezlere Yönelik Betimsel İçerik Analizi

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.311-312, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Öğrencilerinin Yeni Nesil Sorulara İlişkin Metaforik Algıları

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.404-405, (Özet Bildiri)

5. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Scratch Deneyimleri

3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

6. Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Makalelerden Yansımalar

3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. Uzaktan Ders İmecesi Deneyiminden Yansımalar

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, ss.455-456, (Özet Bildiri)

8. İlköğretim Matematik Eğitimi Alanında Lisansüstü Araştırmaların İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

9. İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları ile Van Hiele Geometri Anlama Düzeyleri Üzerine Paylaşımlar

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen adaylarinin öğretmen ve öğrenci rolleriyle gerçekleştirdikleri ders imecesi

VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Ders İmecesi ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, Çeşme, Türkiye, 26 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

12. Matematiksel Problem Çözme ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.391-392, (Özet Bildiri)

13. Sınıf Öğretmeni Adaylarıyla Matematik Üzerine

ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi

X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

15. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminde Öğretmen Deneyimleri: Kurs Sonrası Durum

1. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Reflections of Problem Solving Environment Based on Group Work: Example of Fibonacci Problem

New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.208, (Özet Bildiri)

17. Reflectıons Of Problem Solvıng Envıronment Based On Group Work: Example Of Fıbonaccı Problem.

GEC 2012 - New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 26 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

18. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

19. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

20. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

21. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

22. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

23. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

24. Pre service Mathematics Teachers Perceptions of Rectangular Prism by Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

25. Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation

International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

26. Student’s Perception Of Rectangular Prism By Models

International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.152, (Özet Bildiri)

27. Students Perceptions of Rectangular Prism by Models

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

29. Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Epistemolojik İnanışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

30. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)

31. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)

32. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık Ve Belirsizlik Kavramları İle İlgili Görüşleri.

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)

33. The Investigation of the Attitudes of the Primary School 3 8 Graders Towards Mathematics

II. International Congressof Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

35. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Sürecinde Materyal Kullanımına İlişkin Tutumları

9. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.738-744, (Tam Metin Bildiri)

36. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi: Erzincan Örneği

9. International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.709-715, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Görüşleri

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.201, (Özet Bildiri)

38. Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE DERS İMECESİ

ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ İÇİN STRATEJİLER, KAVRAMLAR VE METODOLOJİLER, Ayşegül Sağlam Arslan &,Meral Beşgen Ergişi, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.263-292, 2022

2. Engeller

Matematik Eğitiminde Teoriiler, BİNGÖLBALİ, E., ARSLAN, S.&ZEMBAT, İ.Ö., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.431-445, 2016
Metrikler

Yayın

53

Yayın (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları