Makaleler
13
Tümü (13)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
3. Matematik Eğitimi Lisansüstü Araştırmalarından Yansımalar
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Matematik Okuryazarlığına İlişkin Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Dış Uzmanların Katılımıyla Gerçekleştirilen Ders İmecesinde Katılımcıların Materyal Kullanımı ile İlgili Paylaşımları
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.43-54, 2018 (Hakemli Dergi)
9. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.3, sa.8, ss.103-121, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Reflections of problem solving environment based on group work: Example of Fibonacci problem
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, ss.170-175, 2013 (Hakemli Dergi)
11. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
12. Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.2, sa.2, ss.155-168, 2012 (Hakemli Dergi)
13. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.1, sa.4, ss.160-169, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
38
2. MATEMATİK SEFERBERLİĞİ İÇİN DERS İMECESİ İŞLEVSEL BİR ARAÇ OLABİLİR Mİ?
X International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 11 Temmuz 2023, ss.929-930, (Özet Bildiri)
3. Matematiksel Soyutlama Temalı Lisansüstü Tezlere Yönelik Betimsel İçerik Analizi
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.311-312, (Özet Bildiri)
4. Ortaokul Öğrencilerinin Yeni Nesil Sorulara İlişkin Metaforik Algıları
4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.404-405, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen adaylarinin öğretmen ve öğrenci rolleriyle gerçekleştirdikleri ders imecesi
VIth International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
15. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminde Öğretmen Deneyimleri: Kurs Sonrası Durum
1. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
16. Reflections of Problem Solving Environment Based on Group Work: Example of Fibonacci Problem
New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.208, (Özet Bildiri)
17. Reflectıons Of Problem Solvıng Envıronment Based On Group Work: Example Of Fıbonaccı Problem.
GEC 2012 - New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 26 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)
18. Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Makaleler Hakkındaki Görüşleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
19. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
20. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
21. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
22. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
23. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
25. Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
26. Student’s Perception Of Rectangular Prism By Models
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.152, (Özet Bildiri)
27. Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
28. Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
29. Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Epistemolojik İnanışlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
30. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)
31. The Examination of the Attitudes of Students Enrolled from the 3rd to 8th Year towards Mathematics
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)
32. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık Ve Belirsizlik Kavramları İle İlgili Görüşleri.
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1101-1119, (Tam Metin Bildiri)
33. The Investigation of the Attitudes of the Primary School 3 8 Graders Towards Mathematics
II. International Congressof Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
34. Eğitim fakültesinde farklı anabilim dallarında okuyan öğrencilerin öğretmenlik mesleğine ilişkin motivasyon düzeyleri
VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
35. İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Sürecinde Materyal Kullanımına İlişkin Tutumları
9. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.738-744, (Tam Metin Bildiri)
36. Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okur-Yazarlıklarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi: Erzincan Örneği
9. International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.709-715, (Tam Metin Bildiri)
37. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği İle İlgili Görüşleri
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.201, (Özet Bildiri)
38. Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE DERS İMECESİ
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ İÇİN STRATEJİLER, KAVRAMLAR VE METODOLOJİLER, Ayşegül Sağlam Arslan &,Meral Beşgen Ergişi, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.263-292, 2022
2. Engeller
Matematik Eğitiminde Teoriiler, BİNGÖLBALİ, E., ARSLAN, S.&ZEMBAT, İ.Ö., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.431-445, 2016