Duyurular & Dokümanlar
Ders Dökümanları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2014 - 2017
2014 - 2017Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2013 - 2014
2013 - 2014Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Atatürk Üniversitesi, K.K.E.F. , Güzel Sanatlar Eğitimi/Resim-İş Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
3D MODELLEME PROGRAMLARI Ve FİGÜR İMAJLARININ RESİM-İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN DESEN DERSİ BAŞARILARINA VE MOTİVASYON DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Erzincan Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Ensitüsü
2014
2014Yüksek Lisans
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİLİK TİPLERİ VE SANATA OLAN İLGİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Ensitüsü
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Sanat Eğitimi
Resim-İş Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
2018 - 2020
2018 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
2017 - 2018
2017 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Rektörlük
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Kalite Koordinatölüğü
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Rektörlük
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorBirim Akreditasyon Kurulu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Yönetim Kurulu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Refahiye Bahar Yıldırım Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
2023 - 2025
2023 - 2025Rektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Rektörlük
2021 - 2024
2021 - 2024Rektörlüğe Bağlı Koordinatör
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Rektörlük, KURUMSAL İLETİŞİM KOORDİNATÖRÜ
Akademi Dışı Deneyim
1999 - 2017
1999 - 2017Diğer Kamu Kurumu, Görsel Sanatlar Eğitimi
1999 - 2017
1999 - 2017ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ÖĞRETMEN
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
SEMİNER
GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
GÖRSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2
ÖĞRETMENLİK UYGULAMAS1 1
ANASANAT ATÖLYE 6
ANASANAT ATÖLYE 1
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASII 1
ANASANAT ATÖLYE 4
ANASANAT ATÖLYE V
ANASANAT ATÖLYE 3
ANASANAT ATÖLYE 5
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
ANA SANAT ATÖLYE 6
0KUL UYGULAMALARI
TEMEL TASARIM 2
TEMEL TASARIM
TEMEL TASARIM II
Temel Tasarım I
ANASANAT ATÖLYE V
OKUL DENEYİMİ
Okul uygulamaları
ANA SANAT ATÖLYE IV
ANA SANAT ATÖLYE III
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Soyut Sanat Algılarına Yönelik Bir Araştırma.
Taşkesen S. (Danışman)
R.SERİN(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Resim-İş Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Sanatsal Gelişim Süreçlerinin A/R/Tografik Olarak İncelenmesi
Taşkesen S. (Danışman)
M.BAŞYURT(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Duygularına İlişkin Metaforik Algılarının Sanatsal Yaratıcılıklarına Yansıması
Taşkesen S. (Danışman)
E.BALÇIK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Güzel Sanatlar Lisesi Müze Eğitimi Dersi Sanal Müze Uygulamalari Etkinlik Örneği(Bir Eylem Araştırması.
Taşkesen S. (Danışman)
E.AKSAK(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Üniversite Öğrencilerinin Estetik Algı Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Taşkesen S. (Danışman)
S.EKİCİ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Pedagojik Sanat Eleştirisi Algı Düzeylerinin ve Sanat Eleştirisi Etkinliklerinin Yaratıcılıklarına Olan Etkisi
Taşkesen S. (Danışman)
M.AKSU(Öğrenci)
Makaleler
2024
20241. Öğrencilerin Yeniden Yorumuyla Goya’nın 3 Mayıs 1808 Tablosu
ŞAHİN E., TAŞKESEN S.
Uluslararası Sanat ve Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.7, sa.17, ss.20-46, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. A/R/Tographic Investigation into Artistic Development Processes of Painting and Drawing Teacher Education Undergraduate Students
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
Journal of Qualitative Research in Education
, cilt.2024, sa.2024, ss.150-179, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20243. Ortaokul Öğrencilerinin Soyut Sanat Algılarına Yönelik Bir Araştırma
SERİN R., TAŞKESEN S., Serin R.
Art vision (Online)
, cilt.30, sa.53, ss.197-211, 2024 (TRDizin)
2024
20244. GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ SANAL MÜZE ETKİNLİKLERİ
ÖZ E., TAŞKESEN S.
Uluslararası Sanat ve Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.7, sa.16, ss.16-29, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİNDE GÖRSEL KÜLTÜR EĞİTİMİ ETKİNLİĞİ: VAN GOGH’UN ARLES’DAKİ YATAK ODASI1
Akar Ayaydın Z., TAŞKESEN S.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , sa.97, ss.345-361, 2024 (TRDizin)
2023
20236. SANAT EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN SANAT İLGİLERİ İLE ESTETİK BEĞENİ ALGILARINA İLİŞKİN ARAŞTIRMA
Tanoğlu Ş., Taşkesen S.
Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.11, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Anasanat Atölye Öğrencilerinin Sanatsal Yaratım Süreçlerine İlişkin Görsel Günlükleri
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
SED - Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.11, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ADALET KAVRAMINI ALGILAMALARINA İLİŞKİN GÖSTERGEBİLİMSEL YAKLAŞIMA DAYALI BİR ARAŞTIRMA
CEMİLOĞLU A., TAŞKESEN S.
Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , cilt.29, sa.51, ss.201-207, 2023 (TRDizin)
2023
20239. GÜZEL SANATLAR LİSESİ MÜZE EĞİTİMİ DERSİ SANAL MÜZE UYGULAMALARI ETKİNLİK ÖRNEĞİ (BİR EYLEM ARAŞTIRMASI)
AKSAK E., TAŞKESEN S.
International Journal of Research in Fine Arts Education , cilt.6, sa.1, ss.18-44, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202210. SANAT EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN ATÖLYE DERSLERİNE İLİŞKİN SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ (GAZE İLE İLGİLİ BİR ÖRNEK ÇALIŞMA)
GENCER H., TAŞKESEN S.
JASSS (The Journal of Academic Social Science Studies) , cilt.22, sa.15, ss.41-64, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SEVGİ KAVRAMINI ALGILAMALARINA İLİŞKİN GÖSTERGEBİLİMSEL YAKLAŞIM
BALÇIK E., TAŞKESEN S.
SED - Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.10, sa.2, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PEDAGOJİK SANAT ELEŞTİRİSİ ALGI DÜZEYLERİNİN VE SANAT ELEŞTİRİSİ ETKİNLİKLERİNİN SANATSAL ÇALIŞMALARINA YANSIMASI
AKSU M., TAŞKESEN S.
Uluslararası Güzel Sanatlar Eğitimi Araştırmaları Dergisi UGSEAD , cilt.5, sa.5, ss.126-160, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202213. RESİM-İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ÖZGÜN ATÖLYE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ ÜZERİNE: A/R/TOGRAFİK SORGULAMA
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
SED - Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.95-106, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202114. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE GÖRSEL SANATLAR DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Taşkesen S., Bakırhan A.
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.65, ss.1249-1259, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. OKUL ÖNCESİ DÖNEM RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ RESİMSEL ÖZELLİKLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yeşiltepe A., Taşkesen S., Gül Y.
Jasss-The Journal Of Artificial Societies And Social Simulation , cilt.14, sa.87, ss.1-20, 2021 (Scopus)
2021
202116. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL SANATLARDERSİ TUTUMLARI VE SANATI YANSITMA BİÇİMLERİARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Serin R., Taşkesen S.
SED - Sanat Eğitimi Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.140-152, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. ÇİZGİ FİLMLERİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YARATICILIKLARI OLUŞTURDUKLARINDA OLUŞTURDUĞU ETKİLER ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL YAKLAŞIM
AKSAK E., TAŞKESEN S.
International Journal of Research in Fine Arts Education , cilt.4, sa.1, ss.34-50, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLK ÖĞRETMENLİK DENEYİMİ
TAŞKESEN S., DEMİR G.
Turkish Studies-Educational Sciences , cilt.16, sa.2, ss.1153-1171, 2021 (TRDizin)
2020
202019. SANAT EĞİTİMİNDE MOBİL TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ.
TAŞKESEN S.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , cilt.24, sa.84, ss.585-600, 2020 (TRDizin)
2020
202020. Güzel Sanatlar Lisesi Öğretmen ve Öğrencilerinin Güzel Sanatlar Eğitimi Yetenek Sınavlarına ve Uygulanan Baraj Puanlarına İlişkin Görüşleri ve Motivasyonlarına Etkisi
TAŞKESEN S.
UGSEAD , cilt.3, sa.2, ss.14-34, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Görsel Sanatlar Eğitiminde Kullanılan Atık Malzemelerin Öğrencilerin Tasarım ve Yaratıcılık Düzeyleri Açısından Oluşturduğu Farklar Üzerine Bir Araştırma
BAKIRHAN A., TAŞKESEN O., TAŞKESEN S.
International Journal of Research in Fine Arts Education , cilt.3, sa.1, ss.39-48, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202022. Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcılıklarında Oluşturduğu Etkiler Üzerine Göstergebilimsel Yaklaşım
Taşkesen S., Aksak E.
International Journal of Research in Fine Arts Education , cilt.4, sa.1, ss.34-50, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202023. The Effect of Art Criticism Activities on The Creativity And Motivation of Secondary School Students
TAŞKESEN S., ULUDAĞ M.
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
, cilt.12, sa.1, ss.312-325, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202024. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ SANATOKURYAZARLIK DÜZEYLERİ İLE ESTETİK BEĞENİDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
TAŞKESEN S., EKİCİ S.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , cilt.24, sa.81, ss.411-428, 2020 (TRDizin)
2019
201925. A Research on Learning Approaches and Achievement Focused Motivations of Prospective Visual Arts Teachers
TAŞKESEN S.
İnternational Education Studies
, cilt.13, sa.1, ss.123-134, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201926. An Investigation on Special Talent Exams in the Division of Art Teaching
TAŞKESEN S.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.7, ss.86, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201927. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE EMPATHY TENDENCYLEVELS OF 5th GRADE STUDENTS AND THEIR MOTIVATIONS AGAINST PRACTISEACTIVITIES OF VISUAL ARTS COURSE
TAŞKESEN S., ÖZTÜRK A. D.
International Journal of Eurasia Social Sciences , cilt.10, sa.37, ss.873-889, 2019 (TRDizin)
2019
201928. Investigating the Academic Motivations and Academic Achievements of Pre-Service Visual Arts Teachers
TAŞKESEN S.
Avrupa Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.857-866, 2019 (Scopus)
2019
201929. A Study on Art Interests and Critical Thinking Dispositions of Students in Fine Arts Department of the Faculty of Education
TAŞKESEN S.
International Journal of Educational Methodology
, cilt.5, sa.1, ss.275-287, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201830. Ortaokul Öğrencilerinin Çizgisel Gelişimleri Ve Yaratıcı Yazma Becerileri Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
TAŞKESEN S., UZUNER YURT S.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergis , cilt.13, sa.26, ss.433-446, 2018 (TRDizin)
2018
201831. Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Öğrencilerinin Okul Uygulamaları Dersinden Beklentileri Üzerine Bir Araştırma”
TAŞKESEN S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.3, ss.826-841, 2018 (TRDizin)
2018
201832. Özel Yetenek Sınavına Alan ve Alan Dışından Başvuran Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları Üzerine Bir Araştırma
Taşkesen O., Taşkesen S.
UGSEAD
, cilt.1, sa.1, ss.13-20, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201833. ”EKSPRESYONİZM AKIMININ KÖPRÜ VE MAVİ ATLI GRUPLARINA YANSIMALARININ BEDEN OLGUSU ÜZERİNDEN SORGULANMASI”,
TAŞKESEN S.
Atatürtk Üniversitesi Sanat Dergisi , cilt.31, sa.1, ss.6-18, 2018 (TRDizin)
2018
201834. Soyut Ekspresyonizm Akımının Performans Sanatı’na Etkisi ve Rol Değiştiren Beden Olgusu
TAŞKESEN S.
Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Ensitüsü Dergisi , sa.41, ss.166-182, 2018 (TRDizin)
2018
201835. TASVİR SANATINDA BEDEN OLGUSUNUN GROTESK FİGÜRLER ÜZERİNDEN SORGULANMASI
TAŞKESEN S.
the Journal of Academic Social Sciences , cilt.74, sa.74, ss.261-285, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201836. Lise Öğrencilerinin Beş Faktör Kişilik Özellikleri İle Sanat İlgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TAŞKESEN S., ALPAN G.
Journal of Strategic Research in Social Science , cilt.4, sa.1, ss.57-78, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201837. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ VE MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (Erzincan İli Örneği)
Taşkesen S., Taşkesen O., Bakırhan A., Tanoğlu Ş.
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.2, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201838. 3D Modelleme Programları ve Figür İmajlarının Desen Dersi Başarılarına Etkisi
TAŞKESEN S., YILMAZ M.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.26, sa.1, ss.1-18, 2018 (TRDizin)
2017
201739. Investigating the Relationship between three Dimensional Objects Drawing Achievement and Visual Mathematical Literacy Self-Efficacy Perceptions of 5th, 6th and 7th Graders
Tanoğlu Ş., TAŞKESEN O., Bakırhan A., TAŞKESEN S.
Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS)
, cilt.3, sa.2, ss.29-40, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201740. 5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Tanoğlu Ş., Taşkesen O., Bakırhan A., Taşkesen S.
Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS)
, cilt.3, sa.2, ss.29-40, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201641. Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bazı Değişkenlere Göre Akademik Motivasyonları ile Akademik Başarıları Arasın daki İlişkinin İncelenmesi
YILMAZ M., TAŞKESEN O., TAŞKESEN S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1056-1072, 2016 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Öğrencilerin Yeniden Yorumuyla Goya’nın 3 Mayıs Katliamı
ŞAHİN E., ŞAHİN E., TAŞKESEN S.
2.Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20242. A/R/Tographic Investigation into Artistic Development Processes of Painting and Drawing Teacher Education Undergraduate Students
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
Ases VII. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gostivar, Makedonya, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Ortaokul Öğrencilerinin Duygularına İlişkin Metaforik Algılarının Sanatsal Yaratıcılıklarına Yansıması
BALÇIK E., TAŞKESEN S.
Ases VII. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gostivar, Makedonya, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. SANAT EĞİTİMİ ALAN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN SANAT İLGİSİ DÜZEYLERİNİN ESTETİK BEĞENİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ
TANOĞLU Ş., TAŞKESEN S.
4. SANAT EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİNDE GÖRSEL KÜLTÜR EĞİTİMİ ETKİNLİĞİ: VAN GOGH’UN ARLES’DAKİ YATAK ODASI
AKAR AYAYDIN Z., TAŞKESEN S.
4. ULUSAL SANAT EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20236. ANASANAT ATÖLYE ÖĞRENCİLERİNİN SANATSAL YARATIM SÜREÇLERİNE İLİŞKİN GÖRSEL GÜNLÜKLERİ
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ SANAL MÜZE ETKİNLİKLERİ UYGULAMASI
ÖZ E., TAŞKESEN S.
XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2022
20228. SANAT EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN ATÖLYE DERSLERİNE İLİŞKİN SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ (GAZE İLE İLGİLİ BİR ÖRNEK ÇALIŞMA)
GENCER H., TAŞKESEN S.
TRB2 ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRSİ, Van, Türkiye, 24 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20229. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SEVGİ KAVRAMINI ALGILAMALARINA İLİŞKİN GÖSTERGEBİLİMSEL YAKLAŞIM
BALÇIK E., TAŞKESEN S.
Uluslararası Sanat ve Tasarım Araştırmaları Kongresi (ART&DESIGN-2022), Kayseri, Türkiye, 20 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
202210. RESİM-İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ÖZGÜN ATÖLYE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ ÜZERİNE; A/R/TOGRAFİK SORGULAMA
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
Uluslararası Sanat ve Tasarım Araştırmaları Kongresi (ART&DESIGN-2022), Kayseri, Türkiye, 20 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
202211. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE İLİŞKİN MİKRO-ÖĞRETİM YÖNTEMİ UYGULAMALARINA DAYALI BİR ARAŞTIRMA
TAŞKESEN S.
EJER 2022, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2021
202112. "GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE GÖRSEL SANATLAR DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Taşkesen S., Bakırhan A.
EJER 2022, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
202113. Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Sanatlar Dersi Tutumları ve Sanata İlişkin Görüşleri ile Sanatı Yansıtma Biçimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SERİN R., TAŞKESEN S.
ART&DESIGN-2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON ART AND DESIGN RESEARCH AND EXHIBITION, Niğde, Türkiye, 21 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2021
202114. Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcılığında Oluşturduğu Etkiler Üzerine Göstergebilimsel Yaklaşım
AKSAK E., TAŞKESEN S.
ART&DESIGN-2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON ART AND DESIGN RESEARCH AND EXHIBITION, Niğde, Türkiye, 21 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2021
202115. OKUL ÖNCESİ DÖNEM RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ RESİMSEL ÖZELLİKLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
YEŞİLTEPE A., TAŞKESEN S., GÜL Y.
ULUSLARARASI MÜZİK VE GÜZELSANATLAR EĞİTİMİ SEMPOZYUMU(UMGES), Sivas, Türkiye, 14 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
2020
202016. Çocuk kitaplarında nitelik Feridun Oral örneği
TAŞKESEN S., UZUNER YURT S.
Ejer congress 2020, Eskişehir, Türkiye, 03 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202017. Resimli Çocuk Kitaplarında Nitelik:Feridun Oral Örneği
UZUNER YURT S., TAŞKESEN S.
EJER Congress 2020, 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202018. Görsel sanatlar öğretmen adaylarının ilk serüveni
TAŞKESEN S., DEMİR G.
EjerCongress2020, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202019. SANAT EĞİTİMİNDE MOBİL TEKNOLOJİ KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
TAŞKESEN S.
Ahmet Yakupoğlu anısına 3. Uluslararası sanat sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 08 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
202020. GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN RESİM-İŞ EĞİTİMİ ÖZEL YETENEK SINAVLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE MOTİVASYONLARINA OLAN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
TAŞKESEN S.
IPCEDU 2020, Diyarbakır, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202021. Görsel sanatlar öğretmeni adaylarının ilk serüveni
TAŞKESEN S., DEMİR G.
Ejer congress 2020, Eskişehir, Türkiye, 03 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
201922. Sanat eğitimi alan öğrencilerin temel tasarım dersine yönelik tutum ve motivasyonları ile akademik başarı arasındaki ilişki üzerine bir araştırma
TAŞKESEN S.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201923. RESİM-İŞ EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ANA SANAT ATÖLYE DERSİ TUTUMLARI İLE ATÖLYE DERSİ BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TAŞKESEN S.
Ahmet Yesevi Uluslarası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201924. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ SANAT OKUR YAZARLIK DÜZEYLERİ İLE ESTETİK BEĞENİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
TAŞKESEN S.
Ahmet Yesevi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
201925. GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NDA YER ALAN ETKİNLİKLERİN DEĞERLEREĞİTİMİ YAKLAŞIMLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
TAŞKESEN S., DEMİR G.
3RD INTERNATIONAL SYMPOSIUM OFEDUCATION AND VALUES, 10 - 13 Ekim 2019, ss.179-180, (Tam Metin Bildiri)
2019
201926. TARİHSEL SÜREÇ İÇERİSİNDE TASVİR SANATINDA ERZİNCAN
TAŞKESEN S.
ULUSLARARASIERZİNCAN TARİHİSEMPOZYUMU, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201927. 5. Sınıf Öğrencilerinin Empati Kurma Düzeyleri ile Empatik Yansıtma DüzeyleriArasındaki İlişkinin ve Motivasyonlarına Etkisinin İncelenmesi
TAŞKESEN S., ÖZTÜRK A. D.
INTERNATİONAL JILSES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.16, (Özet Bildiri)
2019
201928. Ortaokul Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Yaratıcılık DüzeylerininMotivasyonlarına Olan Etkisi
TAŞKESEN S., ULUDAĞ M.
INTERNATİONAL JILSES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.42, (Özet Bildiri)
2019
201929. GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ RESİM-İŞ EĞİTİMİ ANABİLİM DALIÖĞRENCİLERİNİN ALDIKLARI DESEN DERSİNE İLİŞKİN MOTİVASYONLARINIETKİLEYEN FAKTÖRLER
TAŞKESEN S.
AL -FARABİ4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.190-194, (Tam Metin Bildiri)
2019
201930. RESiM-İŞ EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİKMOTİVASYONLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TAŞKESEN S.
AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.28, (Özet Bildiri)
2018
201831. Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma (Erzincan İli Örneği)
Taşkesen S., Taşkesen O., Bakırhan A., Tanoğlu Ş.
V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 02 Mayıs 2018, ss.1-5, (Özet Bildiri)
2018
201832. Görsel Kültür ve Sanat Eğitiminde Motivasyon
TAŞKESEN S.
Uluslararası 5.Eğitim Bilimleri Kongres, 25 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201833. ÖZEL YETENEK SINAVINA ALAN VE ALAN DIŞINDAN BAŞVURAN GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TAŞKESEN O., TAŞKESEN S.
2.Uluslararası Sanat Eğitimi Araştırmaları Sempozyumu (USEAS 2018), 6 - 08 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
201834. Resim-iş eğitimi öğrencilerinin sanat tarihi ilgisi üzerine bir araştırma
TAŞKESEN S., NALDAN CİMİNLİ F., TAŞKESEN O.
3.Uluslararası felsefe,eğitim,sanat ve bilim tarihi sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201835. Sanatın kavrama dönüşme yolculuğu ve süreç içerisinde metasızlaşması
TAŞKESEN S.
3. Uluslararası felsefe, eğitim,sanat ve bilim tarihi sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201836. Görsel Sanatlar (Resim-İş) Öğretmenlerinin Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler: Erzincan Örneği
TAŞKESEN S., TAŞKESEN O.
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, sa.1, (Özet Bildiri)
2018
201837. 3d Modelleme Programları ve Figür İmajlarının Resim-Iş Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Desen Dersi Başarılarına Etkisi
TAŞKESEN S., YILMAZ M.
IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201838. 3d Modelleme Programları ve Figür İmajlarının Resim-Iş Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Desen Dersi Motivasyon Düzeylerine Etkisi
TAŞKESEN S., YILMAZ M.
IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.19, (Özet Bildiri)
2018
201839. 9-12 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL VE YAZINSAL YETENEKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TAŞKESEN S., UZUNER YURT S.
1.ULUSLARARASI GÜZEL SANATLAR VE EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2018, sa.1, (Özet Bildiri)
2018
201840. Tasvir Sanatinda Beden Olgusunun Grotesk Figürler Üzerinden Sorgulanmasi
TAŞKESEN S.
II. ULUSLARARASI SANAT VE ESTETİK SEMPOZYUMU, 19 - 21 Nisan 2018, sa.1, (Özet Bildiri)
2017
201741. Farklı Alanlarda Kullanılan Malzemelerin Görsel Sanatlar Eğitimi “Sanat- Kültür İlişkisi, Farklı Kültürler- Yöresel Kıyafetler” Konulu Çalışmada Öğrencilerin Tasarım ve Yaratıcılık Düzeyleri Açısından Oluşturduğu Farklar Üzerine Bir Araştırma
BAKIRHAN A., TAŞKESEN O., TANOĞLU Ş., TAŞKESEN S.
Farklı Alanlarda Kullanılan Malzemelerin Görsel Sanatlar Eğitimi “Sanat- Kültür İlişkisi, Farklı Kültürler- Yöresel Kıyafetler” Konulu Çalışmada Öğrencilerin Tasarım ve Yaratıcılık Düzeyleri Açısından Oluşturduğu Farklar Üzerine Bir Araştırma, 2 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201742. Görsel Sanatlar Eğitiminde Kullanılan Atık Malzemelerin Öğrencilerin Tasarım ve Yaratıcılık Düzeyleri Açısından Oluşturduğu Farklar Üzerine Bir Araştırma
BAKIRHAN A., TAŞKESEN O., TAŞKESEN S., TANOĞLU Ş.
1.ULUSAL GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201743. 5. 6. VE 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÜÇ BOYUTLU NESNELERİ ÇİZİM BAŞARISI İLE GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
TANOĞLU Ş., TAŞKESEN O., BAKIRHAN A., TAŞKESEN S.
6th ICoSReSSE International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201744. INVESTIGATING THE RELATIONSHIP BETWEEN THREE DIMENSIONAL OBJECTS DRAWING ACHIEVEMENT AND VISUAL MATHEMATICAL LITERACY SELF-EFFICACY PERCEPTIONS OF 5TH, 6TH AND 7TH GRADERS
TANOĞLU Ş., TAŞKESEN O., BAKIRHAN A., TAŞKESEN S.
6 th ICoSReSSEInternational Conference of StrategicResearch in Social Science and Education, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201645. Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Bazı Değişkenlere Göre AkademikMotivasyonları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
YILMAZ M., TAŞKESEN O., TAŞKESEN S.
CUMHURİYETİN IŞIĞINDA YÜKSEKÖĞRETİMDE SANAT EĞİTİMİ, 23 - 25 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
2015
201546. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KİŞİLİK TİPLERİ VE SANATA OLAN İLGİLERİ ARASINDAKİ İLŞKİNİN İNCELENMESİ
TAŞKESEN S.
24.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 16 - 17 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. METAFOR VE SANAT EĞİTİMİNDEKİ YERİ
BALÇIK E., TAŞKESEN S.
Eğitim Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, BAŞ KENAN, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.233-248, 2024
2024
20242. SANAT EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR: ARTOGRAFİ
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
Eğitim bilimleri Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, , Editör, Serüven, ss.113-133, 2024
2023
20233. KIRDA ÖĞLE YEMEĞİ TABLOSU VE YENİDEN YORUMLANDIĞI FARKLI DÖNEMLERİNE İLİŞKİN BİR SÖYLEM ANALİZİ
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
Eğitim Bilmleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler Cilt 2, ERDAL BAY, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Ankara, ss.191-214, 2023
2023
20234. Sanat Eğitimi ve Picasso’nun Yeniden Yorumladığı Tablolar Üzerine Bir Söylem Analizi (Bir Örnek Çalışma)
ŞAHİN E., TAŞKESEN S.
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler, Figen Akça, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.229-270, 2023
2022
20225. GÖRSEL KÜLTÜR İMGELERİNİN TEMEL TASARIM DERSİ SANATSAL YARATIM SÜREÇLERİNE YANSIMASI
BAŞYURT M., TAŞKESEN S.
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar - II, Prof. Dr. Erdal BAY, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, İzmir, ss.489-510, 2022
2022
20226. GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ÇETİN A., TAŞKESEN S.
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, PLATANUS KİTAP(DUVAR YAYINEVİ), Ankara, ss.705-721, 2022
2022
20227. RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARINDAKİ GÖRSELLERİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ: FERİDUN ORAL ÖRNEĞİ
UZUNER YURT S., TAŞKESEN S.
Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler, Doç. Dr. Onur ZAHAL, Dr. Öğr . Üyesi Kübra Dilek TANKIZ, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.323-336, 2022
2021
20218. SANAT EĞİTİMİ VE GAZE (BİR ÖRNEK ÇALIŞMA)
Taşkesen S.
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER II, Şehriban Koca,Pınar Erten, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.425-444, 2021
2020
20209. Tarihsel Süreç İçerisinde Tasvir Sanatında Erzincan
TAŞKESEN S.
Erzincan Tarihi, Halk Kültürü,Sanat ve Müteferrik Konular, Songül ALŞAN, İbrahim KURTCEBE, Editör, Erzincan Valiliği Yayınları, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Yayınları, Erzincan, ss.338-353, 2020
2020
202010. TEKNOLOJİ VE SANAT EĞİTİMİ
TAŞKESEN S.
EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Dr. A.Kadir SÖNMEZ, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.293-305, 2020
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Görsel Sanatlar Eğitiminde Teknoloji Destekli Sanal Müze Etkinlikleri Uygulaması
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
Taşkesen S.
2022 - 2022
2022 - 2022TÜBİTAK 4007 Tüm Renkleriyle Bilimi Keşfet 2
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Tanoğlu Ş., Taşkesen S., Balçık E.
2022 - 2022
2022 - 2022GÖRSEL SANATLARDA ÇOKLU ZEKA ETKİNLİKLERİ TASARLAMA EĞİTİMİ
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Taşkesen S.
2019 - 2019
2019 - 2019TÜBİTAK 4007 Bilim Şenliği II-119B254
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Telli E., Altun Yalçın S. (Yürütücü), TAŞKESEN S., KANBOLAT O.
Öğrenci Projeleri
2023 - 2024
2023 - 2024TUBİTAK '2209/A
Diğer
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorGÖRSED
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2023
Kasım 2023UGSEAD
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023ART AND İMPRETİON
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023TEKE DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022JOURNAL OF TURKISH STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022International Journal Research in Fine Arts Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022International Journal Research in Fine Arts Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi (BEST Dergi)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022MILLI EGITIM
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2017
Ekim 2017Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer Dergiler
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Şubat 2024
Şubat 2024TÜBİTAK Projesi
2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Fırat Üniversitesi, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Aralık 2023
Aralık 2023ÖĞRETMENLER GÜNÜ RESİM SERGİSİ
Sanatsal Faaliyet Organizasyonu
Taşkesen S.
Türkiye
Ekim 2023
Ekim 20232023-2024 ÖĞRETİM YILI AKADEMİK AÇILIŞ TÖRENİ
Sosyal Faaliyet Organizasyonu
Taşkesen S.
Erzincan, Türkiye
Haziran 2023
Haziran 20232022- 2023 ÖĞRETİM YILI MEZUNİYET TÖRENİ
Sosyal Faaliyet Organizasyonu
Taşkesen S.
Erzincan, Türkiye
Haziran 2023
Haziran 2023DÜNYA AKREDİTASYON GÜNÜ PROGRAMI
Çalıştay Organizasyonu
Taşkesen S.
Erzincan, Türkiye
Mayıs 2023
Mayıs 2023ANADOLU ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ TANITIM FUARI
Sosyal Faaliyet Organizasyonu
Taşkesen S.
Erzincan, Türkiye
Ödüller
Mayıs 2017
Mayıs 2017"Konferans En İyi Bildiri Ödülleri
th ?International Conference of Strategic Research on Social Science and Education
Mart 1998
Mart 1998"1998 Kardan Heykel Yarışması Mansiyon Ödülü, Atatürk Üniversitesi, Mart 1998
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Sanatsal Etkinlik
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
22 Haziran 2022 - 24 Haziran 2022
22 Haziran 2022 - 24 Haziran 2022EJER 2022
Katılımcı
İzmir-Türkiye
22 Haziran 2022 - 24 Haziran 2022
22 Haziran 2022 - 24 Haziran 2022TRB2 EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ
Katılımcı
Van-Türkiye
20 Haziran 2022 - 22 Haziran 2022
20 Haziran 2022 - 22 Haziran 2022ART&DESİGN 2022
Katılımcı
Kayseri-Türkiye
20 Haziran 2022 - 22 Haziran 2022
20 Haziran 2022 - 22 Haziran 2022ART&DESİGN 2022
Katılımcı
Kayseri-Türkiye
01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018
01 Aralık 2018 - 01 Aralık 20182. Uluslararası Sanat Eğitimi Araştırmaları Sempozyumu (USEAS 2018)
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 20184.Eğitim Biliimleri Sempozyumu (Asos)
Oturum Başkanı
İstanbul-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 20185.Eğitim Bilimleri Sempozyumu (Asos)
Oturum Başkanı
İstanbul-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 20183. Uluslararası felsefe, eğitim,sanat ve bilim tarihi sempozyumu
Katılımcı
Giresun-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018V.Eğitim Bilimleri Kongresi (Asos)
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018V.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU (EjER 2018), ANTALYA, TÜRKIYE, 2-5 Mayıs 2018
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU , ANTALYA, TÜRKIYE, 3-5 Mayıs 2018
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018V.Eğitim Bilimleri Sempozyumu (ASOS)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018II. ULUSLARARASI SANAT VE ESTETİK SEMPOZYUMU, ELAZIĞ, TÜRKIYE
Katılımcı
Elazığ-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 20181.uluslararası Güzel Sanatlar Ve Eğitimi Sempozyumu, SİVAS, TÜRKIYE, 28-30 Nisan 2018
Katılımcı
Sivas-Türkiye
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017EĞİTİM ARAŞTIRMALARI BİRLİĞİ I. ULUSAL GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ SEMPOZYUMU "Görsel Sanatlar Eğitiminde Çağdaş Sanatın Yeri" , ÇANAKKALE, TÜRKIYE, 2-5 Kasım 2017,
Katılımcı
Çanakkale-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 20176th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2017, Prag, CEK CUM., 12-14 Mayıs 2017
Katılımcı
-Çek Cumhuriyeti
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016CUMHURİYETİN IŞIĞINDA YÜKSEKÖĞRETİMDE SANAT EĞİTİMİ , ANKARA, TÜRKIYE, 23-25 Kasım 2016, pp.50-50
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 201624.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, NİĞDE, TÜRKIYE, 16-16 Nisan 2015,
Katılımcı
Niğde-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Kasım-2023
Kasım 2023Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Ağustos-2023
Ağustos 2023Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Mayıs-2023
Mayıs 2023Tez Savunma (Sanatta Yeterlik)
- Atatürk Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Şubat-2023
Şubat 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Ağustos-2022
Ağustos 2022Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Akademik Personel Sınavı
- Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Eylül-2018
Eylül 2018