Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (14)
4. Turkish and American science teachers’ perceptions about science models and modelling
Eurasian Journal of Science and Environmental Education
, cilt.3, sa.1, ss.33-42, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.3, sa.11, ss.657-672, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Etkileşimli sınıf ortamında biçimlendirici değerlendirme ve dönüt: Mobil teknoloji kullanımı
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.5, ss.1832-1841, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Learner Centered Classroom in Science Instruction: Providing Feedback with Technology Integration
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.3, sa.2, ss.604-613, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Çevrimiçi Sınav Görüş Anketi
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.3, sa.3, ss.26-33, 2016 (Hakemli Dergi)
18. FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ÖĞRENME ORTAMI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.111-117, 2016 (Hakemli Dergi)
19. FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS YE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.22, ss.181-194, 2016 (TRDizin)
20. Fen Öğretiminde Katılımlı ve Motive Edici Sınıf Ortamı Mobil Teknoloji Kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.37-50, 2015 (TRDizin)
22. Establishing Interactive Classroom Environment in Science Instruction Problems of M SES Usage
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.157-166, 2014 (TRDizin)
24. Using a mobile classroom interaction system m CIS in a science instruction laboratory class students motivation
American International Journal of Contemporary Research
, cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
26. M learning applications students input for m learning in science instruction
World Journal of Education
, cilt.1, sa.2, ss.172-180, 2011 (Hakemli Dergi)
27. Fen öğretmen adaylarının sınıf içi iletişim sistemi kullanımına karşı düşünceleri ve öğrenme stilleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
7. A THREE COUNTRY COMPARISON OF SCIENCE TEACHERS BELIEFS ABUOT AUTHENTIC SCIENCE PRACTICE: A WORK IN PROGRESS
International Conference on Research in Education and Social Sciences, Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, ss.3, (Özet Bildiri)
8. TEACHING TECHNIQUES PREFERRED BY SCIENCE TEACHER CANDIDATES
International Conference on Research in Education and Science, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.5, (Özet Bildiri)
9. SCIENCE TEACHERS KNOWLEDGE ABOUT MODELS AND MODELING - A PILOT COMPARISON STUDY BETWEEEN TURKEY AND THE UNITED STATES
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris- MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
10. BLENDED LEARNING IN HIGHER EDUCATION: A PILOT STUDY IN THE SCIENCE INSTRUCTION UNDERGRADUATE LEVEL
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
16. CREATING TECHNOLOGY ENHANCED LEARNER CENTERED CLASSROOM IN SCIENCE INSTRUCTION PROVIDING FEEDBACK WITH USING MOBILE TECHNOLOGY
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. Fen Öğretmen Adaylarının Eğitimde FATİH Projesine İlişkin Görüşleri ve Öğretimde Teknoloji Kullanım Yeterlik Düşünceleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Aralık 2012, ss.190, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Mobil Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımı Hakkındaki Görüşleri Arasındaki İlişki
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
19. Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
21. M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
