Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Education Technologies: Science Teachers' Competencies of Using Education Technologies

15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos 2023, ss.266-290 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri Eğitiminde Model ve Modelleme: Tamamlanmış tezçalışmaları betimsel içerik analizi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.238-250

ASSESMENT OF THE BLENDED TEACHING READINESS

7th INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, Frankfurt, Almanya, 28 - 30 Mart 2023, cilt.1, ss.55-56

Çevrimiçi ve Harmanlanmış Öğretim Yeterlik Anketi Uyarlama Çalışması

2nd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 14 - 16 Mart 2023, cilt.1, ss.320-324

Fen Öğretiminde Öğrenen Merkezli Sınıf Ortamının Oluşturulmasında Paydaşlar: Öğretmen ve Öğrenciler

7. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.101-108

Modelling in STEM: The Tale of Two Countries in Central Asia

European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019

A THREE COUNTRY COMPARISON OF SCIENCE TEACHERS BELIEFS ABUOT AUTHENTIC SCIENCE PRACTICE: A WORK IN PROGRESS

International Conference on Research in Education and Social Sciences, Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, ss.3

TEACHING TECHNIQUES PREFERRED BY SCIENCE TEACHER CANDIDATES

International Conference on Research in Education and Science, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.5

SCIENCE TEACHERS KNOWLEDGE ABOUT MODELS AND MODELING - A PILOT COMPARISON STUDY BETWEEEN TURKEY AND THE UNITED STATES

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris- MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.1

BLENDED LEARNING IN HIGHER EDUCATION: A PILOT STUDY IN THE SCIENCE INSTRUCTION UNDERGRADUATE LEVEL

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2

FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: GENEL KİMYA DERSİ LABORATUVAR UYGULAMASI

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.478

Yükseköğretim’de Harmanlanmış Öğrenme: Öğrenciler İçin Avantajları

1.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.715

YÜKSEKÖĞRETİMDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: FEN EĞİTİMİ DERSİ UYGULAMASI, ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.509-512

FORMATIVE FEEDBACK AND EVALUATION IN AN INTERACTIVE CLASSROOM: USING MOBILE TECHNOLOGY

4th International Conference on Social Sciences Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.58

CREATING TECHNOLOGY ENHANCED LEARNER CENTERED CLASSROOM IN SCIENCE INSTRUCTION PROVIDING FEEDBACK WITH USING MOBILE TECHNOLOGY

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016

Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

M Öğrenme Uygulamalarının Değerlendirilmesi

9th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2009

M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009
Kitaplar

The Role of Technology in Modern Science Education

Current Research in Education - VI, Doç. Dr. Önder BALTACI, Editör, Özgür Publications, Gaziantep, ss.35-60, 2023 Creative Commons License

Exploring Technology Integrated Personalized Learning Approaches In Science Education: An Examination Of Emerging Trends And Effıcacies

International Research and Reviews in Educational Sciences, ŞEHRİBAN KOCA, BÜLENT PEKDAĞ, Editör, Serüven Publishing, Ankara, ss.173-188, 2023

Innovative Science Education with Digital Solutions: Learning Environments and Technologies

Educational Sciences Research- III, Önder Baltacı, Editör, Özgür Publications, Gaziantep, ss.89-125, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretimde Harmanlanmış Öğrenme: Fen Eğitimi Dersi Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi, Aynur B. Bostancı, Seval Koçak, Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.133-142, 2017