Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Turkish and American science teachers’ perceptions about science models and modelling
Eurasian Journal of Science and Environmental Education
, cilt.3, sa.1, ss.33-42, 2023 (Hakemli Dergi)



Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri
Kesit Akademi Dergisi
, cilt.3, sa.11, ss.657-672, 2017 (Hakemli Dergi)
Etkileşimli sınıf ortamında biçimlendirici değerlendirme ve dönüt: Mobil teknoloji kullanımı
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.3, sa.5, ss.1832-1841, 2017 (Hakemli Dergi)

Fen Öğretmenlerinin Tercih Ettikleri Öğretim Strateji, Yöntem ve Teknikler: Fen Öğretmen Adaylarının Düşünceleri
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.12, ss.483-510, 2017 (Hakemli Dergi)
Learner Centered Classroom in Science Instruction: Providing Feedback with Technology Integration
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.3, sa.2, ss.604-613, 2017 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Sınav Görüş Anketi
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.3, sa.3, ss.26-33, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME ÖĞRENME ORTAMI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.111-117, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS YE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.22, ss.181-194, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretiminde Katılımlı ve Motive Edici Sınıf Ortamı Mobil Teknoloji Kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.37-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Establishing Interactive Classroom Environment in Science Instruction Problems of M SES Usage
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.157-166, 2014 (Hakemli Dergi)
Using a mobile classroom interaction system m CIS in a science instruction laboratory class students motivation
American International Journal of Contemporary Research
, cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
M learning applications students input for m learning in science instruction
World Journal of Education
, cilt.1, sa.2, ss.172-180, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmen adaylarının sınıf içi iletişim sistemi kullanımına karşı düşünceleri ve öğrenme stilleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A THREE COUNTRY COMPARISON OF SCIENCE TEACHERS BELIEFS ABUOT AUTHENTIC SCIENCE PRACTICE: A WORK IN PROGRESS
International Conference on Research in Education and Social Sciences, Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, ss.3
TEACHING TECHNIQUES PREFERRED BY SCIENCE TEACHER CANDIDATES
International Conference on Research in Education and Science, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.5
SCIENCE TEACHERS KNOWLEDGE ABOUT MODELS AND MODELING - A PILOT COMPARISON STUDY BETWEEEN TURKEY AND THE UNITED STATES
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris- MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.1
BLENDED LEARNING IN HIGHER EDUCATION: A PILOT STUDY IN THE SCIENCE INSTRUCTION UNDERGRADUATE LEVEL
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2
CREATING TECHNOLOGY ENHANCED LEARNER CENTERED CLASSROOM IN SCIENCE INSTRUCTION PROVIDING FEEDBACK WITH USING MOBILE TECHNOLOGY
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016
Fen Öğretmen Adaylarının Eğitimde FATİH Projesine İlişkin Görüşleri ve Öğretimde Teknoloji Kullanım Yeterlik Düşünceleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Aralık 2012, ss.190
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Mobil Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımı Hakkındaki Görüşleri Arasındaki İlişki
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009
Kitaplar