Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilimleri Eğitiminde Model ve Modelleme: Tamamlanmış tezçalışmaları betimsel içerik analizi

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.238-250

Education Technologies: Science Teachers' Competencies of Using Education Technologies

15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos 2023, ss.126

ASSESMENT OF THE BLENDED TEACHING READINESS

7th INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, Frankfurt, Almanya, 28 - 30 Mart 2023, cilt.1, ss.55-56

Çevrimiçi ve Harmanlanmış Öğretim Yeterlik Anketi Uyarlama Çalışması

2nd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 14 - 16 Mart 2023, cilt.1, ss.320-324

Fen Öğretiminde Öğrenen Merkezli Sınıf Ortamının Oluşturulmasında Paydaşlar: Öğretmen ve Öğrenciler

7. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.101-108

Modelling in STEM: The Tale of Two Countries in Central Asia

European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019

A THREE COUNTRY COMPARISON OF SCIENCE TEACHERS BELIEFS ABUOT AUTHENTIC SCIENCE PRACTICE: A WORK IN PROGRESS

International Conference on Research in Education and Social Sciences, Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, ss.3

BLENDED LEARNING IN HIGHER EDUCATION: A PILOT STUDY IN THE SCIENCE INSTRUCTION UNDERGRADUATE LEVEL

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2

SCIENCE TEACHERS KNOWLEDGE ABOUT MODELS AND MODELING - A PILOT COMPARISON STUDY BETWEEEN TURKEY AND THE UNITED STATES

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris- MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.1

TEACHING TECHNIQUES PREFERRED BY SCIENCE TEACHER CANDIDATES

International Conference on Research in Education and Science, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.5

FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: GENEL KİMYA DERSİ LABORATUVAR UYGULAMASI

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.478

Yükseköğretim’de Harmanlanmış Öğrenme: Öğrenciler İçin Avantajları

1.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.715

YÜKSEKÖĞRETİMDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: FEN EĞİTİMİ DERSİ UYGULAMASI, ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.509-512

FORMATIVE FEEDBACK AND EVALUATION IN AN INTERACTIVE CLASSROOM: USING MOBILE TECHNOLOGY

4th International Conference on Social Sciences Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.58

CREATING TECHNOLOGY ENHANCED LEARNER CENTERED CLASSROOM IN SCIENCE INSTRUCTION PROVIDING FEEDBACK WITH USING MOBILE TECHNOLOGY

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016

Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009

M Öğrenme Uygulamalarının Değerlendirilmesi

9th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Innovative Science Education with Digital Solutions: Learning Environments and Technologies

Educational Sciences Research- III, Önder Baltacı, Editör, Özgür Publications, Gaziantep, ss.89-125, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

The Role of Technology in Modern Science Education

Current Research in Education - VI, Doç. Dr. Önder BALTACI, Editör, Özgür Publications, Gaziantep, ss.35-60, 2023

Exploring Technology Integrated Personalized Learning Approaches In Science Education: An Examination Of Emerging Trends And Effıcacies

International Research and Reviews in Educational Sciences, ŞEHRİBAN KOCA, BÜLENT PEKDAĞ, Editör, Serüven Publishing, Ankara, ss.173-188, 2023

Yükseköğretimde Harmanlanmış Öğrenme: Fen Eğitimi Dersi Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi, Aynur B. Bostancı, Seval Koçak, Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.133-142, 2017