Yayınlar & Eserler

Makaleler 35
Tümü (35)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. Sanat ve Estetik Algısının Gelişimi Üzerine Bir İnceleme

11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2023, cilt.1, sa.1, ss.197-198, (Özet Bildiri)

2. Sanat ve Estetik Algısının Gelişimi Üzerine Bir İnceleme

11. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2023, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

3. THE EFFECT OF CHESS TEACHING ON THE DEVELOPMENT OF 21ST CENTURY SKILLS: EXPERIMENTAL EVIDENCE ON THE SOCIAL STUDIES LEARNING PROCESS

7 th International Congress of Eurasian Social Sciences, Muğla, Türkiye, 27 Nisan 2023, cilt.1, ss.319-320, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Öğrencilerinin Farklılıklara Saygı Değeri Düzeylerinin İncelenmesi

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.168-169, (Özet Bildiri)

5. FRANSA AHLAK VE VATANDAŞLIK EĞİTİMİ PROGRAMINDA KAZANIMLARIN DEĞERLER BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

ANKARA III. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

7. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DÜRÜSTLÜK DEĞERİNİ KAZANMA DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

2. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU, 17 - 20 Ekim 2018, ss.162-163, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Empati Düzeyleri ile Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.140-141, (Özet Bildiri)

12. Ortaokul Öğrencilerinin Dürüstlük Değerini kazanma Düzeylerinin İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.162-163, (Özet Bildiri)

13. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Duyarlılıkları

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.169, (Özet Bildiri)

14. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Sorun Çözme Düzeyleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, cilt.1, ss.433, (Özet Bildiri)

15. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sorun Çözme Düzeyleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Örgütsel Öğrenme Uygulama Profilinin Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Balkanlarda Sosyal Bilimler Kongresi, Prizren, Kosova, 30 Mayıs - 06 Haziran 2010, cilt.2, ss.767-782, (Tam Metin Bildiri)

17. Yöneticilerin ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Örgütsel Öğrenme Engellerine İlişkin Görüşleri,

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

18. he Influence of the Social Studies Course on the Students Perceptions of Violence WCES 2010 Creativity and Innovation

WCES-2010 Creativity and Innovation, World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

19. Identifying the in-service training needs of the social studies teachers within the context of lifelong learning

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3036-3042, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

20. The influence of the social studies course on the students' perceptions of violence

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2942-2951, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

21. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Teknometodoloji

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

1. Sosyal Bilgilerde Karşılaştırmalı .Araştırmalar ve Yurtdışındaki Uygulamalar

Türkiye'de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II, İsmail Hakkı Demircioğlu, Selahattin Kaymakçı, Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.335-371, 2024

3. Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Kültürel Kimlik

Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Özlem BEKTAŞ ve Refik TURAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.371-376, 2022

4. Sosyal Bilgiler Öğretim Programları: İçerik, Kapsam ve Örüntü

Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Özlem BEKTAŞ ve Refik TURAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2022

5. Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Kültürel Yeterlilik

Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Özlem BEKTAŞ ve Refik TURAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.411-473, 2022

6. DÜNYADA VE TÜRKİYE’DE İNSAN HAKLARI VEDEMOKRASİ EĞİTİMİNİN TARİHÇESİ

İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Refik TURAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.131-153, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

7. İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ: NİÇİN VE NASIL?

İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Refik Turan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-128, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Sosyal Bilimler ve Sosyal Bilgiler

Sosyal Bilgilerin Temelleri, Refik Turan, Tahsin Yıldırım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-34, 2016

9. Kaynaştırma Öğrencileri ile Hayat Bilgisi Öğretimi

Hayat Bilgisi Öğretimi, Nurdan Baydal, Editör, Lisans , İstanbul, ss.245-276, 2010
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları