Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

“ Role of Internet In E-logistic To Enhance International Trade

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, ss.14

E-Lojistik Faaliyetlerinde Crm Uygulamaları ve Müşteri Memnuniyetinin Belirleyicileri

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, ss.36

Arıcılık Sektöründe Marka Yönetimi Uygulaması: Kayı Balı Örneği

REFAHİYE ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 14 - 15 Mart 2019, ss.75-90

Katılım Bankacılığında Pazarlama: Sektördeki Uygulamalar ve Yaşanan Problemler

Asead IV .Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.474-494

Kentlerin Turizm Destinasyonu Olma Sürecinde Niş Pazarlama Faaliyetleri

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukrayna, 11 - 14 Ekim 2018, ss.82-92

Kobi’lerin İhracat Performansı ve Uluslararası Rekabet Edebilirliğindeki Mevcut Sorunlar

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukrayna, 11 - 14 Ekim 2018, ss.100-117

Uluslararasılaşma Çerçevesinde Perakende Değişim Ve Perakende Lojistik

4. Uluslararası Kafkasya Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, Aydın, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2018, ss.948-957

Kitap & Kitap Bölümleri

Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama

Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Çolakoğlu, E. ve Çetinkaya, N.Ç., Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.219-235, 2023

Hotel Employees’ Eco-Friendly Behaviors During the Covid-19: Evidence from Istanbul

Post Covid Era: Future of Economies and World Order An Interdisciplinary Approach, Baykal Mehmet, Haddock Jorge, Dayanır Aziz, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.187-200, 2023

Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

Dijital Pazarlamanın Evrimi, Dr. Barış ARMUTCU, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.77-94, 2022

DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ

Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar, Emrah Sıtkı Yılmaz, Editör, Orion, Ankara, ss.372-393, 2022

Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

DİJİTAL PAZARLAMANIN EVRİMİ, Armutçu Barış, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.77-94, 2022

Metrikler

Yayın

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları