Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
1
Articles Published in Other Journals
4
Measuring Consumer Brand Equity of Erzincan Tulum Cheese
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.13, no.1, pp.122-140, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
E-Ticaret Şirketlerinin Uluslararasılaşma Süreci: Örnek İşletme İncelemesi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.4, no.1, pp.95-117, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
12
“ Role of Internet In E-logistic To Enhance International Trade
2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2019, pp.14, (Summary Text)
Suriyeli Tüketicilerin Etnik Merkezlilik Eğilimlerinin, Yerli ve Yabancı Ürün Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkisi: Kırıkkale’de Bir Araştırma
ASOS 5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 25 - 27 October 2018, pp.173-182, (Full Text)
Kentlerin Turizm Destinasyonu Olma Sürecinde Niş Pazarlama Faaliyetleri
International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukraine, 11 - 14 October 2018, pp.82-92, (Full Text)
Kobi’lerin İhracat Performansı ve Uluslararası Rekabet Edebilirliğindeki Mevcut Sorunlar
International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukraine, 11 - 14 October 2018, pp.100-117, (Full Text)
Kent Markalaşması Sürecine Bağlı Olarak Farklılıkları Pazarlamak ve Bölgesel Kalkınma İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Asead II.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2017, pp.106, (Summary Text)
Books
6
İlişkisel Pazarlama
in: Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, ARMUTCU BARIŞ, TAN AHMET, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.333-353, 2024
Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı
in: Dijital Pazarlamanın Evrimi, Dr. Barış ARMUTCU, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.77-94, 2022
Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı
in: DİJİTAL PAZARLAMANIN EVRİMİ, Armutçu Barış, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.77-94, 2022