SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ERZİNCAN TULUM PEYNİRİNİN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİNİN ÖLÇÜLMESİ
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.122-140, 2020 (Hakemli Dergi)
E-Ticaret Şirketlerinin Uluslararasılaşma Süreci: Örnek İşletme İncelemesi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.95-117, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
“ Role of Internet In E-logistic To Enhance International Trade
2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, ss.14
Suriyeli Tüketicilerin Etnik Merkezlilik Eğilimlerinin, Yerli ve Yabancı Ürün Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkisi: Kırıkkale’de Bir Araştırma
ASOS 5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.173-182
Kentlerin Turizm Destinasyonu Olma Sürecinde Niş Pazarlama Faaliyetleri
International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukrayna, 11 - 14 Ekim 2018, ss.82-92
Kobi’lerin İhracat Performansı ve Uluslararası Rekabet Edebilirliğindeki Mevcut Sorunlar
International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukrayna, 11 - 14 Ekim 2018, ss.100-117
Kent Markalaşması Sürecine Bağlı Olarak Farklılıkları Pazarlamak ve Bölgesel Kalkınma İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Asead II.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.106
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı
Dijital Pazarlamanın Evrimi, Dr. Barış ARMUTCU, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.77-94, 2022
Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı
DİJİTAL PAZARLAMANIN EVRİMİ, Armutçu Barış, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.77-94, 2022