Publications & Works

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 12

“ Role of Internet In E-logistic To Enhance International Trade

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2019, pp.14, (Summary Text)

Gişe Hizmetlerinde Çalışanların Örgüt İçi Stres Kaynakları: Ankara İli Ptt Gişesi Çalışanlarının Stres Kaynaklarının Belirlenmesi

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2019, pp.22, (Summary Text)

E-Lojistik Faaliyetlerinde Crm Uygulamaları ve Müşteri Memnuniyetinin Belirleyicileri

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2019, pp.36, (Summary Text)

Arıcılık Sektöründe Marka Yönetimi Uygulaması: Kayı Balı Örneği

REFAHİYE ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Erzincan, Turkey, 14 - 15 March 2019, pp.75-90, (Full Text)

Katılım Bankacılığında Pazarlama: Sektördeki Uygulamalar ve Yaşanan Problemler

Asead IV .Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 27 - 29 October 2018, pp.474-494, (Full Text)

Suriyeli Tüketicilerin Etnik Merkezlilik Eğilimlerinin, Yerli ve Yabancı Ürün Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkisi: Kırıkkale’de Bir Araştırma

ASOS 5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 25 - 27 October 2018, pp.173-182, (Full Text)

Kentlerin Turizm Destinasyonu Olma Sürecinde Niş Pazarlama Faaliyetleri

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukraine, 11 - 14 October 2018, pp.82-92, (Full Text)

Kobi’lerin İhracat Performansı ve Uluslararası Rekabet Edebilirliğindeki Mevcut Sorunlar

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukraine, 11 - 14 October 2018, pp.100-117, (Full Text)

Uluslararasılaşma Çerçevesinde Perakende Değişim Ve Perakende Lojistik

4. Uluslararası Kafkasya Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, Aydın, Turkey, 7 - 08 September 2018, pp.948-957, (Full Text)

Kent Markalaşması Sürecine Bağlı Olarak Farklılıkları Pazarlamak ve Bölgesel Kalkınma İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

Asead II.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2017, pp.106, (Summary Text)
Books 6

İlişkisel Pazarlama

in: Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, ARMUTCU BARIŞ, TAN AHMET, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.333-353, 2024

Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama

in: Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Çolakoğlu, E. ve Çetinkaya, N.Ç., Editor, Özgür Yayınları, Gaziantep, pp.219-235, 2023

Hotel Employees’ Eco-Friendly Behaviors During the Covid-19: Evidence from Istanbul

in: Post Covid Era: Future of Economies and World Order An Interdisciplinary Approach, Baykal Mehmet, Haddock Jorge, Dayanır Aziz, Editor, Istanbul University Press, İstanbul, pp.187-200, 2023

Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

in: Dijital Pazarlamanın Evrimi, Dr. Barış ARMUTCU, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.77-94, 2022

DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ

in: Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar, Emrah Sıtkı Yılmaz, Editor, Orion, Ankara, pp.372-393, 2022

Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

in: DİJİTAL PAZARLAMANIN EVRİMİ, Armutçu Barış, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.77-94, 2022
Metrics

Publication

23
UN Sustainable Development Goals