Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

“ Role of Internet In E-logistic To Enhance International Trade

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2019, pp.14

E-Lojistik Faaliyetlerinde Crm Uygulamaları ve Müşteri Memnuniyetinin Belirleyicileri

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2019, pp.36

Arıcılık Sektöründe Marka Yönetimi Uygulaması: Kayı Balı Örneği

REFAHİYE ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Erzincan, Turkey, 14 - 15 March 2019, pp.75-90

Katılım Bankacılığında Pazarlama: Sektördeki Uygulamalar ve Yaşanan Problemler

Asead IV .Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 27 - 29 October 2018, pp.474-494

Kentlerin Turizm Destinasyonu Olma Sürecinde Niş Pazarlama Faaliyetleri

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukraine, 11 - 14 October 2018, pp.82-92

Kobi’lerin İhracat Performansı ve Uluslararası Rekabet Edebilirliğindeki Mevcut Sorunlar

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukraine, 11 - 14 October 2018, pp.100-117

Uluslararasılaşma Çerçevesinde Perakende Değişim Ve Perakende Lojistik

4. Uluslararası Kafkasya Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, Aydın, Turkey, 7 - 08 September 2018, pp.948-957

Books & Book Chapters

Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama

in: Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Çolakoğlu, E. ve Çetinkaya, N.Ç., Editor, Özgür Yayınları, Gaziantep, pp.219-235, 2023

Hotel Employees’ Eco-Friendly Behaviors During the Covid-19: Evidence from Istanbul

in: Post Covid Era: Future of Economies and World Order An Interdisciplinary Approach, Baykal Mehmet, Haddock Jorge, Dayanır Aziz, Editor, Istanbul University Press, İstanbul, pp.187-200, 2023

Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

in: Dijital Pazarlamanın Evrimi, Dr. Barış ARMUTCU, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.77-94, 2022

DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ

in: Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar, Emrah Sıtkı Yılmaz, Editor, Orion, Ankara, pp.372-393, 2022

Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

in: DİJİTAL PAZARLAMANIN EVRİMİ, Armutçu Barış, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.77-94, 2022

Metrics

Publication

22
UN Sustainable Development Goals