Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

2. “ Role of Internet In E-logistic To Enhance International Trade

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, ss.14, (Özet Bildiri)

3. Gişe Hizmetlerinde Çalışanların Örgüt İçi Stres Kaynakları: Ankara İli Ptt Gişesi Çalışanlarının Stres Kaynaklarının Belirlenmesi

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, ss.22, (Özet Bildiri)

4. E-Lojistik Faaliyetlerinde Crm Uygulamaları ve Müşteri Memnuniyetinin Belirleyicileri

2nd International Business Economics and Marketing Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, ss.36, (Özet Bildiri)

5. Arıcılık Sektöründe Marka Yönetimi Uygulaması: Kayı Balı Örneği

REFAHİYE ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Erzincan, Türkiye, 14 - 15 Mart 2019, ss.75-90, (Tam Metin Bildiri)

6. Katılım Bankacılığında Pazarlama: Sektördeki Uygulamalar ve Yaşanan Problemler

Asead IV .Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.474-494, (Tam Metin Bildiri)

7. Suriyeli Tüketicilerin Etnik Merkezlilik Eğilimlerinin, Yerli ve Yabancı Ürün Satınalma Tercihleri Üzerindeki Etkisi: Kırıkkale’de Bir Araştırma

ASOS 5. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.173-182, (Tam Metin Bildiri)

8. Kentlerin Turizm Destinasyonu Olma Sürecinde Niş Pazarlama Faaliyetleri

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukrayna, 11 - 14 Ekim 2018, ss.82-92, (Tam Metin Bildiri)

9. Kobi’lerin İhracat Performansı ve Uluslararası Rekabet Edebilirliğindeki Mevcut Sorunlar

International Business Economics and Marketing Congress, Kiev, Ukrayna, 11 - 14 Ekim 2018, ss.100-117, (Tam Metin Bildiri)

10. Uluslararasılaşma Çerçevesinde Perakende Değişim Ve Perakende Lojistik

4. Uluslararası Kafkasya Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, Aydın, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2018, ss.948-957, (Tam Metin Bildiri)

11. Kent Markalaşması Sürecine Bağlı Olarak Farklılıkları Pazarlamak ve Bölgesel Kalkınma İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

Asead II.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.106, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. ÇALIŞAN KADINLARIN MUTFAK YARDIMCISI SEÇİMLERİNİN ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE İNCELENMESİ

PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA NİCEL YÖNTEMLER: TEORİ ve UYGULAMALAR, Doç. Dr. Zeynep ÖZTÜRK,Dr. Öğr. Üyesi Hilal ÖZTÜRK KÜÇÜK, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-157, 2025

2. İlişkisel Pazarlama

Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, ARMUTCU BARIŞ, TAN AHMET, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.333-353, 2024

3. Hotel Employees’ Eco-Friendly Behaviors During the Covid-19: Evidence from Istanbul

Post Covid Era: Future of Economies and World Order An Interdisciplinary Approach, Baykal Mehmet, Haddock Jorge, Dayanır Aziz, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.187-200, 2023

4. Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama

Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Çolakoğlu, E. ve Çetinkaya, N.Ç., Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.219-235, 2023

5. Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

Dijital Pazarlamanın Evrimi, Dr. Barış ARMUTCU, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.77-94, 2022

6. DİJİTAL SİYASAL PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMININ SEÇMEN SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: X, Y VE Z KUŞAKLARI ÖRNEĞİ

Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar, Emrah Sıtkı Yılmaz, Editör, Orion, Ankara, ss.372-393, 2022

7. Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı

DİJİTAL PAZARLAMANIN EVRİMİ, Armutçu Barış, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.77-94, 2022
Metrikler

Yayın

25

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları