SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Jeoekonomik Önemi Giderek artan bir enerji kaynağı:Doğalgaz
Turkish Studies
, cilt.6, sa.3, ss.119-136, 2011 (SSCI)
Erzincan Atasözlerinin Coğrafi Analizi
TURKISH STUDIES
, cilt.5, sa.2, ss.862-877, 2010 (SSCI)
Doğu Anadolu Bölgesinde Ortalama Hanehalkı Büyüklüklerinin Dağılışı
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.10, sa.13, ss.273-290, 2005 (SCI-Expanded)
Doğal Süreçlerin Ortaya Çıkardığı Tarihin Önemli Bir Stratejik Noktası: Kemah (Erzincan) Kalesi
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.9, sa.11, ss.353-368, 2004 (SCI-Expanded)
İskilip İlçesinin Demografik Özellikleri
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.6, sa.4, ss.237-271, 2000 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of Geography and Social Sciences Curriculum in Terms of Map Skills
REVIEW OF INTERNATIONAL GEOGRAPHICAL EDUCATION ONLINE (RIGEO)
, cilt.10, sa.1, ss.84-96, 2019 (Scopus)
Matematik Becerisinin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Harita Grafik ve Tablo Okuma Becerilerine Etkisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.41-56, 2019 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ HAKKINDA GÖRÜŞLERİ
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.33-42, 2018 (Hakemli Dergi)
Mesudiye (Ordu) Köykent Projesi
Doğu Coğrafya Dergisi
, 2014 (Hakemli Dergi)
Nehir Tipi Hidroelektrik Santraller ve Çevresel Etkileri (Reşadiye Hidroelektrik Santralleri Örneği)
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.16, sa.26, ss.95-114, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Baskın Öğrenme Stillerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.83-97, 2011 (Hakemli Dergi)
Koyulhisar İlçesinde Geçici Yerleşme Şekilleri
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.385-406, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Kroki Okuma Becerilerinin İncelenmesi (Erzincan Örneği)
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Fırat University Journal of Social Science
, cilt.20, sa.1, ss.229-246, 2010 (Hakemli Dergi)
Demiryoluna Bağlı Olarak Kurulan Bir İlçe Merkezi: İliç (ERZİNCAN)
DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt.11, sa.15, ss.251-274, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Hava ve İklim Olaylarını Anlama Düzeyleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, ss.347-358, 2005 (Hakemli Dergi)
Doğu Anadolu Bölgesinde Nüfusun Cinsiyet ve Yaş Yapısı
DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ
, sa.14, ss.67-94, 2005 (Hakemli Dergi)
Yükseköğrenim Öğrencilerinin Hava ve İklim Olaylarını anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları
Milli Eğitim Dergisi
, sa.162, ss.250-260, 2004 (Hakemli Dergi)
Yetişkinlerde Deprem Bilgisi ve Etkili Faktörlerin incelenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.161, ss.220-235, 2004 (Hakemli Dergi)
Coğrafi Açıdan Türkiye’de Kırsal Kalkınma Sorunu
DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ
, sa.12, ss.43-46, 2004 (Hakemli Dergi)
Orta Kelkit Yöresinde İdari Yapılanmadan Kaynaklanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.83-97, 2002 (Hakemli Dergi)
Eğriçimen Yaylasında (Koyulhisar-Sivas) Rekreatif Yaylacılık
TÜRK COĞRAFYA DERGİSİ
, sa.36, ss.31-48, 2001 (Hakemli Dergi)
Erzincan İlinde Nüfusun Cinsiyet ve Yaş Yapısı Hakkında Bir Değerlendirme
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.34-50, 2001 (Hakemli Dergi)
Fonksiyonel Özellikleri Açısından Suşehri
TÜRK COĞRAFYA DERGİSİ
, sa.37, ss.79-105, 2001 (Hakemli Dergi)
Tarihteki Önemini Kaybetmiş Yerleşmelere Bir Örnek: Kemah
Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi
, sa.114, ss.171-192, 1998 (Hakemli Dergi)
Kemah (Erzincan) Tuzlaları
TÜRK COĞRAFYA DERGİSİ
, sa.33, ss.53-78, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Harita Becerileri Açısından Sosyal Bilgiler ve Coğrafya Dersi Öğretim Programlarının İncelenmesi
II. Coğrafya Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.660
2005, 2011 ve 2018 Coğrafya Dersi Öğretim Programlarının Beceriler Açısından İncelenmesi
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.264
Oran-Orantı Konusunun Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modeli KullanımınınAkademik Başarıya Etkisi
VIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Erzincan Depremleri
Human and Civilization Congress From Past to Future, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.178
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı-2017’ye Eklenen Beceri ve Değerlere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Kanuni Sultan Süleyman Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı-2017’de Yapılan Değişikliklere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Kanuni Sultan Süleyman Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018
SOSYAL MEDYA (AĞ) VATANDAŞLIK
VI. ULUSLARARASISOSYAL BİLGİLEREĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 4 - 06 Mayıs 2017
ERZİNCAN ATATÜRK KENT ORMANI’NIN REKREASYONEL TURİZM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
I. Ulusal Alternatif Turizm Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2016, cilt.1
Bartın ilinin yemek Kültürü
Türkiye Coğrafyacılar Derneği yıllık kongresi, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014, ss.1
Suşehri Havzasında Genel Arazi kullanımı
Türk Coğrafyacılar Derneği yıllık kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.1-8
Erzincan Ovasında Belediye Örgütlü Yerleşmelerin Fonksiyonel Özellikleri
1. Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2012
Erzincan Ovası'nda Belediye Örgütlü Yerleşmelerin Fonksiyonel Özellikleri
1. Ulusal Coğrafya Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2012, ss.1089-1099
Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programlarına Kayıtlı Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Karşılaştırılarak İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Matematik Bölümü Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Sürekli Kaygı ve Akademik Başarı Durumları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
DEPREM SONRASI ŞEHİR PLANLAMASINA BİR ÖRNEK: ERZİNCAN
ULUSAL COĞRAFYA KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2005, ss.97-105
Erzincan Ovası Sulak Alanları
Sırrı Erinç Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2003, ss.373-380
İlköğretim 6. Ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Coğrafya Konularında Çalışma Yaprağı Ve Dilsiz Harita Kullanımının Öğrenci Motivasyon Ve Başarısı Üzerine Etkisi
2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 25 - 28 Mayıs 2002, ss.1-9
Kitap & Kitap Bölümleri
Genel Coğrafya Özellikleri
Erzincan İl Yıllığı, Hüsrev Akın, Editör, Erzincan Valiliği, Erzincan, ss.23-37, 2020
Yerleşme Coğrafyası
Genel Coğrafya, Hakkı Yazıcı, Nusret Koca, Editör, Pegem, Ankara, ss.218-228, 2017
Nüfus Coğrafyas
Genel Coğrafya, Hakkı Yazıcı, Nusret Koca, Editör, Pegem, Ankara, ss.204-217, 2017
Kemah İlçesinin Coğrafyası
Nobel, 2004
Öğretmenlik Uygulaması Okuldeneyimi II Okuldeneyimi I Okul Uygulamaları Aday Öğretmen Kılavuzu
Özsoy Ofset ve Matbaacılık, Erzincan, 2002
Ansiklopedide Bölümler
Erzincan Yıllığı
Erzincan Valiliiği, ss.21-35, 2019