Prof. Dr. ÖZKAN YILMAZ


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği

İş Telefonu: +90 446 224 0089 Dahili: 42247
Web: https://avesis.ebyu.edu.tr/ozkanyilmaz
Posta Adresi:

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Makaleler

Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (14)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Education Technologies: Science Teachers' Competencies of Using Education Technologies

Yılmaz Ö., Bulut T.

15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos 2023, ss.266-290, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

2. Fen Bilimleri Eğitiminde Model ve Modelleme: Tamamlanmış tezçalışmaları betimsel içerik analizi

Yılmaz Ö., Koçak M. G.

XVI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, ss.238-250, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

3. ASSESMENT OF THE BLENDED TEACHING READINESS

YILMAZ Ö., BULUT T.

7th INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, Frankfurt, Almanya, 28 - 30 Mart 2023, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Çevrimiçi ve Harmanlanmış Öğretim Yeterlik Anketi Uyarlama Çalışması

YILMAZ Ö., BULUT T.

2nd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 14 - 16 Mart 2023, cilt.1, ss.320-324, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Fen Öğretiminde Öğrenen Merkezli Sınıf Ortamının Oluşturulmasında Paydaşlar: Öğretmen ve Öğrenciler

YILMAZ Ö., ÇINAR B.

7. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.101-108, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Modelling in STEM: The Tale of Two Countries in Central Asia

MALONE K. L., YILMAZ Ö., HELMER J., NAMYSSOVA G., ASSANBAYEV A.

European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. A THREE COUNTRY COMPARISON OF SCIENCE TEACHERS BELIEFS ABUOT AUTHENTIC SCIENCE PRACTICE: A WORK IN PROGRESS

MALONE K. L., YILMAZ Ö., NAMYSSOVA G., ASSANBAYEV A.

International Conference on Research in Education and Social Sciences, Lizbon, Portekiz, 3 - 07 Şubat 2019, ss.3, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. TEACHING TECHNIQUES PREFERRED BY SCIENCE TEACHER CANDIDATES

YILMAZ Ö.

International Conference on Research in Education and Science, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.5, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. SCIENCE TEACHERS KNOWLEDGE ABOUT MODELS AND MODELING - A PILOT COMPARISON STUDY BETWEEEN TURKEY AND THE UNITED STATES

MALONE K. L., YILMAZ Ö.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris- MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. BLENDED LEARNING IN HIGHER EDUCATION: A PILOT STUDY IN THE SCIENCE INSTRUCTION UNDERGRADUATE LEVEL

YILMAZ Ö., MALONE K. L.

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Marmaris-MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.2, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: GENEL KİMYA DERSİ LABORATUVAR UYGULAMASI

YILMAZ Ö.

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.478, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. ORTAÖĞRETİM FEN DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMININ DERSE YÖNELİK ÖĞRENCİ MOTİVASYONUNA ETKİSİ: ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Karakaş E., YILMAZ Ö., Yiğit D.

9. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.479, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Yükseköğretim’de Harmanlanmış Öğrenme: Öğrenciler İçin Avantajları

YILMAZ Ö.

1.ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.715, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. YÜKSEKÖĞRETİMDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: FEN EĞİTİMİ DERSİ UYGULAMASI, ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

YILMAZ Ö.

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.509-512, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. FORMATIVE FEEDBACK AND EVALUATION IN AN INTERACTIVE CLASSROOM: USING MOBILE TECHNOLOGY

YILMAZ Ö.

4th International Conference on Social Sciences Education Research, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2017, ss.58, (Özet Bildiri)

2016

2016

16. CREATING TECHNOLOGY ENHANCED LEARNER CENTERED CLASSROOM IN SCIENCE INSTRUCTION PROVIDING FEEDBACK WITH USING MOBILE TECHNOLOGY

YILMAZ Ö.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2012

2012

17. Fen Öğretmen Adaylarının Eğitimde FATİH Projesine İlişkin Görüşleri ve Öğretimde Teknoloji Kullanım Yeterlik Düşünceleri

YILMAZ Ö., SANALAN V. A.

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Aralık 2012, ss.190, (Özet Bildiri)

2010

2010

18. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Mobil Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımı Hakkındaki Görüşleri Arasındaki İlişki

YILMAZ Ö., SANALAN V. A.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2009

2009

19. Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı

YILMAZ Ö., SANALAN V. A.

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

2009

2009

20. M Öğrenme Uygulamalarının Değerlendirilmesi

YILMAZ Ö., SANALAN V. A., KOÇ A.

9th International Educational Technology Conference, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

21. M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

YILMAZ Ö., SANALAN V. A., KOÇ A.

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. The Role of Technology in Modern Science Education

Yılmaz Ö.

Current Research in Education - VI, Doç. Dr. Önder BALTACI, Editör, Özgür Publications, Gaziantep, ss.35-60, 2023 Creative Commons License

2023

2023

2. Exploring Technology Integrated Personalized Learning Approaches In Science Education: An Examination Of Emerging Trends And Effıcacies

YILMAZ Ö.

International Research and Reviews in Educational Sciences, ŞEHRİBAN KOCA, BÜLENT PEKDAĞ, Editör, Serüven Publishing, Ankara, ss.173-188, 2023

2023

2023

3. Innovative Science Education with Digital Solutions: Learning Environments and Technologies

Yılmaz Ö.

Educational Sciences Research- III, Önder Baltacı, Editör, Özgür Publications, Gaziantep, ss.89-125, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

4. Yükseköğretimde Harmanlanmış Öğrenme: Fen Eğitimi Dersi Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

YILMAZ Ö.

Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi, Aynur B. Bostancı, Seval Koçak, Editör, EYUDER Yayınları, Ankara, ss.133-142, 2017