SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Response to Intervention: A Systematic Review of Longitudinal Studies
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.1, ss.403-423, 2022 (ESCI)


Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tek-denekli deneysel desenleri genel eğitim araştırmalarında nasıl kullanabiliriz?
11. International EJER Congress, Türkiye, 07 Mayıs 2024
A meta-analysis of Applied Behavior Analysis (ABA) based interventions for individuals with autism in Türkiye.
17th Autism Annual Conference, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 31 Ocak 2023
LİDER ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN GENEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİNE VE KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA OLAN ETKİLERİ
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022
A meta-analysis of Applied Behavior Analysis (ABA) based interventions for individuals with autism in Turkiye
Kentucky Association for Behavior Analysis (KYABA), Kentucky, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2022
Tek-denekli Deneysel Desenlerin Performans Ölçütüne Dayalı Etki Büyüklüğü (PÖDEB) Ölçümü: Yeni Bir Analiz Yaklaşımı
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Öğretmen yardımcılarının mesleki gelişimini hedefleyen koçluk uygulaması çalışmalarının betimsel ve meta-analizi
29. ULUSLARARASI KATILIMLU ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, 6 - 09 Kasım 2019
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Özel gereksinimli çocukların zor anları: Okul dönemine geçişler.
2nd International Congress on Early Childhood Intervention (ICECI2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Risk Grubunda Olan Öğrencilere Yönelik Etkili Bir Sistem Olan Müdahaleye Yanıt Yaklaşımına (Response to Intervention) Genel Bir Bakış
2. International Congress on Early Childhood Intervention, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Tek-denekli Araştırma Desenleriyle Yürütülmüş Alternatif ve Destekleyici İletişim Sistemleri (ADİS) Uygulamalarını Karşılaştıran Araştırmaların Sistematik Gözden Geçirilmesi ve Meta Analizi
2. International Congress on Early Childhood Intervention, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Müdahaleye Yanıt Yaklaşımına İlişkin Yürütülmüş Boylamsal Çalışmaların Sistematik Derlemesi
2. International Congress on Early Childhood Intervention, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Bilimsel Dayanaklı Uygulamaları Belirlemede “Tek-denekli Deneysel Araştırmaların Niteliksel Göstergeleri’’ Yönergesinin Kullanımı: Matematik Becerilerinin Öğretiminde Örneklerle Açıklanması
Uluslararası Katılımlı 27.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017
Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz
Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017
Yazım Güçlüklerine Yönelik Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016