Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. TÜRKİYE’DE İLGİ ENVANTERLERİ VE MTK TEMELLİ YENİ YAKLAŞIMLAR

9. ULUSLARARASI EĞİTİM VE DEĞERLER KOMİSYONU, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 7 - 10 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

2. TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ VE ÖĞRENME KANITLARI: ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN UYGULAMA GÜÇLÜKLERİ

ASES 10. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2025, ss.177, (Özet Bildiri)

3. YAPAY ZEKÂ TABANLI ÖLÇME-DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMLERİ: BİBLİYOMETRİK BİR İNCELEME

XI. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, cilt.1, ss.197, (Özet Bildiri)

4. PISA Okuma Keyfi Ölçeğinin Farklı Başarı Gruplarındaki Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi

ULUSALARASI ESEP EĞİTİM BİLİMLERİ VE ETKİLİ UYGULAMALAR KONGRESİ, Hatay, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, ss.65, (Özet Bildiri)

7. TÜRK YÜKSEKÖĞRETİMİNDE NOT VERME SİSTEMİ KARMAŞASI

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

8. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM DOYUMLARI İLE ÖZNEL MUTLULUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

9. Lisans Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi

VII. International Congress on Education and Social Sciences, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Düzeyleri İle Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlikleri ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 07 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

14. Olumsuz Öğretmen Davranışlarının Çok Boyutlu İncelenmesi (Guid.& Psy. Couns.)

Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

2. FEN ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME

Bütüncül Eğitim Yaklaşımına Göre ETKİNLİK TEMELLİ FEN ÖĞRETİMİ, TAŞKIN EKİCİ FATMA,ÇELİK HARUN, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.243-284, 2024

3. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi

Eğitimde Palyatif Uygulamalar, KOÇOĞLU, OĞUZ; EGÜZ ŞULE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.373-388, 2023

4. ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEDE İDEAL YAKLAŞIMLAR

CUMHURİYET’İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, GÜLBAHAR, BAHADIR; SIVACI SADIK YÜKSEL, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.345-362, 2023

5. Türkiye’de Kademeler Arası Geçişte Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Birey, Örgüt ve Toplum, Avcı Müjdat, Kara Ergün, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.433-444, 2023

6. EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME: ÖLÇÜTLER, YÖNTEMLER VE ENVANTERLER

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME, YEŞİLYURT, ETEM, Editör, Vize Yayıncılık, Antalya, ss.687-517, 2021
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

109

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

116

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

19

Proje

9

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları