Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (6)
1. Assessing the Reliability of Open-Ended Exams: A Generalizability Theory Approach to Item and Rater Variance
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.24, ss.56-69, 2025 (Hakemli Dergi)
6. Inter-Rater Reliability Analysis in Performance-Based Assessment: A Comparison of Generalizability Coefficients and Rater Consistency
Ahmet Keleşoğlu Faculty of Education Journal (AKEF)
, cilt.7, sa.2, ss.218-234, 2025 (Hakemli Dergi)
8. Liderlik Stilleri, Örgütsel Sosyalleşme ve Etkili Okul Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.19, sa.52, ss.79-117, 2025 (Hakemli Dergi)
10. DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK, ÖRGÜTSEL SİNİZM VE ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2024, sa.71, ss.177-204, 2024 (TRDizin)
15. The complexity of the grading system in Turkish higher education
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.10, sa.4, ss.796-812, 2023 (ESCI, Scopus, TRDizin)
16. ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA İLİŞKİN MERKEZİ SINAV MATEMATİK TESTİNDEKİ MADDELERİN HEDEF DAVRANIŞLAR BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2023, sa.68, ss.282-302, 2023 (TRDizin)
21. Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlikleri İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.1, ss.471-483, 2017 (TRDizin)
22. OLUMSUZ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÇOK BOYUTLU İNCELENMESİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.5, sa.16, ss.1-18, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
5. PANDEMİDE DÜNDEN BUGÜNE: ÖĞRENME KAYIPLARINA İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRETİME DEVAM EDEN ÖĞRETMENLERİN GÖZÜNDEN BİR DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
International Teacher Education Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 2 - 03 Şubat 2023, (Özet Bildiri)
8. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM DOYUMLARI İLE ÖZNEL MUTLULUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
9. Lisans Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
VII. International Congress on Education and Social Sciences, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
11. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN ORTAK ZORUNLU DERSLERDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA İLİŞKİN KANONİK DEĞİŞKENLERİN LİSANS GENEL AKADEMİK BAŞARILARINI YORDAMA GÜCÜ .
9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Düzeyleri İle Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlikleri ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
3. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 07 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
14. Olumsuz Öğretmen Davranışlarının Çok Boyutlu İncelenmesi (Guid.& Psy. Couns.)
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
2. FEN ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME
Bütüncül Eğitim Yaklaşımına Göre ETKİNLİK TEMELLİ FEN ÖĞRETİMİ, TAŞKIN EKİCİ FATMA,ÇELİK HARUN, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.243-284, 2024
3. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi
Eğitimde Palyatif Uygulamalar, KOÇOĞLU, OĞUZ; EGÜZ ŞULE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.373-388, 2023
4. ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEDE İDEAL YAKLAŞIMLAR
CUMHURİYET’İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, GÜLBAHAR, BAHADIR; SIVACI SADIK YÜKSEL, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.345-362, 2023
6. EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME: ÖLÇÜTLER, YÖNTEMLER VE ENVANTERLER
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME, YEŞİLYURT, ETEM, Editör, Vize Yayıncılık, Antalya, ss.687-517, 2021
Metrikler