SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK, ÖRGÜTSEL SİNİZM VE ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2024, sa.71, ss.177-204, 2024 (Hakemli Dergi)
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA İLİŞKİN MERKEZİ SINAV MATEMATİK TESTİNDEKİ MADDELERİN HEDEF DAVRANIŞLAR BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2023, sa.68, ss.282-302, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlikleri İle Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.1, ss.471-483, 2017 (Hakemli Dergi)
OLUMSUZ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÇOK BOYUTLU İNCELENMESİ
ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.5, sa.16, ss.1-18, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
PANDEMİDE DÜNDEN BUGÜNE: ÖĞRENME KAYIPLARINA İLİŞKİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRETİME DEVAM EDEN ÖĞRETMENLERİN GÖZÜNDEN BİR DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI
International Teacher Education Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 2 - 03 Şubat 2023
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM DOYUMLARI İLE ÖZNEL MUTLULUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021
Lisans Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
VII. International Congress on Education and Social Sciences, Kıbrıs (Kktc), 1 - 03 Eylül 2021
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN ORTAK ZORUNLU DERSLERDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA İLİŞKİN KANONİK DEĞİŞKENLERİN LİSANS GENEL AKADEMİK BAŞARILARINI YORDAMA GÜCÜ .
9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021
Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Düzeyleri İle Mesleki Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs 2016
Öğretmen Adaylarının Özel Alan Yeterlikleri ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
3. Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 07 Mayıs 2014
Olumsuz Öğretmen Davranışlarının Çok Boyutlu İncelenmesi (Guid.& Psy. Couns.)
Multi-paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
FEN ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME
Bütüncül Eğitim Yaklaşımına Göre ETKİNLİK TEMELLİ FEN ÖĞRETİMİ, TAŞKIN EKİCİ FATMA,ÇELİK HARUN, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.243-284, 2024
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi
Eğitimde Palyatif Uygulamalar, KOÇOĞLU, OĞUZ; EGÜZ ŞULE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.373-388, 2023
ÖĞRENCİ BAŞARISINI DEĞERLENDİRMEDE İDEAL YAKLAŞIMLAR
CUMHURİYET’İN 100. YILINDA EĞİTİMDE İDEALLER ÜZERİNE, GÜLBAHAR, BAHADIR; SIVACI SADIK YÜKSEL, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Ankara, ss.345-362, 2023
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME: ÖLÇÜTLER, YÖNTEMLER VE ENVANTERLER
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME, YEŞİLYURT, ETEM, Editör, Vize Yayıncılık, Antalya, ss.687-517, 2021