SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.651-667, 2017 (SCI-Expanded)
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin kültür algılarının incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.77-92, 2012 (SCI-Expanded)
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.1765-1783, 2011 (SSCI)
Türkiye'de Çevre Eğitimi Alanında Yapılmış Küresel Isınma ve Sera Etkisi Konulu Akademik Araştırmaların Sonuçlarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.39-54, 2011 (SCI-Expanded)
Televizyonun ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin meslek seçimiyle ilgili algılarına etkisi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.55-73, 2010 (SCI-Expanded)
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.107-123, 2010 (SCI-Expanded)
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmes
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (SCI-Expanded)
Ögrenme stratejilerinin çesitli degiskenler açısından incelenmesi.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇİZGİ FİLM ETKİ ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.43, ss.506-525, 2021 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Değer Yönelimlerinin Ahlaki İkilem Hikâyeleriyle İncelenmesi: Sorumluluk Değeri Örneği
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.265-287, 2019 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DEĞER EĞİTİMİNE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.2656-2679, 2018 (Hakemli Dergi)
PRIMARY SCHOOL AND SECONDARY SCHOOL STUDENT’S PERCEPTIONS OF THEIR GAMESİLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KENDİ OYUNLARINA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES
, cilt.9, sa.33, ss.1623-1641, 2018 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ, EK KAYNAK ve MATERYALOLARAK TARİHİ ROMAN KULLANMA YETERLİKLERİNİN DERS PLANLARIÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Turkish History Education Journal
, cilt.7, sa.1, ss.69-91, 2018 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF DOCUMENTARIES ON THE INTEREST IN MODERN WORLD HISTORY CLASSES AND ACADEMIC SUCCESS
Social Sciences Studies Journal
, cilt.3, sa.8, ss.477-487, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlikİnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kırşehir Ahi Evran Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.651-668, 2017 (Hakemli Dergi)
TURKISH ADAPTATION STUDY OF CHILDRENS PERCEPTIONS OF THEIR PLAY (CPTP) SCALE
International Journal of Social Science
, ss.107-125, 2017 (Hakemli Dergi)
Çocukların Değer Ulaşımına Ebeveyn Eğitim Durumunun Etkisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.8, ss.150-159, 2017 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Cinsiyet Değişkenine GöreDeğerlere Ulaşma Düzeyleri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.697-713, 2016 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.33, ss.168-177, 2016 (Scopus)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN DERS MATERYALİ OLARAK EDEBİ ÜRÜN KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.22, ss.120-136, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Lisans Programındaki Uygulamalı Derslere Yönelik Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
Mediterranean Journal of Humanities
, cilt.5, sa.1, ss.371-386, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çok kültürlülük ve Çok kültürlü Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.21, ss.287-302, 2013 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK VE ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.287-302, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Kültür Algılarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.201-212, 2012 (Hakemli Dergi)
Televizyonun İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Meslek Seçimiyle İlgili Algılarına Etkisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.55-74, 2010 (Hakemli Dergi)
Okul Deneyimi II ve Öğretmenlik Uygulaması Dersleri Temelinde Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik Algısının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.271-282, 2009 (Hakemli Dergi)
Okul Deneyimi II ve Öğretmenlik Uygulaması Dersleri Temelinde Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
Okul deneyimi II ve ögretmenlik uygulaması dersleri temelinde ögretmen adaylarının öz-yeterlik algısının incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2009, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖREİNCELENMESİ
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stratejilerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (Hakemli Dergi)
Okul deneyimi II ve öğretmenlik uygulaması dersleri temelinde öğretmen adaylarının öz yeterlik algısının incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2009, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDE YAŞANAN SORUNLARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.373-374
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Perspektifinde Kültürel Yeterlilik Analizi
International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.199-200
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Kültür Algılarının Kültür Alt Boyutlarına Göre İncelenmesi
International Social Studies Education Symposium II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.203-204
Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel Tarih Konularının İşlenmesinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
International Social Studies Education Symposium II, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.224-225
A qualitative study on teacher candidates concept knowledge level
World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.787-796
Yazma Aktivitelerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, cilt.1, ss.31-32
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.74-76
Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi ve Değerlendirilmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.87
Eğitim Fakültesi 3. Sınıf Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının Belirlenmesi
7. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, cilt.1, ss.567-574
The Effect to Their Attitudes toward the Profession of the Pre-Service Teacher’s of The Movies which have the School and Teacher
nternational Conference on Educational Sciences, Famagutsa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Haziran 2008, ss.721-735
Sınıf Öğretmeliği Öğrencilerinin Benimsedikleri Sınıf Yönetimi Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.15-25
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Palyatif Uygulamalar Açısından Analizi
Eğitimde Palyatif Uygulamalar, KOÇOĞLU, OĞUZ; EGÜZ ŞULE, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.373-388, 2023
Eleştirel Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi
Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi, Erol KOÇOĞLU ve Özkan AKMAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-284, 2019
Değer Eğitimi
Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti Hayat Bilgisi Öğretimi, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Yayınları, Ankara, ss.101-121, 2018
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Medya ve İletişime Dayalı Materyal Kullanımı
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Eğitim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Erol KOÇOĞLU- Ramazan SEVER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-230, 2013