İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi


ÜNLÜ İ.

Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.12, sa.1, ss.107-123, 2010 (SCI-Expanded)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 12 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2010
  • Dergi Adı: Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.107-123
  • Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli: Evet