İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi
Atıf İçin Kopyala
ÜNLÜ İ.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.12, sa.1, ss.107-123, 2010 (SCI-Expanded)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
12
Sayı:
1
-
Basım Tarihi:
2010
-
Dergi Adı:
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED), TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.107-123
-
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Adresli:
Evet