İ. ÜNLÜ, "İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.107-123, 2010
ÜNLÜ, İ. 2010. İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 107-123.
ÜNLÜ, İ., (2010). İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 107-123.
ÜNLÜ, İHSAN. "İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 107-123, 2010
ÜNLÜ, İHSAN. "İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.107-123, 2010
ÜNLÜ, İ. (2010) . "İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.107-123.
@article{article, author={İHSAN ÜNLÜ}, title={İlköğretim sosyal bilgiler dersinde durumlu öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları ve öğrenmenin kalıcılığı üzerine etkisi}, journal={Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={107-123} }