Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. Belirli Amaçlar İçin Dil ve Mesleki İletişimin Sosyolojik ve Psikolojik Açıdan İncelenmesi

1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.306-315, (Tam Metin Bildiri)

2. Bireylerin Eğitsel gelişimi Sürecinde Dil Sosyalleşmesinin Rolü ve Önemi

1st International Eurasian Conference on Health Sciences and Social Research, Gjakova, Karadağ, 14 - 15 Aralık 2024, cilt.1, ss.323-332, (Tam Metin Bildiri)

3. The Importance of Individual Differences in Language Learning

VIII. International Applied Social Sciences Congress - C-iasoS 2024, Peja, Karadağ, 2 - 05 Ekim 2024, cilt.1, ss.645-652, (Tam Metin Bildiri)

4. Eğitim Dili Politikalarının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.218-228, (Tam Metin Bildiri)

5. Dil Eğitiminde Temel Değerler, Vatandaşlık, Demokrasi ve Dil Politikasının Önemi

17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Temmuz 2024, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

6. Dil Eğitiminde Küresel Dil Emperyalizmi ve Dil Politikalarının Etkisi

11th Eurasian Conference on Economics and Social Sciences, Jakarta, Endonezya, 2 - 03 Mart 2024, cilt.1, ss.111-117, (Tam Metin Bildiri)

7. The Importance of Linguistic Typology in Language, Culture and Communication

IAC 2024 in Prague, Prague, Çek Cumhuriyeti, 22 - 23 Mart 2024, cilt.1, ss.204-209, (Tam Metin Bildiri)

8. Yabancı Dil Eğitimi Planlamasında Toplum Dilbilim ve Dil Sosyolojisinin Önemi

IECESS2023 3rd International Eurasian Conference on Educational and Social Studies, Granada, İspanya, 30 Kasım - 03 Aralık 2023, ss.253-260, (Tam Metin Bildiri)

9. Kültürlerarası Anlayış ve Küresel İletişimde Dilin Önemi

ECLSS2023b 16th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.267-274, (Tam Metin Bildiri)

10. The Importance of Integrated Learning and its Use in Language Education

15th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Vilniaus, Litvanya, 25 Şubat 2023, cilt.1, ss.224-231, (Tam Metin Bildiri)

11. Strategies, Challenges and Opportunities for Implementing the ‘Teaching from Home’ Learning Method in Tertiary Education

E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, cilt.1, ss.1087-1092, (Tam Metin Bildiri)

12. Dil Eğitiminde Sibernetik Öğrenme Modelinin Önemi ve Uygulanması

IECES2022 2nd International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Guarda, Portekiz, 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.309-315, (Tam Metin Bildiri)

13. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

ECLSS2022b 14th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Gjakova, Karadağ, 29 Haziran 2022, cilt.1, ss.320-328, (Tam Metin Bildiri)

14. Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

E&SS2022 7th International Conference on Economics and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 07 Mayıs 2022, cilt.1, ss.304-309, (Tam Metin Bildiri)

15. Dil Öğretiminde Zenginleştirilmiş Sanal Modelin Önemi

IECES2021 Antalya, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.649-655, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

16. Station Model in Language Teaching

1st International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.362-368, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

17. Examining the Efficiency of the A La Carte Learning Model in Distance Education during the Pandemic Process

ECLSS Ekaterinburg June 2021, Jekaterinburg, Rusya, 18 Haziran 2021, ss.550-557, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

18. The Efficiency of Station Model as Blended Learning in Primary Schools

IOCESS 2021 - ECLSS, Lahore, Pakistan, 09 Nisan 2021, cilt.1, ss.187, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

19. The Importance of Flexible Model in Blended Learning Model

ECLSS Kosova 2021, Yakova, Kosova, 02 Şubat 2021, cilt.1, ss.41-48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

20. The Importance of Academic Language in the Educationand School Achievement of Immigrant Students

Proceedings of IAC 2020 in Budapest, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, cilt.1, ss.58-63, (Tam Metin Bildiri)

21. Çeviri Derslerinde Kültürel Bilişin Dil Öğrenenlerinin BaşarısınaEtkilerinin Araştırılması

I. karaman uluslararası dİl ve edebiyat kongresİ, Karaman, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2018, cilt.1, ss.292-299, (Tam Metin Bildiri)

22. Study into the Language and Orientation Problems of Meskhetian Immigrant Students

UTRAK Uluslararası Türk-Rus Dünyası Akademik Araştırmalar Kongresi. 279-280., Ankara, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-280, (Özet Bildiri)

23. SUGGESTIONS OF LANGUAGE INSTRUCTORS FOR MESKHETIAN STUDENTS MIGRATING TO TURKEY TO ACQUIRE ACADEMIC LANGUAGE SKILLS

IBAD-2018 3rd International Scientific Researh Congress on Humanities and Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, ss.37-45, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

24. Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program

Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.100, (Özet Bildiri)

25. The Factors Affecting Classroom Management in Language Courses

IRCEELT-2018 8th International research Conference on Education Language and Literature, Tiflis, Gürcistan, 20 - 21 Nisan 2018, ss.19, (Özet Bildiri)

26. Study into the Effects of Virtual Learning Environmenton Personalized Learning (Teachers’ Views)

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.141, (Özet Bildiri)

27. Research into the Impact of Mobile Learning Environment on Students’ Mood and Academic Achievements

International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS)2018 Kemer, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2018, ss.26-27, (Özet Bildiri)

28. TANJA DÜCKERS’İN “HIMMELSKÖRPER” ROMANINDA VE MARLENE STREERUWITZ’İN “MORIRE IN LEVITATE” KISA ROMANINDA TOPLUMSAL BELLEĞİN ÖZNESİ OLARAK BÜYÜKBABA FİGÜRÜ

”BAKEA 2017- Beşinci Uluslararası Batı Kültürü ve Edebiyatları Araştırmaları, Sivas, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

29. The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, ss.75, (Özet Bildiri)

30. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)

31. Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

7th Multidisciplinary Academic Conference inPrague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

2. Bireysel Farklılıkların Yabancı Dil Öğrenimi Üzerine Etkileri

Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.167-178, 2023

3. Sınıf Kurallarının Oluşturulması

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.61-88, 2022

4. Sınıfta Öğrenme Öğretme Sürecinin Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.211-232, 2022

5. KARMA EĞİTİM MODELİNDE TERS-YÜZ ÖĞRENME

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Mustafa Batuhan Kurt, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.39-52, 2020

6. Alis vs.Aliens

Amazon Fulfillment, Wroclaw, 2019

7. Stefan Zweig’ın Eserlerinde Majör Depresif Epizod Bulguları

Türk-Alman İlişkilerine Farklı Disiplinlerden Bakış, Mehmet ALTUNKAYA Kemal DEMİR Diren ÇAKILCI, Editör, Palet, Konya, ss.497-512, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

48

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

41

Proje

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları