Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Yabancı Dil Eğitimi Planlamasında Toplum Dilbilim ve Dil Sosyolojisinin Önemi

IECESS2023 3rd International Eurasian Conference on Educational and Social Studies, Granada, İspanya, 30 Kasım - 03 Aralık 2023, ss.253-260

Kültürlerarası Anlayış ve Küresel İletişimde Dilin Önemi

ECLSS2023b 16th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.267-274

The Importance of Integrated Learning and its Use in Language Education

15th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Vilniaus, Litvanya, 25 Şubat 2023, cilt.1, ss.224-231

Strategies, Challenges and Opportunities for Implementing the ‘Teaching from Home’ Learning Method in Tertiary Education

E&SS2022 8th International Conferences on Economics and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2022, cilt.1, ss.1087-1092

Dil Eğitiminde Sibernetik Öğrenme Modelinin Önemi ve Uygulanması

IECES2022 2nd International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Guarda, Portekiz, 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.309-315

Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

ECLSS2022b 14th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Gjakova, Karadağ, 29 Haziran 2022, cilt.1, ss.320-328

Kesintisiz Öğrenme Modelinin Dil Eğitiminde Yeri ve Önemi

E&SS2022 7th International Conference on Economics and Social Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 07 Mayıs 2022, cilt.1, ss.304-309

Station Model in Language Teaching

1st International Eurasian Conferences on Educational and Social Studies, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.362-368 Creative Commons License

Dil Öğretiminde Zenginleştirilmiş Sanal Modelin Önemi

IECES2021 Antalya, Antalya, Türkiye, 22 Ekim 2021, cilt.1, ss.649-655 Creative Commons License

The Efficiency of Station Model as Blended Learning in Primary Schools

IOCESS 2021 - ECLSS, Lahore, Pakistan, 09 Nisan 2021, cilt.1, ss.187 Creative Commons License

The Importance of Flexible Model in Blended Learning Model

ECLSS Kosova 2021, Yakova, Kosova, 02 Şubat 2021, cilt.1, ss.41-48 Creative Commons License

The Importance of Academic Language in the Educationand School Achievement of Immigrant Students

Proceedings of IAC 2020 in Budapest, Budapest, Macaristan, 13 - 14 Mart 2020, cilt.1, ss.58-63

Çeviri Derslerinde Kültürel Bilişin Dil Öğrenenlerinin BaşarısınaEtkilerinin Araştırılması

I. karaman uluslararası dİl ve edebiyat kongresİ, Karaman, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2018, cilt.1, ss.292-299

Study into the Language and Orientation Problems of Meskhetian Immigrant Students

UTRAK Uluslararası Türk-Rus Dünyası Akademik Araştırmalar Kongresi. 279-280., Ankara, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-280

SUGGESTIONS OF LANGUAGE INSTRUCTORS FOR MESKHETIAN STUDENTS MIGRATING TO TURKEY TO ACQUIRE ACADEMIC LANGUAGE SKILLS

IBAD-2018 3rd International Scientific Researh Congress on Humanities and Social Sciences, Üsküp, Makedonya, 9 - 11 Temmuz 2018, ss.37-45 Creative Commons License

Research into the Failure of Syrian Immigrant Students in Academic Language Skill at Teacher Training Program

Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean, Valletta, Malta, 8 - 09 Haziran 2018, ss.100

The Factors Affecting Classroom Management in Language Courses

IRCEELT-2018 8th International research Conference on Education Language and Literature, Tiflis, Gürcistan, 20 - 21 Nisan 2018, ss.19

Study into the Effects of Virtual Learning Environmenton Personalized Learning (Teachers’ Views)

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning IAC-TLEl 2018 Budapest, Budapest, Macaristan, 16 - 17 Mart 2018, ss.141

Research into the Impact of Mobile Learning Environment on Students’ Mood and Academic Achievements

International Symposium on Multidisplinary Academic Studies (ISMAS)2018 Kemer, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2018, ss.26-27

The effects of Auditory Learning Strategy on Learning Skills of Language Learners (Students’ Views)

International Academic Conference on Global Education, Teaching and Learning in Vienna, Austria 2016 (IAC-GETL 2016), Viyana, Avusturya, 25 - 26 Kasım 2016, ss.75

Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

The 7th Multidisciplinary Academic Conference in Prague 2016, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408

Language Teachers Views over Strategies for Teaching Academic Language in Classroom Environment

7th Multidisciplinary Academic Conference inPrague 2016, Prag, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2016, cilt.1, ss.397-408

Kitap & Kitap Bölümleri

Bireysel Farklılıkların Yabancı Dil Öğrenimi Üzerine Etkileri

Eğitim Bilimlerinde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Fethi KAYALAR, Editör, Duvar Publishing, İzmir, ss.167-178, 2023

Sınıfta Öğrenme Öğretme Sürecinin Yönetimi

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.211-232, 2022

Sınıf Kurallarının Oluşturulması

Sınıf Yönetimi, Adem Bayar, Editör, Vizetek, Ankara, ss.61-88, 2022

KARMA EĞİTİM MODELİNDE TERS-YÜZ ÖĞRENME

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Mustafa Batuhan Kurt, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.39-52, 2020

Alis vs.Aliens

Amazon Fulfillment, Wroclaw, 2019

Stefan Zweig’ın Eserlerinde Majör Depresif Epizod Bulguları

Türk-Alman İlişkilerine Farklı Disiplinlerden Bakış, Mehmet ALTUNKAYA Kemal DEMİR Diren ÇAKILCI, Editör, Palet, Konya, ss.497-512, 2019

Metrikler

Yayın

41

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

1

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları