Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. YAPAY ZEKÂ TABANLI ÖLÇME-DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMLERİ: BİBLİYOMETRİK BİR İNCELEME

XI. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, cilt.1, ss.197, (Özet Bildiri)

2. Öğrencilerin üretken yapay zekâ kullanımının istem mühendisliği açısından değerlendirilmesi

8. ULUSLARARASIBİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Eylül 2025, ss.43, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. Eğitim Programı ve Öğretim Alanında Fenomenoloji Yaklaşımı ve Post-truth Kavramı

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.215-216, (Özet Bildiri)

4. A CONTENT ANALYSIS OF EDUCATIONAL ROBOTICS RESEARCH IN THE LAST FIVE YEARS

Xth International Eurasian Educational Research Congress’, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

5. Using The Online Flipped Classroom Model In The Covid-19 Pandemic Process

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Examining The Suggestions In Distance Education Studies In Higher Education During The Covid-19 Pandemic Process

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.35-36, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. How can the participation in massive open online courses be increased? Impact of social media

16th International Scientific Conference on eLearning and Software for Education, eLSE 2020, Bucharest, Romanya, 30 Nisan - 01 Mayıs 2020, ss.39-44, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier
Metrikler

Yayın

14

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

62

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Diğer Toplam)

11

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları