Arş. Gör. Dr. HAMZA FATİH SAPANCA
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
1.
Exploring meaning-making in instructional technology: A phenomenological study of english language teaching students
Erbaş Ç.
,
Türe E.
,
Sapanca H. F.
Education and Information Technologies
, cilt.30, sa.12, ss.17289-17322, 2025 (SSCI, Scopus)
2.
Risk management in digitalized educational environments: Teachers’ information security awareness levels
Sapanca H. F.
,
Kanbul S.
Frontiers in Psychology
, cilt.13, 2022 (SSCI, Scopus)
3.
Investigation of Prospective Teachers’ Use of Mobile Technologies in Teaching Activities
Sapanca H. F.
,
Kaya O. S.
,
Taşpolat A.
,
Tezer M.
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)
, cilt.10, sa.2, ss.121-132, 2022 (ESCI, Scopus)
4.
Characteristics of instructional videos
Beheshti M.
,
Taspolat A.
,
Kaya O. S.
,
Sapanca H. F.
World Journal on Educational Technology: Current Issues
, cilt.10, sa.2, ss.79-87, 2018 (Scopus)
5.
The impact of using social media on academic achievement and attitudes of prospective teachers
Tezer M.
,
Taşpolat A.
,
Kaya Ö. S.
,
Sapanca H. F.
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
, cilt.5, sa.2, ss.75-82, 2017 (Scopus)
6.
An investigation toward advantages, design principles and steps of infographics in education
Taspolat A.
,
Kaya O. S.
,
Sapanca H. F.
,
Beheshti M.
,
Ozdamli F.
Ponte
, cilt.73, sa.7, ss.157-166, 2017 (AHCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1.
YAPAY ZEKÂ TABANLI ÖLÇME-DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMLERİ: BİBLİYOMETRİK BİR İNCELEME
KÖROĞLU M.
,
SAPANCA H. F.
XI. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2025, cilt.1, ss.197, (Özet Bildiri)
2.
Öğrencilerin üretken yapay zekâ kullanımının istem mühendisliği açısından değerlendirilmesi
Sapanca H. F.
8. ULUSLARARASIBİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Eylül 2025, ss.43, (Özet Bildiri)
3.
Eğitim Programı ve Öğretim Alanında Fenomenoloji Yaklaşımı ve Post-truth Kavramı
TÜRE E.
,
ERBAŞ Ç.
,
SAPANCA H. F.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.215-216, (Özet Bildiri)
4.
A CONTENT ANALYSIS OF EDUCATIONAL ROBOTICS RESEARCH IN THE LAST FIVE YEARS
SAPANCA H. F.
,
ERBAŞ Ç.
,
YILDIRIM Ö.
,
SANALAN V. A.
Xth International Eurasian Educational Research Congress’, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
5.
Using The Online Flipped Classroom Model In The Covid-19 Pandemic Process
Sanalan V. A.
,
Taşlıbeyaz E.
,
Polat H.
,
Sapanca H. F.
,
Koç A.
,
Yıldırım Ö.
, et al.
8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
6.
Examining The Suggestions In Distance Education Studies In Higher Education During The Covid-19 Pandemic Process
Sapanca H. F.
,
Taşlıbeyaz E.
8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.35-36, (Özet Bildiri)
7.
How can the participation in massive open online courses be increased? Impact of social media
Bicen H.
,
Sapanca H. F.
16th International Scientific Conference on eLearning and Software for Education, eLSE 2020, Bucharest, Romanya, 30 Nisan - 01 Mayıs 2020, ss.39-44, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
14
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
62
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Diğer Toplam)
11
Açık Erişim
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları