Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
8. BEING A STUDENT in THE PEDAGOGICAL FORMATION CERTIFICATE PROGRAM:HERMENEUTICS PHENOMENOLOGICAL STUDY
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.23, ss.2138-2171, 2023 (Hakemli Dergi)
9. VARIABLES PREDICTING ACADEMIC PSYCHOLOGICAL CAPITAL OF PSYCHOLOGICAL COUNSELING
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.24, ss.2341-2364, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.173-186, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Investigation of Vocational Interest and Preference inTerms of Gender and Socio economic Status
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.57, ss.91-112, 2014 (SCI-Expanded)
15. Investigating Certain Statistical Analyses Used in Multiple Prediction Studies by SWOT Analysis
Ankara University, Journal of Faculty of Educational Science
, cilt.46, sa.2, ss.277-295, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Study of education environments in terms of physical spatial variables in regional primary boarding schools
Ankara University, Journal of Faculty of Educational Sciences
, cilt.44, sa.2, ss.165-197, 2011 (Hakemli Dergi)
18. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Bilim Anlayışları Temelinde Eğitimin Bilimliliği
Bilim ve Ütopya
, sa.190, ss.45-56, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
5. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN ORTAK ZORUNLU DERSLERDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA İLİŞKİN KANONİK DEĞİŞKENLERİN LİSANS GENEL AKADEMİK BAŞARILARINI YORDAMA GÜCÜ .
9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 22 Şubat 2021, (Özet Bildiri)
10. Pedagojik Formasyon Eğitiminde Öğretmen Adayı Olmak Üzerine Görüngü Bilim Yaklaşımına Dayalı Bir Çalışma
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
15. A Phenomenological Study on Absent Middle School Students
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
16. Minding the Gap between School and Academy isimli özel oturumda Being a Student in Science High School
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
17. Analysis of Life Studies Curricula from theProclamation of Turkish Republic to 2013
34th International Societyfor Teacher Education (ISfTE) Conference, 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
18. İlkokul 4 Sınıf Düzeyinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Dersliklerine İlişkin Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi Çalışması
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
19. Investigation of vocational interest and vocational preference in terms of gender and socio economic status
5th International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn13), Barselona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
20. Sosyo ekonomik düzey çıkmazı ve belirlenmesi için bazı değişkenlerle denemelik bir uygulama
Kamusal Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
2. Eğitim Programı Kavramı ve Alanda Yapılmış Çalışmalar Üzerinden Kurulmuş Farklı Bir Sınıflandırma
Birey, Örgüt ve Toplum, Müjdat AVCI,Ergün KARA, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.171-184, 2023
4. STEM Yaklaşımı ve Eğitim Programlarına Yansımaları
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.89-107, 2020
5. ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL ve SINIF
EĞİTİME GİRİŞ, Prof. Dr. Mücahit KAĞAN, Doç. Dr. Sinan YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.271-282, 2019
10. Bir Çınarı Fatma VARIŞ 1927 2014
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Ankara, 2015
11. 1936 İlkokul Programı
Cumhuriyetin İlanından 2013 e Öğretim Programlarının Analizi, Fatma Bıkmaz, Dilek Gözütok, Editör, Yargı, Ankara, ss.80-100, 2013