Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (6)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Understanding The Use Of Cartoons In Education For Prospective Teachers

The 16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2. Interest, Perception, And Expectations of Computer Programming Students Towards The Department

The 16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.83, (Özet Bildiri)

3. Eğitim Programı ve Öğretim Alanında Fenomenoloji Yaklaşımı ve Post-truth Kavramı

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.215-216, (Özet Bildiri)

4. Sanat Alanı Öğretmenlerinin Mülteci Öğrenciler ile Deneyimleri: Transandantal Fenomenoloji Çalışması

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, ss.217-218, (Özet Bildiri)

6. Evaluation of Phenomenological Studies with Teachers in Context of Husserl’s Phenomenological Approach

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.469-470, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlere Yönelik Hazırlanan “Ölçme ve Değerlendirmede Eğitimi” Programının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

Uluslararası Bilim Kültür ve Eğitim Kongresi, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2019, ss.18, (Özet Bildiri)

8. Evaluation of the 2018 Elementary National Curricula in Turkey (Evaluation of the 2018 Elementary National Curriculum for Mathematics)

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2019 - 12 Ekim 2013, ss.415-417, (Özet Bildiri)

9. Schwab’ın Eğitim Programı Yaklaşımı Bağlamında Eğitmen Kursları ve Köy Öğretmen Okulu Deneyimlerinin Tartışılması

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, Türkiye, 18 Nisan 2018 - 22 Nisan 2020, ss.3634-3638, (Özet Bildiri)

11. Matematik Öğretim Programlarının Değerlendirildiği Araştırmalara Yönelik Bir İçerik Analizi

III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Eğitim Programları Alanında Kuram Uygulama Sorunsalına İlişkin Bir İçerek Çözümlemesi

III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

13. Suriyeli Mülteci Çocukların Eğitimde Yaşadıkları Sorunlar Ve Çözüm Önerileri Ankara da Bir Durum Çalışması

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu., Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Teaching Certification Education in Turkey A Program Model Proposal

3rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

15. A Phenomenological Study on Absent Middle School Students

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

16. Minding the Gap between School and Academy isimli özel oturumda Being a Student in Science High School

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

17. Analysis of Life Studies Curricula from theProclamation of Turkish Republic to 2013

34th International Societyfor Teacher Education (ISfTE) Conference, 22 - 25 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

19. Investigation of vocational interest and vocational preference in terms of gender and socio economic status

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn13), Barselona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Köy Enstitülerinin Mekânsal Davranışsal Ortamlarına İlişkin Anımsanan İmgeler Köy Enstitüsü Mezunlarıyla Görüşmeler

Kuruluşunun 70.Yılında Bir Toplumsal Değişim Projesi Olarak Köy Enstitüleri Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 14 - 17 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

22. İlköğretim Fen Ve Teknoloji Kitaplarında Alternatif Değerlendirme Yaklaşımlarının Kullanılma Sıklığı

VIII Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2009 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)

23. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programlarının Değerlendirilmesi

VIII Ulusal Fen Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. İçeriğin Düzenlenmesi

Eğitimde Program Geliştirme, Erdoğan Tezci, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.219-268, 2025

2. Eğitim Programı Kavramı ve Alanda Yapılmış Çalışmalar Üzerinden Kurulmuş Farklı Bir Sınıflandırma

Birey, Örgüt ve Toplum, Müjdat AVCI,Ergün KARA, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.171-184, 2023

3. Eğitim Örgütlerinde Kullanılan Bazı Program Geliştirme Yönelimleri ve Program Teorileri Bağlamında Tartışılması

Örgütsel Davranış Araştırmaları, Müjdat AVCI,Ergün KARA,Atilla KAYA, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, İstanbul, ss.165-181, 2023

4. STEM Yaklaşımı ve Eğitim Programlarına Yansımaları

Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, PEGEM, Ankara, ss.89-107, 2020

5. ÖĞRENME ORTAMI OLARAK OKUL ve SINIF

EĞİTİME GİRİŞ, Prof. Dr. Mücahit KAĞAN, Doç. Dr. Sinan YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.271-282, 2019

10. Bir Çınarı Fatma VARIŞ 1927 2014

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Ankara, 2015

11. 1936 İlkokul Programı

Cumhuriyetin İlanından 2013 e Öğretim Programlarının Analizi, Fatma Bıkmaz, Dilek Gözütok, Editör, Yargı, Ankara, ss.80-100, 2013
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

9

Atıf (Scopus)

12

Atıf (Scholar)

218

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

205

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

14

Toplam Atıf Sayısı

229

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları