Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ: KURUMSAL ÖZÜR DİLEME ÜZERİNE OLUMSUZ BİR OLAY İNCELEMESİ
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.14, sa.4, ss.973-985, 2024 (Hakemli Dergi)
KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIK DÜZEYİNİ ARTIRMADA KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM EĞİTİMİNİN YERİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.111, 2024 (Hakemli Dergi)
Dijital Çağda Okuryazar Olmak: Duygusal Zekânın Dijital Okuryazarlık Üzerine Etkisi
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim
, sa.13, ss.192-218, 2024 (Hakemli Dergi)
Bir Meslek Olarak Kadın Polis Algısına Sosyolojik Bir Bakış ve Kadın Polislerin Medyada Temsili
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.554-570, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dezenformasyon ev algı yönetimi: bibliyometrik bir analiz
IV. ULUSLARARASI İLETİŞİM SEMPOZYUMU: DİJİTAL ÇAĞDA DEZENFORMASYON, Bishkek, Kırgızistan, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, sa.1, ss.1-10
KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE ÜÇÜNCÜ KÜLTÜRÜN İNŞASI: FRED L. CASMİ
UMTEB - XIV International Scientific Research Congress , Naples, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, ss.484-489
Erzincan Turizm Değerlerinin Yerel Halk Tarafından Bilinirliği Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.521-527
Kitap & Kitap Bölümleri
Medya Okuryazarlığı Yaklaşımları
21. Yüzyılda Okuryazarlık ve İletişim, Fatma Betül AYDIN VAROL, Editör, Literatürkakademia, Konya, ss.51-69, 2023
Kültürlerarası Duyarlılığın Toplumsal Uyuma Etkisi- Sosyal Sermayenin Aracı Rolü-
Literatürk Academia, Konya, 2022
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama İletişimi
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama, Burhanettin Zengin,Muhammed Taş, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.195-210, 2022
Ansiklopedide Bölümler