Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SAĞLIK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE MAHREMİYET ALGISI

10th International Communication Days Digital Capitalism and Communication Symposium, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2023, ss.416-429 Sürdürülebilir Kalkınma

KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE ÜÇÜNCÜ KÜLTÜRÜN İNŞASI: FRED L. CASMİ

UMTEB - XIV International Scientific Research Congress , Naples, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, ss.484-489 Sürdürülebilir Kalkınma

TÜRKİYE TURİZM TANITIM VE GELİŞTİRME AJANSI TANITIM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ

10th INTERNATIONAL “COMMUNICATION IN THE NEW WORLD” CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 17 - 18 Mart 2023, ss.16-24 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de İslamofobi ve Başörtülü Kadınlar: Cinsiyetçi İslamofobi

Uluslararası Medya ve İslamofobi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2021, cilt.1, sa.1, ss.991-1019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

ÇOCUKLARDA DİJİTAL OKURYAZARLIK FARKINDALIĞI: DİJİTAL TAYFA ÖRNEĞİ

ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.293-294 Creative Commons License

Kültürlerarası İletişim Bağlamında Farklı Kimliklerin Sinemada Temsili: “Bir Adam Ve İneği” Filmi Üzerine Bir Değerlendirme

18th International8. Symposium Communication in the Millennium (CIM), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ocak 2022, ss.1025-1026 Creative Commons License

Erzincan Turizm Değerlerinin Yerel Halk Tarafından Bilinirliği Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.521-527

Erzincan Kent İmajı Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.516-520

Kitap & Kitap Bölümleri

Medya Okuryazarlığı Yaklaşımları

21. Yüzyılda Okuryazarlık ve İletişim, Fatma Betül AYDIN VAROL, Editör, Literatürkakademia, Konya, ss.51-69, 2023

Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama İletişimi

Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama, Burhanettin Zengin,Muhammed Taş, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.195-210, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

20

Proje

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları