Yayınlar & Eserler

Makaleler 16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. İşletme Öğrencilerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Yönelik Algılarının Metafor Analizi: Stratejik Yönetim Perspektifinden Bir Değerlendirme

CICMS-2025 Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 02 Mayıs 2025, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Dijital Çağda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Yeniden Yorumu

CICMS-2025 Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 02 Mayıs 2025, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Dezenformasyon ev algı yönetimi: bibliyometrik bir analiz

IV. ULUSLARARASI İLETİŞİM SEMPOZYUMU: DİJİTAL ÇAĞDA DEZENFORMASYON, Bishkek, Kırgızistan, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, sa.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Yeşil Örgütsel Davranış Üzerin Yapılmış Çalışmalara Bibliyometrik Bir Bakış

Turizm, Ekonomi ve Kültür Kongresi ITAC 24, Skopje, Makedonya, 8 - 10 Mayıs 2024, ss.349-361, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. SAĞLIK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE MAHREMİYET ALGISI

10th International Communication Days Digital Capitalism and Communication Symposium, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2023, ss.416-429, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE ÜÇÜNCÜ KÜLTÜRÜN İNŞASI: FRED L. CASMİ

UMTEB - XIV International Scientific Research Congress , Naples, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, ss.484-489, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. TÜRKİYE TURİZM TANITIM VE GELİŞTİRME AJANSI TANITIM FİLMLERİ ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ

10th INTERNATIONAL “COMMUNICATION IN THE NEW WORLD” CONGRESS, Şanlıurfa, Türkiye, 17 - 18 Mart 2023, ss.16-24, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Türkiye’de İslamofobi ve Başörtülü Kadınlar: Cinsiyetçi İslamofobi

Uluslararası Medya ve İslamofobi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Mayıs 2021, cilt.1, sa.1, ss.991-1019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. ÇOCUKLARDA DİJİTAL OKURYAZARLIK FARKINDALIĞI: DİJİTAL TAYFA ÖRNEĞİ

ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.293-294, (Özet Bildiri) Creative Commons License

10. Kültürlerarası İletişim Bağlamında Farklı Kimliklerin Sinemada Temsili: “Bir Adam Ve İneği” Filmi Üzerine Bir Değerlendirme

18th International8. Symposium Communication in the Millennium (CIM), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ocak 2022, ss.1025-1026, (Özet Bildiri) Creative Commons License

11. Erzincan Turizm Değerlerinin Yerel Halk Tarafından Bilinirliği Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.521-527, (Tam Metin Bildiri)

12. Erzincan Kent İmajı Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.516-520, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Dijital Medya Okuryazarlığında Kuramsal Yaklaşımlar: Eleştirel, Toplumsal Ve Bilişsel Perspektifler

Dijital İletişim: Teknoloji ve Etkileşim, Dr. Öğr. Üyesi Haydar Özaydın, Editör, Özgür Yayınevi, Ankara, ss.1-22, 2025

2. YENİ BİR DİJİTAL BAĞIMLILIK OLARAK PHOTOLURKING

DİJİTAL BAĞIMLILIK ÜZERİNE GÜNCEL TARTIŞMALAR, Sibel Akova, Editör, Berkivan Yayınevi, Ankara, ss.55-76, 2024 Creative Commons License

3. CORPORATE ADVERTISING IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS

Digital Public Relations, Ahmet Kalender,Nilüfer Canöz,Ü.Özlem Çerçi,Kadir Canöz, Editör, World Corporation, Konya, ss.239-252, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Medya Okuryazarlığı Yaklaşımları

21. Yüzyılda Okuryazarlık ve İletişim, Fatma Betül AYDIN VAROL, Editör, Literatürkakademia, Konya, ss.51-69, 2023

6. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama İletişimi

Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama, Burhanettin Zengin,Muhammed Taş, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.195-210, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

1

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları