Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (4)
2. Dijital Çağda Kadının Gücü: Boykot ve Satın Alma Kararında Çevrim İçi Sosyal Karşılaştırma
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.Özel Sayı, ss.106-124, 2025 (Hakemli Dergi)
5. SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ: KURUMSAL ÖZÜR DİLEME ÜZERİNE OLUMSUZ BİR OLAY İNCELEMESİ
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.14, sa.4, ss.973-985, 2024 (Hakemli Dergi)
8. KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIK DÜZEYİNİ ARTIRMADA KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM EĞİTİMİNİN YERİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.111, 2024 (Hakemli Dergi)
10. Dijital Çağda Okuryazar Olmak: Duygusal Zekânın Dijital Okuryazarlık Üzerine Etkisi
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim
, sa.13, ss.192-218, 2024 (Hakemli Dergi)
11. Bir Meslek Olarak Kadın Polis Algısına Sosyolojik Bir Bakış ve Kadın Polislerin Medyada Temsili
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.554-570, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. İşletme Öğrencilerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Yönelik Algılarının Metafor Analizi: Stratejik Yönetim Perspektifinden Bir Değerlendirme
CICMS-2025 Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 02 Mayıs 2025, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
2. Dijital Çağda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Yeniden Yorumu
CICMS-2025 Kültürel Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 02 Mayıs 2025, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
3. Dezenformasyon ev algı yönetimi: bibliyometrik bir analiz
IV. ULUSLARARASI İLETİŞİM SEMPOZYUMU: DİJİTAL ÇAĞDA DEZENFORMASYON, Bishkek, Kırgızistan, 15 - 17 Mayıs 2024, cilt.1, sa.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
6. KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM VE ÜÇÜNCÜ KÜLTÜRÜN İNŞASI: FRED L. CASMİ
UMTEB - XIV International Scientific Research Congress , Naples, İtalya, 14 - 15 Eylül 2023, ss.484-489, (Tam Metin Bildiri)
11. Erzincan Turizm Değerlerinin Yerel Halk Tarafından Bilinirliği Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.521-527, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Dijital Medya Okuryazarlığında Kuramsal Yaklaşımlar: Eleştirel, Toplumsal Ve Bilişsel Perspektifler
Dijital İletişim: Teknoloji ve Etkileşim, Dr. Öğr. Üyesi Haydar Özaydın, Editör, Özgür Yayınevi, Ankara, ss.1-22, 2025
4. Medya Okuryazarlığı Yaklaşımları
21. Yüzyılda Okuryazarlık ve İletişim, Fatma Betül AYDIN VAROL, Editör, Literatürkakademia, Konya, ss.51-69, 2023
5. Kültürlerarası Duyarlılığın Toplumsal Uyuma Etkisi- Sosyal Sermayenin Aracı Rolü-
Literatürk Academia, Konya, 2022
6. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama İletişimi
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama, Burhanettin Zengin,Muhammed Taş, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.195-210, 2022
Ansiklopedide Bölümler
5
1. Kültürel Boyutlar Kuramı
İTAM, ss.1-2, 2025
2. Kurum Kültürü
İTAM, ss.1-2, 2025