Yayınlar & Eserler

Makaleler 67
Tümü (67)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (39)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 62

1. Teacher’s Opinions against the Problem Behaviors of Students Diagnosed with Autism Spectrum Disorder in Special Education Classrooms and Overcome Methods

CUKUROVA 10th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 02 Nisan 2023, cilt.1, ss.697-708, (Tam Metin Bildiri)

2. The Evaluation of the Opinions of Primary Education Mathematics Teachers on the Problems They Face the Most in the Class Management

CUKUROVA 10th INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 02 Nisan 2023, cilt.1, ss.686-696, (Tam Metin Bildiri)

3. KADIN SINIF ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

4. Öğretmenlerin, Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmenlere İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-V, Ankara, Türkiye, 27 Mart 2021, (Tam Metin Bildiri)

8. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNİ KULLANMADURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES -V, 18 Temmuz - 19 Ağustos 2020, (Tam Metin Bildiri)

9. OKULLARDA YAŞANAN ÖĞRETMEN VELİ ÇATIŞMASINA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN YAKLAŞIM TARZLARI

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL YÖNETİCİLERİNİNTEKNOLOJİ YETERLİLİĞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONLARINIARTIRMADA KULLANDIKLARI STRETEJİLER

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMENLİĞE GERİ DÖNME KONUSUNAİLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. TAŞIMA MERKEZİ OKULLARDA GÖREV YAPAN YÖNETİCİLERİNTAŞIMALI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. AKADEMİSYENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET, ALGILANAN ÖRGÜTSEL DESTEK veÖRGÜTSEL SİNİZME İLİŞKİN ALGILARININ İNCELENMESİ

HOCA AHMET YESEVİ2. ULUSLARARASIBİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 6 - 08 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE EĞİTİM YÖNETİMİNDE YAŞANAN TEMELPROBLEMLER

IV. UluslararasıMesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 7 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

19. ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON KURUMLARINDA GÖREV YAPANÖĞRETMENLERİNİN SINIFLARINDA YAŞADIKLARI İSTENMEYENDAVRANIŞLAR VE ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ

IV. UluslararasıMesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.11, sa.23, ss.45-58, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Veteran Principals’xx Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers

Chaos, Complexity and Leadership 2017, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Aralık 2017, cilt.1, ss.103-113, (Tam Metin Bildiri)

21. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

22. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ÜYESİ KAVRAMINA İLİŞKİNMETAFORİK ALGILARI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

23. ÖĞRETMENLERIN OKUL, ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETICISI KAVRAMINAİLIŞKIN GÖRÜŞLERININ İNCELENMESI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

25. Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları

13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

26. öğrencilere göre ideal öğretmen

13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

27. Okul Müdürlerinin Liderlik Sitilleri ile Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklıklarınınİncelenmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.1041-1043, (Tam Metin Bildiri)

28. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıflarında Yaşadıkları İstenmeyen Davranışlar Ve Bu Davranışlarla Başaçıkma Yöntemleri

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.15, sa.41, ss.80-92, (Tam Metin Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Üniversite Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

International Conference on STEM and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.60, (Özet Bildiri)

30. Öğretmen Adaylarının Öğretim Üyesi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

International Conference on STEM and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.58, (Özet Bildiri)

31. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Güdülenme Algıları: Erzincan Üniversitesi Örneği

X. Internaional Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

34. OKULLARIN DEĞİŞİME HAZIR BULUNUŞLUK DÜZEYLERİ: ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARI

II. INTERNATIONAL ACADEMICRESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

36. BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ÖĞRETMENLERİN OKUL ETKİLİLİĞİ ALGILARI

uluslararası eğitim yönetimi forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

39. okullarda örgütsel sinizmin yordayıcısı olarak karara katılım

12. uluslararası eğitim yönetimi kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

43. Okul Yöneticilerinin Motivasyonlarını Etkileyen Unsurlar

1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

49. ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes

ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

51. öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayeleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi

uluslararası pozitif psikoloji kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.141-142, (Özet Bildiri)

54. Öğrenci Algılarına Göre İstenmeyen Öğretmen Davranışları

10. eğitim yönetimi kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

57. Evaluation of Education Faculty s Curriculum in The Aspect of Science Education Candidates A Sample Case Erzincan University

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi., İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80, (Özet Bildiri)

59. The usage of ınstructional technologies by lecturers

World Conference on Educational Technology Researcher., Antalya, Türkiye, 04 Nisan 2011, cilt.28, ss.435-438, (Özet Bildiri)

60. Analyzing The Elementary Teachers’ Views On Nature Of Science According To Their Academicals Level

3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.942-946, (Özet Bildiri)

61. An Evaluation Of The Activities Designed In Accordance With The 5e Model By The Would-Be Science Teachers

3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.708-711, (Özet Bildiri)

62. The usage of instructional technologies by lecturers (Examples of Erzincan)

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 4

1. ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE VE İŞ DOYUMU DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR, FETHİ KAYALAR, Editör, DUVAR YAYINLARI, İzmir, ss.517-533, 2022

3. eğitimin tarihi temelleri

eğitim bilimine giriş, sinan yalçın, mücahit kağan, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.47-64, 2018

4. Veteran Principals’ Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers

Chaos, Complexity and Leadership 2017, ŞEFİKA ŞULE ERÇETİN, NİHAN POTAS, Editör, Springer, Cham, 2018
Metrikler

Yayın

144

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

97

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

261

Proje

2

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları