Makaleler
67
Tümü (67)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (39)
2. Liderlik Stilleri, Örgütsel Sosyalleşme ve Etkili Okul Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.19, sa.52, ss.79-117, 2025 (Hakemli Dergi)
3. DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK, ÖRGÜTSEL SİNİZM VE ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2024, sa.71, ss.177-204, 2024 (TRDizin)
7. Öğretmenlerin öğretim programı okuryazarlığı ile öğretmen öz yeterliliklerinin incelenmesi
EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES
, cilt.10, sa.32, ss.61-74, 2023 (Hakemli Dergi)
9. OKUL YÖNETİCİLERİNİN EĞİTİM PROJELERİ HAZIRLAMA SÜREÇLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.7, sa.47, ss.2431-2443, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık düzeyleri ile Örgütsel Politika ve Örgütsel SinizmAlgıları Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme
Turkish Studies - Education
, cilt.16, sa.3, ss.1517-1518, 2021 (Hakemli Dergi)
15. Akademisyenlerin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri İle Örgütsel Adalet Ve Örgütsel SinizmAlgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Turkish Studies - Education,
, cilt.16, sa.3, ss.1671-1690, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Investigation of the Organizational Commitment and Psychological Well-being Levels of Academicians
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.7, sa.2, ss.525-544, 2021 (Hakemli Dergi)
21. ÖRGÜTSEL DEMOKRASİ VE ÖRGÜTSEL MUHALEFET ARASINDAKİİLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
SOCIAL SCIENCE DEVELOPMENT JOURNAL
, cilt.5, sa.22, 2020 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeylerinin İncelenmesi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, 2019 (TRDizin)
26. FEN BĠLGĠSĠ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS ALGILARI VE BU ALGILARIN ÖĞRENME YAġANTILARINA ETKĠSĠ
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, 2017 (Hakemli Dergi)
27. Investigating Teacher’s Professional Life Quality Levels in Terms ofthe Positive Psychological Capital
İnternational Education Studies
, cilt.10, sa.5, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Difficulties Encountered by Academicians in Academic Research Processes in Universities
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.8, sa.6, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Öğretmenlerin Algılarına Göre İstenmeyen Okul Yöneticisi Davranışları
EKEV Akademi Dergisi
, cilt.21, sa.69, ss.105-116, 2017 (TRDizin)
32. Ortaöğretim Öğrencilerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servislerine Bakış Açılarının İncelenmesi
International Journal of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.8, ss.277-289, 2017 (TRDizin)
33. Okul Yöneticilerinin Motivasyonlarını Etkileyen Unsurlar
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.905-922, 2016 (TRDizin)
34. Teacher Behavior Unwanted According to Student s Perceptions
İnternational Education Studies
, cilt.9, sa.11, 2016 (Hakemli Dergi)
36. Analyzing the Relationship between Positive Psychological Capital andOrganizational Commitment of the Teachers
International Education Studies
, cilt.9, sa.8, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
INTERNATIONAL JOURNAL
, cilt.8, sa.5, ss.318, 2016 (SSCI, Scopus)
41. The effects on technology using efficacy of teacher candidates of education faculty curriculum
International Journal of Current Research
, cilt.8, sa.5, ss.32130-32137, 2016 (Hakemli Dergi)
42. Relationship Between School Managers Conflict ManagementStyles and Interpersonal Cognitive Distortions
Journal Social Science
, cilt.45, sa.2, ss.147-153, 2015 (Hakemli Dergi)
44. Okul Müdürleri Liderlik Stili Ölçeğinin Geliştirilmesi (OMLSÖ)
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.51, 2014 (Hakemli Dergi)
47. Okul Müdürü Kavramına İlişkin Öğretmenlerin MetaforikAlgıları
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.1, 2014 (Hakemli Dergi)
48. Mobbing Behaviors That Applied Upward From Below To Principals
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.5, sa.3, 2013 (Hakemli Dergi)
49. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Uygulamasına Dair Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.197, 2013 (Hakemli Dergi)
50. Algılanan Genel Öğrenci Nitelikleri Ölçeğinin Geçerlilik Güvenirlilik Çalışması
Turkish Studies
, cilt.8, sa.8, ss.9-21, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
51. The Latest State of the First Grade of Elementary School Textbooks
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.381-392, 2013 (Hakemli Dergi)
53. Öğretmenlerin Motivasyon Etkenleri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.17, sa.3, ss.151-166, 2013 (TRDizin)
55. Teachers Mental Metaphorical Perceptions to Education Inspector
Mevlana International Journal of Education
, cilt.3, sa.1, ss.58-67, 2013 (Hakemli Dergi)
56. Teaching Methods and Techniques Used By Teaching Staff during Lectures As SeenBy Candidate Teachers The Example of Bayburt
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, sa.2, ss.120-134, 2012 (Hakemli Dergi)
58. The examination of public personel selection examination (ppse) in the of light pre-service teachers opinions
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, sa.1, ss.72-87, 2012 (Hakemli Dergi)
59. The examination of public personel selection examination (ppse) in the of light pre-service teachers opinions
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, sa.1, ss.72-87, 2012 (Hakemli Dergi)
60. The examination of public personel selection examination (ppse) in the of light pre-service teachers opinions
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, sa.1, ss.72-87, 2012 (Hakemli Dergi)
63. yeni ilköğretim müfredatının uygulanmasına ilişkin ilköğretim öğretmenlerinin görüşleri
milli eğitim dergisi
, sa.190, ss.92-100, 2011 (Hakemli Dergi)
64. Yeni ilköğrertim müfredatının uygulanmasına ilişkin ilköğretim öğretmenleri görüşleri
AMERICAN JOURNAL OF TRANSPLANTATION
, cilt.40, sa.190, ss.92-101, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
66. The usage of instructional technologies by lecturers (examples of Erzincan).
Social and Behavioral Sciences
, cilt.28, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
62
3. KADIN SINIF ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
6. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÖRGÜTSEL ADALET, ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK VE ÖRGÜTSEL MUHALEFET ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
5th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Türkiye, 15 Ocak 2021, (Tam Metin Bildiri)
9. OKULLARDA YAŞANAN ÖĞRETMEN VELİ ÇATIŞMASINA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN YAKLAŞIM TARZLARI
ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE SOSYAL ONAYİHTİYAÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
IV. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 7 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
17. AKADEMİSYENLERİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ İLEÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
IV. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 7 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIĞI GÜÇ TİPLERİ İLE OKULKÜLTÜRÜNÜN ÖĞRETMENLERİN DUYGUSAL EMEK DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ
3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
23. ÖĞRETMENLERIN OKUL, ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETICISI KAVRAMINAİLIŞKIN GÖRÜŞLERININ İNCELENMESI
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
24. AKADEMİSYENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE DÜZEYLERİNİNBELİRLENMESİ: ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
25. Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları
13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
26. öğrencilere göre ideal öğretmen
13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
27. Okul Müdürlerinin Liderlik Sitilleri ile Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklıklarınınİncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.1041-1043, (Tam Metin Bildiri)
32. veteran principals’xx views over the effect of positive dıscipline on classroom management for novice teachers
5. international chaos, complexity and leadership symposium, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
33. eğitim yönetimi doktora öğrencilerinin eğitim yönetimi doktora programına ilişkin görüşleri
5. uluslararası chaos, complexity symposium, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
35. PSİKOLOJİK DANIŞMAN VE REHBER ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISIYLA OKUL MÜDÜRÜNÜN DENETİM,YÖNETİM VE REHBERLİK TUTUMLARI
uluslararası eğitim yönetimi forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
36. BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ÖĞRETMENLERİN OKUL ETKİLİLİĞİ ALGILARI
uluslararası eğitim yönetimi forumu, 19 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
37. erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
uluslaraarası ahıska Türkleri sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
40. Okul İdarecilerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servislerine Bakış Açılarının İncelenmesi
12. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
42. Views of Pre-service Teachers on Qualifications of Academics to Provide Positive Classroom Climate
İnternational Academic Conference, 14 - 15 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
43. Okul Yöneticilerinin Motivasyonlarını Etkileyen Unsurlar
1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
45. prospective teachers attitudes towards and perception and expectation of survey as one of quantitative research methods
xvıı ıoste, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
46. prospective teachers attitudestowards and perception and expectations of survey as one of quantitative research methods
XVII IOSTE SYMPOSIUM, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
47. İnstructors Opinions About Powerpoint Their Usage Frequency Use and İntended Purposes
xvıı ıoste symposıum, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
48. Viewpoints of pedagogical formation students on techonology
xvıı ıoste symposıum, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
49. ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes
ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
50. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeyleri İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Avrasya Uluslararası Pozitif Psikoloji Kongresi, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
51. öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayeleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
uluslararası pozitif psikoloji kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.141-142, (Özet Bildiri)
52. Öğretmenlerin İş Yaşam Kaliteleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
53. Okul Etkililiğinin Öğretmenlerin İş Doyumu Açısından İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
54. Öğrenci Algılarına Göre İstenmeyen Öğretmen Davranışları
10. eğitim yönetimi kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
55. How much teacher candidates develop their ability of using technology by education faculty curriculum and what should be done for developing it.
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)
56. How Much Teacher Candidates Develop Their Ability of Using Technology by Education Faculty Curriculum and What Should Be Done For Developıng It 4 7 Mayıs 2012
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)
57. Evaluation of Education Faculty s Curriculum in The Aspect of Science Education Candidates A Sample Case Erzincan University
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi., İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80, (Özet Bildiri)
58. The Usage of Instructional Technologies by The Lecturers Examples of Erzincan Procedia Social and Behavioral Sciences 435 438 pp Temmuz 2011
World Conference on Educational Technology Researches konferansı, Nicosia, 5 - 09 Temmuz 2011, ss.435-438, (Özet Bildiri)
59. The usage of ınstructional technologies by lecturers
World Conference on Educational Technology Researcher., Antalya, Türkiye, 04 Nisan 2011, cilt.28, ss.435-438, (Özet Bildiri)
60. Analyzing The Elementary Teachers’ Views On Nature Of Science According To Their Academicals Level
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.942-946, (Özet Bildiri)
61. An Evaluation Of The Activities Designed In Accordance With The 5e Model By The Would-Be Science Teachers
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.708-711, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE VE İŞ DOYUMU DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR, FETHİ KAYALAR, Editör, DUVAR YAYINLARI, İzmir, ss.517-533, 2022
2. ÖĞRETMENLİKLE İLGİLİ MESLEKİ YETERLİLİKLER KÜLTÜR VE DEĞERLER ÖĞRETMENLERİN (SOSYOKÜLTÜREL, AHLAKİ VE HUKUKİ) SORUMLULUKLARI
EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK, ŞÜKRÜ ADA,FATOŞ SİLMAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.37-62, 2020
3. eğitimin tarihi temelleri
eğitim bilimine giriş, sinan yalçın, mücahit kağan, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.47-64, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
6
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
4
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
4
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
97
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
5
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
261
Proje
2