Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
INTERNATIONAL JOURNAL
, vol.8, no.5, pp.318, 2016 (SSCI)

Algılanan Genel Öğrenci Nitelikleri Ölçeğinin Geçerlilik Güvenirlilik Çalışması
Turkish Studies
, vol.8, no.8, pp.9-21, 2013 (SSCI)
Yeni ilköğrertim müfredatının uygulanmasına ilişkin ilköğretim öğretmenleri görüşleri
AMERICAN JOURNAL OF TRANSPLANTATION
, vol.40, no.190, pp.92-101, 2011 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
Türkiye’ye Lisansüstü Eğitim için Gelen Azerbaycan Cumhuriyeti Vatandaşlarının Sorunları ve Çözüm Yaklaşımları
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, vol.8, no.102, pp.2886-2899, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Bağımsız Anaokulu Yöneticilerinin Okul Yönetiminde Yaşadığı Problemler, Çözümleri ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, vol.8, no.100, pp.2465-2479, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişkini İncelenmesi
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, vol.8, no.93, pp.113-127, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
OKUL YÖNETİCİLERİNİN EĞİTİM PROJELERİ HAZIRLAMA SÜREÇLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.7, no.47, pp.2431-2443, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık, ÖrgütselMuhalefet ve Örgütsel Sessizlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.4, pp.402-426, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Liselerde Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin, EBA Akademik Destek Platformu Hakkındaki Görüşleri (Erzincan İli Örneği)
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.23, no.2, pp.462-487, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Akademisyenlerin Psikolojik Dayanıklılık Düzeyleri İle Örgütsel Adalet Ve Örgütsel SinizmAlgıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Turkish Studies - Education,
, vol.16, no.3, pp.1671-1690, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılık düzeyleri ile Örgütsel Politika ve Örgütsel SinizmAlgıları Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme
Turkish Studies - Education
, vol.16, no.3, pp.1517-1518, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Organizational Commitment and Psychological Well-being Levels of Academicians
International Journal of Research in Education and Science
, vol.7, no.2, pp.525-544, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Eğitim Fakültesinde Verilmekte Olan Dersler ile KPSS Sınavının İçeriğinin ÖrtüşmeDurumuna İlişkin Fen Bilgisi Öğretmen Adayı Görüşleri
e- Kafkas Eğitim ve Araştırma Dergisi
, vol.7, no.3, pp.390-400, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılıkları İle İşYaşam Kaliteleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması
OPUS © Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.16, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIFLARINDA YAŞADIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BU DAVRANIŞLAR İLE BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİ
International SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
, vol.6, no.74, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
ÖRGÜTSEL DEMOKRASİ VE ÖRGÜTSEL MUHALEFET ARASINDAKİİLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
SOCIAL SCIENCE DEVELOPMENT JOURNAL
, vol.5, no.22, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeylerinin İncelenmesi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.19, no.1, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servislerineİlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.20, no.3, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
karadeniz sosyal bilimler dergisi
, vol.10, no.18, pp.161-178, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
FEN BĠLGĠSĠ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS ALGILARI VE BU ALGILARIN ÖĞRENME YAġANTILARINA ETKĠSĠ
Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.13, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Investigating Teacher’s Professional Life Quality Levels in Terms ofthe Positive Psychological Capital
İnternational Education Studies
, vol.10, no.5, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu ve Okul Etkililiği Algıları Arasındaki İlişki
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.1, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Difficulties Encountered by Academicians in Academic Research Processes in Universities
Journal of Education and Practice
, vol.8, no.6, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servislerine Bakış Açılarının İncelenmesi
International Journal of Eurasia Social Sciences
, vol.8, no.8, pp.277-289, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürlerinin Rehberlik Hizmetlerinin Yönetimine İlişkinPerformansları Konusunda Psikolojik Danışman Görüşleri
International Journal of Eurasia SocialSciences
, vol.8, no.8, pp.62-77, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Algılarına Göre İstenmeyen Okul Yöneticisi Davranışları
EKEV Akademi Dergisi
, vol.21, no.69, pp.105-116, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Motivasyonlarını Etkileyen Unsurlar
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.9, no.2, pp.905-922, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Teacher Behavior Unwanted According to Student s Perceptions
İnternational Education Studies
, vol.9, no.11, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin İş Yaşam Kalitesi ve Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.15, no.59, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Analyzing the Relationship between Positive Psychological Capital andOrganizational Commitment of the Teachers
International Education Studies
, vol.9, no.8, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Memnuniyet Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.1, no.16, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin İş Yaşam Kalitesi ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The effects on technology usıng effıcacy of teacher candıdates of educatıon faculty currıculum
International journal of current research
, vol.8, no.5, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The effects on technology using efficacy of teacher candidates of education faculty curriculum
International Journal of Current Research
, vol.8, no.5, pp.32130-32137, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Relationship Between School Managers Conflict ManagementStyles and Interpersonal Cognitive Distortions
Journal Social Science
, vol.45, no.2, pp.147-153, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Yöneticilerinin LiderlikSstilleri ile Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, vol.6, no.11, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürleri Liderlik Stili Ölçeğinin Geliştirilmesi (OMLSÖ)
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.13, no.51, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Kamu Personel Seçme Sınavının Eğitsel Ortamlara Yansımaları Öğretim Üyesi Görüşleri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Müdürü Kavramına İlişkin Öğretmenlerin MetaforikAlgıları
İlköğretim Online
, vol.13, no.1, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Mobbing Behaviors That Applied Upward From Below To Principals
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.5, no.3, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Uygulamasına Dair Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, no.197, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The Latest State of the First Grade of Elementary School Textbooks
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.4, no.2, pp.381-392, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Examınıng The Measurement And Evaluatıon Methods Employed By Professors In Classes And The Effıcıency Of These Methods
Internatıonal Refereed Academic Social Science Journal
, vol.10, no.4, pp.21-37, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the measurement and evaluation methods employed by professors in classes and the efficiency of these methods.
IIB Uluslararası Hakemli Akademik Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.10, pp.21-38, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Motivasyon Etkenleri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.17, no.3, pp.151-166, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers Mental Metaphorical Perceptions to Education Inspector
Mevlana International Journal of Education
, vol.3, no.1, pp.58-67, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Teaching Methods and Techniques Used By Teaching Staff during Lectures As SeenBy Candidate Teachers The Example of Bayburt
Mevlana International Journal of Education
, vol.2, no.2, pp.120-134, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Deneticilerinin Mesleki Memnuniyet / Memnuniyetsizlik Düzeyleri
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.25, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The examination of public personel selection examination (ppse) in the of light pre-service teachers opinions
Mevlana International Journal of Education
, vol.2, no.1, pp.72-87, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The examination of public personel selection examination (ppse) in the of light pre-service teachers opinions
Mevlana International Journal of Education
, vol.2, no.1, pp.72-87, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The examination of public personel selection examination (ppse) in the of light pre-service teachers opinions
Mevlana International Journal of Education
, vol.2, no.1, pp.72-87, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
analizing elemetary teacher’xxs views on the nature of science according to their academic levels
procedia social and behavioral science
, vol.15, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
yeni ilköğretim müfredatının uygulanmasına ilişkin ilköğretim öğretmenlerinin görüşleri
milli eğitim dergisi
, no.190, pp.92-100, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Yeni İlköğretim Müfredatının Uygulanmasına İlişkin İlköğretim Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, no.190, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
The usage of instructional technologies by lecturers (examples of Erzincan).
Social and Behavioral Sciences
, vol.28, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Analyzing Elementary Teachers’ Views on The Nature of Science According toTheir Academic Levels
Procedia Social and Behavioral Sciences
, vol.15, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Öğretmenlik kariyer basamakları yazılı sınavı hakkındaki öğretmen görüşleri
International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Turkey, 27 December 2022
İYİ BİR OKUL MÜDÜRÜNÜN SAHİP OLMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
International Anatolian Congress on Scientific Research, Kayseri, Turkey, 27 December 2022
KADIN ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİCİLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Turkey, 10 December 2022
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÖRGÜTSEL ADALET, ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK VE ÖRGÜTSEL MUHALEFET ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
5th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Turkey, 15 January 2021
OKULLARDA YAŞANAN ÖĞRETMEN VELİ ÇATIŞMASINA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN YAKLAŞIM TARZLARI
ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 December 2019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİ İLE SOSYAL ONAYİHTİYAÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
IV. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 7 - 09 December 2018
AKADEMİSYENLERİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ İLEÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
IV. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 7 - 09 December 2018
OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIĞI GÜÇ TİPLERİ İLE OKULKÜLTÜRÜNÜN ÖĞRETMENLERİN DUYGUSAL EMEK DAVRANIŞLARIÜZERİNDEKİ ETKİSİ
3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 October 2018
ÖĞRETMENLERIN OKUL, ÖĞRETMEN VE OKUL YÖNETICISI KAVRAMINAİLIŞKIN GÖRÜŞLERININ İNCELENMESI
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 May 2018
AKADEMİSYENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE DÜZEYLERİNİNBELİRLENMESİ: ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 May 2018
Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları
13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 May 2018
öğrencilere göre ideal öğretmen
13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 May 2018
Okul Müdürlerinin Liderlik Sitilleri ile Öğretmenlerin Tükenmişlik ve Psikolojik Dayanıklıklarınınİncelenmesi
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Turkey, 10 - 12 May 2018, pp.1041-1043
veteran principals’xx views over the effect of positive dıscipline on classroom management for novice teachers
5. international chaos, complexity and leadership symposium, 11 - 12 December 2017
eğitim yönetimi doktora öğrencilerinin eğitim yönetimi doktora programına ilişkin görüşleri
5. uluslararası chaos, complexity symposium, 11 - 12 December 2017

BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ÖĞRETMENLERİN OKUL ETKİLİLİĞİ ALGILARI
uluslararası eğitim yönetimi forumu, 19 - 21 October 2017
PSİKOLOJİK DANIŞMAN VE REHBER ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISIYLA OKUL MÜDÜRÜNÜN DENETİM,YÖNETİM VE REHBERLİK TUTUMLARI
uluslararası eğitim yönetimi forumu, 19 - 21 October 2017
erzincan da yaşayan ahıskalı Türk öğrencilerin eğitim sürecinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
uluslaraarası ahıska Türkleri sempozyumu, 11 - 13 May 2017
Okul İdarecilerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servislerine Bakış Açılarının İncelenmesi
12. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 11 - 13 May 2017
Views of Pre-service Teachers on Qualifications of Academics to Provide Positive Classroom Climate
İnternational Academic Conference, 14 - 15 April 2017

Okul Yöneticilerinin Motivasyonlarını Etkileyen Unsurlar
1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016
prospective teachers attitudestowards and perception and expectations of survey as one of quantitative research methods
XVII IOSTE SYMPOSIUM, 11 - 16 July 2016
İnstructors Opinions About Powerpoint Their Usage Frequency Use and İntended Purposes
xvıı ıoste symposıum, 11 - 16 July 2016
Viewpoints of pedagogical formation students on techonology
xvıı ıoste symposıum, Braga, Portugal, 11 - 16 July 2016
ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes
ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes, Braga, Portugal, 11 - 16 July 2016
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeyleri İle Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Avrasya Uluslararası Pozitif Psikoloji Kongresi, 28 - 30 April 2016
öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayeleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
uluslararası pozitif psikoloji kongresi, İstanbul, Turkey, 28 - 30 April 2016, pp.141-142
Öğretmenlerin İş Yaşam Kaliteleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Kongresi, Turkey, 9 - 11 May 2014
Okul Etkililiğinin Öğretmenlerin İş Doyumu Açısından İncelenmesi
9. Eğitim Yönetimi Kongresi, Turkey, 8 - 10 May 2014
Öğrenci Algılarına Göre İstenmeyen Öğretmen Davranışları
10. eğitim yönetimi kongresi, Turkey, 7 - 09 May 2015
How much teacher candidates develop their ability of using technology by education faculty curriculum and what should be done for developing it.
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, pp.80-81
How Much Teacher Candidates Develop Their Ability of Using Technology by Education Faculty Curriculum and What Should Be Done For Developıng It 4 7 Mayıs 2012
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, pp.80-81
Evaluation of Education Faculty s Curriculum in The Aspect of Science Education Candidates A Sample Case Erzincan University
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi., İstanbul, Turkey, 4 - 07 May 2012, pp.80
The Usage of Instructional Technologies by The Lecturers Examples of Erzincan Procedia Social and Behavioral Sciences 435 438 pp Temmuz 2011
World Conference on Educational Technology Researches konferansı, Nicosia, 5 - 09 July 2011, pp.435-438
The usage of ınstructional technologies by lecturers
World Conference on Educational Technology Researcher., Antalya, Turkey, 04 April 2011, vol.28, pp.435-438
Analyzing The Elementary Teachers’ Views On Nature Of Science According To Their Academicals Level
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Turkey, 3 - 07 February 2011, vol.15, pp.942-946
An Evaluation Of The Activities Designed In Accordance With The 5e Model By The Would-Be Science Teachers
3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Turkey, 3 - 07 February 2011, vol.15, pp.708-711
Books & Book Chapters
ÖĞRETMENLİKLE İLGİLİ MESLEKİ YETERLİLİKLER KÜLTÜR VE DEĞERLER ÖĞRETMENLERİN (SOSYOKÜLTÜREL, AHLAKİ VE HUKUKİ) SORUMLULUKLARI
in: EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK, ŞÜKRÜ ADA,FATOŞ SİLMAN, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.37-62, 2020
eğitimin tarihi temelleri
in: eğitim bilimine giriş, sinan yalçın, mücahit kağan, Editor, pegem akademi, Ankara, pp.47-64, 2018