Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

KADIN SINIF ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

SELCUK 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 10 Aralık 2022

Öğretmenlerin, Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmenlere İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES-V, Ankara, Türkiye, 27 Mart 2021

OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONLARINIARTIRMADA KULLANDIKLARI STRETEJİLER

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019

TAŞIMA MERKEZİ OKULLARDA GÖREV YAPAN YÖNETİCİLERİNTAŞIMALI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019

OKULLARDA YAŞANAN ÖĞRETMEN VELİ ÇATIŞMASINA İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN YAKLAŞIM TARZLARI

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019

OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMENLİĞE GERİ DÖNME KONUSUNAİLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL YÖNETİCİLERİNİNTEKNOLOJİ YETERLİLİĞİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VESOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELERSEMPOZYUMU, 20 - 22 Aralık 2019

ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE EĞİTİM YÖNETİMİNDE YAŞANAN TEMELPROBLEMLER

IV. UluslararasıMesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 7 - 09 Aralık 2018

ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON KURUMLARINDA GÖREV YAPANÖĞRETMENLERİNİN SINIFLARINDA YAŞADIKLARI İSTENMEYENDAVRANIŞLAR VE ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ

IV. UluslararasıMesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, cilt.11, sa.23, ss.45-58 Sürdürülebilir Kalkınma

Veteran Principals’xx Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers

Chaos, Complexity and Leadership 2017, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Aralık 2017, cilt.1, ss.103-113

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM ÜYESİ KAVRAMINA İLİŞKİNMETAFORİK ALGILARI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİKALGILARI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018

Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları

13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018

öğrencilere göre ideal öğretmen

13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018

"Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıflarında Yaşadıkları İstenmeyen Davranışlar Ve Bu Davranışlarla Başaçıkma Yöntemleri

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.15, sa.41, ss.80-92

Öğretmen Adaylarının Öğretim Üyesi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

International Conference on STEM and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.58

Öğretmen Adaylarının Üniversite Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

International Conference on STEM and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.60

Okul Yöneticilerinin Motivasyonlarını Etkileyen Unsurlar

1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016

ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes

ınstructors opinions about powerpoint their usage frequency use and intended purposes, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016

öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayeleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi

uluslararası pozitif psikoloji kongresi, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.141-142

The usage of ınstructional technologies by lecturers

World Conference on Educational Technology Researcher., Antalya, Türkiye, 04 Nisan 2011, cilt.28, ss.435-438

An Evaluation Of The Activities Designed In Accordance With The 5e Model By The Would-Be Science Teachers

3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.708-711

Analyzing The Elementary Teachers’ Views On Nature Of Science According To Their Academicals Level

3rd World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.942-946

The usage of instructional technologies by lecturers (Examples of Erzincan)

World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Nicosia, CYPRUS, 5 - 09 Temmuz 2011, cilt.28 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

ÖĞRETMENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE VE İŞ DOYUMU DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR, FETHİ KAYALAR, Editör, DUVAR YAYINLARI, İzmir, ss.517-533, 2022

ÖĞRETMENLİKLE İLGİLİ MESLEKİ YETERLİLİKLER KÜLTÜR VE DEĞERLER ÖĞRETMENLERİN (SOSYOKÜLTÜREL, AHLAKİ VE HUKUKİ) SORUMLULUKLARI

EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK, ŞÜKRÜ ADA,FATOŞ SİLMAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.37-62, 2020

eğitimin tarihi temelleri

eğitim bilimine giriş, sinan yalçın, mücahit kağan, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.47-64, 2018

Veteran Principals’ Views over the Effect of Positive Discipline on Classroom Management for Novice Teachers

Chaos, Complexity and Leadership 2017, ŞEFİKA ŞULE ERÇETİN, NİHAN POTAS, Editör, Springer, Cham, 2018

Metrikler

Yayın

135

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları