Makaleler
32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (18)
2. Classroom connectivity and Algebra 1 achievement A three year longitudinal study
Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching
, cilt.35, sa.2, ss.131-151, 2016 (Hakemli Dergi)
4. Fen Öğretiminde Katılımlı ve Motive Edici Sınıf Ortamı Mobil Teknoloji Kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.37-50, 2015 (TRDizin)
7. Establishing Interactive Classroom Environment in Science Instruction Problems of M SES Usage
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.157-166, 2014 (TRDizin)
11. Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.33, ss.155-168, 2013 (ESCI, TRDizin)
13. Bilgisayar fobisi Sebepler ve sonuçlar üzerine bir durum çalışması
Akademik Bakış Dergisi
, sa.30, ss.1-11, 2012 (Hakemli Dergi)
14. BİLGİSAYAR FOBİSİ: SEBEPLER VE SONUÇLAR ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ
, cilt.., sa.30, ss.1-11, 2012 (Hakemli Dergi)
15. Using a mobile classroom interaction system m CIS in a science instruction laboratory class students motivation
American International Journal of Contemporary Research
, cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
16. Using a Mobile Classroom Interaction System M Cis In a Science Instruction Laboratory Class Students Motivation
American International Journal of Contemporary Research
, cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
17. Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.103-118, 2012 (TRDizin)
19. M learning applications students input for m learning in science instruction
World Journal of Education
, cilt.1, sa.2, ss.172-180, 2011 (Hakemli Dergi)
20. Fen öğretmen adaylarının sınıf içi iletişim sistemi kullanımına karşı düşünceleri ve öğrenme stilleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (TRDizin)
21. The practicality of implementing connected classroom technology in secondary mathematics and science classrooms
International Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.9, sa.2, ss.459-481, 2011 (SSCI, Scopus)
22. Computer Applications in Teaching Abstract Algebra
International Journal of Applied Science and Technology
, cilt.1, sa.1, ss.20-27, 2011 (Hakemli Dergi)
23. Fen Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımına Karşı Düşünceleri ve Öğrenme Stilleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (Hakemli Dergi)
24. How Has Reform in Science Teacher Education Programs Changed Preservice Teachers' Views About Science?
Journal of Science Education and Technology
, cilt.20, sa.1, ss.87-94, 2011 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
26. Böte öğrencilerinin programa bakış açıları: Tercih öncesi ve sonrası durum.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.33-51, 2010 (Hakemli Dergi)
27. Physical Science Connected Classrooms Case Studies
Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching
, cilt.28, sa.3, ss.247-275, 2009 (Hakemli Dergi)
28. Görsel Okuryazarlık
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.33-47, 2007 (Hakemli Dergi)
29. Coğrafya okuryazarlığı Giriş
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.341-357, 2005 (TRDizin)
30. Öğrencilerin Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersini Algılaması.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.71-82, 2004 (Hakemli Dergi)
31. Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-10, 2002 (Hakemli Dergi)
32. Bir veri tabanı uygulaması olarak elektronik portfolyo
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.10-20, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
1. A CONTENT ANALYSIS OF EDUCATIONAL ROBOTICS RESEARCH IN THE LAST FIVE YEARS
Xth International Eurasian Educational Research Congress’, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
3. Discovering Generation Z
Teaching, Learning and E-learning Conference, 5 - 06 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
4. Senaryo Temelli Etkileşimli Videolara Yönelik Öğrenci Deneyimleri (The Experiences of the Students about Scenario-Based Interactive Videos)
ITTES, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369, (Özet Bildiri)
10. Fen Öğretmen Adaylarının Eğitimde FATİH Projesine İlişkin Görüşleri ve Öğretimde Teknoloji Kullanım Yeterlik Düşünceleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Aralık 2012, ss.190, (Özet Bildiri)
11. Öğrenciler çevrimiçi sınav konusunda ne diyor?
11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
12. Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
13. Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
15. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Mobil Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımı Hakkındaki Görüşleri Arasındaki İlişki
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
19. Bilgisayar Korkusu Üzerine Bir Durum Çalışması
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
20. Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
21. Öğretim elemanları demokratikleşiyor mu?
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.364, (Özet Bildiri)
23. Classroom connectivity in promoting mathematics and science achievement Year 3 implementation fidelity
2009 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 7 - 09 Haziran 2009
24. M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
26. Implementation of Connected Classroom Technology in Mathematics and Science Classrooms
2009 Association for Science Teacher Education International Conference, 1 - 03 Ocak 2009
27. Connected K 12 classrooms Implementation fidelity in a national field trial in mathematics and science classrooms
2009 Association for Science Teacher Education International Conference, 1 - 03 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
29. Learning and teaching algebra in a connected classroom
2008 IES Research Conference, 10 - 12 Haziran 2008
30. Classroom connectivity in promoting Algebra 1 physical science achievement Year 1 results
2008 IES Research Conference, 10 - 12 Haziran 2008
31. The Impact of Classroom Connectivity in Promoting Algebra I Achievement Results of a Randomized Control Trial
American Educational Research Association - AERA 2008 Annual Meeting, 24 - 28 Mart 2008, (Tam Metin Bildiri)
33. Two Year Implementation Study of the TI Navigator Lessons Learned and Year 1 Results
T3 International Conference, DALLAS, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Şubat 2008
34. The Connected Classroom Middle School And Secondary School Physical Science Case Studies
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
35. A Multi faceted Professional Development Program For Science Teachers Classroom Connectivity Technology
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
36. Teaching and assessing science through connected classroom technolog
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
37. A professional development program for science teachers Classroom connectivity
2007 Mid-Atlantic Association of Science Teacher Educators (ASTE) meeting, ANSTED, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 15 Eylül 2007
39. Observing Patterns of Classroom Connectivity Protocol Development And İmplementation
2007 İES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
40. Classroom Connectivity in Promoting Algebra Physical Science Achievement and Self Regulated Learning Year 1 Results
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
41. Observing patterns of classroom connectivity Protocol development and implementation
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
42. Classroom Connectivity In Promoting Achievement in Algebra Physical Science Implementation Fidelity
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 06 Haziran 2007
44. Classroom connectivity in promoting Algebra I and Physical Science Achievement and self regulated learning
TACONET conference: Self-Regulated learning in Technology Enhanced Learning Environments, 22 - 25 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
45. Öğretmen Adaylarının Fen Deneyleri Tasarlama Konusundaki inançları
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
46. Elektronik Portfolyo
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001
Kitaplar
4
1. ‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019
2. Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019
3. Bir Deneyi Tasarlamak
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-48, 2019
4. Öğretmenlik Uygulaması Okuldeneyimi II Okuldeneyimi I Okul Uygulamaları Aday Öğretmen Kılavuzu
Özsoy Ofset ve Matbaacılık, Erzincan, 2002
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
17
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
31
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
9
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
40
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
20
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
51
Proje
4
Tez Danışmanlığı
3
