SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Classroom connectivity and Algebra 1 achievement A three year longitudinal study
Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching
, cilt.35, sa.2, ss.131-151, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretiminde Katılımlı ve Motive Edici Sınıf Ortamı Mobil Teknoloji Kullanımı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.37-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Establishing Interactive Classroom Environment in Science Instruction Problems of M SES Usage
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.157-166, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenci ve öğretmenlerin fen ve teknoloji dersinin yaşamımızdaki sürat konusundaki matematik becerileri üzerine görüşleri
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.37-55, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.33, ss.155-168, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının matematiğin doğasına ilişkin felsefi düşünceleri
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.33, sa.1, ss.155-168, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.33, ss.155-168, 2013 (ESCI)
Bilgisayar fobisi Sebepler ve sonuçlar üzerine bir durum çalışması
Akademik Bakış Dergisi
, sa.30, ss.1-11, 2012 (Hakemli Dergi)
BİLGİSAYAR FOBİSİ: SEBEPLER VE SONUÇLAR ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ
, cilt.., sa.30, ss.1-11, 2012 (Hakemli Dergi)
Using a mobile classroom interaction system m CIS in a science instruction laboratory class students motivation
American International Journal of Contemporary Research
, cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
Using a Mobile Classroom Interaction System M Cis In a Science Instruction Laboratory Class Students Motivation
American International Journal of Contemporary Research
, cilt.2, sa.3, ss.135-139, 2012 (Hakemli Dergi)
Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.103-118, 2012 (Hakemli Dergi)
M learning applications students input for m learning in science instruction
World Journal of Education
, cilt.1, sa.2, ss.172-180, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmen adaylarının sınıf içi iletişim sistemi kullanımına karşı düşünceleri ve öğrenme stilleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (Hakemli Dergi)
Computer Applications in Teaching Abstract Algebra
International Journal of Applied Science and Technology
, cilt.1, sa.1, ss.20-27, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımına Karşı Düşünceleri ve Öğrenme Stilleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.40, ss.122-131, 2011 (Hakemli Dergi)
Ebeveynlerin fen okuryazarlık düzeylerinin ilköğretim 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi başarılarına etkisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.125-143, 2010 (Hakemli Dergi)
Böte öğrencilerinin programa bakış açıları: Tercih öncesi ve sonrası durum.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.33-51, 2010 (Hakemli Dergi)
Physical Science Connected Classrooms Case Studies
Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching
, cilt.28, sa.3, ss.247-275, 2009 (Hakemli Dergi)
Görsel Okuryazarlık
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.33-47, 2007 (Hakemli Dergi)
Coğrafya okuryazarlığı Giriş
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.341-357, 2005 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersini Algılaması.
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.71-82, 2004 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretimi dersinde özgün deney tasarım sürecinin öğretmen adayının öz yeterlilik algısına etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.1-10, 2002 (Hakemli Dergi)
Bir veri tabanı uygulaması olarak elektronik portfolyo
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.10-20, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A CONTENT ANALYSIS OF EDUCATIONAL ROBOTICS RESEARCH IN THE LAST FIVE YEARS
Xth International Eurasian Educational Research Congress’, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023
Discovering Generation Z
Teaching, Learning and E-learning Conference, 5 - 06 Temmuz 2019
Senaryo Temelli Etkileşimli Videolara Yönelik Öğrenci Deneyimleri (The Experiences of the Students about Scenario-Based Interactive Videos)
ITTES, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.369
Fen Öğretmen Adaylarının Eğitimde FATİH Projesine İlişkin Görüşleri ve Öğretimde Teknoloji Kullanım Yeterlik Düşünceleri
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Aralık 2012, ss.190
Öğrenciler çevrimiçi sınav konusunda ne diyor?
11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011
Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Mobil Sınıf İçi İletişim Sistemi Kullanımı Hakkındaki Görüşleri Arasındaki İlişki
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Bilgisayar Korkusu Üzerine Bir Durum Çalışması
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Sınıf içi iletişimin sağlanmasında mobil teknolojilerin kullanımı
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Öğretim elemanları demokratikleşiyor mu?
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.364
Classroom connectivity in promoting mathematics and science achievement Year 3 implementation fidelity
2009 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 7 - 09 Haziran 2009
M-ÖĞRENME UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009
Implementation of Connected Classroom Technology in Mathematics and Science Classrooms
2009 Association for Science Teacher Education International Conference, 1 - 03 Ocak 2009
Connected K 12 classrooms Implementation fidelity in a national field trial in mathematics and science classrooms
2009 Association for Science Teacher Education International Conference, 1 - 03 Ocak 2009
Learning and teaching algebra in a connected classroom
2008 IES Research Conference, 10 - 12 Haziran 2008
Classroom connectivity in promoting Algebra 1 physical science achievement Year 1 results
2008 IES Research Conference, 10 - 12 Haziran 2008
The Impact of Classroom Connectivity in Promoting Algebra I Achievement Results of a Randomized Control Trial
American Educational Research Association - AERA 2008 Annual Meeting, 24 - 28 Mart 2008
Two Year Implementation Study of the TI Navigator Lessons Learned and Year 1 Results
T3 International Conference, DALLAS, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Şubat 2008
The Connected Classroom Middle School And Secondary School Physical Science Case Studies
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
A Multi faceted Professional Development Program For Science Teachers Classroom Connectivity Technology
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
Teaching and assessing science through connected classroom technolog
2008 Association of Science Teacher Educaton International Conference, Saint-Louis, Reunion, 12 - 14 Ocak 2008
A professional development program for science teachers Classroom connectivity
2007 Mid-Atlantic Association of Science Teacher Educators (ASTE) meeting, ANSTED, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 15 Eylül 2007
Observing Patterns of Classroom Connectivity Protocol Development And İmplementation
2007 İES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
Classroom Connectivity in Promoting Algebra Physical Science Achievement and Self Regulated Learning Year 1 Results
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
Observing patterns of classroom connectivity Protocol development and implementation
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 6 - 08 Haziran 2007
Classroom Connectivity In Promoting Achievement in Algebra Physical Science Implementation Fidelity
2007 IES Research Conference, Washington, Kiribati, 06 Haziran 2007
Classroom connectivity in promoting Algebra I and Physical Science Achievement and self regulated learning
TACONET conference: Self-Regulated learning in Technology Enhanced Learning Environments, 22 - 25 Eylül 2005
Öğretmen Adaylarının Fen Deneyleri Tasarlama Konusundaki inançları
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Elektronik Portfolyo
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
‘Nasıl?’ Sorusunu Cevaplamak: Yöntem Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.359-364, 2019
Araştırma Raporu Yazarken Göz Önünde Bulundurulacak Genel Noktalar
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Çev. Edit. Özer, Arif, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.339-348, 2019
Bir Deneyi Tasarlamak
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, Özer, Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.13-48, 2019
Öğretmenlik Uygulaması Okuldeneyimi II Okuldeneyimi I Okul Uygulamaları Aday Öğretmen Kılavuzu
Özsoy Ofset ve Matbaacılık, Erzincan, 2002