Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. İlkokul 1. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlerin İncelenmesi

I. ULUSLARARASI KARADENİZ EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.281-282, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Problemleri Çözme Süreçlerinin İncelenmesi

II. EPAC ULUSLARARASI EĞİTİMDE PEDAGOJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

3. Matematik Eğitiminde Yapay Zekâ Uygulamaları Kullanılarak Hazırlanan Yaratıcı Drama Ders Planlarının İncelenmesi

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.289-290, (Özet Bildiri)

4. Yapay Zeka Tarafından Kurulan Problemlerin İncelenmesi: ChatGPT Örneği

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, ss.284-286, (Özet Bildiri)

5. Examining the Perceptions of Anatolian Vocational High School Students on Mathematics Through Metaphors

1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences (ISCDFAMS 2022), Erzurum, Türkiye, 23 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

6. İlkokul Öğrencilerinin Scratch Destekli Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Görüşleri

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.841-843, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin Materyal Tasarımı Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.903-905, (Özet Bildiri)

8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Öz-Yeterlik İnanç Düzeyleri ve Zekâ Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.1362-1364, (Özet Bildiri)

10. Vektörler Konusunun Öğretiminde Dinamik Bir Yazılımın Kullanımı Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2385-2387, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen Adaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. Öğretmen Adayı Gözünden Matematik Öğretmeni

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

15. ORTAÖĞRETİM 11. SINIFLARDA MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ: OBEZİTE PROBLEMİ

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Matematik Öğretmenlerinin Konu Temelli Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

19. İyi Bir Geometri Dersi Nasıl Olmalıdır

11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Matematik Öz Yeterliği ve Geliştirilmesi

Matematik Eğitiminin Psikolojik Temelleri, ÖZTÜRK MESUT, SARİKAYA İSMAİL, ÖZGÖL MUSTAFA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-126, 2025

2. Öğretmenlerin Materyal Tasarımı Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi

Eğitimde Güncel Araştırmalar, KOCA Şehriban, AKGÜL Mehmet Şaban, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.347-364, 2022

3. Matematikte Çok-Aşamalı Destek Sistemleri

Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, ÖÇAL Mehmet Fatih, KAR Tuğrul, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-188, 2018
Metrikler

Yayın

26

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları