Makaleler
4
Tümü (4)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Öz-Yeterlik İnanç Düzeyleri ile Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.28-41, 2022 (Hakemli Dergi)
3. Problem posing with third-grade children: Examining the complexity of problems
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.1, ss.54-71, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Problemleri Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
II. EPAC ULUSLARARASI EĞİTİMDE PEDAGOJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
5. Examining the Perceptions of Anatolian Vocational High School Students on Mathematics Through Metaphors
1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences (ISCDFAMS 2022), Erzurum, Türkiye, 23 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
9. Türkiye’deki 15 Yaş Grubu Öğrencilerin PISA Matematik Okuryazarlığı Alt Test Puanlarının Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi
ERPA 2018 International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
10. Vektörler Konusunun Öğretiminde Dinamik Bir Yazılımın Kullanımı Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2385-2387, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adayı Gözünden Matematik Öğretmeni
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
15. ORTAÖĞRETİM 11. SINIFLARDA MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ: OBEZİTE PROBLEMİ
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
16. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının 1 tam 1/3 çarpı 4=? İşlemine Kurdukları Problemlerin Kavramsal ve Semantik Analizi
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
17. Matematik Öğretmenlerinin Konu Temelli Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
18. 2013-2014 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
19. İyi Bir Geometri Dersi Nasıl Olmalıdır
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Matematik Öz Yeterliği ve Geliştirilmesi
Matematik Eğitiminin Psikolojik Temelleri, ÖZTÜRK MESUT, SARİKAYA İSMAİL, ÖZGÖL MUSTAFA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-126, 2025
2. Öğretmenlerin Materyal Tasarımı Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi
Eğitimde Güncel Araştırmalar, KOCA Şehriban, AKGÜL Mehmet Şaban, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.347-364, 2022
3. Matematikte Çok-Aşamalı Destek Sistemleri
Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, ÖÇAL Mehmet Fatih, KAR Tuğrul, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-188, 2018