-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2013 - 2018 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2013 Araştırma Görevlisi
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2022 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2019 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
Yüksek Lisans
İlkokul Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
Temel İstatistik
-
Lisans
Matematik Öğretimi 2
Topluma Hizmet Uygulamaları
Matematikte Problem Çözme ve Kurma
Matematik Öğretimi 1
Öğretmenlik Uygulaması 2
İlkokulda Temel Matematik
Öğretmenlik Uygulaması 1
Matematik Öğretimi II
Matematik Öğretimi I
İstatistik
İstatistik ve Olasılık I
İstatistik I
-
İLKOKUL DERS KİTAPLARINDAKİ PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Demirci Ö. (Danışman)
S.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisinin İncelenmesi
Demirci Ö. (Danışman)
B.BAYRAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İlkokul Öğrencilerinin Sayı Hissi Düzeylerinin Scratch Yazılımı Destekli, Oyun Temelli Tasarlanan Etkinliklerle Geliştirilmesi
Demirci Ö. (Danışman)
-
60-71 aylık çocukların matematiksel akıl yürütme becerileri: Ebeveynlerin matematik etkinliklerine katılımı ve matematik inançlarının yordayıcı gücü
Demirci Ö. (Danışman)
-
SCRATCH DESTEKLİ GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNİN PARALARIMIZ ALT ÖĞRENME ALANINDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIĞA ETKİSİ
Demirci Ö. (Danışman)
K.ÇİFTCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022