Dr. Öğr. Üyesi ÖMER DEMİRCİ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Examination of Digital Geography Games and Their Effects on Mathematical Data Processing and Social Studies Education Skills
DEMİRCİ Ö.
,
İNEÇ Z. F.
Acta Didactica Napocensia
, cilt.16, sa.1, ss.215-232, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Öz-Yeterlik İnanç Düzeyleri ile Zeka Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BAYRAM B.
,
DEMİRCİ Ö.
Kırıkkale Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.28-41, 2022 (Hakemli Dergi)
Problem posing with third-grade children: Examining the complexity of problems
KAR T.
,
ÖÇAL T.
,
ÖÇAL M. F.
,
DEMİRCİ Ö.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.1, ss.54-71, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
Demirci Ö.
,
Özkaya M.
,
Konyalıoğlu A. C.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.153-172, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Examining the Perceptions of Anatolian Vocational High School Students on Mathematics Through Metaphors
DEMİRCİ Ö.
,
DEMİRCİ Ö.
1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences (ISCDFAMS 2022), Erzurum, Türkiye, 23 Mayıs 2022
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Öz-Yeterlik İnanç Düzeyleri ve Zekâ Alanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
BAYRAM B.
,
DEMİRCİ Ö.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.1362-1364
Öğretmenlerin Materyal Tasarımı Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi
DEMİRCİ Ö.
,
DEMİRCİ Ö.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.903-905
İlkokul Öğrencilerinin Scratch Destekli Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Görüşleri
ÇİFTCİ K.
,
DEMİRCİ Ö.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER 2022), İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.841-843
Türkiye’deki 15 Yaş Grubu Öğrencilerin PISA Matematik Okuryazarlığı Alt Test Puanlarının Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi
SAATÇİOĞLU Ö.
,
SAATÇİOĞLU M.
,
DEMİRCİ Ö.
ERPA 2018 International Congresses on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018
Vektörler Konusunun Öğretiminde Dinamik Bir Yazılımın Kullanımı Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Tayan E.
,
Demirci Ö.
,
Gedik S. D.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2385-2387
Öğretmen Adaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi
GÜLER G.
,
KAR T.
,
ÖÇAL M. F.
,
DEMİRCİ Ö.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Öğretmen Adayı Gözünden Matematik Öğretmeni
DEMİRCİ Ö.
,
AKGÜN L.
,
GÜLER G.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
DEMİRCİ Ö.
,
ÖZKAYA M.
,
KONYALIOĞLU A. C.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
ÇİLTAŞ A.
,
GÜLER G.
,
KAR T.
,
DEMİRCİ Ö.
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının 1 tam 1/3 çarpı 4=? İşlemine Kurdukları Problemlerin Kavramsal ve Semantik Analizi
KAR T.
,
GÜLER G.
,
ÇİLTAŞ A.
,
ÖÇAL M. F.
,
DEMİRCİ Ö.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015
ORTAÖĞRETİM 11. SINIFLARDA MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ: OBEZİTE PROBLEMİ
ÇİLTAŞ A.
,
AKGÜN L.
,
DEMİRCİ Ö.
,
DORAN A.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015
Matematik Öğretmenlerinin Konu Temelli Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
GÜLER G.
,
ÇİLTAŞ A.
,
DEMİRCİ Ö.
,
SÖKMEN Y.
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
2013-2014 ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
DEMİRCİ Ö.
,
AKGÜN L.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
İyi Bir Geometri Dersi Nasıl Olmalıdır
DEMİRCİ Ö.
,
CAN Ö. S.
,
AKGÜN L.
,
BAŞIBÜYÜK K.
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Kitaplar
Öğretmenlerin Materyal Tasarımı Öz-Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi
DEMİRCİ Ö.
,
DEMİRCİ Ö.
Eğitimde Güncel Araştırmalar, KOCA Şehriban, AKGÜL Mehmet Şaban, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.347-364, 2022
Matematikte Çok-Aşamalı Destek Sistemleri
DEMİRCİ Ö.
Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, ÖÇAL Mehmet Fatih, KAR Tuğrul, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-188, 2018
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
21
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scholar)
1
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (Diğer Toplam)
5
Tez Danışmanlığı
6
Açık Erişim
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları