-
2018 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2013 - 2018 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2013 Araştırma Görevlisi
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2022 - Devam Ediyor Enstitü Müdür Yardımcısı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2019 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
Lisans Matematik Öğretimi 2
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Yüksek Lisans İlkokul Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Matematikte Problem Çözme ve Kurma
-
Lisans Matematik Öğretimi 1
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
-
Lisans İlkokulda Temel Matematik
-
Yüksek Lisans Temel İstatistik
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
-
Lisans Matematik Öğretimi II
-
Lisans Matematik Öğretimi I
-
Lisans İstatistik
-
Lisans İstatistik ve Olasılık I
-
Lisans İstatistik I
-
İLKOKUL DERS KİTAPLARINDAKİ PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Demirci Ö. (Danışman)
S.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
İlkokul Matematik Dersinde Uygulanan Çocuklar İçin Felsefe Eğitiminin Problem Çözme Sürecine Etkisinin İncelenmesi.
Demirci Ö. (Danışman)
T.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerine ve Yaratıcılıklarına Etkisinin İncelenmesi
Demirci Ö. (Danışman)
B.BAYRAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
İlkokul Öğrencilerinin Sayı Hissi Düzeylerinin Scratch Yazılımı Destekli, Oyun Temelli Tasarlanan Etkinliklerle Geliştirilmesi
Demirci Ö. (Danışman)
-
60-71 aylık çocukların matematiksel akıl yürütme becerileri: Ebeveynlerin matematik etkinliklerine katılımı ve matematik inançlarının yordayıcı gücü
Demirci Ö. (Danışman)
-
SCRATCH DESTEKLİ GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNİN PARALARIMIZ ALT ÖĞRENME ALANINDAKİ AKADEMİK BAŞARI VE KALICILIĞA ETKİSİ
Demirci Ö. (Danışman)
K.ÇİFTCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022