Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
Scopus (12)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
1. Profiles of Social and Emotional Learning Skills in Adolescents: A Latent Profile Analysis
CAMBRIDGE JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.55, ss.1-15, 2025 (SSCI, Scopus)
5. Exploring Different Technology Addiction Types in Young Adults: A Latent Profile Analysis
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.44, ss.1-20, 2024 (SSCI, Scopus)
12. The Effects of Student and School Characteristics on SEL Skills of Adolescents: A Hierarchical Linear Modelling
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
, cilt.61, ss.1-23, 2023 (SSCI, Scopus)
14. Do the Highly Sensitive People Tend to have Psychological Problems Because of Low Emotion Regulation and Dysfunctional Attitudes?
Journal of Rational - Emotive and Cognitive - Behavior Therapy
, cilt.40, sa.4, ss.683-706, 2022 (SSCI, Scopus)
20. Psychological Counselor Candidates’ Attitudes towards Gender Roles: The Predictive Role of Multicultural Personality Trait
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.10, sa.56, ss.131-158, 2020 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
3. Ergenlerde Dijital Bağımlılığı Açıklamaya Yönelik Bir Model: Benlik Algısının, Sosyal-Duygusal Öğrenmenin, Ebeveyn ve Arkadaş İlişkilerinin Rolü
17. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 Ağustos 2023, (Özet Bildiri)
12. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIĞIN YORDAYICISI OLARAK DEĞER YÖNELİMLERİ
II.INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, ss.303, (Özet Bildiri)
13. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL FOBİNİN YORDAYICISI OLARAK MÜKEMMELİYETÇİLİK
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)
15. Üniversite Öğrencilerinde Mükemmelliyetçiliğin Yordayıcısı Olarak Değerler
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ÜSKÜP, 6 - 09 Temmuz 2017, ss.130-131, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Dijitalleşme ve Aile İçi İletişim
Ailede İletişim, Betil Gökçen Doğan Laçin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.225-251, 2022
2. Başlık, Özet, Kaynakça ve Raporun Düzenlenmesi
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.385-403, 2019
3. ‘Peki, Ne Oldu?’ Sorusunu Cevaplamak: Tartışma Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.377-385, 2019
4. Özet
Ölçeklerin ve Diğer Ölçme Araçlarının Uyarlanması: Problemler ve Çözümler, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.62-75, 2019
5. Bir Deneysel Makale Örneği
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.403-417, 2019
6. ‘Ne Buldum?’ Sorusunu Cevaplamak: Bulgular Bölümü
Araştırma Nasıl Tasarlanır ve Raporlaştırılır, ÖZER Arif, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.367-377, 2019
7. ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, DOÇ.DR. MÜCAHİT KAĞAN, YRD.DOÇ.DR. SİNAN YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.251-266, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
13
Yayın (Scopus)
13
Atıf (WoS)
1
Atıf (Scopus)
9
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
86
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
15
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
271
H-İndeks (Sobiad)
5
Atıf (Diğer Toplam)
47
Proje
4
Tez Danışmanlığı
3