Makaleler
45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (23)
2. Comparing the Learning Environments Related to Mathematical Modelling Through Distance Education
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, cilt.24, sa.1, ss.17-39, 2023 (Hakemli Dergi)
5. The Effect of Teaching Practices with Real Life Content in “Heat and Temperature” and “Movement and Force” Learning Areas
European Journal of Physics Education
, cilt.-13, sa.2, ss.30-52, 2022 (Hakemli Dergi)
15. TURKISH ADAPTATION STUDY OF CHILDRENS PERCEPTIONS OF THEIR PLAY (CPTP) SCALE
International Journal of Social Science
, ss.107-125, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
INTERNATIONAL JOURNAL
, cilt.8, sa.5, ss.318, 2016 (SSCI, Scopus)
19. The effects on technology using efficacy of teacher candidates of education faculty curriculum
International Journal of Current Research
, cilt.8, sa.5, ss.32130-32137, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
Öğretim Atölyesi: Mesleki Gelişim Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.27-32, 2016 (Hakemsiz Dergi)
21. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST BİLİŞ FARKINDALIKLARI PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI TUTUMLARI VE ARALARINDAKİ İLİŞKİ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.2, ss.464-482, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Ortaokul matematik öğretmen adaylarının problem kavramına ilişkin algıları üzerine bir inceleme.
International Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.1, ss.1367, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Cebirsel ifade, geometrik sekil ve geometrik yer iliskisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, ss.44-61, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Analysing of Mathematics Education Research in Turkey: 2009-2014
International Journal of Review in Applied and Social Sciences
, cilt.1, sa.8, ss.31-56, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (TRDizin)
30. Mathematical Language Used in the Teaching of Three Dimensional Objects: The Prism Example
Mevlana International Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.115-129, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Elective drama course in mathematics education: An assesment of preservice teachers
Educational Research and Reviews
, cilt.9, sa.14, ss.466-477, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
35. Pre-service mathematics teachers’ perceptions’ of rectangular prism by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.2, sa.2, ss.155-168, 2012 (Hakemli Dergi)
36. Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.14-25, 2012 (Hakemli Dergi)
39. Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.1765-1783, 2011 (SSCI, TRDizin)
40. The usage of instructional technologies by lecturers (examples of Erzincan).
Social and Behavioral Sciences
, cilt.28, 2011 (Hakemli Dergi)
41. Öğrenci görüşlerine göre bazı yazma etkinliklerinin etkilerinin incelenmesi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.10, sa.4, ss.2501-2530, 2010 (SSCI, TRDizin)
42. Yüksekögretimin ögrencilerin öz-düzenleme becerilerine etkisi (Atatürk üniversitesi örnegi).
Kastamonu Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.587-596, 2010 (Hakemli Dergi)
44. Okul deneyimi II ve ögretmenlik uygulaması dersleri temelinde ögretmen adaylarının öz-yeterlik algısının incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2009, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
45
1. Ortaokul Matematİk Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Hakkındaki Farkındalıkları
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2. TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA YAPILAN PROBLEM TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Bodrum/ MUĞLA, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
3. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE MATEMATİK DERSİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ZEUGMA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Matematik Koçluğunun 8 Sınıf ÖğrencilerininMatematik Başarıları Üzerine Etkisi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.231, (Özet Bildiri)
5. MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
6. THE EFFECT OF REAL LIFE ORIENTED TEACHING PRACTICES ON LEARNING ABOUT LIGHT AND SOUND
xvıı ıoste symposıum, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
7. The Effect of Real Life Oriented Teaching Applications on the Prospective Teachers Ability to Make Associations with Real Life For the Subjects of Astronomy and Electricity
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/ Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
8. The effect of real lıfe orıented teachıng practıces on learnıng about lıght and sound
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen adaylarının metabilişsel farkındalıklarında problem çözmeye yönelik inanç ve tutumların etkisi
ITEC 2016, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
12. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNİN BİLİŞSEL BAKIŞ AÇISI İLE İNCELENMESİ
World Conference on Educational and Instructional Sudies, 5 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
14. İlköğretim matematik öğretmen adaylarıyla matematik öğrenme alanlarının günlük hayattaki kullanımına ilişkin deneysel bir çalışma
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
15. İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
17. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
18. Lisans Öğrencilerinin Radyasyon İle İlgili Tutum ve Bilginlerinin Araştırılması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Çevre ve Sağlık Eğitimi), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.391, (Özet Bildiri)
19. TAM SAYILARLA İŞLEMLERİN ÖĞRETİMİNDEALTERNATİF BİR YOL İNDİS KULLANIMI
12. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
20. Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, ss.146, (Özet Bildiri)
23. How much teacher candidates develop their ability of using technology by education faculty curriculum and what should be done for developing it.
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)
24. Instructors usage of real life problems in their lessons and some difficulties that they encounter
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
25. A qualitative study on teacher candidates concept knowledge level
World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.787-796, (Tam Metin Bildiri)
26. kavramsal Değişim Metinlerinin Üniversite Öğrencilerinin Geometrik Optik Konusundaki Kavram Yanılgılarının Düzeltilmesine ve Tutumlarına Etkisi.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2012, ss.867-872, (Özet Bildiri)
27. Examination in The Terms of Some Variables of Real Life Problems With Teacher Candidates Eyes
World Conference on Design, Arts and Education., Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.867-872, (Tam Metin Bildiri)
28. Instructors Usage of Real Life Problems in Their Lessons And Some Difficulties That They Encounter 4 7 Mayıs 2012
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.365-366, (Özet Bildiri)
29. How Much Teacher Candidates Develop Their Ability of Using Technology by Education Faculty Curriculum and What Should Be Done For Developıng It 4 7 Mayıs 2012
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)
30. Evaluation of Education Faculty s Curriculum in The Aspect of Science Education Candidates A Sample Case Erzincan University
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi., İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80, (Özet Bildiri)
31. The Usage of Instructional Technologies by The Lecturers Examples of Erzincan Procedia Social and Behavioral Sciences 435 438 pp Temmuz 2011
World Conference on Educational Technology Researches konferansı, Nicosia, 5 - 09 Temmuz 2011, ss.435-438, (Özet Bildiri)
32. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
33. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
34. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
35. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
36. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)
38. Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
39. Student’s Perception Of Rectangular Prism By Models
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.152, (Özet Bildiri)
40. Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
41. Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
42. Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
43. Matematiksel Modelleme Yönteminin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
44. Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62, (Tam Metin Bildiri)
45. Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. Matematik Eğitiminde Üstbiliş
Matematik Eğitiminin Psikolojik Temelleri, ÖZTÜRK MESUT, SARİKAYA İSMAİL, ÖZGÖL MUSTAFA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.148-163, 2025
2. Analitik Geometri
Geometri Öğretim Bilgisi, Zülbiye Toluk Uçar, Recai Akkuş, Burçak Boz Yaman, Asuman Duatepe Paksu, Safure Bulut, Editör, PegemA Yayıncılık, ss.297-339, 2022
3. Çember ve Daire Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, Tuba AĞIRMAN AYDIN, Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.60-76, 2020
4. Çevre ve Alan Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, Tuba AĞIRMAN AYDIN, Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-298, 2020
5. Sınıf İçi Öz Süreçler ve Motivasyon
Benliğin İnşası Gelişimsel ve Sosyokültürel Temeller, Mehmet Kandemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-300, 2019