SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
UNIVERSITY STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS DISTANCE EDUCATION AND PERCEPTIONS OF GOOD LECTURERS IN DISTANCE EDUCATION IN COVID-19 PERIOD
International Journal of Education Technology and Scientific Researches)
, cilt.6, sa.14, ss.520-568, 2021 (Hakemli Dergi)
TÜREVİN SEMBOLİK VE SÖZEL TEMSİLLERİNİNKULLANILABİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2016 (Hakemli Dergi)
Bilgiler Eğitimi Öğretmen Adaylarının Matematiğe İlişkin Bakış Açıları
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.199-223, 2015 (Hakemli Dergi)
Examınıng The Measurement And Evaluatıon Methods Employed By Professors In Classes And The Effıcıency Of These Methods
Internatıonal Refereed Academic Social Science Journal
, cilt.10, sa.4, ss.21-37, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.33, ss.155-168, 2013 (ESCI)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Rectangular prism perceptions of primary and secondary school students by models
The International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE)
, cilt.3, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
Prospective Primary School Teachers Perceptions of Rectangular Prism Through Models
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.14-25, 2012 (Hakemli Dergi)
The usage of instructional technologies by lecturers (examples of Erzincan).
Social and Behavioral Sciences
, cilt.28, 2011 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretimin öğrencilerin öz düzenleme becerilerine etkisi Atatürk üniversitesi örneği
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.587-596, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stratejilerilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.227-238, 2009 (Hakemli Dergi)
Okul deneyimi II ve öğretmenlik uygulaması dersleri temelinde öğretmen adaylarının öz yeterlik algısının incelenmesi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2009, sa.2, ss.533-544, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Matematİk Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Hakkındaki Farkındalıkları
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA YAPILAN PROBLEM TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Bodrum/ MUĞLA, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE MATEMATİK DERSİ ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ZEUGMA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019
MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018
the effect of real life oriented teaching application on the prospective teacher's ability to make associations with real life
xvıı ıoste symposıum, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016
The Effect of Real Life Oriented Teaching Applications on the Prospective Teachers Ability to Make Associations with Real Life For the Subjects of Astronomy and Electricity
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/ Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016
The effect of real lıfe orıented teachıng practıces on learnıng about lıght and sound
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016
Öğretmen adaylarının metabilişsel farkındalıklarında problem çözmeye yönelik inanç ve tutumların etkisi
ITEC 2016, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016
Öğretmen Adaylarının Metabilişsel Farkındalıklarında Problem Çözmeye Yönelik İnanç Ve Tutumların Etkisi
International Teacher Education Conference, 4 - 06 Şubat 2016
Ögretmen adaylarının metabilissel farkındalıklarında problem çözmeye yönelik inanç ve tutumların etkisi
ITEC 2016, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 2 - 05 Şubat 2016, ss.22
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Sürecinin Bilişsel Bakışaçısı ile İncelemesi
The 4th World Conferenceon Educational and Instructional Studies- WCEIS 2015, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNİN BİLİŞSEL BAKIŞ AÇISI İLE İNCELENMESİ
World Conference on Educational and Instructional Sudies, 5 - 07 Kasım 2015
Öğretmen Görü lerine Göre statistik ve Olasılık Öğrenme Alanında Ya anan Problem ve Güçlükler
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongeresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim matematik öğretmen adaylarıyla matematik öğrenme alanlarının günlük hayattaki kullanımına ilişkin deneysel bir çalışma
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim matematik öğretmenliği öğrencilerinin türeve ilişkin çoklu temsil biçimlerini kullanabilme düzeyleri
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen görüşlerine göre istatistik ve olasılık öğrenme alanında yaşanan problem ve güçlükler
X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Lisans Öğrencilerinin Radyasyon İle İlgili Tutum ve Bilginlerinin Araştırılması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Çevre ve Sağlık Eğitimi), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.391
TAM SAYILARLA İŞLEMLERİN ÖĞRETİMİNDEALTERNATİF BİR YOL İNDİS KULLANIMI
12. Matematik Sempozyumu Toplum'da Matematik, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Tamsayılarla İşlemlerin Öğretiminde Alternatif Bir Yol İndis Kullanımı
12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı
12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, ss.146
Instructors usage of real life problems in their lessons and some difficulties that they encounter
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012
A qualitative study on teacher candidates concept knowledge level
World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.787-796
kavramsal Değişim Metinlerinin Üniversite Öğrencilerinin Geometrik Optik Konusundaki Kavram Yanılgılarının Düzeltilmesine ve Tutumlarına Etkisi.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2012, ss.867-872
Examination in The Terms of Some Variables of Real Life Problems With Teacher Candidates Eyes
World Conference on Design, Arts and Education., Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.867-872
Instructors Usage of Real Life Problems in Their Lessons And Some Difficulties That They Encounter 4 7 Mayıs 2012
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.365-366
How Much Teacher Candidates Develop Their Ability of Using Technology by Education Faculty Curriculum and What Should Be Done For Developıng It 4 7 Mayıs 2012
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80-81
Evaluation of Education Faculty s Curriculum in The Aspect of Science Education Candidates A Sample Case Erzincan University
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi., İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80
The Usage of Instructional Technologies by The Lecturers Examples of Erzincan Procedia Social and Behavioral Sciences 435 438 pp Temmuz 2011
World Conference on Educational Technology Researches konferansı, Nicosia, 5 - 09 Temmuz 2011, ss.435-438
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models
III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27
Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation
International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011
Students Perceptions of Rectangular Prism by Models
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011
Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Matematiği Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Matematiksel Modelleme Yönteminin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62
Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269
Kitap & Kitap Bölümleri
Analitik Geometri
Geometri Öğretim Bilgisi, Zülbiye Toluk Uçar, Recai Akkuş, Burçak Boz Yaman, Asuman Duatepe Paksu, Safure Bulut, Editör, PegemA Yayıncılık, ss.297-339, 2022
Çember ve Daire Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, AĞIRMAN AYDIN, Tuba; KÜÇÜK DEMİR, Betül, Editör, Pegem Akademi, ss.60-76, 2021
Çember ve Daire Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, Tuba AĞIRMAN AYDIN, Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.60-76, 2020
Çevre ve Alan Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, Tuba AĞIRMAN AYDIN, Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-298, 2020