Yayınlar & Eserler

Makaleler 45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 45

1. Ortaokul Matematİk Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Hakkındaki Farkındalıkları

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA YAPILAN PROBLEM TEMALI MAKALELERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ

3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Bodrum/ MUĞLA, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

4. Matematik Koçluğunun 8 Sınıf ÖğrencilerininMatematik Başarıları Üzerine Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.231, (Özet Bildiri)

5. MATEMATİK KOÇLUĞUNUN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARIÜZERİNE ETKİSİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 Eylül 2016 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

7. The Effect of Real Life Oriented Teaching Applications on the Prospective Teachers Ability to Make Associations with Real Life For the Subjects of Astronomy and Electricity

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/ Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

8. The effect of real lıfe orıented teachıng practıces on learnıng about lıght and sound

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World19, Braga/Portugal, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

11. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Sürecinin Bilişsel Bakış Açısı İle İncelenmesi

4. World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.43, (Özet Bildiri)

17. Cebirsel ifade geometrik şekil ve geometrik yer ilişkisi

X1.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

18. Lisans Öğrencilerinin Radyasyon İle İlgili Tutum ve Bilginlerinin Araştırılması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Çevre ve Sağlık Eğitimi), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.391, (Özet Bildiri)

20. Tamsayılarla işlemlerin öğretiminde alternatif bir yol indis kullanımı

12. Matematik Sempozyumu Toplumda Matematik, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

21. Prizma Kavramı Öğretiminde Öğretmen Ve Öğrenci Arasında Kullanılan Matematiksel Dil

10. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen adaylarının kavram haritası oluşturmada yaşadıkları bazı güçlükler ve çözüm önerileri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2012, ss.146, (Özet Bildiri)

25. A qualitative study on teacher candidates concept knowledge level

World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.787-796, (Tam Metin Bildiri)

27. Examination in The Terms of Some Variables of Real Life Problems With Teacher Candidates Eyes

World Conference on Design, Arts and Education., Antalya, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2012, ss.867-872, (Tam Metin Bildiri)

28. Instructors Usage of Real Life Problems in Their Lessons And Some Difficulties That They Encounter 4 7 Mayıs 2012

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.365-366, (Özet Bildiri)

30. Evaluation of Education Faculty s Curriculum in The Aspect of Science Education Candidates A Sample Case Erzincan University

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi., İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.80, (Özet Bildiri)

32. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

33. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

34. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

35. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

36. Pre-Service Mathematics Teachers’ Perceptions’ Of Rectangular Prism By Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 08 Mayıs 2011, ss.23-27, (Özet Bildiri)

37. Pre service Mathematics Teachers Perceptions of Rectangular Prism by Models

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

38. Student s perception of rectangular prism by models Oral Presentation

International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

39. Student’s Perception Of Rectangular Prism By Models

International Conference on New Trends in Education And Their İmplications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.152, (Özet Bildiri)

40. Students Perceptions of Rectangular Prism by Models

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

43. Matematiksel Modelleme Yönteminin Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

44. Fizik Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Analoji Üretmeye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi

International Conference on Educational Sciences (ICES’xx08), 2008 June 23rd - 25th, Famagusta, NORTH CYPRUS., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.58-62, (Tam Metin Bildiri)

45. Serbest zaman okumaları ve matematik başarısı

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.269, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Matematik Eğitiminde Üstbiliş

Matematik Eğitiminin Psikolojik Temelleri, ÖZTÜRK MESUT, SARİKAYA İSMAİL, ÖZGÖL MUSTAFA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.148-163, 2025

2. Analitik Geometri

Geometri Öğretim Bilgisi, Zülbiye Toluk Uçar, Recai Akkuş, Burçak Boz Yaman, Asuman Duatepe Paksu, Safure Bulut, Editör, PegemA Yayıncılık, ss.297-339, 2022

3. Çember ve Daire Öğretimi

Geometri ve Öğretimi, Tuba AĞIRMAN AYDIN, Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.60-76, 2020

4. Çevre ve Alan Öğretimi

Geometri ve Öğretimi, Tuba AĞIRMAN AYDIN, Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-298, 2020

5. Sınıf İçi Öz Süreçler ve Motivasyon

Benliğin İnşası Gelişimsel ve Sosyokültürel Temeller, Mehmet Kandemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.251-300, 2019
Metrikler

Yayın

102

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

15

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

46

Proje

9

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları