Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
1. Çevresel Faktörler ile Okul Yöneticilerinin Değişim Yönetimi Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1005-1029, 2023 (TRDizin)
4. SOSYALLEŞME VE KÜLTÜRLEME MERKEZİ OLARAK OKUL - SCHOOL AS A CENTER FOR SOCIALIZATION AND CULTURIZATION
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.8, sa.77, ss.3237-3243, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Oyun Kuramına Dayalı Tavsiyelerin Okul Öncesi Yöneticileri Tarafından Ne Kadar Yararlı Bulunduğunun İncelenmesi (Erzincan İli Örneği)
International Social Mentality and Researcher Thinkers Journal
, cilt.7, sa.44, ss.871-879, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Okul Yöneticilerinin Eğitsel Proje Süreçlerine İlişkin Görüşlerinin Sosyal Takas Kuramı Bağlamında İncelenmesi-An Investigation of School Managers 'Opinions About the Educational Project Process in the Context of Social Exchange Theory
Journal of Social, Humanities and Administrative Sciences
, cilt.7, sa.38, ss.515-525, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Devlet okullarında görev yapan okul yöneticilerinin, entelektüel sermaye ve yönetimi hakkındaki görüşleri (Erzincan ili örneği)-Opinions of school administrators working in public schools on intellectual capital and management (Erzincan province example)
Journal of Institute of Economic Development and Social Researches
, cilt.7, sa.26, ss.44-65, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
58
22. İlk ve Ortaokullarda Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına İlişkin Yöneticilerin Görüşleri - The Views of Administrators on Elementary and Secondary School’xxs Integration Training Practices
VIII. UMTEB INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL TECHNICAL SCIENCES, 11-13 October, 2019. Sivas, TURKEY, Sivas, Türkiye, 11 Ekim 2019, ss.363-369, (Tam Metin Bildiri)
34. Dezavantajlı Çocukların Okullaşma Süreçlerinde Anne Baba Eğitiminin Önemi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu-2nd International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER 2018), 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
35. Temel Eğitim Sürecinde Etkili Aile-Okul İletişimi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu-2nd International Symposium on Social Sciences and Educational Research (ISCER 2018), 22 - 24 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
41. AKADEMİSYENLERİN POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE DÜZEYLERİNİNBELİRLENMESİ: ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
42. Eğitim ve Okul Yönetiminin Temel Problem Alanları
13.uluslararası eğitim yönetimi kogresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
44. eğitim yönetimi doktora öğrencilerinin eğitim yönetimi doktora programına ilişkin görüşleri
5. uluslararası chaos, complexity symposium, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
45. veteran principals’xx views over the effect of positive dıscipline on classroom management for novice teachers
5. international chaos, complexity and leadership symposium, 11 - 12 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
49. Yoksul ve Dezavantajlı Sosyolojik Tabakalara Mensup Aile Çocuklarının Zorunlu Eğitimde Okullaşmalarını Etkileyen Değişkenler
“Hukuka Felsefi ve Sosyolojik Bakışlar-VIII” Sempozyumu, Türkiye, 15 - 18 Mayıs 2017
52. Views of Pre-service Teachers on Qualifications of Academics to Provide Positive Classroom Climate
İnternational Academic Conference, 14 - 15 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
53. Sokak Çocuklarının Sosyo Ekonomik Özelliklerine İlişkin Aile Görüşleri
VII. HUKUKA FELSEFİ VE SOSYOLOJİK BAKIŞLAR SEMPOZYUMU, Türkiye, 4 - 07 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
54. ÖZBAŞ Mehmet 2016 Ortaöğretim son sınıf öğrencilerinin okul memnuniyetine ilişkin görüşleri UEBK 2016 25 Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı http www uebk org Bildiri Özetleri ss 281 282 Baskı Pegem Akademi Yayıncı Sertifika No 14749 Matbaa Sertifika No 26687 İnternet www pegem net E İleti pegem pegem net T C İstanbul Kültür Üniversitesi Pegem Akademi 21 22 23 24 Nisan 2016 Antalya
UEBK 2016 - 25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi “Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı”, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.281-282, (Özet Bildiri)
55. Views of Turkish Language and Literature Department Teachers and School Managers Related to the Vocational and Organizational Socialization Processes
The International Congress on Education for the Future: Issues and ChallengesICEFIC 2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
56. Resim Müzik ve Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarinin Öğrenme Stilleri
By UNESCO Roads: World, Art Education, Youth, Almati, Kazakistan, 26 - 27 Ağustos 2015
57. Üniversite Öğrencilerinin Eğitimde Fırsat ve İmkân Eşitliğine İlişkin Algılarının Toplumsal Değişkenler Açısından İncelenmesi Analyzing the Perceptions of University Students Related to the Equality of Opportunity and Possibility in Education in Terms of Social Variables
III. Uluslararası Eleştirel Eğitim Konferansı – IIIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON CRITICAL EDUCATION, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
58. İlköğretim Okulları Yönetsel Uygulamalarının Eğitim Yönetimi Bilim Alanı Mesleki Kabul Kriterlerine Uygunluk Düzeyine İlişkin Eğitim Denetçisi Algıları The Perceptions of Educational Supervisors Related to Elementary Education Administrative Applications Appropriateness to Educational Management Scientific Area Acceptance Criteria
EYUDER Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği ve Nevşehir Üniversitesi Eğitim Fakültesi. EYFOR III. Eğitim Yönetimi Forumu, Eğitimde Nitelik ve Yenileşme, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2012, ss.176-181, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
20
5. Örgütsel Sosyalleşme
Örgütsel Davranış Üzerine Güncel Çalışmalar, Müjdat AVCI Ergün KARA, Editör, HİPERYAYIN, İstanbul, ss.139-162, 2020
10. Sosyo-Kültürel Bir Sistem Olarak Okul
Eğitim Sosyolojisi, AVCI NAZMİ, ERJEM YAŞAR, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.245-272, 2018
11. EĞİTİMİN TOPLUMSAL SOSYOLOJİK TEMELLERİ
Eğitim Bilimlerine Giriş, Mücahit Kağan Sinan Yalçın, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.65-83, 2018
14. Yoksulluk ve Romanlar: En Çok İhmal Edilenler.
Siyasal Yayınevi, 2017
15. EĞİTİMİN YÖNETİMİ
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, MÜCAHİT KAĞAN, SİNAN YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.225-249, 2017
16. Eğitimde İletişim ve İşbirliği - Communication and Cooperation in Education
Sınıf Yönetimi, İLHAN GÜNBAYI, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.121-142, 2017
18. Evaluating the Application of Possibility and Equality of Opportunity in Higher Education According to Chaos Theory
Chaos Complexity and Leadership 2013 Springer Part of Springer Science Business Media Chapter 34 Series Title Springer Proceeding in ComplexityDOI 10 1007 978 3 319 09710 7, ERÇETİN ŞEFİKA ŞULE & BANERJEE SANTO, Editör, © Springer, Part of Springer Science + Business Media© Springer International Publishing Switzerland 2015, London, ss.379-391, 2015
19. A Literary Sample of a Chaos in A Society in the Change of Desired Behavior: İntibah
Chaos and Complexity Theory in World PoliticsA Volume in the Advances in Public Policy and Administration APPA Book SeriesSection 1 Chapter 9 pp 147 156, Erçetin Şefika Şule & Banerjee Santo , Editör, BUSINESS SCIENCE Reference An Imprint of IGI Global. IGI Global Disseminator of Knowledge, Hershey, ss.147-156, 2014